Twardość amorków i temat spalania

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
Michal
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 92
Rejestracja: pn sty 12, 2004 1:45 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Twardość amorków i temat spalania

Post autor: Michal » śr lip 11, 2007 4:00 pm

Dzień dobry,

Bardzo będę wdzięczny za dwie informacje:

1. Jak sprawdzić, że działa regulacja twardości zawiszenia w Pajero 2? Że lampki się zapalają to jedno ale czy działa? Trzeba wsiąść i się powytrząsać czy jest jakiś bardziej naukowy sposób?

2. Jak wygląda spalanie w tych samochodach? Interesują mnie 2,5TD i 2,8TD. Oczywiście ile to pali na twardym. Ile w trasie (przy jakiej prędkości), ile w mieście?

Zakup coraz bliżej...

Pozdrawiam,

Michał

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Eskapada » śr lip 11, 2007 5:04 pm

Działanie lub jego brak oraz stan amortyzatorów najlepiej sprawdzić na czarnym na zakretach na spowalniaczach - mowa oczywsicie o sprawdzaniu podaczas zakupu u sprzedającego pod domem.

Spalanie na pewno nie mniej niz 10 L / 100. Natomiast, jesli średnia wyjdzie ponad 14 litrów to jest jest powód do zmartwienia i remonontu :)21



Temat spalania omawiany był w osobnym temacie ile pali Twój misiek 8)
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

Awatar użytkownika
Gifter
 
 
Posty: 241
Rejestracja: ndz wrz 22, 2002 3:02 pm
Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie
Kontaktowanie:

Post autor: Gifter » śr lip 11, 2007 5:42 pm

ja mam takie amorki , jak jedziesz po miescie po dziurach to daj sobie na S (SOFT) czyli miekkie i pojedzij z 60minut :) potem daj na H HARD i zobaczysz roznice ;) auto na HARD nie bedzie sie tak bujało jak autobus :) bedzie twarde i wyłapie każdą dziure, a na SOFT bedzie jak limo albo autobus i bedzie plynnie falowac po dziurach ;) fajny bajer

Awatar użytkownika
Pikaś
Posty: 366
Rejestracja: śr sty 25, 2006 1:00 am
Lokalizacja: Kostrzyn nad odrą

Post autor: Pikaś » śr lip 11, 2007 9:50 pm

No i możesz też sprawdzić,ale to raczej działanie samych silniczków , przekręć zapłon i przełączaj,powinno być słychać prace silniczkow,u mnie nie było i okazało sie ze tylne sa włożone zwykłe amorki a przód reg.
gsm 501 736 409

Awatar użytkownika
Gifter
 
 
Posty: 241
Rejestracja: ndz wrz 22, 2002 3:02 pm
Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie
Kontaktowanie:

Post autor: Gifter » czw lip 12, 2007 7:16 am

no tak to u mnie slychac wszystkie bo robi sie naprawde glosno :) jak zaczynam przestawiac ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości