KOntrolki prośba o dokładny opis

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

z_łagiewnik
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 61
Rejestracja: pt sty 11, 2008 8:51 pm
Lokalizacja: Łódź

KOntrolki prośba o dokładny opis

Post autor: z_łagiewnik » ndz sty 20, 2008 8:26 pm

Mam prośbę o w miarę dokładne opisanie kontrolek w Pajero II 3.0 automat

Obrazek

Rozumiem, że są trzy kontrolki dotyczące oleju. Jedna z nich czerwona to taka sama jak w normalnych samochodach czyli informacja o niedziałającej pompie oleju (zapala się zawsze przed włączeniem silnika)
Natomiast chodzi mi o pozostałe dwie kontrolki olejowe.
Czy dobrze podejżewam, że ta w dolnym rzędzie informuje o zbyt wysokiej temperaturze oleju. A co oznacza kontrolka pierwsza z lewej strony??[/img]

Awatar użytkownika
gossy
Posty: 627
Rejestracja: ndz sie 21, 2005 8:17 pm
Lokalizacja: łódzkie

Re: KOntrolki prośba o dokładny opis

Post autor: gossy » ndz sty 20, 2008 10:09 pm

z_łagiewnik pisze:Mam prośbę o w miarę dokładne opisanie kontrolek w Pajero II 3.0 automat

Obrazek

Rozumiem, że są trzy kontrolki dotyczące oleju. Jedna z nich czerwona to taka sama jak w normalnych samochodach czyli informacja o niedziałającej pompie oleju (zapala się zawsze przed włączeniem silnika)
Natomiast chodzi mi o pozostałe dwie kontrolki olejowe.
Czy dobrze podejżewam, że ta w dolnym rzędzie informuje o zbyt wysokiej temperaturze oleju. A co oznacza kontrolka pierwsza z lewej strony??[/img]
Góra od lewej:
- woda w filtrze paliwa
- ciśnienie oleju w silniku
- ładowanie akumulatora
Dół:
- niski poziom oleju w silniku
------------
Jarek po trupach do celu ...

świeżak
 
 
Posty: 159
Rejestracja: pn lut 26, 2007 9:18 pm
Lokalizacja: szczecin

Post autor: świeżak » ndz sty 20, 2008 10:55 pm

zapytam perspektywicznie... jeżeli zapali się kontrolka od akumulatora to co robić? zostawić na jałowym niech się ładuje? prostownnik?

Awatar użytkownika
Adas
 
 
Posty: 5932
Rejestracja: wt cze 05, 2007 7:01 pm
Lokalizacja: Bielkówko/Gdańsk
Kontaktowanie:

Post autor: Adas » ndz sty 20, 2008 11:03 pm

świeżak pisze:zapytam perspektywicznie... jeżeli zapali się kontrolka od akumulatora to co robić? zostawić na jałowym niech się ładuje? prostownnik?
jak się zapali to znaczy ,że silnik ci zgasł

Awatar użytkownika
gossy
Posty: 627
Rejestracja: ndz sie 21, 2005 8:17 pm
Lokalizacja: łódzkie

Post autor: gossy » ndz sty 20, 2008 11:23 pm

świeżak pisze:zapytam perspektywicznie... jeżeli zapali się kontrolka od akumulatora to co robić? zostawić na jałowym niech się ładuje? prostownnik?
Pasek klinowy poszedł w pi.du
Kierunek - elektryk samochodowy.
------------
Jarek po trupach do celu ...

Awatar użytkownika
Flor
 
 
Posty: 5259
Rejestracja: śr sty 22, 2003 6:25 pm
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Flor » ndz sty 20, 2008 11:26 pm

gossy pisze: Pasek klinowy poszedł w pi.du
Kierunek - elektryk samochodowy.
może alternator poszedł w pi.du :)21

z_łagiewnik
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 61
Rejestracja: pt sty 11, 2008 8:51 pm
Lokalizacja: Łódź

Post autor: z_łagiewnik » ndz sty 20, 2008 11:50 pm

gossy!
bardzo ci dziękuję. to potwierdza moje podejżenia, że po przełaczeniu na gaz pompa paliwa owszem kręci się ale ponieważ nie ma odpływu paliwa to czujnik "woda w filtrze paliwa" zapala się.
Gebels mnie nastraszył, że mam silnik do remontu i 6 tłok jest przytarty,

pozdrawiam i dziękuję za rozwiązanie mojego problemu

Awatar użytkownika
Michał...G
 
 
Posty: 918
Rejestracja: pt paź 28, 2005 4:39 pm
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Michał...G » pn sty 21, 2008 9:12 pm

świeżak pisze:zapytam perspektywicznie... jeżeli zapali się kontrolka od akumulatora to co robić? zostawić na jałowym niech się ładuje? prostownnik?
Możesz troche dodać gazu aby silnik się wkręcił na obroty jak kontrolka nie zgaśnie to zgaś silnik i uruchom ponownie jak to nie pomorze, to sprawdź pasek klinowy. Jak dalej nie bedzię to pomagało to jedź do elektryka, jak to dalej nie bedzie pomagało to sprzedaj auto i kup rower byleby bez dynama bo też będzie problem dlaczego podczas jazdy lampka się nie świeci skoro jest dynamo :cry: A tak na poważnie to są podstawowe sprawy w eksploatacji pojazdów. Wiesz jak tankować paliwo?? to też powinieneś wiedzieć co mowią takie kontrolki informacyjne mówią.
gg7764250
Honker 2,9Tdi
LR Discovery 300TDi

Awatar użytkownika
czarny bielsko
 
 
Posty: 10703
Rejestracja: ndz lut 08, 2004 12:56 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: czarny bielsko » pn sty 21, 2008 10:13 pm

no nie moge... nie kazdy kto ma samochod ma byc mechanikiem, elektyrykiem, blacharzem, lakiernikiem itd itp, ale na kontrolkach wypadaloby sie znac :roll: a wsiadajac do auta tez sie zastanawiasz, ktory pedal to hamulec, ktory gaz a ktory sprzeglo?
Jest Navara D40 lekko dłubnięta...

Samurai - był
Terrano II - było
Pajero - było

Zablokowany

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość