Mitsu 98 a nowy model
Moderator: Kosiarz
Mitsu 98 a nowy model
Witam serdecznie.Mam pytanie ,jestem zainteresowany kupnem Mitsu 98-99.
Wiem że w tych latach była zmiana modelu.Oprócz wizualnej zmiany czy coś istotnego wprowadzono ? Chodzi o wersje najlepiej A. Dreams ale niekoniecznie.pozdrawiam
Wiem że w tych latach była zmiana modelu.Oprócz wizualnej zmiany czy coś istotnego wprowadzono ? Chodzi o wersje najlepiej A. Dreams ale niekoniecznie.pozdrawiam
Jedna z podstawowych zmian bylo zastosowanie nowej skrzyni rozdzielczej z systemem Super Select. Dokonano zmian stylistyki i dodano troche plastikow.
Pajero Sport 2.5 TD Dakar
www.pajero.org.pl
www.pajero.org.pl
W jedynkach byly Easy Selct.seba136 pisze:nowy superselect????A w tych rocznikach to pajero z dieslem 2.5 mialo chyba 115 km, tak
Pajero Sport 2.5 TD Dakar
www.pajero.org.pl
www.pajero.org.pl
Nie, silniki 2.5 TD w Pajero II mialy 99 KM.
115 KM mial 2.5 TD (4D56) ale nowsze jego odmiany.
Jesli sie myle, prosze mnie poprawic ale moc tego silnika wzrosla po dokonaniu modyfikacji w systemie paliwowym.
115 KM mial 2.5 TD (4D56) ale nowsze jego odmiany.
Jesli sie myle, prosze mnie poprawic ale moc tego silnika wzrosla po dokonaniu modyfikacji w systemie paliwowym.
Pajero Sport 2.5 TD Dakar
www.pajero.org.pl
www.pajero.org.pl
mi sie wydaje ze pod koniec produkcji pajero II silnik 2,5 mial 115 koni. NIech sie madrzejsi wypowiedzaGene pisze:Nie, silniki 2.5 TD w Pajero II mialy 99 KM.
115 KM mial 2.5 TD (4D56) ale nowsze jego odmiany.
Jesli sie myle, prosze mnie poprawic ale moc tego silnika wzrosla po dokonaniu modyfikacji w systemie paliwowym.
@Gene, chyba coś Ci się pomyliłoGene pisze:W jedynkach byly Easy Selct.seba136 pisze:nowy superselect????A w tych rocznikach to pajero z dieslem 2.5 mialo chyba 115 km, tak

W latach 1999/2000 była zmiana modelu z II na III generację, a nie z I na II.
Pozdrawiam
pedro3
[było: Pajero II, Frontera B, Jeep GC WJ, Outlander III; jest: Ford Edge]
pedro3
[było: Pajero II, Frontera B, Jeep GC WJ, Outlander III; jest: Ford Edge]
dokladnieA więc tak, równolegle z III generacją do 2003 wychodziło Pajero Classic czyli II generacja z kosmetyką budy z motorem 2,5 115 KM i z EasySelectem.
sam uzytkuje pajero II classic z 2003 z 2,5 115 km i easy selectem ale mam jeszcze clokade tylnego drfra
http://img247.imageshack.us/my.php?imag ... 781xp6.jpg
konkretnie to wyglada tak
i robi



biedny inżynier 
"[cenzura] no nie, no po prostu [cenzura] no nie!"

"[cenzura] no nie, no po prostu [cenzura] no nie!"
Przepraszam, jakos mi sie cyfry pomylily. Moja wina, nie ogarnalem sie. Oczywiscie, ze na przelomie wiekow wprowadzono nowe Pajero. Trzecia generacja roznila sie zasadniczo od II. Powstal nowy samochod. Zmieniono nawet jego charakter. Nowa stylistyka wnetrza i calkowicie nowy design nadwozia. Przez niektorych tak krytykowany w naszych czasach juz nie wywoluje takich kontrowersji. Trzecie Pajero wyglodalo troche jak koreanskie wynalazki, choc musze przyznac, ze osobiscie podobal mi sie obrany kierunek. Zniknela tradycyjna rama zastapiona komfortowa w podrozy konstrukcja samonosna nazywana tez rama szkieletowa. Zastosowano nowe silniki diesel'a (3.2 DI-D 165 KM). Napakowano sporo elektroniki i tej rodem z limuzyn i tej odpowiedzialnej za kotrole jazdy. Auto stracilo swoj spartanski styl a stalo sie bulwarowym dupowozem. Oczywiscie wbrew temu co zatwardziali off-roadowcy sadza trzecia generacja daje rade. Nie zmotamy z tego syfa do upalania lecz do turystycznego i rodzinnego wykorzystania to swietne auto. Oczywiscie jesli sie nie rozwali jakas kosztowna czesc. Ktora nie ma zamiennika a zakup w ASO jest jedynym wyjsciem.
Pajero Sport 2.5 TD Dakar
www.pajero.org.pl
www.pajero.org.pl
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości