Strona 1 z 1

Pajero II jaki silnik ??

: czw sty 10, 2008 1:17 pm
autor: AMG
Z uwagi ze poprzdni temat do którego się wtrąciłem został zamkniety

Witam Panowie !

Kolega nie umiał się przywitać wystarszył się i uciekł .

Moje rozważania są podobnie pomiedzy Pajego II

I tez sie zastanawiam pomiedzy Dieslem a Benzyną z LPG

Co radzicie ?

Może napiszecie coś w tym temacie, bo ja jestem początkującym w temacie Japończyków tym bardziej z napędem 4x4 !

Prosze o opinie i sugestie !
_________________
Auto ma mi służyc do jazdy po mieście, omijania korków leśnymi drogami (miszkam pod warszawa) i do weekendowej jazdy rekreacyjnej, napewno narazie nie w ostrym terenie, choć z czasem kto wie.

Jeździłem troszke wiecej (kilka miesiecy) RR Classiciem 3.5 i odpowiadało mi to auto gdyby nie to, że nigdy nie było wiadome co się zepsuje (a auto było bardzo zadbane).
W osobowych auta preferuje skrzynie automatyczną ale w terenówce wole manualną.
Co do LR-a odstrasza mnie czeste bywanie w warsztacie a ja chce to auto użytkowac do codziennej jazdy i nie mam czasu bywać co tydzień w warsztacie.

Najcześciej w ogłoszeniach spotykam Pajero 3.0 V6 co o nim

: czw sty 10, 2008 1:31 pm
autor: Misiek Cypr
Wszystkie silniki godne polecenia z wyjatkiem 3.5V6.

Nie, zeby byl awaryjny, ale nikt go nie umie naprawic :evil:

2.5 TD z automatem, to porazka, reszta w dowolnych konfiguracjach, a odpowiedz znajdz sam !!

: czw sty 10, 2008 2:49 pm
autor: Eskapada
Jeśli złoty środek istnieje to jest to moim zdaniem 2.8 tdi

: sob sty 12, 2008 10:40 pm
autor: pbarto
potwierdzam 2,8 tdi jest ok

: ndz sty 13, 2008 12:14 pm
autor: Gerappa
mam 2,8TDI i jest OK,mogę potwierdzić :)23

: wt sty 15, 2008 5:32 pm
autor: harcownik1979g
ja mam 2,5 tdi i tez jak narazie nie narzekam

: wt sty 15, 2008 8:15 pm
autor: fotam
a ja mam 2,3 TD i ... nie mam innego :)21

: pt sty 18, 2008 9:33 am
autor: Pikaś
Jeżeli2,8 jest ten sam co w canterze , to bym sie grubo zastanowił.KOlega ma cantera i już ma 3 głowicę , a auto ma od roku.
U mnie jest 2,5 i daje radę.Puki co :roll:

: pt sty 18, 2008 9:44 am
autor: Eskapada
Pikaś pisze:Jeżeli2,8 jest ten sam co w canterze , to bym sie grubo zastanowił.KOlega ma cantera i już ma 3 głowicę , a auto ma od roku.
U mnie jest 2,5 i daje radę.Puki co :roll:
Pierdoły Mości Panie opowiadasz :-? Jak ktos wymienia 3 głowice w roku to … ymm nie wiem, nie znam sytuacji, nie komentuje. Generalnie jest to dziwna przypadłość. Być może wymienia używaną na używaną. 2.8 to dobry motor czego dowodem może być to ze montowany był właśnie do ciężarówek i na wielu rynkach był montowany do L200 do 2006r
harcownik1979g pisze:ja mam 2,5 tdi i tez jak narazie nie narzekam
temat nie jest o narzekaniu tylko który jest najlepszy. Moim zdaniem i wielu kolegów na forum 2.8 jest lepszy niz 2.5. Jeśli uważasz ze jest inaczej to wymień cechy motoru 2.5 ktore są lepsze niż w 2.8 ......

: pt sty 18, 2008 9:49 am
autor: Misiek Cypr
Ja moge wymienic !!

2.5td roczny Road Tax 150Euro tanszy niz 2.8 :)21

Osobiscie wolalbym 2.8 :)22 ale i na swoj nie narzekam bo jezdzilem wolnossacym :)21

: pt sty 18, 2008 9:52 am
autor: Eskapada
Misiek Cypr pisze:Ja moge wymienic !!

2.5td roczny Road Tax 150Euro tanszy niz 2.8 :)21

Osobiscie wolalbym 2.8 :)22 ale i na swoj nie narzekam bo jezdzilem wolnossacym :)21
wstaw motor od Audi A2 mała pojemnośc, niskie opłaty moc zbliżona :)21

: sob sty 19, 2008 10:31 am
autor: powa
Dokładnie jak pisze @Eskapada. 4M40 czyli 2.8TD to bardzo dobry silnik o bardzo porządnych osiągach. Gdyby był marny i awaryjny to nie znalazłby się w Canterze i wielu innych zastosowaniach gdzie na pierwszym miejscu jest trwałość i ekonomia(ciężarówki, minikoparki, jednostki pływające itd).

Pękanie głowic spowodowane jest najczęściej niedbalstwem userów w kwestii układu chłodzenia lub marnym poziomem kultury technicznej mechanikerów.

Gdzieś na jakimś forum(http://www.pocuk.com/forums/ ?) czytałem opinię jakiegoś machera od Mitsubishi w kwestii pękania głowic w 4M40 - niestety nie umiem jej teraz znaleźć. Koleś pisał, że z silnika udało się sporo mocy wycisnąć, ale jak każda jednostka tej klasy, wymaga starannej obsługi. Na dowód przytaczał cyferki, których nie pamiętam niestety, że podczas pierwszych kilku lat silniki się nie psują, bo obsługuje je ASO w ramach gwarancji. Problemy zaczynają się dopiero po następnych kilku latach. Jednym z powodów jest to, że userzy uchachani bezobsługowością(rozrząd łańcuchowy) zapominają co jest pod maską i o elementarnych powinnościach. O ile pamiętam opinia ta dotyczyła rynku japońskiego gdzie 4M40 był popularniejszy niż w europie i gdzie samochody Mitsubishi naprawia firma Mitsubishi a nie Kazio&Ziutek&Red Silicon kompany :)21

A tak przy okazji: czyja piękna biała Delica 4x4 stała na Grodzkiej w Krakowie?

: pn sty 21, 2008 9:44 pm
autor: Pikaś
Napisałem co widziałem.Na każdej z tych głowić była naklejka temp. i na każdej przegrzana,być może jest tak jak napisał kolega - niedbałość albo awaria systemu chłodzenia.Nie wiem . Ale powiem szczerze że chciałoby się miec mocniejszego diesla pod maską.