świce czy co ?

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
Adas
 
 
Posty: 5932
Rejestracja: wt cze 05, 2007 7:01 pm
Lokalizacja: Bielkówko/Gdańsk
Kontaktowanie:

świce czy co ?

Post autor: Adas » wt gru 04, 2007 9:01 pm

Mam pytanie czy ktoś z kolegów miał taki przypadek , przekręcam zapłon kontrolka świec zapala sie , ale stycznik , przekaźnik przez chwilkę trzyma a później odpuszcza , zmieniłem przekaźnik , zmieniłem sterownik czasowy i to samo , jak wypnę przewód z listwy przy świecach to przekaźnik trzyma .
Czy to możliwe , że jakaś świeca ma zwarcie i rozłącza przekaźnik ?
Jak sie ręcznie zewrze przekaźnik silnik odpala , co to może być ?
Auto to Pajero 2,5 TD 88 r

Awatar użytkownika
Qbartx
Posty: 1672
Rejestracja: pt maja 18, 2007 7:13 pm
Lokalizacja: Konstancin

Post autor: Qbartx » wt gru 04, 2007 10:10 pm

Podpinam sie pod pytanie bo tez mam taki problem do rozwiazania w znajomym pajero :)
Dzieje Ci sie tak i na cieplym i na zimnym silniku?
Xj renix 4.0 pickup 2door,springi tyl, besterlocker, 35"
ZJ 4.0 up3.5" 31x10.5 mt

elpablito
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 18
Rejestracja: sob paź 27, 2007 11:24 pm
Lokalizacja: Jasło

Post autor: elpablito » wt gru 04, 2007 11:54 pm

U mnie trzyma jakieś ok. 20s po załączeniu zapłonu, i wszystko jest ok.

Awatar użytkownika
Adas
 
 
Posty: 5932
Rejestracja: wt cze 05, 2007 7:01 pm
Lokalizacja: Bielkówko/Gdańsk
Kontaktowanie:

Post autor: Adas » śr gru 05, 2007 6:34 am

elpablito pisze:U mnie trzyma jakieś ok. 20s po załączeniu zapłonu, i wszystko jest ok.
20 s to ok , na ciepłym silniku nie sprawdzałem

Awatar użytkownika
Adas
 
 
Posty: 5932
Rejestracja: wt cze 05, 2007 7:01 pm
Lokalizacja: Bielkówko/Gdańsk
Kontaktowanie:

Post autor: Adas » śr gru 05, 2007 10:36 pm

problem rozwiązany , okazało sie ,że to wina złego podłączenia kostki ze sterownika do przekaźnika , przez przypadek wpiąłem kostkę od zbiorniczka płynu hamulcowego i stąd nie był impulsu do załączenia przekaźnika . Po zamianie kostek auto pali .
Dziwne jest to , że w kostce do zbiorniczka płynu hamulcowego dochodzi napięcie + i było ono niewystarczające do załączenia przekaźnika

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości