Udało mi się wreszcie nabyć upragnionego Miśka V20 rocznik 1993, silnik 3.0 V6

Ciekawostką jest, że nie jestem pewien jakiej mocy jest ten silnik, bo w dowodzie rejestracyjnym jest wpisane 125 kW, a ja gdzieś czytałem, że te silniki miały ok. 150 KM, czyli 110 kW.
Bo chyba w 1993 roku jeszcze nie produkowali Pajero z silnikiem 24-zaworowym ?
Zaglądając pod maskę nie mogę się wyznać

Nie jestem mechanikiem, to mój pierwszy samochód terenowy i jestem "zielony" w tym temacie, więc zwracam się do Was o doradzenie mi w sprawie tzw. "pakietu startowego".
Pewnie z większości moich pytań będziecie się śmiać, ale powtarzam - nie jestem mechanikiem, więc byłbym wdzięczny za konstruktywne wypowiedzi.
Mechanik, który będzie mi robił serwis w przyszłym tygodniu, nie miał wcześniej do czynienia z autami 4x4, więc pewne rzeczy trzeba będzie mu podpowiedzieć.
Z tego, co wcześniej poczytałem na tym forum oraz z wcześniejszych moich doświadczeń z plaskaczami sporządziłem taką oto listę czynności do wykonania:
- diagnostyka silnika (komputerowa ?)
- pomiar kompresji cylindrów
- wymiana kompletnego rozrządu
- wymiana pasków klinowych
- wymiana oleju w silniku + filtr oleju
- wymiana filtra powietrza
- wymiana filtra paliwa
- wymiana płynu chłodniczego
- wymiana płynu hamulcowego
- kontrola i ewentualna naprawa układu hamulcowego - klocki, tarcze (czy z tyłu są bębny czy tarcze ?)
- diagnostyka zawieszenia; u mnie teoretycznie są tzw. regulowane amortyzatory (przycisk i kontrolki oznaczone S M H) - jest jakiś sposób, żeby sprawdzić czy to działa, czy lepiej od razu wymienić amortyzatory na zwykłe ?
- geometria zawieszenia
- jak jest z regulacją zaworów, bo wiadomo mi, że niektóre silniki benzynowe (nie wiem czy akurat w Miśku) mają regulację hydrauliczną ?
- czy wymieniać od razu świece i kable wysokiego napięcia ?
- czy wymieniać płyn w układzie wspomagania kierownicy ?
- czy sprzęgło jest hydrauliczne, bo podobno wtedy też trzeba wymienić jakiś płyn ?