Pajero Sport - Zaolejony tylny most
Moderator: Kosiarz
Pajero Sport - Zaolejony tylny most
Witam
Jestem posiadaczem Pajero Sport. Auto kupiłem zimą w salonie i obecnie ma ok. 5000 km przebiegu. Zauważyłem, że tylny most jest wyraźnie zaolejony. W czasie postoju olej nie kapie na podłogę.
Jako że samochód jest na gwarancji, umówiłem się w autoryzowanym serwisie na sprawdzenie przyczyny nieszczelności.
Czy ktoś z Was miał podobne doświadczenie z tym autem ? Jaka może być przyczyna takiej usterki ?
Czy jest przypadłość, która w tych modelach zdarzała się często ?
Czytałem opinie użytkowników o tym samochodzie i wynikało z nich, że jest to dość stara sprawdzona konstrukcja i raczej mało awaryjna. Jestem więc trochę zaskoczony, że zdarzyło się to w nowym samochodzie.
M.
Jestem posiadaczem Pajero Sport. Auto kupiłem zimą w salonie i obecnie ma ok. 5000 km przebiegu. Zauważyłem, że tylny most jest wyraźnie zaolejony. W czasie postoju olej nie kapie na podłogę.
Jako że samochód jest na gwarancji, umówiłem się w autoryzowanym serwisie na sprawdzenie przyczyny nieszczelności.
Czy ktoś z Was miał podobne doświadczenie z tym autem ? Jaka może być przyczyna takiej usterki ?
Czy jest przypadłość, która w tych modelach zdarzała się często ?
Czytałem opinie użytkowników o tym samochodzie i wynikało z nich, że jest to dość stara sprawdzona konstrukcja i raczej mało awaryjna. Jestem więc trochę zaskoczony, że zdarzyło się to w nowym samochodzie.
M.
Pajero Sport 2.5 TDI
Re: Pajero Sport - Zaolejony tylny most
W którym miejscumorot pisze:Witam
Jestem posiadaczem Pajero Sport. Auto kupiłem zimą w salonie i obecnie ma ok. 5000 km przebiegu. Zauważyłem, że tylny most jest wyraźnie zaolejony. W czasie postoju olej nie kapie na podłogę.

Co nam tu gitare zawraca jak fachowcy Ci naprawiamorot pisze:Witam
Jako że samochód jest na gwarancji, umówiłem się w autoryzowanym serwisie na sprawdzenie przyczyny nieszczelności.

To nie Land Rover żeby jaka kolwiek nieszczelność zdarzała się częstomorot pisze:
Czy jest przypadłość, która w tych modelach zdarzała się często ?

Dżip z lebiodką
GSM 501 44 66 33

GSM 501 44 66 33
Skoro cieknie to znaczy że jest, uśmiechnij się masz olej w tylnym dyfrze
Skoro fura na gwarancji to nie masz się czym przejmować. jakaś pierdoła typu śrubka czy cuś.
Moja miska ma 16 lat
i jak do tej pory to nic jej tam nie cieknie.

Skoro fura na gwarancji to nie masz się czym przejmować. jakaś pierdoła typu śrubka czy cuś.
Moja miska ma 16 lat

Ziemia jest płaska, każdy to widzi. Za wyjątkiem mojej wiochy gdzie jest ewidentnie wypukła.
Zaolejony jest głównie dyferencjał, ale olej rozszedł się też trochę w stronę kół.
Dzięki wszystkim za komentarze.
Zawracałem Wam głowę, gdyż nie mam dobrej opinii o ASO, z których dotychczas korzystałem. Moja negatywna opinia o ASO nie dotyczy jeszcze Mitsubishi, gdyż jest to mój pierwszy samochód tej marki. Zobaczymy jak będzie.
Wolałem się jednak przed wizytą w ASO zapoznać z Waszymi opiniami, gdyż nie wiem co będą mi tam wciskać.
PS. Jakie ASO W Warszawie polecacie ?.
pozdrawiam
M.
Dzięki wszystkim za komentarze.
Zawracałem Wam głowę, gdyż nie mam dobrej opinii o ASO, z których dotychczas korzystałem. Moja negatywna opinia o ASO nie dotyczy jeszcze Mitsubishi, gdyż jest to mój pierwszy samochód tej marki. Zobaczymy jak będzie.
Wolałem się jednak przed wizytą w ASO zapoznać z Waszymi opiniami, gdyż nie wiem co będą mi tam wciskać.
PS. Jakie ASO W Warszawie polecacie ?.
pozdrawiam
M.
Pajero Sport 2.5 TDI
słuchaj auto masz na gwarancji wiec jedz do ASO niech myślą. Gdyby to było moje auto i bez gwarancji to zacząłbym od wymycia tego motosolem czy innym środkiem do usuwania olejów. Następnie bym dokręcił korek spustowy i wlewowy oraz obudowę dyferencjału aby wykluczyć tego typu nie szczelność. Potem to tylko obserwacja gdzie olej się pojawia – i wymiana uszczelki na obudowie dyferencjału lub wymiana uszczelniacza w zależności od zaistniałej sytuacji. Sprawdź lub każ sprawdzić odpowietrzenie mostu – jeśli rurka jest złamana, zaciśnięta to w dyfrze wytwarza się ciśnienie które może być przyczyną wycieków
Ostatnio zmieniony śr cze 13, 2007 7:44 am przez Eskapada, łącznie zmieniany 1 raz.
Dżip z lebiodką
GSM 501 44 66 33

GSM 501 44 66 33
co Ty BooBoo z tym zbiornikiem ? Ty jakiś z jelcza zamontowany miałeś, że nic widać nie było?
Jak jest zbiornik to też widać.
Centralnie z wału idzie rurka do poprzecznej belki ramy (która jest okrągła) i tamtędy jest odpowietrzenie.

Centralnie z wału idzie rurka do poprzecznej belki ramy (która jest okrągła) i tamtędy jest odpowietrzenie.
Ostatnio zmieniony śr cze 13, 2007 9:42 am przez Mariobros, łącznie zmieniany 1 raz.
Pajero 2,5TD 86r. GG 649597
Pytanie czy to jest na 100% olej z mostu. Sport "tej blondynki" dodam mojej zony. Od nowosci ma taki ciemny nalot. Wyglada to troche jak drobny wyciek ale jest to specyfik zabezpieczajacy elementy podwozia przed korozja. Sadze, ze jesli nie masz wyraznych sladow oleju to z duza doza prawdopodobienstwa most u Ciebie rowniez zostal potraktowany tym zabezpieczeniem.


Pajero Sport 2.5 TD Dakar
www.pajero.org.pl
www.pajero.org.pl
Co do ASO w Warszawie to polecam Mitcar (Rog Spornej i Pulawskiej). Ja mam bardzo dobra opinie o tym serwisie. Wiem jednak, ze bywaja rozczarowani klienci. Pewnie to normalne, co czloweik to inne zapatrywania, ale pytasz wiec odpowiadam.
Pajero Sport 2.5 TD Dakar
www.pajero.org.pl
www.pajero.org.pl
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości