Mam pytanie czy ktoś z kolegów miał taki przypadek , przekręcam zapłon kontrolka świec zapala sie , ale stycznik , przekaźnik przez chwilkę trzyma a później odpuszcza , zmieniłem przekaźnik , zmieniłem sterownik czasowy i to samo , jak wypnę przewód z listwy przy świecach to przekaźnik trzyma .
Czy to możliwe , że jakaś świeca ma zwarcie i rozłącza przekaźnik ?
Jak sie ręcznie zewrze przekaźnik silnik odpala , co to może być ?
Auto to Pajero 2,5 TD 88 r
świce czy co ?
Moderator: Kosiarz
20 s to ok , na ciepłym silniku nie sprawdzałemelpablito pisze:U mnie trzyma jakieś ok. 20s po załączeniu zapłonu, i wszystko jest ok.
https://get.google.com/albumarchive/113 ... 1315771582
PSZCZOŁA zmota
PSZCZOŁA zmota
problem rozwiązany , okazało sie ,że to wina złego podłączenia kostki ze sterownika do przekaźnika , przez przypadek wpiąłem kostkę od zbiorniczka płynu hamulcowego i stąd nie był impulsu do załączenia przekaźnika . Po zamianie kostek auto pali .
Dziwne jest to , że w kostce do zbiorniczka płynu hamulcowego dochodzi napięcie + i było ono niewystarczające do załączenia przekaźnika
Dziwne jest to , że w kostce do zbiorniczka płynu hamulcowego dochodzi napięcie + i było ono niewystarczające do załączenia przekaźnika
https://get.google.com/albumarchive/113 ... 1315771582
PSZCZOŁA zmota
PSZCZOŁA zmota
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości