Przednie zawieszenie, co jeszcze wymienic..

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
Tatanka
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 90
Rejestracja: wt sie 17, 2004 8:35 am
Lokalizacja: Stratosfera

Przednie zawieszenie, co jeszcze wymienic..

Post autor: Tatanka » pn cze 09, 2008 5:35 pm

Heyah!

Przymierzam sie do malego remontu przedniego zawieszenie tzn, wymiany:
-sworzen wahacza, (wahacz gorny i dolny)
-koncowki drazkow,
- stabilizator,
-lacznik stabilizatora,
-amortyzatory,

Czy cos umknelo mi, (albo poprostu nie wiem) i jeszcze powinienem dopisac do listy.


Dzieki.
Tatanka

Toyota Land Cruiser 120 3.0 D4D
WWW: brak przeglądarki
Chuck Norris Fun Club

Awatar użytkownika
Adas
 
 
Posty: 5932
Rejestracja: wt cze 05, 2007 7:01 pm
Lokalizacja: Bielkówko/Gdańsk
Kontaktowanie:

Post autor: Adas » pn cze 09, 2008 5:49 pm

Jedź na szarpaki , nie wymieniaj wszystkiego hurtem , są jeszcze tuleje wahaczy górnych , czasem warto wymienić je całe łącznie ze sworzniem bo koszt to 150 zł, są jeszcze dźwignia przekładni i podpora , no i drążki skrętne :wink: . Przednie gumy stabilizatora kup te z mniejszą średnicą bo na pewno masz wytarty drążek

Awatar użytkownika
pbarto
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 42
Rejestracja: wt sie 29, 2006 5:57 pm
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: pbarto » pn cze 09, 2008 10:36 pm

no i jeszcze wspornik drążka (całkiem nie tani w oryginale )
pajero 2.8 TDI r95

Awatar użytkownika
bartai
 
 
Posty: 132
Rejestracja: sob lut 17, 2007 10:40 am
Lokalizacja: WIELKOPOLSKA

Post autor: bartai » wt cze 10, 2008 8:16 am

przy okazji jak juz to wszystko rozbierzesz to zobacz gumy dolnych wahaczy, u mnie calkowicie zapieczone - palnik pomogl, no a mily pan z elastpol.pl dorobi ci niedrogo polibusze (po nowych gum to chyba juz nie da sie wsadzic ) mnie wlasnie takie robi bo tez jestem w trakcie psucia przedniego zawieszenia.
Z koncowkami drazkow kierowniczych mam problem kupic drogie po 60 zl czy wziac najtansze po 20 kilka zyla. Doradzcie cos
PAJERO 2,6 88r KRWISTY

Awatar użytkownika
Videlec
 
 
Posty: 4114
Rejestracja: pn maja 15, 2006 1:38 pm
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Videlec » wt cze 10, 2008 9:06 am

to ja przy okazji tematu zapytam, czy >>TE<< amortyzatory podchodzą jako zamienniki seryjnych z regulacją sily tlumienia?? Czy warto je brać (cena jest zachecająca) czy lepiej doplacic i brać "zwylke" OME
PIV 3,2DiD

Szczęście to jedyna rzecz, która staje się większa, gdy się ją dzieli.

Awatar użytkownika
asgaz
 
 
Posty: 115
Rejestracja: pt gru 03, 2004 11:27 am
Lokalizacja: JURA

Post autor: asgaz » wt cze 10, 2008 2:16 pm

dokladnie kupilem TE wlaśnie amory i robią całkiem dobrze resztę zawieszenia mam OME
2,8 TD`96 GLS AMD,aut.

Awatar użytkownika
Videlec
 
 
Posty: 4114
Rejestracja: pn maja 15, 2006 1:38 pm
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Videlec » wt cze 10, 2008 3:02 pm

widze, ze masz auto dokladnie jak moje, wiec zapytam:

1. Jak z komfortem na asfalcie na tych amorach, jak pracują, progresywnie?? Dużo twardsze od serii??
2. Jak dlugo je masz??
3. Czy dziala Ci na nich regulacja sily tlumienia??
4. Czy zmieniałes sprzezyny z tylu, jesli tak to na jakie.
5. Piszesz, ze reszte zawieszenia masz OME, czyli... drążki skrętne??

to chyba tyle... :wink:
PIV 3,2DiD

Szczęście to jedyna rzecz, która staje się większa, gdy się ją dzieli.

Awatar użytkownika
asgaz
 
 
Posty: 115
Rejestracja: pt gru 03, 2004 11:27 am
Lokalizacja: JURA

Post autor: asgaz » śr cze 11, 2008 11:07 am

auto mam dokladnie jak twoje nawet kolorystycznie :lol:

ad1. no są troche twardsze, ale trudno zeby nie byly, jak stare byly padaczki. Masz regulację ręczna przed załozeniem i ustawiasz jaką chcesz charakterystykę, ja mam uśrednioną
ad2. mam je od około roku
ad3. regulacja nie działa bo nie może działać , bo nie ma co działać
ad4. zmieniałem sprezyny na OME chyba +100kg, dobijało mnie na kazdej wiekszej dziurze ma ancfalcie a teraz chociaz bardzo sie staram nie da rady
ad5. tak jak napisałem wszystko zmieniłem wieć drązki też na OME
2,8 TD`96 GLS AMD,aut.

Awatar użytkownika
Videlec
 
 
Posty: 4114
Rejestracja: pn maja 15, 2006 1:38 pm
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Videlec » czw cze 12, 2008 10:08 am

ok, dzieki za wyjasnienia, myślałem ze electronic damper control to to samo co w seryjnych... :wink:
PIV 3,2DiD

Szczęście to jedyna rzecz, która staje się większa, gdy się ją dzieli.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości