kasztany oczywiście mile widziane

Moderator: Kosiarz
No nie jest to takie łatwe bo pytań jest jeszcze więcej , czy ma opony mieć seryjne czy bieżnikowane , czy ma orurowania , bagażniki dachowe , koło zapasowe , choinki zapachowe wewnątrz ...Karson pisze:to niech będzie z pustym i pełnym bakiem
1750kg to z jakim motórem?
o rany znowu się zacznie , opony 33x12,5 to wchodzą po lifcie conajmniej 5cm .Karson pisze:ja Was tak ładnie proszę, a Wy tylko kasztany i kasztany - classical foch![]()
dla niewtajemniczonych - w dowodach rejestracyjnych jest info, które mnie interesuje.
jak odchudziłem vitarę to ważyła jakieś 1100-1200kg![]()
przy okazji proszę o podpowiedź jakie przeróbki trzeba zrobić żeby zmieściły się bez obcierki koła 33/12,5 cala i czy lepszy jest body lift czy walka z zawieszeniem (jeśli tak to jaka) i dlaczego.
Mój 2.8 ma w dowodzie 1930kgKarson pisze:o lift to się tak trochę przekornie i dla żartu pytałem![]()
krótkie Pajero II podsumowując:
2.8 TD - 1785kg
2.5 TD - 1700kg
3.0 V6 -1750kg pisane wcześniej dotyczyło tego modelu?
3.5 V6 -
wychodzi, że benzyna cięższa od diesla jest..![]()
ale to i tak strasznie ciężkie auta jak na swoje gabaryty
Karson pisze:ja Was tak ładnie proszę, a Wy tylko kasztany i kasztany - classical foch![]()
dla niewtajemniczonych - w dowodach rejestracyjnych jest info, które mnie interesuje.
jak odchudziłem vitarę to ważyła jakieś 1100-1200kg![]()
przy okazji proszę o podpowiedź jakie przeróbki trzeba zrobić żeby zmieściły się bez obcierki koła 33/12,5 cala i czy lepszy jest body lift czy walka z zawieszeniem (jeśli tak to jaka) i dlaczego.
33x12,50 felga ET -30 body lift plus 5 cm lift zawieszenia a i tak trzeba było ciąć nadkolagebels pisze:Karson pisze:ja Was tak ładnie proszę, a Wy tylko kasztany i kasztany - classical foch![]()
dla niewtajemniczonych - w dowodach rejestracyjnych jest info, które mnie interesuje.
jak odchudziłem vitarę to ważyła jakieś 1100-1200kg![]()
przy okazji proszę o podpowiedź jakie przeróbki trzeba zrobić żeby zmieściły się bez obcierki koła 33/12,5 cala i czy lepszy jest body lift czy walka z zawieszeniem (jeśli tak to jaka) i dlaczego.
waga jaka podałem to z motórem 3.0 V6
przy 4cm body liftem wchodzą nalewki simexa (malatesta cos tam) w rozmiarze 32x11,5R15 felga ET -25
Eskapada pisze:33x12,50 felga ET -30 body lift plus 5 cm lift zawieszenia a i tak trzeba było ciąć nadkolagebels pisze:Karson pisze:ja Was tak ładnie proszę, a Wy tylko kasztany i kasztany - classical foch![]()
dla niewtajemniczonych - w dowodach rejestracyjnych jest info, które mnie interesuje.
jak odchudziłem vitarę to ważyła jakieś 1100-1200kg![]()
przy okazji proszę o podpowiedź jakie przeróbki trzeba zrobić żeby zmieściły się bez obcierki koła 33/12,5 cala i czy lepszy jest body lift czy walka z zawieszeniem (jeśli tak to jaka) i dlaczego.
waga jaka podałem to z motórem 3.0 V6
przy 4cm body liftem wchodzą nalewki simexa (malatesta cos tam) w rozmiarze 32x11,5R15 felga ET -25
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości