Wyszlo:
- sworzen gorny lewy i prawy (kupilem)
- wszystkie gumy od obu stabilizatorow (nie ma ich dostepnych w JC - gdzie moge dostac lub od czego podejda?)
No i teraz troszke dziwna sprawa bo nie wiem czy dobrze zrozumialem.
W prawym kole luz ma wspornik drazka kierowniczego (to przykrecone do ramy), ale "was" juz luzu nie ma (czyli dobrze trzyma drazek kierowniczy). Czy moge kupic sam wspornik i przelozyc ramie? Bo w JC jakis burdel maja w temacie i nie byli mi nic w stanie powiedziec konstruktywnego. Druga strona odwrotnie - luz jest na ramieniu (laczenie z drazkiem kierowniczym), za to na wsporniku nie ma.
No i jeszcze dwie rzeczy - wewnetrzne drazki kierownicze, z tego co zrozumialem takie w ksztalcie litery C. Powiedzieli mi za nie cene w JC 550 zl sztuka

Pomozcie jakos bo chcialbym kupic wszystko i za jednym zamachem zrobic..
Dzieki wielkie i pozdrawiam!