LAMPKI A NAPEDY
Moderator: Kosiarz
LAMPKI A NAPEDY
Pytanie dotyczy wskazan kontrolki napedow w Pajero 2.8 TD 94
2h-świeci się tylna os, mruga przednia i reduktor, nieświeci blokada mostu
4h-świeci się tylna os i przednia, mruga reduktor, nieświeci blokada mostu
4hlc- swieci się wszystko oprócz blokady mostu,
jak włącze blokade mostu to też sie świeci, ale nigdy nie mruga
Wydaje mi sie że przy wyłączonym napędzie nie powinny mrugać kontrolki, ale nie jestem pewien. Prosze o wyjasnienie lub sprostowanie jesli sie myle.
2h-świeci się tylna os, mruga przednia i reduktor, nieświeci blokada mostu
4h-świeci się tylna os i przednia, mruga reduktor, nieświeci blokada mostu
4hlc- swieci się wszystko oprócz blokady mostu,
jak włącze blokade mostu to też sie świeci, ale nigdy nie mruga
Wydaje mi sie że przy wyłączonym napędzie nie powinny mrugać kontrolki, ale nie jestem pewien. Prosze o wyjasnienie lub sprostowanie jesli sie myle.
Nie ma mrugac nic. Jak jedziesz na 2H to maja sie swiec na zielono tylne kola. Owszem, przez chwile moze mrugac, np po wlaczeniu silnika, albo po zmianie z 4H na 2H itp, ale jak juz jedziesz, to ma swiecic to, co jest wlaczone aktualnie. Jezeli jest inaczej, to najprawdopodobniej wina czujnikow. Jest ich bodajze piec. Dostep do nich bardzo trudny, bez zdejmowania budy lub wydzierania skrzyni to wrecz niemozliwy (znam jednego Kolege, ktoremu sie to udalo
). Czujniki te maja w sobie takie sruty, ktore sie zacieraja ze starosci i/lub gdy nie uzywasz zbyt czesto napedow. Jezeli w niczym innym to nie przeszkadza (dzialanie ABS np) i jesli napedy poza tym dzialaja tak, jak powinny to trzeba to pokochac 


XTZ 750
Outback EJ25 MT
Outback EJ25 MT
Dzisiaj pojechalem w teren i zalaczylem ustawienie 4H+blokada centralnego dyfra i kontrolki od napedu palily sie caly czas a blokada mrugala. Mam jeszcze male doswiadczenie w jezdzeniu i ciezko mi bylo wyczuc czy wszystko sie zalaczylo prawidlowo. jechalem po terenie poligonu w niezlym blocie i auto ladnie szlo, moze i wszystko sie zalaczylo. a jak przelacze na ustawienie z reduktorem do jest wyczuwalne. Iteraz nie wiem czy szukac dziury w calym.
Mitsubishi PajeroII 2.8TDI
GG 2523634
Szczyt chamstwa!!-> Zaglosowac na PiS i wyjechac z kraju
GG 2523634
Szczyt chamstwa!!-> Zaglosowac na PiS i wyjechac z kraju
no co Ty moje rece do Rzeszowa nie sięgają ale jak zamienisz sprawne auto terenowe na jakiegoś sztrucla to mogę Ci sie przydacernil pisze:A czy Ty wiesz, ile mnie to zachodu bedzie kosztowalo?:) Bede musial pojechac do funfla, tam bede musial zdjac kolo, wy-karcher-owac, zrobic foty i pozniej je wyslacCo bede mial za to wszystko, Bartku? Serdeczny uscisk dloni?

Dżip z lebiodką
GSM 501 44 66 33

GSM 501 44 66 33
No to co wkońcuz tymi lampkami?
U mnie też miga przód jak mam zapięty tylko tył,jak dam na 4 to ok oba sie swiecą,jak dam na 4 chyba hlc to swieca 4 koła i miga centralny i jak docisne na kolejny to jest tak samo jak na poprzednim no i moge dołączyć przyciskiem blok. tylnego mostu. a czy wczesniej moge to nie wiem bo nie kombinowałem jeszcze zbyt dużo. a jak powinno byc?
Super select
U mnie też miga przód jak mam zapięty tylko tył,jak dam na 4 to ok oba sie swiecą,jak dam na 4 chyba hlc to swieca 4 koła i miga centralny i jak docisne na kolejny to jest tak samo jak na poprzednim no i moge dołączyć przyciskiem blok. tylnego mostu. a czy wczesniej moge to nie wiem bo nie kombinowałem jeszcze zbyt dużo. a jak powinno byc?
Super select
gsm 501 736 409
Jak dzieci, jak dzieci ..nie macie innych zmartwień niż pier... lampeczki co to nigdy nie działaja w 10 letnich padalcach
Każdy nowy który zanabył 10 letnie Pajero II zawsze ale to zawsze pyta o lampki
BTW jak chcesz sprawdzić -skoro nie potrafisz wyczuć auta czy Ci blokady robią czy na w błocie
Jechać proszę na utwardzony plac pod biedronkę. Tam sie możecie polansować robiąc ósemki z każdą pozycja na lewarku od reduktora. Nic wam od kręcenia ósemki przez minutę przy 20-30 km/ha nie wybuchnie. Ja będą naprężenia jak będzie lekko trzaskać strzelać to znaczy że blokady robią
Good luck


BTW jak chcesz sprawdzić -skoro nie potrafisz wyczuć auta czy Ci blokady robią czy na w błocie

Good luck

Dżip z lebiodką
GSM 501 44 66 33

GSM 501 44 66 33
gossy pisze:Żebyś wiedział, że każdy pytałEskapada pisze:Każdy nowy który zanabył 10 letnie Pajero II zawsze ale to zawsze pyta o lampkitrochę skośnoocy przekombinowali z tymi lampkami.
Zaraz poszukam Twoich pierwszych postów
ja nie pytalem

U mnie nie dziala kontrolka tylnej osi ale mam w gdzies bo auto jedzie znaczy działa

Dżip z lebiodką
GSM 501 44 66 33

GSM 501 44 66 33
To ja dojade jeszcze przy okazji z jednym zajebiscie, ale to zajebiscie waznym pytaniem
: Czy P2 posiada kontrolke od wlączonych swiatel pozycyjnych/mijania (od drogowych jest
) bo nie wiem czy mam spaloną czy jak...
Mi na blacie nic sie nie swieci i na postoju jak nie wysiadam z auta to czasem stoje jak idiota i swiece gałami
Jak producent nie wbudowal takiego luksusowego dodatku to chyba sam dorobie




Mi na blacie nic sie nie swieci i na postoju jak nie wysiadam z auta to czasem stoje jak idiota i swiece gałami

Jak producent nie wbudowal takiego luksusowego dodatku to chyba sam dorobie

PIV 3,2DiD
Szczęście to jedyna rzecz, która staje się większa, gdy się ją dzieli.
Szczęście to jedyna rzecz, która staje się większa, gdy się ją dzieli.
Wiec sprawa wyglada nastepujaco.
Zrobilem jak Radzil Eskapada. Pojechalem na plac pod Netto nastawilem napend na 4 kola i blokade centralnego dyfra i polansowalem sie 8 na parkingu, nie wyczulem zadnych oporow, naprezen itp. Nastepnie pojechalem na warsztat na podnosnik i co sie okazuje: napend na 4 kola dziala ale juz nie dziala blokada centralnego dyfra (normalnie mechanik zatrzymal jedno kolo w tylnym i przednim napedzie) Reduktor dziala. Podsumowanie Wszystkie ustawienia w skrzyni Super Select dzialaja oprocz blokady centralnego dyfra. Pytanie do wyjadaczy co moglo sie stac ze to nie dziala i co dalej robic
!! Dodam ze kontrolka dyfra na wyswietlaczu miga 
Pzd all
Zrobilem jak Radzil Eskapada. Pojechalem na plac pod Netto nastawilem napend na 4 kola i blokade centralnego dyfra i polansowalem sie 8 na parkingu, nie wyczulem zadnych oporow, naprezen itp. Nastepnie pojechalem na warsztat na podnosnik i co sie okazuje: napend na 4 kola dziala ale juz nie dziala blokada centralnego dyfra (normalnie mechanik zatrzymal jedno kolo w tylnym i przednim napedzie) Reduktor dziala. Podsumowanie Wszystkie ustawienia w skrzyni Super Select dzialaja oprocz blokady centralnego dyfra. Pytanie do wyjadaczy co moglo sie stac ze to nie dziala i co dalej robic


Pzd all
Mitsubishi PajeroII 2.8TDI
GG 2523634
Szczyt chamstwa!!-> Zaglosowac na PiS i wyjechac z kraju
GG 2523634
Szczyt chamstwa!!-> Zaglosowac na PiS i wyjechac z kraju
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość