Pajero II jaki silnik ??
Moderator: Kosiarz
Pajero II jaki silnik ??
Z uwagi ze poprzdni temat do którego się wtrąciłem został zamkniety
Witam Panowie !
Kolega nie umiał się przywitać wystarszył się i uciekł .
Moje rozważania są podobnie pomiedzy Pajego II
I tez sie zastanawiam pomiedzy Dieslem a Benzyną z LPG
Co radzicie ?
Może napiszecie coś w tym temacie, bo ja jestem początkującym w temacie Japończyków tym bardziej z napędem 4x4 !
Prosze o opinie i sugestie !
_________________
Auto ma mi służyc do jazdy po mieście, omijania korków leśnymi drogami (miszkam pod warszawa) i do weekendowej jazdy rekreacyjnej, napewno narazie nie w ostrym terenie, choć z czasem kto wie.
Jeździłem troszke wiecej (kilka miesiecy) RR Classiciem 3.5 i odpowiadało mi to auto gdyby nie to, że nigdy nie było wiadome co się zepsuje (a auto było bardzo zadbane).
W osobowych auta preferuje skrzynie automatyczną ale w terenówce wole manualną.
Co do LR-a odstrasza mnie czeste bywanie w warsztacie a ja chce to auto użytkowac do codziennej jazdy i nie mam czasu bywać co tydzień w warsztacie.
Najcześciej w ogłoszeniach spotykam Pajero 3.0 V6 co o nim
Witam Panowie !
Kolega nie umiał się przywitać wystarszył się i uciekł .
Moje rozważania są podobnie pomiedzy Pajego II
I tez sie zastanawiam pomiedzy Dieslem a Benzyną z LPG
Co radzicie ?
Może napiszecie coś w tym temacie, bo ja jestem początkującym w temacie Japończyków tym bardziej z napędem 4x4 !
Prosze o opinie i sugestie !
_________________
Auto ma mi służyc do jazdy po mieście, omijania korków leśnymi drogami (miszkam pod warszawa) i do weekendowej jazdy rekreacyjnej, napewno narazie nie w ostrym terenie, choć z czasem kto wie.
Jeździłem troszke wiecej (kilka miesiecy) RR Classiciem 3.5 i odpowiadało mi to auto gdyby nie to, że nigdy nie było wiadome co się zepsuje (a auto było bardzo zadbane).
W osobowych auta preferuje skrzynie automatyczną ale w terenówce wole manualną.
Co do LR-a odstrasza mnie czeste bywanie w warsztacie a ja chce to auto użytkowac do codziennej jazdy i nie mam czasu bywać co tydzień w warsztacie.
Najcześciej w ogłoszeniach spotykam Pajero 3.0 V6 co o nim
Adam
- Misiek Cypr
-
- Posty: 13258
- Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
- Lokalizacja: Gdynia
- harcownik1979g
-
- Posty: 272
- Rejestracja: ndz sty 13, 2008 2:24 pm
- Lokalizacja: Gliwice
Pierdoły Mości Panie opowiadaszPikaś pisze:Jeżeli2,8 jest ten sam co w canterze , to bym sie grubo zastanowił.KOlega ma cantera i już ma 3 głowicę , a auto ma od roku.
U mnie jest 2,5 i daje radę.Puki co

temat nie jest o narzekaniu tylko który jest najlepszy. Moim zdaniem i wielu kolegów na forum 2.8 jest lepszy niz 2.5. Jeśli uważasz ze jest inaczej to wymień cechy motoru 2.5 ktore są lepsze niż w 2.8 ......harcownik1979g pisze:ja mam 2,5 tdi i tez jak narazie nie narzekam
Dżip z lebiodką
GSM 501 44 66 33

GSM 501 44 66 33
- Misiek Cypr
-
- Posty: 13258
- Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
- Lokalizacja: Gdynia
Dokładnie jak pisze @Eskapada. 4M40 czyli 2.8TD to bardzo dobry silnik o bardzo porządnych osiągach. Gdyby był marny i awaryjny to nie znalazłby się w Canterze i wielu innych zastosowaniach gdzie na pierwszym miejscu jest trwałość i ekonomia(ciężarówki, minikoparki, jednostki pływające itd).
Pękanie głowic spowodowane jest najczęściej niedbalstwem userów w kwestii układu chłodzenia lub marnym poziomem kultury technicznej mechanikerów.
Gdzieś na jakimś forum(http://www.pocuk.com/forums/ ?) czytałem opinię jakiegoś machera od Mitsubishi w kwestii pękania głowic w 4M40 - niestety nie umiem jej teraz znaleźć. Koleś pisał, że z silnika udało się sporo mocy wycisnąć, ale jak każda jednostka tej klasy, wymaga starannej obsługi. Na dowód przytaczał cyferki, których nie pamiętam niestety, że podczas pierwszych kilku lat silniki się nie psują, bo obsługuje je ASO w ramach gwarancji. Problemy zaczynają się dopiero po następnych kilku latach. Jednym z powodów jest to, że userzy uchachani bezobsługowością(rozrząd łańcuchowy) zapominają co jest pod maską i o elementarnych powinnościach. O ile pamiętam opinia ta dotyczyła rynku japońskiego gdzie 4M40 był popularniejszy niż w europie i gdzie samochody Mitsubishi naprawia firma Mitsubishi a nie Kazio&Ziutek&Red Silicon kompany
A tak przy okazji: czyja piękna biała Delica 4x4 stała na Grodzkiej w Krakowie?
Pękanie głowic spowodowane jest najczęściej niedbalstwem userów w kwestii układu chłodzenia lub marnym poziomem kultury technicznej mechanikerów.
Gdzieś na jakimś forum(http://www.pocuk.com/forums/ ?) czytałem opinię jakiegoś machera od Mitsubishi w kwestii pękania głowic w 4M40 - niestety nie umiem jej teraz znaleźć. Koleś pisał, że z silnika udało się sporo mocy wycisnąć, ale jak każda jednostka tej klasy, wymaga starannej obsługi. Na dowód przytaczał cyferki, których nie pamiętam niestety, że podczas pierwszych kilku lat silniki się nie psują, bo obsługuje je ASO w ramach gwarancji. Problemy zaczynają się dopiero po następnych kilku latach. Jednym z powodów jest to, że userzy uchachani bezobsługowością(rozrząd łańcuchowy) zapominają co jest pod maską i o elementarnych powinnościach. O ile pamiętam opinia ta dotyczyła rynku japońskiego gdzie 4M40 był popularniejszy niż w europie i gdzie samochody Mitsubishi naprawia firma Mitsubishi a nie Kazio&Ziutek&Red Silicon kompany

A tak przy okazji: czyja piękna biała Delica 4x4 stała na Grodzkiej w Krakowie?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość