Pajero 2,3TD

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
Wojtyla
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 19
Rejestracja: śr lis 15, 2006 10:33 am
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Pajero 2,3TD

Post autor: Wojtyla » wt sie 28, 2007 9:54 am

witam, mam zamiar nabyc pajero krotki 2,3TD czy ktos bedzie uprzejmy napisac cos na temat tego silnika?
Co się stało temu Misiu...:)
TD LONG 91 klima!!, V6 LONG 89
gg 3959506 600-279-625

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Eskapada » wt sie 28, 2007 10:39 am

Stary dobry klekot ( 4D55 ) 84 KM / 4200 obr /min ale nie popełniłbym Pajero LO40 z tym motorem. Jak już to tylko z 2.5 ( 4D56 ) Ja po prostu nie widzę sensu w kupowaniu auta które mam 20 lat :roll:
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

Awatar użytkownika
Misiek Cypr
 
 
Posty: 13258
Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Misiek Cypr » wt sie 28, 2007 12:40 pm

Ktory UAZ lub Gaz jest mlodszy???, ale sie troche latwiej motaja... No i do ramy UAZa to nawet silnik czolgowy sie zmiesci...

BTW unikat i o czesci trudniej, rozejrzyj sie za bardziej popularnym modelem, chyba ze znasz dobrze ten konkretny egzemplarz
Obecnie park maszyn nie zawiera 4x4
513549044

Awatar użytkownika
Fuks
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 71
Rejestracja: ndz cze 18, 2006 9:40 am
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Fuks » czw sie 30, 2007 7:24 am

Mam od roku Pajerkę właśnie z tym silnikiem !
Przebieg licznikowy przy zakupie 255 000 km (sprowadzony z Niemiec, tam jeden właściciel, lekarz rocznik 1947. Niemotany-jest taki jak fabryka go zdziełała.
Obecnie 290 000 na liczniku, używany codziennie zarówno po czarnym jak i do pracy w terenie.
Z napraw to jedynie podklepanie resorów z wymianą jednego pióra, wymiana całego układu wydechowego, i wymiana dwóch żarówek.
Paski, klocki, oleje i filtry to normalka.
Podsumowując - bardzo dobry samochodzik do normalnego - nie ekstrema - użytkowania, jak na razie zero awarii mimo stosowania non stop "alternatywnego" paliwa.
Obecnie wymaga amorków, i jak zwykle paliwa - w moich warunkach (30% asfalt, 50% szutry, piaski, lasy, orne pola, 20% miasto) przy spokojnej jeździe (po czarnym 2200 obr/min = 80 km/godz)- wszak misiek ma już 22 lata- pali między 9,5 a 10,5 l/100 km.
Jeszce myślę pojeździć nim około pół roku i w planach Gienia 460 z rocznika 82-85.
Pozdrawiam !

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość