Czy warto kupić Pajero II 3,5i z manualną skrzynią?
Moderator: Kosiarz
- Jakub PAJERO 2.5TD
- Posty: 313
- Rejestracja: pt lip 15, 2005 11:23 am
- Lokalizacja: Legionowo
Czy warto kupić Pajero II 3,5i z manualną skrzynią?
Czy takie Pajero nada się do ścigania? Czy poradzi sobie na OS-ach?
K 260 2,8TD na Sprężynkach oraz Y60 2,8TD Long
- gebels
-
- Posty: 9720
- Rejestracja: pt lut 10, 2006 5:33 pm
- Lokalizacja: dziś Polska jutro Australia, emigracja mnie przyciąga i to coraz intensywniej
Re: Czy warto kupić Pajero II 3,5i z manualną skrzynią?
znaczy czu co podołaJakub PAJERO 2.5TD pisze:Czy takie Pajero nada się do ścigania? Czy poradzi sobie na OS-ach?

silnik jesli zroby to zajebisty, 208 koni jak przeprogramujesz kompa deko wiecej, a jak wymienisz wałki rozrządu to masz 300
a zawias jak to zawias, na katowanie w RMPST niewiem jak długo wytrzyma, kiedyś w RMPST takim jeździł podajrze Piotr Baupre (nie wiem czy nie przekręciłem nazwiska), może ktoś pamięta jak to dawało rade
Czwarte serce 

- Jakub PAJERO 2.5TD
- Posty: 313
- Rejestracja: pt lip 15, 2005 11:23 am
- Lokalizacja: Legionowo
-
-
- Posty: 905
- Rejestracja: wt mar 04, 2008 5:13 pm
- Lokalizacja: Warszawa
- Jakub PAJERO 2.5TD
- Posty: 313
- Rejestracja: pt lip 15, 2005 11:23 am
- Lokalizacja: Legionowo
Zadalem sobie troche trudu i znalazlem temat, w ktorym cos niecos moglo juz byc wyjasnione...
http://www.forum4x4.pl/forum/viewtopic.php?t=48822
Pozdrawiam.
http://www.forum4x4.pl/forum/viewtopic.php?t=48822
Pozdrawiam.
XTZ 750
Outback EJ25 MT
Outback EJ25 MT
Eskapada napisał
Miałem okazje jechac taką furką autko naprawde wymiata, soczyscie wkręca sie na obroty jest przyjemność z jazdy 
To jest najlepsze pytanieDawać radę to każde auto będzie ,pytanie winno brzmieć jak długo przedni zawias i inne będą dawać rade


PATROL lift 10" + simex 35" SWAP JEEP 5,2 V8 

- Jakub PAJERO 2.5TD
- Posty: 313
- Rejestracja: pt lip 15, 2005 11:23 am
- Lokalizacja: Legionowo
problem nie tkwi w sprężynach ba w amatorskim ściaganiu moim zdaniem nie tkwi nawet tylnej osi jesli chodzi o Pajero, problem to przednia oś.Jakub PAJERO 2.5TD pisze:rozumiem, że skoro ome się nie nada to mam sam nawinąć sprężyny na tokarce, jak i drążki dotoczyć z dobrej stali
Zawieszenia rodem z Australii idealnie sie sprawdzają do tego do czego zostały zaprojektowane. A zostały zaprojektowane do jazdy po bezdrożach, do pokonywania przeszkód terenowych ale nie do rajdów szybkościowych.
Do rajdów szybkościowych zawieszenie wygląda tak

http://www.ralliart.com/06topics/06news ... n-sus.html
Dżip z lebiodką
GSM 501 44 66 33

GSM 501 44 66 33
- Jakub PAJERO 2.5TD
- Posty: 313
- Rejestracja: pt lip 15, 2005 11:23 am
- Lokalizacja: Legionowo
Nie do końca sie rozumiemy JakubieJakub PAJERO 2.5TD pisze:rzeczywiście wygląda trochę inaczej niż drążki, rozumiem że drążki nie wytrzymają zbyt długo bez względu na producenta? Ponadto na razie niechciałbym przerabiać drążków na sprężyny zaproponaowane przez Eskapadę.

Zwróć uwagę na zdjęcia aut do szybkościówek w ostatnim numerze Wyprawy 4x4 gdzie jest foto relacja a Australii – zwróć uwagę jakim modyfikacją podlega IFS
Dżip z lebiodką
GSM 501 44 66 33

GSM 501 44 66 33
- Damian
-
- Posty: 21581
- Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: mokotów/legionowo
- Kontaktowanie:
Eska dobrze prawi. Największym problemem będzie dobijanie oraz nie trzymanie się kół na podłożu podczas szybkiej jazdy po wyjebach, co zaskutkuje brakiem kontroli nad autem.Jakub PAJERO 2.5TD pisze:rzeczywiście wygląda trochę inaczej niż drążki, rozumiem że drążki nie wytrzymają zbyt długo bez względu na producenta? Ponadto na razie niechciałbym przerabiać drążków na sprężyny zaproponaowane przez Eskapadę.
Można spróbować pozostać przy wzmocnionych drążkach (jakiś TJM) i porządnych (to podstawa) amortyzatorach (np. OME LTR z dodatkowym zbiornikiem). Żeby tylko nie okazało się, że wydasz kasę, a efekt będzie w połowie zadowalający.
Najlepiej motać coil-over. Przecież dacie radę

the lifestyle you've ordered is currently out of stock.
LR
LR
- Jakub PAJERO 2.5TD
- Posty: 313
- Rejestracja: pt lip 15, 2005 11:23 am
- Lokalizacja: Legionowo
właściwie damy rade zrobić wszystko, jak będzie trzeba to zainstalujemy po 4 amorki i sprężyny na koło, ale narazie chciałem się dowiedzieć, czy jakieś ome (lub podobne) na początek wystarczą. gr długi na seryjnych sprężynach zaskakująco dobrze radzi sobie przy 100km/h po szutrze (rzadko dobija), niechce startować w rmpst tylko tak mniej więcej wokół komina.
K 260 2,8TD na Sprężynkach oraz Y60 2,8TD Long
To potwierdza tylko to co Damian i Ja piszemy. Z tylną osią w Pajero nie będzie problemu -. Trzeba coś zrobić z przodem. Byc moze cos w ten deseńJakub PAJERO 2.5TD pisze:właściwie damy rade zrobić wszystko, jak będzie trzeba to zainstalujemy po 4 amorki i sprężyny na koło, ale narazie chciałem się dowiedzieć, czy jakieś ome (lub podobne) na początek wystarczą. gr długi na seryjnych sprężynach zaskakująco dobrze radzi sobie przy 100km/h po szutrze (rzadko dobija), niechce startować w rmpst tylko tak mniej więcej wokół komina.
http://www.afn.pt/v2/resize_file.php?ti ... T/3872.jpg
To jest zestaw na specjalne zamówieni do Terrano II made by AFN Niestety dom Pajero niet
Dżip z lebiodką
GSM 501 44 66 33

GSM 501 44 66 33
- Jakub PAJERO 2.5TD
- Posty: 313
- Rejestracja: pt lip 15, 2005 11:23 am
- Lokalizacja: Legionowo
- gebels
-
- Posty: 9720
- Rejestracja: pt lut 10, 2006 5:33 pm
- Lokalizacja: dziś Polska jutro Australia, emigracja mnie przyciąga i to coraz intensywniej
Eskapada pisze:To potwierdza tylko to co Damian i Ja piszemy. Z tylną osią w Pajero nie będzie problemu -. Trzeba coś zrobić z przodem. Byc moze cos w ten deseńJakub PAJERO 2.5TD pisze:właściwie damy rade zrobić wszystko, jak będzie trzeba to zainstalujemy po 4 amorki i sprężyny na koło, ale narazie chciałem się dowiedzieć, czy jakieś ome (lub podobne) na początek wystarczą. gr długi na seryjnych sprężynach zaskakująco dobrze radzi sobie przy 100km/h po szutrze (rzadko dobija), niechce startować w rmpst tylko tak mniej więcej wokół komina.
http://www.afn.pt/v2/resize_file.php?ti ... T/3872.jpg
To jest zestaw na specjalne zamówieni do Terrano II made by AFN Niestety dom Pajero niet
a do którego to rocznika TII

Czwarte serce 

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości