Problem z mocą na ciepłym

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
M.G.D
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 42
Rejestracja: wt wrz 06, 2005 9:44 pm
Lokalizacja: Myszków
Kontaktowanie:

Problem z mocą na ciepłym

Post autor: M.G.D » pn mar 03, 2008 5:52 pm

Witam. Mam problem z silnikiem 2,5 td z interkulerem. Problem polega na tym, że jak autko się zagrzeje jest problem z dziurą w gazie. Po dodaniu gazu podczas jazdy silnik nie ciągnie i kopci na czrno jak go przerwie to zaczyna iść normalnie . Przy duszeniu silnika zaczynają grać zawory. filtry ok paliwo też. Sprawdzałem turbine i jej płytki i nie widziałem uszkodzeń. Mam jeszcze pytanie jakie ciśnienie powinna mieć turbina i w jakim miejscu to najlepiej sprawdzić.
suza 88

Awatar użytkownika
pbarto
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 42
Rejestracja: wt sie 29, 2006 5:57 pm
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: pbarto » pn mar 03, 2008 8:10 pm

a może sprawdź wyprzedzenie wtrysku
pajero 2.8 TDI r95

Awatar użytkownika
goszen
 
 
Posty: 1165
Rejestracja: wt cze 07, 2005 10:42 pm
Lokalizacja: Bytów

Post autor: goszen » pn mar 03, 2008 8:48 pm

A jak zapala na ciepłym?
GG 3597101 tel. 602-673-905

Awatar użytkownika
Mroczny
     
     
Posty: 40590
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Mroczny » pn mar 03, 2008 9:47 pm

jak słąbo to polej pompę zimną wodą i zobacz czy się chwilowo nie poprawia

Awatar użytkownika
M.G.D
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 42
Rejestracja: wt wrz 06, 2005 9:44 pm
Lokalizacja: Myszków
Kontaktowanie:

Post autor: M.G.D » wt mar 04, 2008 5:38 pm

Na ciepłym zapala od szczału ale go dusi pod opciążeniem, na zimnym chodzi ok( ma moc i nic się nie dzieje )
suza 88

Awatar użytkownika
KLforest
 
 
Posty: 118
Rejestracja: sob lut 24, 2007 11:42 pm
Lokalizacja: GARWOLIN
Kontaktowanie:

Post autor: KLforest » śr mar 05, 2008 8:11 am

sprawdź przepływ powietrza z turbiny do kolektora czy nie załamuje ci się gdzieś przewód może mu brakować powietrza intrcoler szczelny? a dym masz czarny napewno czy szaro czarny :-?
klforest długi miś z 89roku

Awatar użytkownika
tomekgil
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 43
Rejestracja: pt paź 12, 2007 12:13 am
Lokalizacja: Żernica

Post autor: tomekgil » śr mar 05, 2008 11:37 am

KLforest pisze:sprawdź przepływ powietrza z turbiny do kolektora czy nie załamuje ci się gdzieś przewód może mu brakować powietrza intrcoler szczelny? a dym masz czarny napewno czy szaro czarny :-?
Pozwólcie że się podłączę z zapytaniem - czarny dym jak się dowiedziałem to nadmiar paliwa w dieslu, co w takim razie oznacza dym szaroczarny? Dziękuję

Awatar użytkownika
N2O
 
 
Posty: 11864
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)

Post autor: N2O » śr mar 05, 2008 4:45 pm

złe ustawienie kąta wtrysku
RR 2.5 DSE, Nissan Patrol 160 SD33T, Suzi LJ80
GG: 3215824
http://picasaweb.google.com/paweldabster

Awatar użytkownika
Adas
 
 
Posty: 5932
Rejestracja: wt cze 05, 2007 7:01 pm
Lokalizacja: Bielkówko/Gdańsk
Kontaktowanie:

Post autor: Adas » śr mar 05, 2008 4:59 pm

może to zawory , gniazda wypalone i przy ciepłym silniku kasuje się luz , sprawdź luz zaworów , powinien trochę kulawo chodzić jakby to były zawory

Awatar użytkownika
M.G.D
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 42
Rejestracja: wt wrz 06, 2005 9:44 pm
Lokalizacja: Myszków
Kontaktowanie:

Post autor: M.G.D » śr mar 05, 2008 9:34 pm

Dym jest czrny jak by miał zadużą dawkę paliwa, a na ciepłyn na wolnych chodzi równo. Głównie podejrzewałem turbine bo auto wjechało do głeprzej wody ale w kanałach dolotowych powietrza ani grama, filtr czyściutki i suchutki więc wody nie zassał.
suza 88

Awatar użytkownika
KLforest
 
 
Posty: 118
Rejestracja: sob lut 24, 2007 11:42 pm
Lokalizacja: GARWOLIN
Kontaktowanie:

Post autor: KLforest » czw mar 06, 2008 7:43 am

tomekgil pisze:
KLforest pisze:sprawdź przepływ powietrza z turbiny do kolektora czy nie załamuje ci się gdzieś przewód może mu brakować powietrza intrcoler szczelny? a dym masz czarny napewno czy szaro czarny :-?
Pozwólcie że się podłączę z zapytaniem - czarny dym jak się dowiedziałem to nadmiar paliwa w dieslu, co w takim razie oznacza dym szaroczarny? Dziękuję
załam przewód od itercolera na pracującym silniku i oceń barwę dymu dla mnie ma on taką barwę a plastykiem nie jestem (szary ciemno,szary)tak najprościej wyjaśnić
klforest długi miś z 89roku

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości