problem polega na tym ze wspomaganie zbyt lekko chodzi zmienilem pompe na inna i dalej strasznie lekko chodzi w pompie jest zawor ktory chyba steruje cisnieniem jesli auto stoi w miejscu zwieksza cisnienie by lekko krecic kierownica natomiast jak sie jedzie powinno go zmniejszyc .nie wiem co nim steruje widze jeden kabelek ktory do pompy dochodzi ale po oddłaczeniu nie ma zadnego efektu a przy predkosci 80 km /h auto przy malym ruchu kierownicy lata po całej drodze.
PAJERO II 3,5 v6
Wspomaganie kierownicy
Moderator: Kosiarz
Wspomaganie kierownicy
ZMOTA Y60
LC FZJ80 40th
PAJERO II 3.5 v6
LC FZJ80 40th
PAJERO II 3.5 v6
Jaki masz stan zawieszenia i ukl. kierowniczego? Bo za nerwowosc na drodze one odpowiadaja. Silentbloki wahaczy, sworznie, przeguby drazkow kier, amortyzatory ...
Zobacz tutaj:
http://www.rajdy4x4.pl/forum/viewtopic.php?t=38136
Zobacz tutaj:
http://www.rajdy4x4.pl/forum/viewtopic.php?t=38136
------------
Jarek po trupach do celu ...
Jarek po trupach do celu ...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość