Strona 1 z 1
Mitsu 98 a nowy model
: pn lis 12, 2007 12:02 pm
autor: mateo
Witam serdecznie.Mam pytanie ,jestem zainteresowany kupnem Mitsu 98-99.
Wiem że w tych latach była zmiana modelu.Oprócz wizualnej zmiany czy coś istotnego wprowadzono ? Chodzi o wersje najlepiej A. Dreams ale niekoniecznie.pozdrawiam
: pn lis 12, 2007 12:53 pm
autor: Gene
Jedna z podstawowych zmian bylo zastosowanie nowej skrzyni rozdzielczej z systemem Super Select. Dokonano zmian stylistyki i dodano troche plastikow.
: pn lis 12, 2007 2:00 pm
autor: seba136
nowy superselect????

A w tych rocznikach to pajero z dieslem 2.5 mialo chyba 115 km, tak

: pn lis 12, 2007 2:37 pm
autor: Gene
seba136 pisze:nowy superselect????

A w tych rocznikach to pajero z dieslem 2.5 mialo chyba 115 km, tak

W jedynkach byly Easy Selct.
: pn lis 12, 2007 2:49 pm
autor: ArturS
Gene pisze:seba136 pisze:nowy superselect????

A w tych rocznikach to pajero z dieslem 2.5 mialo chyba 115 km, tak

W jedynkach byly Easy Selct.
W dwójkach też.
: pn lis 12, 2007 3:15 pm
autor: seba136
Gene pisze:seba136 pisze:nowy superselect????

A w tych rocznikach to pajero z dieslem 2.5 mialo chyba 115 km, tak

W jedynkach byly Easy Selct.
to ze w jedynkach to wiem, ale pod koniec produkcji pajero II mialo 115 km , tak

: pn lis 12, 2007 4:38 pm
autor: Gene
Nie, silniki 2.5 TD w Pajero II mialy 99 KM.
115 KM mial 2.5 TD (4D56) ale nowsze jego odmiany.
Jesli sie myle, prosze mnie poprawic ale moc tego silnika wzrosla po dokonaniu modyfikacji w systemie paliwowym.
: pn lis 12, 2007 4:58 pm
autor: waz
Gene pisze:Jedna z podstawowych zmian bylo zastosowanie nowej skrzyni rozdzielczej z systemem Super Select.
super select to jest kolego od 91 roku
: pn lis 12, 2007 5:45 pm
autor: seba136
Gene pisze:Nie, silniki 2.5 TD w Pajero II mialy 99 KM.
115 KM mial 2.5 TD (4D56) ale nowsze jego odmiany.
Jesli sie myle, prosze mnie poprawic ale moc tego silnika wzrosla po dokonaniu modyfikacji w systemie paliwowym.
mi sie wydaje ze pod koniec produkcji pajero II silnik 2,5 mial 115 koni. NIech sie madrzejsi wypowiedza
: pn lis 12, 2007 8:20 pm
autor: pedro3
Gene pisze:seba136 pisze:nowy superselect????

A w tych rocznikach to pajero z dieslem 2.5 mialo chyba 115 km, tak

W jedynkach byly Easy Selct.
@Gene, chyba coś Ci się pomyliło

.
W latach 1999/2000 była zmiana modelu z II na III generację, a nie z I na II.
: pn lis 12, 2007 10:23 pm
autor: ArturS
A więc tak, równolegle z III generacją do 2003 wychodziło Pajero Classic czyli II generacja z kosmetyką budy z motorem 2,5 115 KM i z EasySelectem.
: pn lis 12, 2007 11:41 pm
autor: poreb
A więc tak, równolegle z III generacją do 2003 wychodziło Pajero Classic czyli II generacja z kosmetyką budy z motorem 2,5 115 KM i z EasySelectem.
dokladnie
sam uzytkuje pajero II classic z 2003 z 2,5 115 km i easy selectem ale mam jeszcze clokade tylnego drfra
http://img247.imageshack.us/my.php?imag ... 781xp6.jpg
konkretnie to wyglada tak
i robi

: wt lis 13, 2007 8:09 am
autor: Gene
Przepraszam, jakos mi sie cyfry pomylily. Moja wina, nie ogarnalem sie. Oczywiscie, ze na przelomie wiekow wprowadzono nowe Pajero. Trzecia generacja roznila sie zasadniczo od II. Powstal nowy samochod. Zmieniono nawet jego charakter. Nowa stylistyka wnetrza i calkowicie nowy design nadwozia. Przez niektorych tak krytykowany w naszych czasach juz nie wywoluje takich kontrowersji. Trzecie Pajero wyglodalo troche jak koreanskie wynalazki, choc musze przyznac, ze osobiscie podobal mi sie obrany kierunek. Zniknela tradycyjna rama zastapiona komfortowa w podrozy konstrukcja samonosna nazywana tez rama szkieletowa. Zastosowano nowe silniki diesel'a (3.2 DI-D 165 KM). Napakowano sporo elektroniki i tej rodem z limuzyn i tej odpowiedzialnej za kotrole jazdy. Auto stracilo swoj spartanski styl a stalo sie bulwarowym dupowozem. Oczywiscie wbrew temu co zatwardziali off-roadowcy sadza trzecia generacja daje rade. Nie zmotamy z tego syfa do upalania lecz do turystycznego i rodzinnego wykorzystania to swietne auto. Oczywiscie jesli sie nie rozwali jakas kosztowna czesc. Ktora nie ma zamiennika a zakup w ASO jest jedynym wyjsciem.