Strona 1 z 1

Opony

: śr lis 12, 2008 9:00 pm
autor: szubi54
Drodzy Fani Miśków!

Proszę Was napiszcie jakie opony powinienem założyć do mojego auta. Jestem pracownikiem terenowym-leśniczym. Teren raczej płaski, aczkolwiek podmokły. Połowę trasy pokonuję szosą a połowę jeżdżąc po dołach , korzeniach a niedługo jeszcze dojdzie śnieg. Mam poważny dylemat. Proszę o porady :cry.
Z góry pragnę podziękować kolegom, którzy licznie odpowiedzieli mi na wcześniej postawiony problem. Pozdrawiam.

: śr lis 12, 2008 9:02 pm
autor: Mroczny
bfg mt, kumho kl 71, lub podobne biezniki

każdy dobry emtek

: śr lis 12, 2008 9:52 pm
autor: Adas
Mroczny pisze:bfg mt, kumho kl 71, lub podobne biezniki

każdy dobry emtek

:wink:
H/T 100% szosa
A/T 50% szosa 50% teren
M/T 20% szosa 80% teren
ROLNIKI 100% teren

proponuje rolniki
:)21

: śr lis 12, 2008 10:04 pm
autor: Mariobros
Po długim dumaniu nabyłem Matadory Vissenta MT i sobie chwalę.
365 zł za nową oponę 31/10,5/15.
Klocki prawie identyczne jak BFG, tylko bardziej "mocarne" i z większymi o połowę odstępami.

: śr lis 12, 2008 11:31 pm
autor: TomaszRT
Adas pisze: :wink:
H/T 100% szosa
A/T 50% szosa 50% teren
M/T 20% szosa 80% teren
ROLNIKI 100% teren
:)21
H/T 100% szosa
A/T 80% szosa 20% teren
M/T 50% szosa 50% teren
Fedima, Boggery itp. 20% szosa 80% teren
Rolniki, Maxi crossy itp. 100% teren

czyli kup dobre MTki

: czw lis 13, 2008 7:08 am
autor: DamnIt!
Mariobros pisze:Po długim dumaniu nabyłem Matadory Vissenta MT i sobie chwalę.
365 zł za nową oponę 31/10,5/15.
Klocki prawie identyczne jak BFG, tylko bardziej "mocarne" i z większymi o połowę odstępami.
Gdzieś czytałem, że na mokrym czarnym są śliskie. Potwierdzasz? Bo cena rzeczywiście jest zachęcająca.

: czw lis 13, 2008 9:28 am
autor: Mariobros
Co znaczy śliskie? "Szirok" na bfg po deszczu pięknie tańczył na czarnym.
Czy to znaczy, że BFG są śliskie?
Powiem tak: jeżdżąc z normalną prędkością dla miśka - czyli max 80 km/h na prostej :wink: nie zdarzyło mi się nigdy, żeby dał się wyczuć na nich jakikolwiek poślizg.

Wyszedłem po prostu z założenia, że lepiej dołożyć 20 zł do sztuki i mieć fabrycznie nowe kapcie zamiast nalewek.

Sprawiają wrażenie pancernych i guma w porównaniu do np. Kumho KL-71 jest zdecydowanie twardsza, ale za wadę tego nie uważam. W każdym razie po roku użytkowania (misiek jako 2 autko w domu, więc i przebieg żaden - może z 5 kkm) oznak zużycia brak.

: czw lis 13, 2008 11:03 am
autor: Paweł_4x4
Witam
Ja zaproponuję może: GOOD YEAR WRANGLER MTR, sam się do takich przymierzam w przyszłym roku. Opinie dobre i takie dość uniwersalne chyba jak na Twoje potrzeby.
Ja mam Matador Izzarda - takie AT`ki, są tez ok ale jak się okazuje tu w Bieszczadach po pół roku użytkowania bardziej by mi pasowały takie właśnie MTR`y lub KUMHO KL 71.

: czw lis 13, 2008 3:51 pm
autor: selim

: czw lis 13, 2008 5:49 pm
autor: Mariobros
no ale o co chodzi z tym linkiem?

Skumałem, że mają ceny podobne do bfg. I to fakt! Jak szukałem po czeskich sklepach internetowych Matadora ( bo do Czech mam blisko) to faktycznie cena była znacznie wyższa niż w polskich sklepach. Również jest prawdą, że cena w ich sklepach była zbliżona do BFG.
Ale konia z rzędem temu, kto kupi w Polsce nową oponę BFG 31" za 365 zł 8) i dostanie na nia fakturę.

BFGoodrich

: czw lis 13, 2008 6:54 pm
autor: JakubJakub
witam nie chciałem zakladac nowego tematu jezdzil ktos na oponkach BFGoodrich Radial All-Terrain T/A??umie ktos powiedziec jaki jest odpowiednik 30x9,50R 15 tego rozmiaru opony szosowej?pozdrawiam

: czw lis 13, 2008 7:01 pm
autor: ernil

: czw lis 13, 2008 8:08 pm
autor: Mroczny
Paweł_4x4 pisze:Witam
Ja zaproponuję może: GOOD YEAR WRANGLER MTR, sam się do takich przymierzam w przyszłym roku. Opinie dobre i takie dość uniwersalne chyba jak na Twoje potrzeby.
Ja mam Matador Izzarda - takie AT`ki, są tez ok ale jak się okazuje tu w Bieszczadach po pół roku użytkowania bardziej by mi pasowały takie właśnie MTR`y lub KUMHO KL 71.
nie proponuj tego
było zylion razy dlaczego nie mtr

: czw lis 13, 2008 11:41 pm
autor: TomaszRT
A zwłaszcza w Bieszczadach, skąd kolega sugerujący pochodzi jak mniemam.

: pt lis 14, 2008 6:35 am
autor: Adas
TomaszRT pisze:
H/T 100% szosa
A/T 80% szosa 20% teren
M/T 50% szosa 50% teren

Fedima, Boggery itp. 20% szosa 80% teren
Rolniki, Maxi crossy itp. 100% teren

czyli kup dobre MTki
:-? :)1

: pt lis 14, 2008 7:43 am
autor: Eskapada
Mroczny pisze:
Paweł_4x4 pisze:Witam
Ja zaproponuję może: GOOD YEAR WRANGLER MTR, sam się do takich przymierzam w przyszłym roku. Opinie dobre i takie dość uniwersalne chyba jak na Twoje potrzeby.
Ja mam Matador Izzarda - takie AT`ki, są tez ok ale jak się okazuje tu w Bieszczadach po pół roku użytkowania bardziej by mi pasowały takie właśnie MTR`y lub KUMHO KL 71.
nie proponuj tego
było zylion razy dlaczego nie mtr
słusznie :)2 :)2 :)2 MT/R jest rewelacyjny

: pt lis 14, 2008 8:41 am
autor: ap4x4
Eskapada pisze: słusznie :)2 :)2 :)2 MT/R jest rewelacyjny
Prooooszszszę o jeeeeszszszcze.
MTR :roll: zastanawiam się też :roll:

: pt lis 14, 2008 8:48 am
autor: Mroczny
Eskapada pisze:
słusznie :)2 :)2 :)2 MT/R jest rewelacyjny
jak na ateka

: pt lis 14, 2008 9:46 am
autor: Videlec
ap4x4 pisze: MTR :roll: zastanawiam się też :roll:
no, ja też :wink: moje szosówki, choć młode to powoli przechodzą juz do historii, niby z racji zastosowania mojego auta logicznym byłby ponowny wybór szosówek ale... juz na takich jezdziłem wiec spróbował bym czegoś innego :)21

Tez myślałem o "tych" MTR bo: ponoć to nie są typowe MT tylko co najwyżej AT w troche bardziej festyniarskim wydaniu - jesli rozpatrujemy je pod względem "robienia w terenie" - i to mi nie przeszkadza :)21
Natomiast ponoć są dosc trwałe na asfalcie (z 80tys km :roll: ) i prowadzą sie jak AT. To wlasnie przemawia za tym, ze biore je pod uwage.

Czy gdzieś sie myle??

: pt lis 14, 2008 9:57 am
autor: TomaszRT
Adas pisze:
TomaszRT pisze:
H/T 100% szosa
A/T 80% szosa 20% teren
M/T 50% szosa 50% teren

Fedima, Boggery itp. 20% szosa 80% teren
Rolniki, Maxi crossy itp. 100% teren

czyli kup dobre MTki
:-? :)1
Ale co ? Mam inne zdanie niż ulotka reklamowa.. mogę ??

: pt lis 14, 2008 12:47 pm
autor: Jogi4x4
Videlec pisze:
ap4x4 pisze: MTR :roll: zastanawiam się też :roll:


Tez myślałem o "tych" MTR bo: ponoć to nie są typowe MT tylko co najwyżej AT w troche bardziej festyniarskim wydaniu - jesli rozpatrujemy je pod względem "robienia w terenie" - i to mi nie przeszkadza :)21
Natomiast ponoć są dosc trwałe na asfalcie (z 80tys km :roll: ) i prowadzą sie jak AT. To wlasnie przemawia za tym, ze biore je pod uwage.

Czy gdzieś sie myle??
Fakt prowadzą się jak AT, są w miarę ciche, ale jak dla mnie to typowy MT-ek, miałem Grabbery AT i to zupełnie ina bajka, a z tego co widzę to do BFG MT też można je porównać...całkiem agresywny bark i bierznik, a ostatnio miałem sytuację, Pajero na BFG MT 31" siadło a ja zaraz po nim wjechałem w to samo błoto moim Galloperkiem na MTR-ach i mielił, mielił ale wyjechał sam...
W porównaniu do BFG MT , MTR są z miękkciejszej mieszanki... Osobiście jestem zadowolony... 8)

: pn lis 24, 2008 6:45 pm
autor: elili
TomaszRT pisze:
Adas pisze: :wink:
H/T 100% szosa
A/T 50% szosa 50% teren
M/T 20% szosa 80% teren
ROLNIKI 100% teren
:)21
H/T 100% szosa
A/T 80% szosa 20% teren
M/T 50% szosa 50% teren
Fedima, Boggery itp. 20% szosa 80% teren
Rolniki, Maxi crossy itp. 100% teren

czyli kup dobre MTki
a na zimę:
winter 100% szosa
A/T 80% szosa 20% teren, kopny śnieg 100%
M/T nie na zimę z mrozem
ruszyć pozwalają wszystkie, z zatrzymaniem gorzej !!

Czy ktoś ma odmienne zdanie ??

: pn lis 24, 2008 8:11 pm
autor: TomaszRT
Ja mam odmienne..