problem...lub niewiedza w użytkowaniu ss w Pajero?

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

McGregor
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 5
Rejestracja: sob lut 16, 2008 8:54 am
Lokalizacja: Starachowice-Świętokrzyskie

problem...lub niewiedza w użytkowaniu ss w Pajero?

Post autor: McGregor » śr lut 20, 2008 7:52 pm

Witam wszystkich!
Mam od miesiąca Pajero Long 2,8 TD z intercolerem 98r GLX,skrzynia super select i....właśnie!Albo czegoś nie wiem,albo coś mam klęknięte!Mianowicie nie mogę lub nie potrafię z 4HLc przejść na N a później na 4LLc!!!Z 2H przez 4H do 4HLc wszystko idzie gładziutko i bez problemu...a póżniej koniec!
W związku z powyższym mam pytanie....Coś się zepsuło czy ja nie potrafię tego zrobić?O czymś nie wiem?
Bardzo proszę o podpowiedź....
Dzięki i Pozdrawiam!
Świeży-Koleś...

Awatar użytkownika
ernil
 
 
Posty: 13146
Rejestracja: pn maja 15, 2006 12:34 pm

Re: problem...lub niewiedza w użytkowaniu ss w Pajero?

Post autor: ernil » śr lut 20, 2008 8:15 pm

McGregor pisze:(...) nie potrafię z 4HLc przejść na N a później na 4LLc!!!Z 2H przez 4H do 4HLc wszystko idzie gładziutko i bez problemu...a póżniej koniec!(...)
:)20
A nie jest tam nigdzie na lewarku napisane na pomaranczowo PRESS? Jak jest napisane, to slownik w reke i szukac co to w jezyku starozytnych Rosjan znaczy...
Wszystko chcialbys tak od razu... Nie wiesz, ze najpierw trzeba delikatnie...? :)21

Ahh, i na gorze jest przyklejony temat do powitan... Udaj sie tam czym predzej :wink:
XTZ 750
Outback EJ25 MT

Awatar użytkownika
Dyzek
 
 
Posty: 269
Rejestracja: śr sty 31, 2007 7:37 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Dyzek » śr lut 20, 2008 8:40 pm

jak juz wrócisz z tematu dla powitań
to użyj opcji "szukaj"
chyba że masz ES :lol: to nie masz czego szukać :lol:
Pajerko '94, 2.8 Td, Suzi Samurai 1.3
gg 1058986

Awatar użytkownika
ernil
 
 
Posty: 13146
Rejestracja: pn maja 15, 2006 12:34 pm

Post autor: ernil » śr lut 20, 2008 9:21 pm

Ty sie Dyzek tez wroc do Szukaj :)21 :wink:
Przeciez napisal jakie ma polozenia na drazku. Takie polozenia ma bodajze tylko SuperSelect. No chyba, ze o czyms nie wiem (co mozliwe jest :)21 ), to wtedy obaj pojdziemy do Szukacza :wink:
XTZ 750
Outback EJ25 MT

Awatar użytkownika
Dyzek
 
 
Posty: 269
Rejestracja: śr sty 31, 2007 7:37 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Dyzek » śr lut 20, 2008 9:33 pm

to że ma drążek od SS raczej nie oznacza że ma SS :lol:
chyba że sie myle to wracam do "szukaj" :)18
Pajerko '94, 2.8 Td, Suzi Samurai 1.3
gg 1058986

Awatar użytkownika
ernil
 
 
Posty: 13146
Rejestracja: pn maja 15, 2006 12:34 pm

Post autor: ernil » śr lut 20, 2008 9:40 pm

Idac tym tropem mozna pokusic sie o stwierdzenie, ze ma Honkera a nie Pajero,,,
XTZ 750
Outback EJ25 MT

McGregor
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 5
Rejestracja: sob lut 16, 2008 8:54 am
Lokalizacja: Starachowice-Świętokrzyskie

Post autor: McGregor » czw lut 21, 2008 7:59 am

Witam ponownie!
...Zdecydowanie mam...Pajero...!Skrzynka w nim...jak pisałem wcześniej,Super Select...i nie ma tam Press!Jest 2H._.4H._.4HLc N 4LLc
To właśnie jest wyrysowane na drążku...zaznaczyłem wraz z kropkami i kreskami...po 4HLc jest przerwa i N przerwa i 4LLc
Na wyświetlaczu między zegarami...SUPER SELECT....a działa jak napisałem w poście....
Czy ktoś może mi coś podpowiedzieć?
Dziękuję!
Świeży-Koleś...

Awatar użytkownika
Misiek Cypr
 
 
Posty: 13258
Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Misiek Cypr » czw lut 21, 2008 8:08 am

Tez nie mam napisane press, a wciskac musze. Wepchnij wajche tak jakby w skrzynie przy przelaczaniu i sprawdz po prostu.

Na plocie tez Du.a bylo napisane :wink:
Obecnie park maszyn nie zawiera 4x4
513549044

McGregor
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 5
Rejestracja: sob lut 16, 2008 8:54 am
Lokalizacja: Starachowice-Świętokrzyskie

Post autor: McGregor » czw lut 21, 2008 8:21 am

Dziękuję Ci bardzo...Dobry Człowieku!....Zastosowałem się do podpowiedzi i mogę już spać spokojnie...póki co...!
Wszystko działa jak powinno!
Dziękuję.... :)2
Świeży-Koleś...

Awatar użytkownika
Mroczny
     
     
Posty: 40590
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Mroczny » czw lut 21, 2008 8:21 am

Misiek Cypr pisze:
Na plocie tez Du.a bylo napisane :wink:
:)20

Awatar użytkownika
orzeh77
Posty: 402
Rejestracja: ndz lis 04, 2007 9:22 pm
Lokalizacja: Myslowice
Kontaktowanie:

Re: problem...lub niewiedza w użytkowaniu ss w Pajero?

Post autor: orzeh77 » czw lut 21, 2008 8:48 am

McGregor pisze:Witam wszystkich!
Mam od miesiąca Pajero Long 2,8 TD z intercolerem 98r GLX,skrzynia super select i....właśnie!Albo czegoś nie wiem,albo coś mam klęknięte!Mianowicie nie mogę lub nie potrafię z 4HLc przejść na N a później na 4LLc!!!Z 2H przez 4H do 4HLc wszystko idzie gładziutko i bez problemu...a póżniej koniec!
W związku z powyższym mam pytanie....Coś się zepsuło czy ja nie potrafię tego zrobić?O czymś nie wiem?
Bardzo proszę o podpowiedź....
Dzięki i Pozdrawiam!
hehe przy pierwszym styku z miśkiem z ss przez kilka godzin też zastanawiałem się jak załączyć N - > 4LLc, więc nie jesteś(m) sam :)
--
2,5 Pajero II '94 SS SW | BIAŁA vitara :)21
gg 106104
KAJMAN

MariuszG
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 96
Rejestracja: czw sty 12, 2006 11:19 am
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: MariuszG » pn lut 25, 2008 4:23 pm

Ja również w nowej Elce.
Kiedyś L200, teraz LC150 a za chwilę może GV 3d.

Awatar użytkownika
Adas
 
 
Posty: 5932
Rejestracja: wt cze 05, 2007 7:01 pm
Lokalizacja: Bielkówko/Gdańsk
Kontaktowanie:

Post autor: Adas » pn lut 25, 2008 4:50 pm

widać nikt z kolegów nie miał Fiata 126p , tam wsteczny też jest na press, japońce to zgapili no i przez to fabryka malucha padła :)21

Awatar użytkownika
gebels
 
 
Posty: 9720
Rejestracja: pt lut 10, 2006 5:33 pm
Lokalizacja: dziś Polska jutro Australia, emigracja mnie przyciąga i to coraz intensywniej

Post autor: gebels » pn lut 25, 2008 9:07 pm

Adas VW tez maja R na wcisk i to zeby zaciemnic na lewo od 1dynki
Czwarte serce :cry:

Awatar użytkownika
orzeh77
Posty: 402
Rejestracja: ndz lis 04, 2007 9:22 pm
Lokalizacja: Myslowice
Kontaktowanie:

Post autor: orzeh77 » wt lut 26, 2008 9:10 am

Audi tez ale to jakby VW, wiecie, przesiadając się z auta osobowego (pewnie nie pamiętacie już starzy wyjadacze) patrzysz na tunel ze skrzynia a tu .. dwa drążki, strach jak nie wiem dotykać tego drugiego, czy wciskac sprzęgło czy wogóle śpiewać czy płakać nadmiarem, po pół godzinie wiedziałem do 4HLc i ... zadzwoniłem do gościa że mam zwalony reduktor (gość był też zielony, nic nie wymyślił) :D prawie załamka - opowiadam kumplom, żonie (co przyszło cieżej - tyle kasy i odrazu zepsute) a ona na to że jeszcze nic stracone, żebym popróbował, może tak jak w maluchu .....

wstyd jak ....

:)
--
2,5 Pajero II '94 SS SW | BIAŁA vitara :)21
gg 106104
KAJMAN

Awatar użytkownika
lbl78
 
 
Posty: 12628
Rejestracja: wt sie 08, 2006 9:43 pm
Lokalizacja: Jordanów/N.Targ

Post autor: lbl78 » wt lut 26, 2008 9:18 am

no wiesz 2 drążki to jeszcze nie problem i wciskanie żeby włączyć reduktor to też pikuś ;) ale jak 1 raz wsiadłem do UAZ`a a tam 3 wajchy nie podpisane i teraz kmiń człowieku co do czego i po co :)21
Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze

Awatar użytkownika
Adas
 
 
Posty: 5932
Rejestracja: wt cze 05, 2007 7:01 pm
Lokalizacja: Bielkówko/Gdańsk
Kontaktowanie:

Post autor: Adas » wt lut 26, 2008 4:50 pm

lbl78 pisze:no wiesz 2 drążki to jeszcze nie problem i wciskanie żeby włączyć reduktor to też pikuś ;) ale jak 1 raz wsiadłem do UAZ`a a tam 3 wajchy nie podpisane i teraz kmiń człowieku co do czego i po co :)21
no to zaraz Baluś Ci sie dobierze do skóry :)21 , w Mercedesie G są cztery i tych dwóch mu bardzo zazdroszczę :wink:

Awatar użytkownika
orzeh77
Posty: 402
Rejestracja: ndz lis 04, 2007 9:22 pm
Lokalizacja: Myslowice
Kontaktowanie:

Post autor: orzeh77 » śr lut 27, 2008 7:48 am

o nieeee, to ja bym mial chyba depresje na tydzień ;)
do czego służą pozostałe dwie?
--
2,5 Pajero II '94 SS SW | BIAŁA vitara :)21
gg 106104
KAJMAN

Awatar użytkownika
lbl78
 
 
Posty: 12628
Rejestracja: wt sie 08, 2006 9:43 pm
Lokalizacja: Jordanów/N.Targ

Post autor: lbl78 » śr lut 27, 2008 7:59 am

Adas pisze: no to zaraz Baluś Ci sie dobierze do skóry :)21 , w Mercedesie G są cztery i tych dwóch mu bardzo zazdroszczę :wink:
:)21 na szczęście w Gwagenie sa tam jakieś robaczki i rysuneczki przy nich :wink: i świecą się kontrolki po wajchowaniu :)2 :)21 ale co prawda to prawda tych 2 to mercedesiarzom większość zazdrości :)16
Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze

Awatar użytkownika
Adas
 
 
Posty: 5932
Rejestracja: wt cze 05, 2007 7:01 pm
Lokalizacja: Bielkówko/Gdańsk
Kontaktowanie:

Post autor: Adas » śr lut 27, 2008 8:30 am

te dwie dodatkowe to blokada przód i tył :D

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość