waga Pajero II benzyna i diesel

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
Karson
 
 
Posty: 5043
Rejestracja: śr lis 23, 2005 6:53 pm
Lokalizacja: Bilcza
Kontaktowanie:

waga Pajero II benzyna i diesel

Post autor: Karson » ndz sie 24, 2008 11:05 am

ile waży krótkie Pajero II generacji w benzynie i dieslu?
kasztany oczywiście mile widziane :wink:
SCARAB TEAM
Land Rover rullez :)21

Awatar użytkownika
gebels
 
 
Posty: 9720
Rejestracja: pt lut 10, 2006 5:33 pm
Lokalizacja: dziś Polska jutro Australia, emigracja mnie przyciąga i to coraz intensywniej

Post autor: gebels » ndz sie 24, 2008 11:15 am

zależy od tego ile waży kierownik :)21 w moim przypadku +105kg :)21




ps. dokładnie nie pamiętam ale waga oscyluje cos kolo 1750kg

jak ci się chce to TU masz manuala to sobie sprawdz
Ostatnio zmieniony ndz sie 24, 2008 11:17 am przez gebels, łącznie zmieniany 1 raz.
Czwarte serce :cry:

Awatar użytkownika
Adas
 
 
Posty: 5932
Rejestracja: wt cze 05, 2007 7:01 pm
Lokalizacja: Bielkówko/Gdańsk
Kontaktowanie:

Post autor: Adas » ndz sie 24, 2008 11:15 am

To zależy ,czy bak paliwa pełne czy z pustymi ?
Ostatnio zmieniony ndz sie 24, 2008 11:25 am przez Adas, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Karson
 
 
Posty: 5043
Rejestracja: śr lis 23, 2005 6:53 pm
Lokalizacja: Bilcza
Kontaktowanie:

Post autor: Karson » ndz sie 24, 2008 11:22 am

to niech będzie z pustym i pełnym bakiem :)21

1750kg to z jakim motórem?
SCARAB TEAM
Land Rover rullez :)21

Awatar użytkownika
Adas
 
 
Posty: 5932
Rejestracja: wt cze 05, 2007 7:01 pm
Lokalizacja: Bielkówko/Gdańsk
Kontaktowanie:

Post autor: Adas » ndz sie 24, 2008 11:29 am

Karson pisze:to niech będzie z pustym i pełnym bakiem :)21

1750kg to z jakim motórem?
No nie jest to takie łatwe bo pytań jest jeszcze więcej , czy ma opony mieć seryjne czy bieżnikowane , czy ma orurowania , bagażniki dachowe , koło zapasowe , choinki zapachowe wewnątrz ...

Potrzebuje więcej szczegółów , aby napisać Tobie wzór na wyliczenie masy :)21 :)21 :)21

Awatar użytkownika
Karson
 
 
Posty: 5043
Rejestracja: śr lis 23, 2005 6:53 pm
Lokalizacja: Bilcza
Kontaktowanie:

Post autor: Karson » ndz sie 24, 2008 11:40 am

seria Panie, seria. bynajmniej nie Land Roverowa :)21

tak jak w dowodach macie. diesel i benzin. o wzorze pogadamy później, jak trza będzie policzyć silnię i wypadkową wagi samochodu v. gąbczastość i wchłanialność błota :)20
SCARAB TEAM
Land Rover rullez :)21

Awatar użytkownika
rort_
Posty: 1681
Rejestracja: ndz cze 18, 2006 9:34 pm
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: rort_ » ndz sie 24, 2008 11:42 am

Samurai ważył po odchudzeniu niecałą tonę.

Może byc taki kasztan?
Jak coś, to dzwoń: 609 539 773

Awatar użytkownika
kudlaty_bytom
 
 
Posty: 289
Rejestracja: ndz mar 18, 2007 1:28 pm
Lokalizacja: Bytom
Kontaktowanie:

Post autor: kudlaty_bytom » ndz sie 24, 2008 11:44 am

poszukaj takie auta i jedź na SKP, gdzie mają możliwość zważenia, abo na złom, tam na pewno mają taką dużą wagę ;)
był sobie misiek 2.6 Wagon '86
obecnie zaglądam towarzysko :)
_______________________
GG: 4366835

Awatar użytkownika
Karson
 
 
Posty: 5043
Rejestracja: śr lis 23, 2005 6:53 pm
Lokalizacja: Bilcza
Kontaktowanie:

Post autor: Karson » ndz sie 24, 2008 11:52 am

ja Was tak ładnie proszę, a Wy tylko kasztany i kasztany - classical foch :lol:

dla niewtajemniczonych - w dowodach rejestracyjnych jest info, które mnie interesuje.

jak odchudziłem vitarę to ważyła jakieś 1100-1200kg :wink:

przy okazji proszę o podpowiedź jakie przeróbki trzeba zrobić żeby zmieściły się bez obcierki koła 33/12,5 cala i czy lepszy jest body lift czy walka z zawieszeniem (jeśli tak to jaka) i dlaczego. :)21
SCARAB TEAM
Land Rover rullez :)21

Awatar użytkownika
Gerappa
Posty: 397
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 11:09 am
Lokalizacja: Śląsk, chwilowo brak konkretnego namiaru... tu i tam, od Ameryki po Pekin
Kontaktowanie:

Post autor: Gerappa » ndz sie 24, 2008 12:09 pm

diesel 2,8 krótki 1785 kg

a nikt jeszcze nie dodał masy błota przyklejonego tu i ówdzie :)21
Mitsubishi Pajero 2,8 TDI
... nie ma mocnych , a Misiek jest !

http://www.bokserywpotrzebie.pl/

Awatar użytkownika
Adas
 
 
Posty: 5932
Rejestracja: wt cze 05, 2007 7:01 pm
Lokalizacja: Bielkówko/Gdańsk
Kontaktowanie:

Post autor: Adas » ndz sie 24, 2008 1:16 pm

Karson pisze:ja Was tak ładnie proszę, a Wy tylko kasztany i kasztany - classical foch :lol:

dla niewtajemniczonych - w dowodach rejestracyjnych jest info, które mnie interesuje.

jak odchudziłem vitarę to ważyła jakieś 1100-1200kg :wink:

przy okazji proszę o podpowiedź jakie przeróbki trzeba zrobić żeby zmieściły się bez obcierki koła 33/12,5 cala i czy lepszy jest body lift czy walka z zawieszeniem (jeśli tak to jaka) i dlaczego. :)21
o rany znowu się zacznie , opony 33x12,5 to wchodzą po lifcie conajmniej 5cm .
Odpowiadając na twoje pytanie odnośnie liftu czy lepiej budę czy zawieszenie to oczywiście najprościej jest zliftować przednnie zawieszenie o jakieś 5 cm , jak to zrobisz to daj znać , wszyscy tu na to czekamy :D

A na poważnie to , bodylift 5cm , wzmacniane dłuższe sprężyny na tył , dłuższe amorki , przód jak masz zdrowe drążki to podkręcenie o jakieś 3cm i zdjęcie stabilizatorów przód i tył . Oponki na felgach ET-25 chodzą i się kręcą . Poszeżenia plastkiowe nadkoli będą trochę przeszkadzać , ale warto je zdjąc i założyć gumowe .

daro4d4
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 64
Rejestracja: pt sie 15, 2008 12:01 pm
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: daro4d4 » ndz sie 24, 2008 1:52 pm

Krótki 2,5 TD 1700 (w dowodzie).
Ale z wiekiem to raczej wagi przybywa :wink:
Pajero II 2.5 TD

Awatar użytkownika
rort_
Posty: 1681
Rejestracja: ndz cze 18, 2006 9:34 pm
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: rort_ » ndz sie 24, 2008 3:00 pm

kudlaty_bytom pisze: abo na złom, tam na pewno mają taką dużą wagę ;)
tjaaa, tylko jak strasznym syfem wjedziesz, to już Ci go każą zostawić...
Jak coś, to dzwoń: 609 539 773

Awatar użytkownika
Karson
 
 
Posty: 5043
Rejestracja: śr lis 23, 2005 6:53 pm
Lokalizacja: Bilcza
Kontaktowanie:

Post autor: Karson » ndz sie 24, 2008 3:25 pm

o lift to się tak trochę przekornie i dla żartu pytałem :wink:

krótkie Pajero II podsumowując:
2.8 TD - 1785kg
2.5 TD - 1700kg
3.0 V6 - ?? 1750kg pisane wcześniej dotyczyło tego modelu?
3.5 V6 - ??

wychodzi, że benzyna cięższa od diesla jest.. :-?

ale to i tak strasznie ciężkie auta jak na swoje gabaryty :(
SCARAB TEAM
Land Rover rullez :)21

Awatar użytkownika
Adas
 
 
Posty: 5932
Rejestracja: wt cze 05, 2007 7:01 pm
Lokalizacja: Bielkówko/Gdańsk
Kontaktowanie:

Post autor: Adas » ndz sie 24, 2008 3:40 pm

wywal trzy diamenty będzie lżejszy

Awatar użytkownika
mr.miron
Posty: 403
Rejestracja: ndz wrz 17, 2006 8:44 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: mr.miron » ndz sie 24, 2008 4:14 pm

Karson pisze:o lift to się tak trochę przekornie i dla żartu pytałem :wink:

krótkie Pajero II podsumowując:
2.8 TD - 1785kg
2.5 TD - 1700kg
3.0 V6 - ?? 1750kg pisane wcześniej dotyczyło tego modelu?
3.5 V6 - ??

wychodzi, że benzyna cięższa od diesla jest.. :-?

ale to i tak strasznie ciężkie auta jak na swoje gabaryty :(
Mój 2.8 ma w dowodzie 1930kg :o
Pozdrawiam! mr.miron 509-627-638
Pajero II 2.8TD SS

Awatar użytkownika
piotr_z
 
 
Posty: 1494
Rejestracja: wt sty 07, 2003 8:38 pm
Lokalizacja: Marki

Post autor: piotr_z » ndz sie 24, 2008 8:27 pm

Karol, jak potzrbujesz danych serwisowych to daj maila na pw. to przesle Ci co trzeba.
Pojara 2,8 GLS
Explorer 4,0 V6 - ale to zap..la :)21
www.studiospa.com.pl

Awatar użytkownika
Karson
 
 
Posty: 5043
Rejestracja: śr lis 23, 2005 6:53 pm
Lokalizacja: Bilcza
Kontaktowanie:

Post autor: Karson » ndz sie 24, 2008 8:44 pm

poszło pw :)2
SCARAB TEAM
Land Rover rullez :)21

Awatar użytkownika
gebels
 
 
Posty: 9720
Rejestracja: pt lut 10, 2006 5:33 pm
Lokalizacja: dziś Polska jutro Australia, emigracja mnie przyciąga i to coraz intensywniej

Post autor: gebels » pn sie 25, 2008 7:23 am

Karson pisze:ja Was tak ładnie proszę, a Wy tylko kasztany i kasztany - classical foch :lol:

dla niewtajemniczonych - w dowodach rejestracyjnych jest info, które mnie interesuje.

jak odchudziłem vitarę to ważyła jakieś 1100-1200kg :wink:

przy okazji proszę o podpowiedź jakie przeróbki trzeba zrobić żeby zmieściły się bez obcierki koła 33/12,5 cala i czy lepszy jest body lift czy walka z zawieszeniem (jeśli tak to jaka) i dlaczego. :)21

waga jaka podałem to z motórem 3.0 V6


przy 4cm body liftem wchodzą nalewki simexa (malatesta cos tam) w rozmiarze 32x11,5R15 felga ET -25
Czwarte serce :cry:

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Eskapada » pn sie 25, 2008 1:10 pm

gebels pisze:
Karson pisze:ja Was tak ładnie proszę, a Wy tylko kasztany i kasztany - classical foch :lol:

dla niewtajemniczonych - w dowodach rejestracyjnych jest info, które mnie interesuje.

jak odchudziłem vitarę to ważyła jakieś 1100-1200kg :wink:

przy okazji proszę o podpowiedź jakie przeróbki trzeba zrobić żeby zmieściły się bez obcierki koła 33/12,5 cala i czy lepszy jest body lift czy walka z zawieszeniem (jeśli tak to jaka) i dlaczego. :)21

waga jaka podałem to z motórem 3.0 V6


przy 4cm body liftem wchodzą nalewki simexa (malatesta cos tam) w rozmiarze 32x11,5R15 felga ET -25
33x12,50 felga ET -30 body lift plus 5 cm lift zawieszenia a i tak trzeba było ciąć nadkola :)21
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

Awatar użytkownika
ap4x4
 
 
Posty: 1258
Rejestracja: śr mar 02, 2005 3:54 pm
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: ap4x4 » pn sie 25, 2008 2:23 pm

Waga z dowodu rej. 1875 kg
PAJERO II 2.5 TD Loong
Bez liftu na 32" :lol:
Może i trochę wolniej ale zawsze do celu.
SUPER Y61 3.0 DIT SUPER

Awatar użytkownika
Videlec
 
 
Posty: 4114
Rejestracja: pn maja 15, 2006 1:38 pm
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Videlec » pn sie 25, 2008 3:16 pm

ap4x4 pisze:Waga z dowodu rej. 1875 kg
PAJERO II 2.5 TD Loong
za to 2.8 long 100% seria - 2045kg w dowodzie.
PIV 3,2DiD

Szczęście to jedyna rzecz, która staje się większa, gdy się ją dzieli.

Awatar użytkownika
orzeh77
Posty: 402
Rejestracja: ndz lis 04, 2007 9:22 pm
Lokalizacja: Myslowice
Kontaktowanie:

Post autor: orzeh77 » pn sie 25, 2008 3:21 pm

hehe teraz spojrzałem do dowodu, 1723kg, skąd takie rozbieżności?
W dowodach takie same auta powinny mieć tyle samo chyba?
--
2,5 Pajero II '94 SS SW | BIAŁA vitara :)21
gg 106104
KAJMAN

Awatar użytkownika
gebels
 
 
Posty: 9720
Rejestracja: pt lut 10, 2006 5:33 pm
Lokalizacja: dziś Polska jutro Australia, emigracja mnie przyciąga i to coraz intensywniej

Post autor: gebels » pn sie 25, 2008 4:29 pm

Eskapada pisze:
gebels pisze:
Karson pisze:ja Was tak ładnie proszę, a Wy tylko kasztany i kasztany - classical foch :lol:

dla niewtajemniczonych - w dowodach rejestracyjnych jest info, które mnie interesuje.

jak odchudziłem vitarę to ważyła jakieś 1100-1200kg :wink:

przy okazji proszę o podpowiedź jakie przeróbki trzeba zrobić żeby zmieściły się bez obcierki koła 33/12,5 cala i czy lepszy jest body lift czy walka z zawieszeniem (jeśli tak to jaka) i dlaczego. :)21

waga jaka podałem to z motórem 3.0 V6


przy 4cm body liftem wchodzą nalewki simexa (malatesta cos tam) w rozmiarze 32x11,5R15 felga ET -25
33x12,50 felga ET -30 body lift plus 5 cm lift zawieszenia a i tak trzeba było ciąć nadkola :)21


tak ale ty jezdziśz na jakiś tam drążkach TJM :cry: a ja na OME :)21 :)2
Czwarte serce :cry:

Awatar użytkownika
Karson
 
 
Posty: 5043
Rejestracja: śr lis 23, 2005 6:53 pm
Lokalizacja: Bilcza
Kontaktowanie:

Post autor: Karson » pn sie 25, 2008 8:16 pm

orzeh77 pisze:hehe teraz spojrzałem do dowodu, 1723kg, skąd takie rozbieżności?
W dowodach takie same auta powinny mieć tyle samo chyba?
niestety zmiany danych w dowodach to standard. w każdej marce :wink:
SCARAB TEAM
Land Rover rullez :)21

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości