Pajero II jaki silnik ??

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

AMG
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 12
Rejestracja: czw sty 10, 2008 11:17 am
Lokalizacja: Warszawa

Pajero II jaki silnik ??

Post autor: AMG » czw sty 10, 2008 1:17 pm

Z uwagi ze poprzdni temat do którego się wtrąciłem został zamkniety

Witam Panowie !

Kolega nie umiał się przywitać wystarszył się i uciekł .

Moje rozważania są podobnie pomiedzy Pajego II

I tez sie zastanawiam pomiedzy Dieslem a Benzyną z LPG

Co radzicie ?

Może napiszecie coś w tym temacie, bo ja jestem początkującym w temacie Japończyków tym bardziej z napędem 4x4 !

Prosze o opinie i sugestie !
_________________
Auto ma mi służyc do jazdy po mieście, omijania korków leśnymi drogami (miszkam pod warszawa) i do weekendowej jazdy rekreacyjnej, napewno narazie nie w ostrym terenie, choć z czasem kto wie.

Jeździłem troszke wiecej (kilka miesiecy) RR Classiciem 3.5 i odpowiadało mi to auto gdyby nie to, że nigdy nie było wiadome co się zepsuje (a auto było bardzo zadbane).
W osobowych auta preferuje skrzynie automatyczną ale w terenówce wole manualną.
Co do LR-a odstrasza mnie czeste bywanie w warsztacie a ja chce to auto użytkowac do codziennej jazdy i nie mam czasu bywać co tydzień w warsztacie.

Najcześciej w ogłoszeniach spotykam Pajero 3.0 V6 co o nim
Adam

Awatar użytkownika
Misiek Cypr
 
 
Posty: 13258
Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Misiek Cypr » czw sty 10, 2008 1:31 pm

Wszystkie silniki godne polecenia z wyjatkiem 3.5V6.

Nie, zeby byl awaryjny, ale nikt go nie umie naprawic :evil:

2.5 TD z automatem, to porazka, reszta w dowolnych konfiguracjach, a odpowiedz znajdz sam !!
Obecnie park maszyn nie zawiera 4x4
513549044

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Eskapada » czw sty 10, 2008 2:49 pm

Jeśli złoty środek istnieje to jest to moim zdaniem 2.8 tdi
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

Awatar użytkownika
pbarto
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 42
Rejestracja: wt sie 29, 2006 5:57 pm
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: pbarto » sob sty 12, 2008 10:40 pm

potwierdzam 2,8 tdi jest ok

Awatar użytkownika
Gerappa
Posty: 397
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 11:09 am
Lokalizacja: Śląsk, chwilowo brak konkretnego namiaru... tu i tam, od Ameryki po Pekin
Kontaktowanie:

Post autor: Gerappa » ndz sty 13, 2008 12:14 pm

mam 2,8TDI i jest OK,mogę potwierdzić :)23
Mitsubishi Pajero 2,8 TDI
... nie ma mocnych , a Misiek jest !

http://www.bokserywpotrzebie.pl/

Awatar użytkownika
harcownik1979g
 
 
Posty: 272
Rejestracja: ndz sty 13, 2008 2:24 pm
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: harcownik1979g » wt sty 15, 2008 5:32 pm

ja mam 2,5 tdi i tez jak narazie nie narzekam

Awatar użytkownika
fotam
 
 
Posty: 168
Rejestracja: czw wrz 14, 2006 9:07 am
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: fotam » wt sty 15, 2008 8:15 pm

a ja mam 2,3 TD i ... nie mam innego :)21
Terrano 2,7TDI 98'
było Pajero 2,3TD 87'

Awatar użytkownika
Pikaś
Posty: 366
Rejestracja: śr sty 25, 2006 1:00 am
Lokalizacja: Kostrzyn nad odrą

Post autor: Pikaś » pt sty 18, 2008 9:33 am

Jeżeli2,8 jest ten sam co w canterze , to bym sie grubo zastanowił.KOlega ma cantera i już ma 3 głowicę , a auto ma od roku.
U mnie jest 2,5 i daje radę.Puki co :roll:
gsm 501 736 409

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Eskapada » pt sty 18, 2008 9:44 am

Pikaś pisze:Jeżeli2,8 jest ten sam co w canterze , to bym sie grubo zastanowił.KOlega ma cantera i już ma 3 głowicę , a auto ma od roku.
U mnie jest 2,5 i daje radę.Puki co :roll:
Pierdoły Mości Panie opowiadasz :-? Jak ktos wymienia 3 głowice w roku to … ymm nie wiem, nie znam sytuacji, nie komentuje. Generalnie jest to dziwna przypadłość. Być może wymienia używaną na używaną. 2.8 to dobry motor czego dowodem może być to ze montowany był właśnie do ciężarówek i na wielu rynkach był montowany do L200 do 2006r
harcownik1979g pisze:ja mam 2,5 tdi i tez jak narazie nie narzekam
temat nie jest o narzekaniu tylko który jest najlepszy. Moim zdaniem i wielu kolegów na forum 2.8 jest lepszy niz 2.5. Jeśli uważasz ze jest inaczej to wymień cechy motoru 2.5 ktore są lepsze niż w 2.8 ......
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

Awatar użytkownika
Misiek Cypr
 
 
Posty: 13258
Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Misiek Cypr » pt sty 18, 2008 9:49 am

Ja moge wymienic !!

2.5td roczny Road Tax 150Euro tanszy niz 2.8 :)21

Osobiscie wolalbym 2.8 :)22 ale i na swoj nie narzekam bo jezdzilem wolnossacym :)21
Obecnie park maszyn nie zawiera 4x4
513549044

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Eskapada » pt sty 18, 2008 9:52 am

Misiek Cypr pisze:Ja moge wymienic !!

2.5td roczny Road Tax 150Euro tanszy niz 2.8 :)21

Osobiscie wolalbym 2.8 :)22 ale i na swoj nie narzekam bo jezdzilem wolnossacym :)21
wstaw motor od Audi A2 mała pojemnośc, niskie opłaty moc zbliżona :)21
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

powa

Post autor: powa » sob sty 19, 2008 10:31 am

Dokładnie jak pisze @Eskapada. 4M40 czyli 2.8TD to bardzo dobry silnik o bardzo porządnych osiągach. Gdyby był marny i awaryjny to nie znalazłby się w Canterze i wielu innych zastosowaniach gdzie na pierwszym miejscu jest trwałość i ekonomia(ciężarówki, minikoparki, jednostki pływające itd).

Pękanie głowic spowodowane jest najczęściej niedbalstwem userów w kwestii układu chłodzenia lub marnym poziomem kultury technicznej mechanikerów.

Gdzieś na jakimś forum(http://www.pocuk.com/forums/ ?) czytałem opinię jakiegoś machera od Mitsubishi w kwestii pękania głowic w 4M40 - niestety nie umiem jej teraz znaleźć. Koleś pisał, że z silnika udało się sporo mocy wycisnąć, ale jak każda jednostka tej klasy, wymaga starannej obsługi. Na dowód przytaczał cyferki, których nie pamiętam niestety, że podczas pierwszych kilku lat silniki się nie psują, bo obsługuje je ASO w ramach gwarancji. Problemy zaczynają się dopiero po następnych kilku latach. Jednym z powodów jest to, że userzy uchachani bezobsługowością(rozrząd łańcuchowy) zapominają co jest pod maską i o elementarnych powinnościach. O ile pamiętam opinia ta dotyczyła rynku japońskiego gdzie 4M40 był popularniejszy niż w europie i gdzie samochody Mitsubishi naprawia firma Mitsubishi a nie Kazio&Ziutek&Red Silicon kompany :)21

A tak przy okazji: czyja piękna biała Delica 4x4 stała na Grodzkiej w Krakowie?

Awatar użytkownika
Pikaś
Posty: 366
Rejestracja: śr sty 25, 2006 1:00 am
Lokalizacja: Kostrzyn nad odrą

Post autor: Pikaś » pn sty 21, 2008 9:44 pm

Napisałem co widziałem.Na każdej z tych głowić była naklejka temp. i na każdej przegrzana,być może jest tak jak napisał kolega - niedbałość albo awaria systemu chłodzenia.Nie wiem . Ale powiem szczerze że chciałoby się miec mocniejszego diesla pod maską.
gsm 501 736 409

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość