Blokada tylnego mostu
Moderator: Kosiarz
Blokada tylnego mostu
Witam wszystkich użytkowników Miśków. Mam pytanie, czy macie jakiś patent na blokadę mostu. Można spotkać egzemplarze Pajero z fabryczną blokadą, ale są rzadko spotykane. Może ktoś z Was stosował rozwiązania z innych pojazdów.
Re: Blokada tylnego mostu
Patent na blokadę mostów ma firma ARBdymek_rd pisze:Witam wszystkich użytkowników Miśków. Mam pytanie, czy macie jakiś patent na blokadę mostu. .

jesteś w mylnym błędzie bo Pajero I nigdy nie miało blokady wiec nie można pisać ze była rzadko spotykana. W Pajero II była wręcz standardem i rzadko spotyka się II generacje bez blokady. Jak nie mam 100 % to jest LSD jak nie ma ani jednej ani drugiej to ktoś wyjątkowe szczęściedymek_rd pisze:. Można spotkać egzemplarze Pajero z fabryczną blokadą, ale są rzadko spotykane. .

Dżip z lebiodką
GSM 501 44 66 33

GSM 501 44 66 33
taki sam jak do mostu bez blokady - a jaki to zależy min od użytkowania auta od tego gdzie i w jakich warunkach klimatycznych auto sie porusza. Inny na Syberii a inny w RPA sie leje. Generalnie blokada 100 % nie potrzebuje specjalnego oleju innego niż do mostów. Blokadą wymagającą oleju specjalnego jest LSDPikaś pisze:Dymek jeżeli pozwolisz podepne sie z pytaniem na temat olejów do takowych mostów z blokadą,czy są takie same,a najlepiej jakie tam zalać?
jasne

Dżip z lebiodką
GSM 501 44 66 33

GSM 501 44 66 33
no i przełożenia musza byc takie same jak w moście przednimgebels pisze:olej jak do zwykłego mostu zadnej różnicy niema
a co do blokad to były w miśkach z SS, jak se kupicie taki most to jeszcze potrzebujecie kompresorek i spiąc to odpowiednio z elektryką

Ponad to zylion rzeczy było by do zrobienia gdyby chcieć przełożyć most z Pajero II do Pajero I i to z przed 1989 roku .... bo byl na resorze a nowe mosty maja sprężyny

tak wiec taniej jest ARB a najtaniej jest nie mieć

Dżip z lebiodką
GSM 501 44 66 33

GSM 501 44 66 33
Nie sapiemy wcale, mimo, ze jest goraco
Moj miś sapie - ja nie
. W linku, ktory kiedys wstawialem jest wyrazne rozroznienie na zwykly most, most z R/D Lock i most z LSD. I jasno tam jest napisane, ze olej do dwoch pierwszych jest taki sam a do LSD jest inny. Sa tam nawet ilosci w litrach podane, wiec prosze - skorzystaj i nie sap, ze nikt nie chce odpowiedziec na pytanie... 
Raz jeszcze wklejam ten link: http://www.kroon-oil.com/uk/products/pr ... elid=11967 .
Pozdrawiam!



Raz jeszcze wklejam ten link: http://www.kroon-oil.com/uk/products/pr ... elid=11967 .
Pozdrawiam!
XTZ 750
Outback EJ25 MT
Outback EJ25 MT
Mitsubishi zaleca full syntetyk 75W140 do mostow z blokadą lub bez, cena w detalu 70 - 80 PLN za 1LPikaś pisze:Dymek jeżeli pozwolisz podepne sie z pytaniem na temat olejów do takowych mostów z blokadą,czy są takie same,a najlepiej jakie tam zalać?
na tej stornce co podal ernil jest duze uogólnienie co do parametrow olei/czestotliwosci wymian
PIV 3,2DiD
Szczęście to jedyna rzecz, która staje się większa, gdy się ją dzieli.
Szczęście to jedyna rzecz, która staje się większa, gdy się ją dzieli.
- kudlaty_bytom
-
- Posty: 289
- Rejestracja: ndz mar 18, 2007 1:28 pm
- Lokalizacja: Bytom
- Kontaktowanie:
to zalej taki olej do dwudziestoletniego mostu i ciekawe jak daleko pojedzieszVidelec pisze: Mitsubishi zaleca full syntetyk 75W140 do mostow z blokadą lub bez, cena w detalu 70 - 80 PLN za 1L

ja chciałbym ew. dolać do swoich mostów i zastanawiam się nad minerałem, bo nawet nie wiem co tam jest, a nie chcę, zeby cokolwiek się sypnęło po wypłukaniu syntetykiem wszelkich substancji powstałych w ciągu 19 lat życia tego maleństwa

jak szanowne grono wyjadaczy terenowych uważa?
był sobie misiek 2.6 Wagon '86
obecnie zaglądam towarzysko
_______________________
GG: 4366835
obecnie zaglądam towarzysko

_______________________
GG: 4366835
Myśle że w silniku zrobiłby nowy wypas olej jakies spustoszenie,bo jak konstruowali silnik do pojary to nie marzyli nawet o takich kanalikach jak dziś,wiec nowy dobry olej wypłucze go na maxa.Ale w mostach nie powinno się chyba dziać coś dziwnego.Tak myślę,choć jeszcze niewiele wiem.
gsm 501 736 409
nie wiem jak w dwudziestoletnim ale w dziewiecioletnim spisuje sie wysmienicie, juz od rokukudlaty_bytom pisze:to zalej taki olej do dwudziestoletniego mostu i ciekawe jak daleko pojedziesz![]()

a tej reszty co napisales o mineralach i syntetykach w mostach i twoich obawach to nawet komentowac mi sie nie chce

PIV 3,2DiD
Szczęście to jedyna rzecz, która staje się większa, gdy się ją dzieli.
Szczęście to jedyna rzecz, która staje się większa, gdy się ją dzieli.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość