pajero I stuki, zgrzyty 4x4-wał??

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
szyman
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 46
Rejestracja: śr mar 07, 2007 6:36 pm
Lokalizacja: słupsk

pajero I stuki, zgrzyty 4x4-wał??

Post autor: szyman » czw gru 06, 2007 3:23 pm

witam szanownych kolegów forumowiczów:)
dzis przytrafilo sie cos mojemu miśkowi, a mianowicie po zapięciu na 4x4, zaczelo cos zgrzytac strzelac, mysle ze to wal, bo po przelaczeniu na 2 ustaje. Co to moze byc, na co mam sie przygotowac, w sobote bede zagladal wiec chcialbym wiedziec na co patrzec na co zwrocic uwage??

pozdrawiam i z góry dziękuje za wszelkie cenne uwagi:)
Pajero 3.0 V6 (LPG)

powa

Post autor: powa » czw gru 06, 2007 3:29 pm

Jeśli wał to weź go poszarp trochę - jeśli ma duże luzy to wyczujesz od razu. A łańcuch w reduktorze masz na pewno dobry?

Awatar użytkownika
Mroczny
     
     
Posty: 40591
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Mroczny » czw gru 06, 2007 3:30 pm

na czarnym czy w błocie
po prstym czy na skręconych kołach
?

Awatar użytkownika
szyman
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 46
Rejestracja: śr mar 07, 2007 6:36 pm
Lokalizacja: słupsk

Post autor: szyman » czw gru 06, 2007 3:44 pm

rodzaj podloza nie ma znaczenia, bo wali zarowno i tu i tu, kola tak samo czy skrecone czy nie tez wali....a co do lancucha to szczerze powiem ze nie wiem, bo mechanika nie jest moja mocna strona stad moja obecnosc na forum ktore juz pare razy uratowalo mi zycie :lol: sprawdze te luzy bo w lesie nie bylo warunkow...dzieki za odpowiedzi, zycze milego dnia :wink:
Pajero 3.0 V6 (LPG)

Awatar użytkownika
Kabal
 
 
Posty: 16844
Rejestracja: pt cze 09, 2006 9:47 am
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Kabal » czw gru 06, 2007 3:50 pm

u mnie waliło, terkotało. Mądre głowy zaglądały, szarpały wałem. Nic nie wykazywało luzów. Ja też nic nie wyczułem, alem laik. Mądre głowy dały wyrok-łańcuch w reduktorze. Okazało się, że łańcuch jest git, a zdemolowany był krzyżak i od tego bym zaczął poszukiwania. Koszt robocizny i krzyżaków nieduży i nawet jeśli przyjdzie zrzucać mimo wszystko reduktor to pomijalny.
Your body is not a temple, it's an amusement park. Enjoy the ride.
tel. 504126172

Awatar użytkownika
mephi
Posty: 1663
Rejestracja: czw mar 09, 2006 2:45 pm
Lokalizacja: Mazowieckie, czasami Śląsk

Post autor: mephi » czw gru 06, 2007 4:02 pm

Jak terkota.. to może wieloklin na wale - koszt +/- 350 PLN z wymianą krzyżaków :)2
Przedni wał jest o wiele delikatniejszy od tylniego, to samo tyczy się wieloklinu...
Chevissan@33"(Y61) V8 Diesel
Disco2 TD5

Awatar użytkownika
szyman
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 46
Rejestracja: śr mar 07, 2007 6:36 pm
Lokalizacja: słupsk

Post autor: szyman » czw gru 06, 2007 4:04 pm

zdecydowanie wolałbym -350zl anizeli + :cry:
Pajero 3.0 V6 (LPG)

Awatar użytkownika
mephi
Posty: 1663
Rejestracja: czw mar 09, 2006 2:45 pm
Lokalizacja: Mazowieckie, czasami Śląsk

Post autor: mephi » czw gru 06, 2007 4:08 pm

To sprawdź...

Jak mi strzelił wieloklin to myślałem, że półoskę/i ukręciłem a później Huby... a okazało się co innego.
Chevissan@33"(Y61) V8 Diesel
Disco2 TD5

Awatar użytkownika
Mroczny
     
     
Posty: 40591
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Mroczny » czw gru 06, 2007 5:06 pm

pewnie krzyżak...

Awatar użytkownika
Adas
 
 
Posty: 5932
Rejestracja: wt cze 05, 2007 7:01 pm
Lokalizacja: Bielkówko/Gdańsk
Kontaktowanie:

Post autor: Adas » czw gru 06, 2007 8:15 pm

u mnie w Pajero terkotało po zapięciu przodu i okazało się , że to wina ukręconego przegubu co na pierwszy rzut oka nie było widać , to był ewenement , że nawet Goszen był zdziwiony a on wiele w życiu widział :wink:

Awatar użytkownika
Harry
Posty: 424
Rejestracja: sob cze 08, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Barlinek
Kontaktowanie:

Post autor: Harry » czw gru 06, 2007 8:25 pm

Adas pisze:u mnie w Pajero terkotało po zapięciu przodu i okazało się , że to wina ukręconego przegubu co na pierwszy rzut oka nie było widać , to był ewenement , że nawet Goszen był zdziwiony a on wiele w życiu widział :wink:
Sa podobno specjalisci, ktorzy potrafia w ten sposob ukrecac poloski :lol:

Awatar użytkownika
Adas
 
 
Posty: 5932
Rejestracja: wt cze 05, 2007 7:01 pm
Lokalizacja: Bielkówko/Gdańsk
Kontaktowanie:

Post autor: Adas » czw gru 06, 2007 8:39 pm

Harry pisze: Sa podobno specjalisci, ktorzy potrafia w ten sposob ukrecac poloski :lol:
nie będę z grzeczności pokazywał palcem kto to zrobił :)23 , w sobotę próba generalna na 8OP, testy przeszedł pomyślnie :wink:

Awatar użytkownika
Harry
Posty: 424
Rejestracja: sob cze 08, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Barlinek
Kontaktowanie:

Post autor: Harry » czw gru 06, 2007 8:50 pm

PTO dziala ?

Awatar użytkownika
Adas
 
 
Posty: 5932
Rejestracja: wt cze 05, 2007 7:01 pm
Lokalizacja: Bielkówko/Gdańsk
Kontaktowanie:

Post autor: Adas » czw gru 06, 2007 8:58 pm

Harry pisze:PTO dziala ?
jeszcze nie robiłem wyciągarki czekam aż Wczasowicz przetestuje swoje przeróbki załączania cięgna PTO i po jego doświadczeniach zobacze czy zakładac linki czy elektomagnes .

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość