budy lift w L200
Moderator: Kosiarz
budy lift w L200
Poszukuję warsztatu w okolicach Gdańska ,który wykonałby profesjonalnie podniesienia budy w L200 z 2000 roku o jakieś 6-8cm żeby weszły i kręciły się opony 33".Proszę o poważne kontakty
https://get.google.com/albumarchive/113 ... 1315771582
PSZCZOŁA zmota
PSZCZOŁA zmota
Spoko Bartek pamiętam o twojej poradzie względem ABS, interkulerze, przewodów hamulcowych i inne jak podnosić to na maxa . 

https://get.google.com/albumarchive/113 ... 1315771582
PSZCZOŁA zmota
PSZCZOŁA zmota
apropos spolszczenia to body to jakieś damskie gacie 

https://get.google.com/albumarchive/113 ... 1315771582
PSZCZOŁA zmota
PSZCZOŁA zmota
Nie body to koszulka zapinana w kroku ha ha 

https://get.google.com/albumarchive/113 ... 1315771582
PSZCZOŁA zmota
PSZCZOŁA zmota
Przeglądałem tą stronę http://perso.orange.fr/une-vie-de-pajer ... t_l200.htm
kurcz rzeczywiście to kupa roboty.
kurcz rzeczywiście to kupa roboty.
https://get.google.com/albumarchive/113 ... 1315771582
PSZCZOŁA zmota
PSZCZOŁA zmota
Czy podniesienie do 5 cm da mi możliwość montażu kół 33x10,5x15 lub 33x12,5x15 teraz podkręciłem drążek z przodu o 2,5cm i 31"nie obciera jest równy .[/img]
https://get.google.com/albumarchive/113 ... 1315771582
PSZCZOŁA zmota
PSZCZOŁA zmota
Odwiedziłem gościa ,który przerabia auta terenowe w Gdańsku na Mostowej 14 " Bed Auto ", www.4x4.eia.pl ,powiedzał mi ciekawą rzecz ,że jak założe 33" do mojego auto to co pół roku będę wymieniał łańcuch w skrzyni reduktora czy to prawda
??
Obejrzał moje auto i Bodylift o 5 cm dla groźnieszego wyglądu to 2tyś + części . Do przeróbki jest : przedni zderzak ,przednie przewody hamulcowe, przewody ABS przód , chłodnica aby wisko chodziło centralnie i tyle. Dżwigienki biegów troche sie skrócą ale będzie ok,drążek kierowniczy się wyprostuje i bedzie ok,

Obejrzał moje auto i Bodylift o 5 cm dla groźnieszego wyglądu to 2tyś + części . Do przeróbki jest : przedni zderzak ,przednie przewody hamulcowe, przewody ABS przód , chłodnica aby wisko chodziło centralnie i tyle. Dżwigienki biegów troche sie skrócą ale będzie ok,drążek kierowniczy się wyprostuje i bedzie ok,
https://get.google.com/albumarchive/113 ... 1315771582
PSZCZOŁA zmota
PSZCZOŁA zmota
faktem jest, że wszystko cierpi jak dasz wielgachne buty(i tak będą za małe, jak powiadają niektórzy doświadczeni muderzyAdas pisze:Odwiedziłem gościa ,który przerabia auta terenowe w Gdańsku na Mostowej 14 " Bed Auto ", www.4x4.eia.pl ,powiedzał mi ciekawą rzecz ,że jak założe 33" do mojego auto to co pół roku będę wymieniał łańcuch w skrzyni reduktora czy to prawda??
Obejrzał moje auto i Bodylift o 5 cm dla groźnieszego wyglądu to 2tyś + części . Do przeróbki jest : przedni zderzak ,przednie przewody hamulcowe, przewody ABS przód , chłodnica aby wisko chodziło centralnie i tyle. Dżwigienki biegów troche sie skrócą ale będzie ok,drążek kierowniczy się wyprostuje i bedzie ok,




Szkoda ,że nie mam strony www bo nie moge zapodać zdjęć 

Ostatnio zmieniony sob cze 30, 2007 5:36 am przez Adas, łącznie zmieniany 1 raz.
https://get.google.com/albumarchive/113 ... 1315771582
PSZCZOŁA zmota
PSZCZOŁA zmota
Ciekawe jak wygląda i jak zachowuje się autko z takim zestawem? http://www.expedycja.pl/?section=9&showProduct=172 . 

https://get.google.com/albumarchive/113 ... 1315771582
PSZCZOŁA zmota
PSZCZOŁA zmota
http://www.rajdy4x4.pl/forum/viewtopic.php?t=14787Adas pisze:Szkoda ,że nie mam strony www bo nie moge zapodać zdjęć
Adas pisze:Ciekawe jak wygląda i jak zachowuje się autko z takim zestawem? http://www.expedycja.pl/?section=9&showProduct=172 .
Ten zestaw można o kant kuli rozbić bo nie zawiera drążków skrętnych. Resor w 70 % pick up jest OK gdyż ponieważ są to auta do lansu i odliczeń VAT. Mało kto przewoził pick upami tonę każdego dnia. Wiec do liftu wystarczy zrobić dłuższe wieszaki – resor zostawić wymienić amortyzatory i zamontować drążki skrętne HD…
No i amorki nie maja stalowej osłony tłoczyska tylko gumową która ma wiele zalet ale na pewno nie chroni tłoka przed uszkodzeniem mechanicznym. Nie zmienia to jednak faktu że jeździło się lepiej niż na tym co masz teraz
Dżip z lebiodką
GSM 501 44 66 33

GSM 501 44 66 33
Jak wróce z roboty to wkleię kilka fotek ,i popiszemy o szczegółach si 

https://get.google.com/albumarchive/113 ... 1315771582
PSZCZOŁA zmota
PSZCZOŁA zmota





Ostatnio zmieniony wt lip 03, 2007 8:14 pm przez Adas, łącznie zmieniany 1 raz.
https://get.google.com/albumarchive/113 ... 1315771582
PSZCZOŁA zmota
PSZCZOŁA zmota
Czy jest jakaś metoda wyrównania geometri pionowej przodu myślę, że po podkręceniu lub po wymianie drążka przednie koła bedą stały jak w pustej Tatrze . 
Bartek zapodaj mi jeśli możesz link lub namiary na amorki przód ,tył,wieszaki do resorów no i drążki skrętne.

Bartek zapodaj mi jeśli możesz link lub namiary na amorki przód ,tył,wieszaki do resorów no i drążki skrętne.
https://get.google.com/albumarchive/113 ... 1315771582
PSZCZOŁA zmota
PSZCZOŁA zmota
Zastanawiam się czy lepszym rowiązaniem jast :
1.podniesienie budy (Bodylift)
2. podniesienie zawieszenia
Piewsze rowiazanie nie poprawia prześwitu umożliwia montaż wyższe opony co spowoduje wyższy prześwit ,nie koniecznie szerszej,nie poprawia wykrzyżu, nie poprawia prześwitu pod rama ,ale za to środek ciężkości jast niżej niż w drugim rozwiązaniu.
Drugie rozwiązanie podnosi budę ci umożliwia montaz wyższej opony co daje więskszy prześwit, zwiększa zakres wykrzyzu , podnosi przeswit ramy.
Moim zdaniem drugie rozwiązanie jest lepsze ale bardziej skomplikowane w zawieszeniu niezależnym ( z przodu w miśkach).
1.podniesienie budy (Bodylift)
2. podniesienie zawieszenia
Piewsze rowiazanie nie poprawia prześwitu umożliwia montaż wyższe opony co spowoduje wyższy prześwit ,nie koniecznie szerszej,nie poprawia wykrzyżu, nie poprawia prześwitu pod rama ,ale za to środek ciężkości jast niżej niż w drugim rozwiązaniu.
Drugie rozwiązanie podnosi budę ci umożliwia montaz wyższej opony co daje więskszy prześwit, zwiększa zakres wykrzyzu , podnosi przeswit ramy.
Moim zdaniem drugie rozwiązanie jest lepsze ale bardziej skomplikowane w zawieszeniu niezależnym ( z przodu w miśkach).
https://get.google.com/albumarchive/113 ... 1315771582
PSZCZOŁA zmota
PSZCZOŁA zmota
Ja poszedlem w strone liftu zawieszenia i nie zaluje, oprócz tego co napisales poprawilo sie prowadzenie auta - jest sztywniejszy i stabilny w zakretach.
Kola 33" mi wystarczaja, przy szerokosci 10,5" sporadycznie mi obciera o plastiki poszerzen z przodu.
Body lift - moze kiedys
?
Kola 33" mi wystarczaja, przy szerokosci 10,5" sporadycznie mi obciera o plastiki poszerzen z przodu.
Body lift - moze kiedys

------------
Jarek po trupach do celu ...
Jarek po trupach do celu ...
Wyczytałem że do ustawienia geometri pioniowej wahaczy służą polibusze mimośrodowe tuleje wahaczy .
https://get.google.com/albumarchive/113 ... 1315771582
PSZCZOŁA zmota
PSZCZOŁA zmota
Po podkręceniu przody na drążkach zauważyłem że przy zawracaniu czasem słychaś stukot przegubu juz ze dwa razy to słyszałem czy to oznaka że przegób się sypie czy poprostu musi się dotrzeć bo obraca się w nowym miejscu .
https://get.google.com/albumarchive/113 ... 1315771582
PSZCZOŁA zmota
PSZCZOŁA zmota
Ja Cie bardzo prosze Ty juz nic dzis nie pisz - przegub masz homokinetyczny wiec on ma głęboko gdzieś czy Twoje auto jest wyżej niżej czy skręca w lewo w prawoAdas pisze:Po podkręceniu przody na drążkach zauważyłem że przy zawracaniu czasem słychaś stukot przegubu juz ze dwa razy to słyszałem czy to oznaka że przegób się sypie czy poprostu musi się dotrzeć bo obraca się w nowym miejscu .

Ostatnio zmieniony śr lip 04, 2007 8:00 pm przez Eskapada, łącznie zmieniany 1 raz.
Dżip z lebiodką
GSM 501 44 66 33

GSM 501 44 66 33
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości