Zastanawiam się czy jest w 2.5TD układ/system zmiany kata wtrysku przy rozruchu zimnego silnika?
Wczoraj poczytałem, że w Patrolu można a nawet trzeba pokręcić gałeczką przy kierownicy i układ dźwigienek przestawi kąt. Patrzyłem w Pajero ale tu jest to chyba tylko ręczny gaz, choć ma to cięgno znaczek "ssania". Owszem, używam tego czasem żeby równiej chodził przez pierwszą minutę, potem jak wcisnę to chodzi równo i obroty ma około 750-800 chyba. Ja się rozgrzeje to (bez świateł, bo ze światłami ciut spadają) ma ok 1000obr/min. Nie wiem czy tak ma być? Pali zawsze dosłownie z pół obrotu

Tylko czy jest zmiana kąta wtrysku i co nią steruje?
Dzięki za odpowiedź.
ps. szukałem na forum ale do miśka diesla nie znalazłem, może nie wiedziałem jakimi słowami kluczowymi szukac postów o tym.