Pajero II telepie kierownicą HELP ;/

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
Gifter
 
 
Posty: 241
Rejestracja: ndz wrz 22, 2002 3:02 pm
Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie
Kontaktowanie:

Pajero II telepie kierownicą HELP ;/

Post autor: Gifter » ndz cze 24, 2007 4:47 pm

Witam!
Panowie mam problem w Miśku, telepie mi kierownica na boki przy niektorych predkosciach, na niewłączonym napedzie przednim, wszystkie drążki itp dobre, czy to są objawy uszkodzonej półośki???

Może ktos mial podobna sytuaje???? Koła mam wyważone moze zamienie je z tyłem i zobacze czy bedzie lepiej ale wątpie :/

Czy półośki w Miśkach opłaca się regenerować???? Jesli tak to gdzie na dolnyślasku to zrobie np we Wrocławiu????

HELP !! :cry:

Awatar użytkownika
goszen
 
 
Posty: 1165
Rejestracja: wt cze 07, 2005 10:42 pm
Lokalizacja: Bytów

Post autor: goszen » ndz cze 24, 2007 6:46 pm

Mało prawdopodobne aby były to półosie.
Zacznij od umycia felg od wewnątrz.
może też być, że masz guza na oponie.
GG 3597101 tel. 602-673-905

Awatar użytkownika
Gifter
 
 
Posty: 241
Rejestracja: ndz wrz 22, 2002 3:02 pm
Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie
Kontaktowanie:

Post autor: Gifter » ndz cze 24, 2007 6:55 pm

czyli jak zmienie kola tył przod to moze bedzie ok, a jak nie?
kola są wyważone :/

pozostają półosie :/ chyba ze ktos to mial albo wie co to moze byc

powa

Post autor: powa » ndz cze 24, 2007 8:33 pm

Gifter pisze:czyli jak zmienie kola tył przod to moze bedzie ok, a jak nie?
kola są wyważone :/

pozostają półosie :/ chyba ze ktos to mial albo wie co to moze byc
wyważenie koła nie zabezpiecza przed ponownym biciem jakiś czas później :D

1. umyj felgi i koła;
2. zamień przód z tyłem(ew. bicie poczujesz wtedy odwłokiem :D)
3. napisz jak było

Awatar użytkownika
ernil
 
 
Posty: 13146
Rejestracja: pn maja 15, 2006 12:34 pm

Post autor: ernil » ndz cze 24, 2007 9:50 pm

Polosie nie pozostaja - one odpadaja :)21 Napisz kiedy pojawilo sie bicie, czy nagle, czy stopniowo... Ja raczej sklaniam sie ku tulejom na wahaczach. Aczkolwiek mozliwosci moze byc kilka.
XTZ 750
Outback EJ25 MT

Awatar użytkownika
Gifter
 
 
Posty: 241
Rejestracja: ndz wrz 22, 2002 3:02 pm
Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie
Kontaktowanie:

Post autor: Gifter » ndz cze 24, 2007 10:23 pm

no to bylo chyba od zakupu, ojciec nie powiedzial mi o tym, skoro tuleje na wachaczach to powiem zeby sprawdzil moze akurat to to :)

THX jesli ktos ma jakies sugestie PISZCIE BEDE WDZIECZNY :)

Awatar użytkownika
Gifter
 
 
Posty: 241
Rejestracja: ndz wrz 22, 2002 3:02 pm
Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie
Kontaktowanie:

Post autor: Gifter » pn cze 25, 2007 9:37 am

Elo Panowie,
Koniec tematu. Zaczne od tego że jestem wkur... na maxa bo kiedyś słyszałem że nawet dobry warsztat może kiedyś źle wyważyc ci koła...
TAk sie stało w moim przypadku, Ojciec pojechał do innego warsztatu, wyważono jeszcze raz koła, telepanie znikneło w 90%, zmiana kół przod z tyłem koniec problemu.

JEŚLI KTOŚ KIEDYŚ BEDZIE MIAŁ PROBLEMY TYPU TELEPANIE KIEROWNICĄ W MIŚKU NIECH JESZCZE RAZ WYWAŻY KOŁA W INNYM WARSZTACIE!!!! 8)



Temat uważam za zamknięty.

Awatar użytkownika
kudlaty_bytom
 
 
Posty: 289
Rejestracja: ndz mar 18, 2007 1:28 pm
Lokalizacja: Bytom
Kontaktowanie:

Post autor: kudlaty_bytom » pn cze 25, 2007 3:35 pm

ja wyczyścilem felgi od wewnatrz, bo miałem tam niezłego kleksa i przestało w całym zakresie prędkości
a jak po wyważeniu telepie, to masz krzywe felgi ;) albo co gorsza krzywą piastę
był sobie misiek 2.6 Wagon '86
obecnie zaglądam towarzysko :)
_______________________
GG: 4366835

Awatar użytkownika
Gifter
 
 
Posty: 241
Rejestracja: ndz wrz 22, 2002 3:02 pm
Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie
Kontaktowanie:

Post autor: Gifter » sob lip 28, 2007 1:41 pm

jednak objawy wrocily, musze zamienic kola z przodu na tyl, jesli to nie pomoze to czy mozliwe jest ze lozysko/lozyska z przodu do wymiany>????????

powa

Post autor: powa » sob lip 28, 2007 3:19 pm

Gifter pisze:jednak objawy wrocily, musze zamienic kola z przodu na tyl, jesli to nie pomoze to czy mozliwe jest ze lozysko/lozyska z przodu do wymiany>????????
weź podnośnik i podnieś interesujące cie koło tak, aby nim swobodnie w powierzu pokręcić. Jedna łapa na godzine 6 a druga na 12 i szarpiemy naprzemian. Jak jest luz to idziemy kupić ułożyskowanie lub do mecheca "czemprędzej " niech leczy. Jak nie ma luzu to równowartość łożyska na przelew w pobliskim ogródku piwnym :)21

powa

Post autor: powa » sob lip 28, 2007 3:23 pm

kudlaty_bytom pisze:ja wyczyścilem felgi od wewnatrz, bo miałem tam niezłego kleksa i przestało w całym zakresie prędkości
a jak po wyważeniu telepie, to masz krzywe felgi ;) albo co gorsza krzywą piastę
wyważone koło to takie, które "nie bije", więc jeśli jest krzywa felga to po prostu koło się nie wyważy. Dobrze wyważone nie ma prawa bić. no chyba ze bredze z tego upału...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość