budy lift w L200

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
Adas
 
 
Posty: 5932
Rejestracja: wt cze 05, 2007 7:01 pm
Lokalizacja: Bielkówko/Gdańsk
Kontaktowanie:

budy lift w L200

Post autor: Adas » śr cze 20, 2007 4:23 pm

Poszukuję warsztatu w okolicach Gdańska ,który wykonałby profesjonalnie podniesienia budy w L200 z 2000 roku o jakieś 6-8cm żeby weszły i kręciły się opony 33".Proszę o poważne kontakty

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Eskapada » śr cze 20, 2007 5:37 pm

ciekawe spolszczenie :wink: ...

@ Adas pamietaj co Ci mowiłem via GSM do 5 cm to pikus ale 8 cm to juz nie jest pikuś .... 8)

odezwij sie do Marek vel Bojach on Ci doradzi i wskaże powodzenia :)21
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

Awatar użytkownika
Adas
 
 
Posty: 5932
Rejestracja: wt cze 05, 2007 7:01 pm
Lokalizacja: Bielkówko/Gdańsk
Kontaktowanie:

Post autor: Adas » śr cze 20, 2007 7:18 pm

Spoko Bartek pamiętam o twojej poradzie względem ABS, interkulerze, przewodów hamulcowych i inne jak podnosić to na maxa . :)2

Awatar użytkownika
Adas
 
 
Posty: 5932
Rejestracja: wt cze 05, 2007 7:01 pm
Lokalizacja: Bielkówko/Gdańsk
Kontaktowanie:

Post autor: Adas » śr cze 20, 2007 8:08 pm

apropos spolszczenia to body to jakieś damskie gacie :lol:

Awatar użytkownika
Adas
 
 
Posty: 5932
Rejestracja: wt cze 05, 2007 7:01 pm
Lokalizacja: Bielkówko/Gdańsk
Kontaktowanie:

Post autor: Adas » czw cze 21, 2007 3:26 pm

Nie body to koszulka zapinana w kroku ha ha :D

ramzes
 
 
Posty: 5834
Rejestracja: sob wrz 24, 2005 1:54 pm
Lokalizacja: *Wawa*

Post autor: ramzes » czw cze 21, 2007 3:44 pm

interkulerze
:)21 -> też dobre .. a raczej nie intercooler :?? :wink:
era Hdi :)21

BYŁ-> Samurai, Y60 ..

Awatar użytkownika
Adas
 
 
Posty: 5932
Rejestracja: wt cze 05, 2007 7:01 pm
Lokalizacja: Bielkówko/Gdańsk
Kontaktowanie:

Post autor: Adas » pt cze 22, 2007 6:51 pm

Przeglądałem tą stronę http://perso.orange.fr/une-vie-de-pajer ... t_l200.htm
kurcz rzeczywiście to kupa roboty.

Awatar użytkownika
Adas
 
 
Posty: 5932
Rejestracja: wt cze 05, 2007 7:01 pm
Lokalizacja: Bielkówko/Gdańsk
Kontaktowanie:

Post autor: Adas » pt cze 22, 2007 9:46 pm

Czy podniesienie do 5 cm da mi możliwość montażu kół 33x10,5x15 lub 33x12,5x15 teraz podkręciłem drążek z przodu o 2,5cm i 31"nie obciera jest równy .[/img]

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Eskapada » pt cze 22, 2007 10:24 pm

możliwość da ale do lansu w Sopocie natomiast nie będzie to robić w terenie ................... :)21
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

Awatar użytkownika
Adas
 
 
Posty: 5932
Rejestracja: wt cze 05, 2007 7:01 pm
Lokalizacja: Bielkówko/Gdańsk
Kontaktowanie:

Post autor: Adas » pt cze 29, 2007 6:30 pm

Odwiedziłem gościa ,który przerabia auta terenowe w Gdańsku na Mostowej 14 " Bed Auto ", www.4x4.eia.pl ,powiedzał mi ciekawą rzecz ,że jak założe 33" do mojego auto to co pół roku będę wymieniał łańcuch w skrzyni reduktora czy to prawda ????
Obejrzał moje auto i Bodylift o 5 cm dla groźnieszego wyglądu to 2tyś + części . Do przeróbki jest : przedni zderzak ,przednie przewody hamulcowe, przewody ABS przód , chłodnica aby wisko chodziło centralnie i tyle. Dżwigienki biegów troche sie skrócą ale będzie ok,drążek kierowniczy się wyprostuje i bedzie ok,

powa

Post autor: powa » pt cze 29, 2007 9:05 pm

Adas pisze:Odwiedziłem gościa ,który przerabia auta terenowe w Gdańsku na Mostowej 14 " Bed Auto ", www.4x4.eia.pl ,powiedzał mi ciekawą rzecz ,że jak założe 33" do mojego auto to co pół roku będę wymieniał łańcuch w skrzyni reduktora czy to prawda ????
Obejrzał moje auto i Bodylift o 5 cm dla groźnieszego wyglądu to 2tyś + części . Do przeróbki jest : przedni zderzak ,przednie przewody hamulcowe, przewody ABS przód , chłodnica aby wisko chodziło centralnie i tyle. Dżwigienki biegów troche sie skrócą ale będzie ok,drążek kierowniczy się wyprostuje i bedzie ok,
faktem jest, że wszystko cierpi jak dasz wielgachne buty(i tak będą za małe, jak powiadają niektórzy doświadczeni muderzy :D, zobaczysz :D), ale to pół roku to lekkie przegięcie - no chyba, że bedziesz dakar wygrywał. Znajomek kupił w niemcowni wybajerzonego i podniesionego l200 - jeździł nim grubo ponad rok i nie pamiętam aby coś wymianiał w podwoziu. Spróbooje go zapytać jak mi sie nawinie, bo nawet robiliśy zdjęcia tego misia - takie dokładne: liftu, zderzaków i innych extrasów :D no ale.... :)21

Awatar użytkownika
Adas
 
 
Posty: 5932
Rejestracja: wt cze 05, 2007 7:01 pm
Lokalizacja: Bielkówko/Gdańsk
Kontaktowanie:

Post autor: Adas » sob cze 30, 2007 5:33 am

Szkoda ,że nie mam strony www bo nie moge zapodać zdjęć :cry:
Ostatnio zmieniony sob cze 30, 2007 5:36 am przez Adas, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Adas
 
 
Posty: 5932
Rejestracja: wt cze 05, 2007 7:01 pm
Lokalizacja: Bielkówko/Gdańsk
Kontaktowanie:

Post autor: Adas » sob cze 30, 2007 5:34 am

Ciekawe jak wygląda i jak zachowuje się autko z takim zestawem? http://www.expedycja.pl/?section=9&showProduct=172 . :)24

powa

Post autor: powa » sob cze 30, 2007 5:49 am

Adas pisze:Szkoda ,że nie mam strony www bo nie moge zapodać zdjęć :cry:
http://www.rajdy4x4.pl/forum/viewtopic.php?t=14787

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Eskapada » sob cze 30, 2007 7:48 am

Adas pisze:Ciekawe jak wygląda i jak zachowuje się autko z takim zestawem? http://www.expedycja.pl/?section=9&showProduct=172 . :)24


Ten zestaw można o kant kuli rozbić bo nie zawiera drążków skrętnych. Resor w 70 % pick up jest OK gdyż ponieważ są to auta do lansu i odliczeń VAT. Mało kto przewoził pick upami tonę każdego dnia. Wiec do liftu wystarczy zrobić dłuższe wieszaki – resor zostawić wymienić amortyzatory i zamontować drążki skrętne HD…

No i amorki nie maja stalowej osłony tłoczyska tylko gumową która ma wiele zalet ale na pewno nie chroni tłoka przed uszkodzeniem mechanicznym. Nie zmienia to jednak faktu że jeździło się lepiej niż na tym co masz teraz
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

Awatar użytkownika
Adas
 
 
Posty: 5932
Rejestracja: wt cze 05, 2007 7:01 pm
Lokalizacja: Bielkówko/Gdańsk
Kontaktowanie:

Post autor: Adas » sob cze 30, 2007 8:02 am

Jak wróce z roboty to wkleię kilka fotek ,i popiszemy o szczegółach si :lol:

Awatar użytkownika
Adas
 
 
Posty: 5932
Rejestracja: wt cze 05, 2007 7:01 pm
Lokalizacja: Bielkówko/Gdańsk
Kontaktowanie:

Post autor: Adas » sob cze 30, 2007 2:11 pm

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Ostatnio zmieniony wt lip 03, 2007 8:14 pm przez Adas, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Adas
 
 
Posty: 5932
Rejestracja: wt cze 05, 2007 7:01 pm
Lokalizacja: Bielkówko/Gdańsk
Kontaktowanie:

Post autor: Adas » sob cze 30, 2007 6:57 pm

Czy jest jakaś metoda wyrównania geometri pionowej przodu myślę, że po podkręceniu lub po wymianie drążka przednie koła bedą stały jak w pustej Tatrze . :roll:
Bartek zapodaj mi jeśli możesz link lub namiary na amorki przód ,tył,wieszaki do resorów no i drążki skrętne.

Awatar użytkownika
Adas
 
 
Posty: 5932
Rejestracja: wt cze 05, 2007 7:01 pm
Lokalizacja: Bielkówko/Gdańsk
Kontaktowanie:

Post autor: Adas » ndz lip 01, 2007 2:08 pm

Zastanawiam się czy lepszym rowiązaniem jast :
1.podniesienie budy (Bodylift)
2. podniesienie zawieszenia
Piewsze rowiazanie nie poprawia prześwitu umożliwia montaż wyższe opony co spowoduje wyższy prześwit ,nie koniecznie szerszej,nie poprawia wykrzyżu, nie poprawia prześwitu pod rama ,ale za to środek ciężkości jast niżej niż w drugim rozwiązaniu.
Drugie rozwiązanie podnosi budę ci umożliwia montaz wyższej opony co daje więskszy prześwit, zwiększa zakres wykrzyzu , podnosi przeswit ramy.
Moim zdaniem drugie rozwiązanie jest lepsze ale bardziej skomplikowane w zawieszeniu niezależnym ( z przodu w miśkach).

Awatar użytkownika
gossy
Posty: 627
Rejestracja: ndz sie 21, 2005 8:17 pm
Lokalizacja: łódzkie

Post autor: gossy » ndz lip 01, 2007 4:59 pm

Ja poszedlem w strone liftu zawieszenia i nie zaluje, oprócz tego co napisales poprawilo sie prowadzenie auta - jest sztywniejszy i stabilny w zakretach.
Kola 33" mi wystarczaja, przy szerokosci 10,5" sporadycznie mi obciera o plastiki poszerzen z przodu.

Body lift - moze kiedys ???
------------
Jarek po trupach do celu ...

Awatar użytkownika
Waldemar.
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 49
Rejestracja: pt lut 09, 2007 9:11 pm
Lokalizacja: 4x4.Brodnica

Post autor: Waldemar. » pn lip 02, 2007 9:52 pm

Witam,
Ja w l200 mam bodylift- 2.5cm i lift zawiasu ok. 3cm
opony 235/85R16 czyli 32 cale wchodzą bez problemu,
265/75R16 też 32 cale, ale troszkę szersze, lekko przycierają na wykrzyżach...

Awatar użytkownika
Adas
 
 
Posty: 5932
Rejestracja: wt cze 05, 2007 7:01 pm
Lokalizacja: Bielkówko/Gdańsk
Kontaktowanie:

Post autor: Adas » wt lip 03, 2007 6:36 am

Wyczytałem że do ustawienia geometri pioniowej wahaczy służą polibusze mimośrodowe tuleje wahaczy .

Awatar użytkownika
Adas
 
 
Posty: 5932
Rejestracja: wt cze 05, 2007 7:01 pm
Lokalizacja: Bielkówko/Gdańsk
Kontaktowanie:

Post autor: Adas » śr lip 04, 2007 5:12 pm

Po podkręceniu przody na drążkach zauważyłem że przy zawracaniu czasem słychaś stukot przegubu juz ze dwa razy to słyszałem czy to oznaka że przegób się sypie czy poprostu musi się dotrzeć bo obraca się w nowym miejscu .

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Eskapada » śr lip 04, 2007 7:40 pm

Adas pisze:Wyczytałem że do ustawienia geometri pioniowej wahaczy służą polibusze mimośrodowe tuleje wahaczy .

Łooo Matko Adaś ales wymyślił :)21
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Eskapada » śr lip 04, 2007 7:43 pm

Adas pisze:Po podkręceniu przody na drążkach zauważyłem że przy zawracaniu czasem słychaś stukot przegubu juz ze dwa razy to słyszałem czy to oznaka że przegób się sypie czy poprostu musi się dotrzeć bo obraca się w nowym miejscu .
Ja Cie bardzo prosze Ty juz nic dzis nie pisz - przegub masz homokinetyczny wiec on ma głęboko gdzieś czy Twoje auto jest wyżej niżej czy skręca w lewo w prawo :)21
Ostatnio zmieniony śr lip 04, 2007 8:00 pm przez Eskapada, łącznie zmieniany 1 raz.
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości