Pajero 2007

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
Inkwizytor
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 37
Rejestracja: śr paź 26, 2005 6:27 pm
Lokalizacja: Kraków / Sosnowiec / Jeleśnia
Kontaktowanie:

Pajero 2007

Post autor: Inkwizytor » pt wrz 08, 2006 3:11 pm

I doczekalismy sie 4 generacji Pajero

Ćwierć wieku po pojawieniu się pierwszego pajero, na salonie w Paryżu Mitsubishi zaprezentuje kolejną ewolucję tego modelu. Najnowsza wersja (3 i 5-drzwiowa) rezygnuje z blichtru otaczającego modną klasę SUV. Zamiast tego stawia na klasykę oraz własności terenowe.

Projektanci najnowszej ewolucji Pajero korzystali z pomysłów zastosowanych w prototypie pajero II concept - łatwo zauważyć wspólne cechy obu aut począwszy od umieszczonej niemal pionowo, płaskiej przedniej szyby, przez klasyczny projekt przodu, po otwieraną na bok pokrywę bagażnika z umieszczonym na zewnątrz kołem zapasowym.

Silniki stosowane w nowym pajero to: 4-cylindrowy turbodiesel 3.2 Di-D o mocy 170 KM wyposażony w układ bezpośredniego wtrysku common rail oraz benzynowy V6 3.8 MIVEC o mocy 250 KM pochodzący z najnowszego modelu Eclipse. Technologia napędu to All-Wheel-Control czyli seryjnie montowany układ kontroli trakcji i stabilizacji toru jazdy połączony z układem przeniesienia napędu na cztery koła Super Select 4-II oraz opcjonalną blokadą tylnego mechanizmu różnicowego.

Przedstawiony w Paryżu model pajero posłuży również za bazę dla najnowszego mitsubishi przeznaczonego do udziału w imprezach terenowych, który wystartuje w rajdzie Dakar 2007. Wyczynowy pojazd oznaczony "Pajero Evolution" także zostanie zaprezentowany na salonie samochodowym w Paryżu, równocześnie z modelem produkcyjnym.

Nowa ewolucja mitsubishi pajero będzie wprowadzana na kolejne rynki europejskie w okresie od jesieni 2006 roku do wiosny 2007 roku.


Foto 1
Foto 2
Foto 3
Foto 4
Moga miec w Sevres wzorzec metra, wzorzec kilograma, ale ... wzorzec pol litra to my tu nad Wisla gdzies mamy / 3.0 V6 - 90 krótki

Awatar użytkownika
Wiechu
 
 
Posty: 4980
Rejestracja: pn paź 27, 2003 11:28 am
Lokalizacja: Zielonka

Post autor: Wiechu » pt wrz 08, 2006 3:18 pm

...mogliby sobie na ten wewnętrzny rynek, już te durne lustro odpuścić

:)21
łoś też człowiek

Awatar użytkownika
majcher
Posty: 2015
Rejestracja: pt lip 11, 2003 7:38 am
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: majcher » pt wrz 08, 2006 3:24 pm

brzydal
aspołeczny ciśnieniowiec
SREĆAN PUT

Awatar użytkownika
mdeja
 
 
Posty: 2571
Rejestracja: śr kwie 07, 2004 2:49 pm
Lokalizacja: Stary Sącz (też w Beskidach)

Post autor: mdeja » pt wrz 08, 2006 3:28 pm

nie bardzo kumam o co chodzi z tą klasyką, prostą szybą itd. Bo czytając opis spodziewałem sie czegoś prostego i kańciastego - a zobaczyłem pojarke z przodem od nowego L200. Dla mnie ujednolicenie stylistyki i nic więcej - na oko. Bo co z zawieszenniem, ramą - wątpie żeby wrócili do układu sztywny most tył, rama i przód na drążkach albo sprężynach
kiedyś VITA 2.0V6, Samuraj Coil - teraz Hyundai Terracan 2.9 32 MT, 31AT

Awatar użytkownika
Wiechu
 
 
Posty: 4980
Rejestracja: pn paź 27, 2003 11:28 am
Lokalizacja: Zielonka

Post autor: Wiechu » pt wrz 08, 2006 6:56 pm

reasumując:
shit, dyzajn nijaki, ściema z powrotem do tradycji i ogólnie niech się walą.
Nie są przekonywujący i nie kupimy.

:)21
łoś też człowiek

Awatar użytkownika
gebels
 
 
Posty: 9720
Rejestracja: pt lut 10, 2006 5:33 pm
Lokalizacja: dziś Polska jutro Australia, emigracja mnie przyciąga i to coraz intensywniej

Post autor: gebels » pt wrz 08, 2006 7:48 pm

Wiechu pisze:reasumując:
shit, dyzajn nijaki, ściema z powrotem do tradycji i ogólnie niech się walą.
Nie są przekonywujący i nie kupimy.

:)21
Wiechu dobrze mowi, terefe akuku i jest do d........
Czwarte serce :cry:

Awatar użytkownika
BooBoo
Posty: 1802
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 1:43 pm
Lokalizacja: Rudawy Janowickie

Post autor: BooBoo » ndz wrz 10, 2006 3:05 pm

Jak chcą zobaczyć płaską szybę to niech zobaczą na I generację.

W ogóle wszystki SrUVy teraz modnie coby miały powrót do korzeni i własności terenowe że ach.

Ściema. Patafiany kupią, zachwycą się prospektem a i tak w życiu z asfaltu nie zjadą.

Marketing i ekonomia k...a :cry:
Ziemia jest płaska, każdy to widzi. Za wyjątkiem mojej wiochy gdzie jest ewidentnie wypukła.

Awatar użytkownika
Zbowid
     
     
Posty: 11908
Rejestracja: wt maja 13, 2003 2:35 pm
Lokalizacja: Bystrzejowice

Post autor: Zbowid » ndz wrz 10, 2006 7:53 pm

Trochę się ździwiłem, że słowo klasyka tak mocno połączono z...




plastikiem :)21
Zbowid
__________________
4,2/24;
HD/Evo
Myśl człowieku - to nie boli. :)23

Awatar użytkownika
zu-tec
Posty: 767
Rejestracja: wt mar 02, 2004 7:17 pm
Lokalizacja: Szczecin

Re: Pajero 2007

Post autor: zu-tec » pn wrz 11, 2006 9:16 am

Inkwizytor pisze:I doczekalismy sie 4 generacji Pajero

(...)
Wolne żarty :wink: - łagodniutki face lifting zewnętrzny i nowa tablica rozdzielcza...
Coś cienko przedzie MMC....bez kasy Mercedesa :roll:
JimnyJeans + 2" - jeździmy bez śladów :)

Awatar użytkownika
Glina
 
 
Posty: 292
Rejestracja: pt maja 07, 2004 7:27 am
Lokalizacja: Szczebra

Post autor: Glina » pn wrz 11, 2006 10:29 am

wygląda jak włoski Pinin
Darz Bór!

Awatar użytkownika
Igor V8
 
 
Posty: 9630
Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 5:35 pm
Lokalizacja: Karłowicz4x4.pl Salonprzyczep.pl

Post autor: Igor V8 » pn wrz 11, 2006 5:26 pm

Witam wszystkich !
No to widzę że nowe Pajero możemy wykreślić z listy TERENOWE
A szkoda !!
ODDAJCIE PAJERO ŻÓŁTKI !!!
Ostatnio zmieniony pt gru 15, 2006 3:28 am przez Igor V8, łącznie zmieniany 1 raz.
Idee Lenina wiecznie żywe ... komunista , chwilowo w konspiracji ... :)21

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Eskapada » pn wrz 11, 2006 5:55 pm

a mnie sie dizajn po face liftingu podoba :)2 Koncepcja Mitsubishi na Pajero tez mi sie podoba - Pajero III i ten nowy raczej nie IV tylko po face liftingu nie ma rozdwojenia jaźni jak Toyota LC J120 która nie wie czy chce byc terenówka czy limuzyną :roll: a nowe Pajero wie ze nie chce być autem terenowym o klasycznej konstrukcji RAMA plus sztywny most lub dwa.

Dla tych co wola klasyczne rozwiazanie Mitsubishi juz dawno temu przedstawiło alternatywe Pajero Sport !!
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

Awatar użytkownika
Igor V8
 
 
Posty: 9630
Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 5:35 pm
Lokalizacja: Karłowicz4x4.pl Salonprzyczep.pl

Post autor: Igor V8 » pn wrz 11, 2006 6:09 pm

Trochę tęsknię za swoim Pajero , było proste jak konstrukcja cepa .
Z nostalgii za Pajero nabyłem nowego Patrola , zobaczymy czy może równać się ze starym dobrym Pajero :D
Pozdrawiam !!
Idee Lenina wiecznie żywe ... komunista , chwilowo w konspiracji ... :)21

Awatar użytkownika
Inkwizytor
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 37
Rejestracja: śr paź 26, 2005 6:27 pm
Lokalizacja: Kraków / Sosnowiec / Jeleśnia
Kontaktowanie:

Post autor: Inkwizytor » śr wrz 13, 2006 6:34 pm

a to nowe Pajero Sport

Foto 1
Foto 2
Foto 3
Foto 4
Foto 5
Foto 6
Foto 7

niestety jezyka z atra nie kapuje ale moze ktos sobie poradzi
http://www.autoshow.com.br/noticias/not ... sp?id=7433

V6 3.5 litros a gasolina com 24 válvulas. :)
Moga miec w Sevres wzorzec metra, wzorzec kilograma, ale ... wzorzec pol litra to my tu nad Wisla gdzies mamy / 3.0 V6 - 90 krótki

Awatar użytkownika
czarny bielsko
 
 
Posty: 10703
Rejestracja: ndz lut 08, 2004 12:56 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: czarny bielsko » śr wrz 13, 2006 6:41 pm

pajero juz nie robi ternowek tylko limuzyny, ktore teren zobacza ale z daleka... a koncepcja pajero IV generacji nie trafia do mnie... i mogliby sobie darowac te teksty o powrocie do korzeni....
Jest Navara D40 lekko dłubnięta...

Samurai - był
Terrano II - było
Pajero - było

Awatar użytkownika
zu-tec
Posty: 767
Rejestracja: wt mar 02, 2004 7:17 pm
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: zu-tec » czw wrz 14, 2006 8:36 am

czarny bielsko pisze:pajero juz nie robi ternowek tylko limuzyny, ktore teren zobacza ale z daleka...(...)
Skoro na Twoim własnym przykładzie widać, że nawet Pinin bez reduktora może teren zobaczyć, to tym bardziej dorosłe Pajero.. :wink: :D
JimnyJeans + 2" - jeździmy bez śladów :)

Awatar użytkownika
Greentop
 
 
Posty: 243
Rejestracja: pn maja 22, 2006 10:36 am
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: Greentop » czw wrz 14, 2006 11:09 am

Ja tam nowy jestem i sie nie znam i w ogóle ale jak widze fure oblepioną plastikiem z zewnątrz i krzemowymi zabawkami w środku (albo nawet na odwrót) to zaczynam wątpić w niezawodność i trwałość poza czarnym... :)3
dętki sucks! a dotacja z Funduszu Pracy vivat!

Awatar użytkownika
SławekXJ
 
 
Posty: 1066
Rejestracja: śr gru 29, 2004 2:44 pm
Lokalizacja: Krapkowice

Post autor: SławekXJ » czw wrz 14, 2006 12:31 pm

Eskapada pisze:a mnie sie dizajn po face liftingu podoba :)2 Koncepcja Mitsubishi na Pajero tez mi sie podoba - Pajero III i ten nowy raczej nie IV tylko po face liftingu nie ma rozdwojenia jaźni jak Toyota LC J120 która nie wie czy chce byc terenówka czy limuzyną :roll: a nowe Pajero wie ze nie chce być autem terenowym o klasycznej konstrukcji RAMA plus sztywny most lub dwa.

Dla tych co wola klasyczne rozwiazanie Mitsubishi juz dawno temu przedstawiło alternatywe Pajero Sport !!
Tobie się wszystko co Mitsubishi podoba :wink:

:)21

P.S. o moich felgach nie zapomnij :)23
Racja jest jak dziura w d...,każdy ma swoją:)21

Awatar użytkownika
czarny bielsko
 
 
Posty: 10703
Rejestracja: ndz lut 08, 2004 12:56 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: czarny bielsko » czw wrz 14, 2006 5:34 pm

zu-tec pisze:
czarny bielsko pisze:pajero juz nie robi ternowek tylko limuzyny, ktore teren zobacza ale z daleka...(...)
Skoro na Twoim własnym przykładzie widać, że nawet Pinin bez reduktora może teren zobaczyć, to tym bardziej dorosłe Pajero.. :wink: :D
a moc moze ;) ale pinina juz nie ma i jestem z tego faktu bardzo zadowolony :)2 no bo w koncu jezdze normalnym samochodem ;) :)21
Jest Navara D40 lekko dłubnięta...

Samurai - był
Terrano II - było
Pajero - było

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Eskapada » sob wrz 16, 2006 11:42 am

SławekXJ pisze:
Eskapada pisze:a mnie sie dizajn po face liftingu podoba :)2 Koncepcja Mitsubishi na Pajero tez mi sie podoba - Pajero III i ten nowy raczej nie IV tylko po face liftingu nie ma rozdwojenia jaźni jak Toyota LC J120 która nie wie czy chce byc terenówka czy limuzyną :roll: a nowe Pajero wie ze nie chce być autem terenowym o klasycznej konstrukcji RAMA plus sztywny most lub dwa.

Dla tych co wola klasyczne rozwiazanie Mitsubishi juz dawno temu przedstawiło alternatywe Pajero Sport !!
Tobie się wszystko co Mitsubishi podoba :wink:

:)21

P.S. o moich felgach nie zapomnij :)23
chciałem Ci przypomniec ze Twój dupowoz tez mi sie podoba, dobrze mi sie nim jeżdzi - mnie sie duzo aut podoba - mam na mysli tylko i wyłacznie dizajn ale nie podoba mi sie nowe KIA Sportage nowe LR Discovery nowa Toyota Hilux....

:)21

P.S pamietam sa w bagarzniku :)23
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

Awatar użytkownika
patriik
Posty: 452
Rejestracja: czw maja 05, 2005 8:09 am
Lokalizacja: Łódź

Post autor: patriik » ndz paź 21, 2007 11:51 pm

Stary temat, ale ja go podkręcę - bardzo mi się podoba nowe pajero !! !!
:lol: :lol: :lol:
Szukam, szukam.... może patrolka a może pajero (czytaj: onanistę)
;-)

seba136
 
 
Posty: 138
Rejestracja: ndz lip 30, 2006 7:56 pm
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski

Post autor: seba136 » pn paź 22, 2007 2:36 pm

a ja wczoraj własnie widzialem nowe pajero ,, fajny ma design i wogule taki masywny , spoko fura

Awatar użytkownika
domator
 
 
Posty: 844
Rejestracja: sob lut 22, 2003 4:31 pm
Kontaktowanie:

Post autor: domator » pn paź 22, 2007 2:57 pm

Ale gadacie chlopaki...
Zobaczcie na wyniki rajdow FIA roznych - Pajero w specyfikacji T2 czyli Production (nie mowie o jednostkowych MPR) maja sie calkiem dkbrze i wciagaja nosem wszystkie Toyoty i Nissany. No moze oprocz Dakaru gdzie od lat Produkcyjna klase wygrywa toyka :-)
III generacja mimo ze bez ramy to zajebisty, terenowy samochod. Nie mowie o rajdach przeprawowych ale normalnym nawet uzytkowaniu w terenie itd.
A ze IV niewiele sie od III rozni (zupelnie odwrotnie niz jesli chodzi o III i IV RP) to pewnie tez sie da tym jezdzic.
pozdr.

Awatar użytkownika
Adas
 
 
Posty: 5932
Rejestracja: wt cze 05, 2007 7:01 pm
Lokalizacja: Bielkówko/Gdańsk
Kontaktowanie:

Post autor: Adas » pn paź 22, 2007 3:02 pm

Mi się podoba nowe Pajero Sport , czego oczekujecie , żeby producent cofał sie mamy 21 wiek i materiały są inne i gusta nowych właścicieli także .Podobają mi sie okrągłe lampy z tyłu i przodu . O właściwościach terenowych bym nie przesądzał . Mam od pary dni Pajero I i myślę , że L200 ma większe właściwości terenowe bo jest nowsze :wink:

Awatar użytkownika
patriik
Posty: 452
Rejestracja: czw maja 05, 2005 8:09 am
Lokalizacja: Łódź

Post autor: patriik » pn paź 22, 2007 7:26 pm

Ja zastanawiam się nad nowym pajero. Jeżeli się uda to w przyszłym roku w maju kończy mi się leasing na płaskacza i chciałbym wziąć pajero. Na początku listopada jestem umówiony na jazdę próbną :)21 :)21 :)21

Oczywiście zdam relację, jeśli tylko chcecie........ :wink:
Szukam, szukam.... może patrolka a może pajero (czytaj: onanistę)
;-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości