problem...lub niewiedza w użytkowaniu ss w Pajero?
Moderator: Kosiarz
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 5
- Rejestracja: sob lut 16, 2008 8:54 am
- Lokalizacja: Starachowice-Świętokrzyskie
problem...lub niewiedza w użytkowaniu ss w Pajero?
Witam wszystkich!
Mam od miesiąca Pajero Long 2,8 TD z intercolerem 98r GLX,skrzynia super select i....właśnie!Albo czegoś nie wiem,albo coś mam klęknięte!Mianowicie nie mogę lub nie potrafię z 4HLc przejść na N a później na 4LLc!!!Z 2H przez 4H do 4HLc wszystko idzie gładziutko i bez problemu...a póżniej koniec!
W związku z powyższym mam pytanie....Coś się zepsuło czy ja nie potrafię tego zrobić?O czymś nie wiem?
Bardzo proszę o podpowiedź....
Dzięki i Pozdrawiam!
Mam od miesiąca Pajero Long 2,8 TD z intercolerem 98r GLX,skrzynia super select i....właśnie!Albo czegoś nie wiem,albo coś mam klęknięte!Mianowicie nie mogę lub nie potrafię z 4HLc przejść na N a później na 4LLc!!!Z 2H przez 4H do 4HLc wszystko idzie gładziutko i bez problemu...a póżniej koniec!
W związku z powyższym mam pytanie....Coś się zepsuło czy ja nie potrafię tego zrobić?O czymś nie wiem?
Bardzo proszę o podpowiedź....
Dzięki i Pozdrawiam!
Świeży-Koleś...
Re: problem...lub niewiedza w użytkowaniu ss w Pajero?
McGregor pisze:(...) nie potrafię z 4HLc przejść na N a później na 4LLc!!!Z 2H przez 4H do 4HLc wszystko idzie gładziutko i bez problemu...a póżniej koniec!(...)

A nie jest tam nigdzie na lewarku napisane na pomaranczowo PRESS? Jak jest napisane, to slownik w reke i szukac co to w jezyku starozytnych Rosjan znaczy...
Wszystko chcialbys tak od razu... Nie wiesz, ze najpierw trzeba delikatnie...?

Ahh, i na gorze jest przyklejony temat do powitan... Udaj sie tam czym predzej

XTZ 750
Outback EJ25 MT
Outback EJ25 MT
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 5
- Rejestracja: sob lut 16, 2008 8:54 am
- Lokalizacja: Starachowice-Świętokrzyskie
Witam ponownie!
...Zdecydowanie mam...Pajero...!Skrzynka w nim...jak pisałem wcześniej,Super Select...i nie ma tam Press!Jest 2H._.4H._.4HLc N 4LLc
To właśnie jest wyrysowane na drążku...zaznaczyłem wraz z kropkami i kreskami...po 4HLc jest przerwa i N przerwa i 4LLc
Na wyświetlaczu między zegarami...SUPER SELECT....a działa jak napisałem w poście....
Czy ktoś może mi coś podpowiedzieć?
Dziękuję!
...Zdecydowanie mam...Pajero...!Skrzynka w nim...jak pisałem wcześniej,Super Select...i nie ma tam Press!Jest 2H._.4H._.4HLc N 4LLc
To właśnie jest wyrysowane na drążku...zaznaczyłem wraz z kropkami i kreskami...po 4HLc jest przerwa i N przerwa i 4LLc
Na wyświetlaczu między zegarami...SUPER SELECT....a działa jak napisałem w poście....
Czy ktoś może mi coś podpowiedzieć?
Dziękuję!
Świeży-Koleś...
- Misiek Cypr
-
- Posty: 13258
- Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
- Lokalizacja: Gdynia
Re: problem...lub niewiedza w użytkowaniu ss w Pajero?
hehe przy pierwszym styku z miśkiem z ss przez kilka godzin też zastanawiałem się jak załączyć N - > 4LLc, więc nie jesteś(m) samMcGregor pisze:Witam wszystkich!
Mam od miesiąca Pajero Long 2,8 TD z intercolerem 98r GLX,skrzynia super select i....właśnie!Albo czegoś nie wiem,albo coś mam klęknięte!Mianowicie nie mogę lub nie potrafię z 4HLc przejść na N a później na 4LLc!!!Z 2H przez 4H do 4HLc wszystko idzie gładziutko i bez problemu...a póżniej koniec!
W związku z powyższym mam pytanie....Coś się zepsuło czy ja nie potrafię tego zrobić?O czymś nie wiem?
Bardzo proszę o podpowiedź....
Dzięki i Pozdrawiam!

widać nikt z kolegów nie miał Fiata 126p , tam wsteczny też jest na press, japońce to zgapili no i przez to fabryka malucha padła 

https://get.google.com/albumarchive/113 ... 1315771582
PSZCZOŁA zmota
PSZCZOŁA zmota
Audi tez ale to jakby VW, wiecie, przesiadając się z auta osobowego (pewnie nie pamiętacie już starzy wyjadacze) patrzysz na tunel ze skrzynia a tu .. dwa drążki, strach jak nie wiem dotykać tego drugiego, czy wciskac sprzęgło czy wogóle śpiewać czy płakać nadmiarem, po pół godzinie wiedziałem do 4HLc i ... zadzwoniłem do gościa że mam zwalony reduktor (gość był też zielony, nic nie wymyślił)
prawie załamka - opowiadam kumplom, żonie (co przyszło cieżej - tyle kasy i odrazu zepsute) a ona na to że jeszcze nic stracone, żebym popróbował, może tak jak w maluchu .....
wstyd jak ....


wstyd jak ....

no to zaraz Baluś Ci sie dobierze do skórylbl78 pisze:no wiesz 2 drążki to jeszcze nie problem i wciskanie żeby włączyć reduktor to też pikuśale jak 1 raz wsiadłem do UAZ`a a tam 3 wajchy nie podpisane i teraz kmiń człowieku co do czego i po co


https://get.google.com/albumarchive/113 ... 1315771582
PSZCZOŁA zmota
PSZCZOŁA zmota
Adas pisze: no to zaraz Baluś Ci sie dobierze do skóry, w Mercedesie G są cztery i tych dwóch mu bardzo zazdroszczę





Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
te dwie dodatkowe to blokada przód i tył 

https://get.google.com/albumarchive/113 ... 1315771582
PSZCZOŁA zmota
PSZCZOŁA zmota
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość