MISIEK 84 2.6 W GAZIE CO WY NA TO?
Moderator: Kosiarz
MISIEK 84 2.6 W GAZIE CO WY NA TO?
WITAM POTRZEBUJE WSPARCIA CO KUPIC
MISIEK 84 2.6 W GAZIE NA RESORACH Z TYŁU
JEEP CHEROOKI 4.0 GAZ 89
HELP
MISIEK 84 2.6 W GAZIE NA RESORACH Z TYŁU
JEEP CHEROOKI 4.0 GAZ 89
HELP
przepraszam źle wyszło WITAM WSZYSTKICH
A CO DO LAND ROVERA
U mnie w firmie jezdzi 6 sztuk 200000tys tylko teren i to ciezki sa ok
U mnie w firmie jezdzi 6 sztuk 200000tys tylko teren i to ciezki sa ok
Re: MISIEK 84 2.6 W GAZIE CO WY NA TO?
kup Jeepa to fajne auto i mało pali z 35l gazu a w terenie to z 40 lROBERTwit pisze:WITAM POTRZEBUJE WSPARCIA CO KUPIC
MISIEK 84 2.6 W GAZIE NA RESORACH Z TYŁU
JEEP CHEROOKI 4.0 GAZ 89
HELP
https://get.google.com/albumarchive/113 ... 1315771582
PSZCZOŁA zmota
PSZCZOŁA zmota
- Misiek Bielsko
-
- Posty: 5195
- Rejestracja: czw lut 21, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Bielsko-Biala
- Kontaktowanie:
kolega ma rację , zapożycz sie np. u rodziny i kup nowsze , po co dawać zarabiać mechanikom , w nowszym lepiej sie odkręca śrubki , są poprostu nowsze i nikt jeszcze ich nie odkręcał.Misiek Bielsko pisze:Nie kupuj zadnego - to stare trupy. Dozbieraj i kup cos nowszego.


https://get.google.com/albumarchive/113 ... 1315771582
PSZCZOŁA zmota
PSZCZOŁA zmota
Adamie wyczuwam lekką ironie w twoim poście ale prawda jest taka że Pajero 2.4 z 1884 rku to auto dla hobbystów kolekcjonerów a przede wszystkim dla tak zwanych złotych rączek . Pierwsza sprawa to dychawiczny motor z gaźnikiem bardziej skomplikowanym niż w FSO 1500 jestem ciekaw kto go wyreguluje sprawnie, jestem ciekaw gdzie można zanabyć cześci do tego gaźnika. Znam dwie osoby na tym forum które miały I generacje z motorem 2.6 na gaźniku i wiem ile miały problemów z ustawieniem tego gaźnika baa ze znalezieniem fachowca który miałby pojecie o tym modelu.
Gaz do takiego starego motoru to agonia po paru tysiącach kilometrów. Konstrukcyjnie mało rzeczy pasuje od Pajero I po 1987. Będę to powtarzał każdemu który chce popełnić Pajero I tylko i wyłącznie modele po 1989 roku na sprężynie V6 3.0 lub 2.5 turbo diesel.
23 letnie auto można od kogoś przyjąć jako darowiznę i zrobić darczyńcy przysługę ze sie pozbawia go kłopotu ale wydawać kasę na takie auto ...
ja bym tego nie zrobił.
Gaz do takiego starego motoru to agonia po paru tysiącach kilometrów. Konstrukcyjnie mało rzeczy pasuje od Pajero I po 1987. Będę to powtarzał każdemu który chce popełnić Pajero I tylko i wyłącznie modele po 1989 roku na sprężynie V6 3.0 lub 2.5 turbo diesel.
23 letnie auto można od kogoś przyjąć jako darowiznę i zrobić darczyńcy przysługę ze sie pozbawia go kłopotu ale wydawać kasę na takie auto ...

Dżip z lebiodką
GSM 501 44 66 33

GSM 501 44 66 33
Eskapada - coś jest nie tak bo zbyt często się zgadzam.
2.6 benzyna to pomyłka - za darmo bym może wziął - bo to szyby się moga przydać.
Jeżeli chodzi o wybór dżuma czy tyfus (stare pajero czy stare cherokee) zdecydowanie wybrałbym samuraja.
2.6 benzyna to pomyłka - za darmo bym może wziął - bo to szyby się moga przydać.
Jeżeli chodzi o wybór dżuma czy tyfus (stare pajero czy stare cherokee) zdecydowanie wybrałbym samuraja.
Ziemia jest płaska, każdy to widzi. Za wyjątkiem mojej wiochy gdzie jest ewidentnie wypukła.
ja mam 3.0 V6 w gazie i porównanie jak jeździ się 2.6 bo kolega ma takiego, raz ze jego na gazie chodzil wybitnie kiepsko a jak już zacząl chodzić przewiozłem go moim-różnica w mocy, przyśpieszeniu i wogóle jeżdzie jest gigantyczna!! a spalanie mieliśmy takie same więc jeśli już gaz to tylko V6 

Pajero 3.0 V6 (LPG)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości