Strona 1 z 1

Pajero II vs. Pajero Sport

: sob lis 15, 2008 5:30 pm
autor: OMilo
Witam,
Planuje zakup ofrołdowego Mitsubishi. Będzie to raczej auto turystyczne/delikatnie wyprawowe ( przynajmnije takie jest zlożenie :) , przeznaczone do normalnego użytkowania na codzien.
Na sam samochód chcialem przeznaczyć 20 tys (+- 5 tys) + pakiet startowy.
Poszukiwania zawężyłem do Mitsubishi II i Sport i tak naprawdę kupiłbym Sport gdyby ... nie wydawały mi sie za tanie ...

Niech mnie ktoś wyprowadzi z błędu ale:
- Sport są lepiej wyposazone
- wydaje mi się, że wzlędu na bezpośrednie pochodznie od L200, powinny lepiej radzic sobie w terenie
- te same roczniki wygladają na mniej zajechane
Jednak te same roczniki Sport mozna dostac w niższej cenie niż M II.
Wyczywam jakiś podstęp ..

Czy ktos mogłby mi wyłozyc kilka istotnych róznic miedzy Sport i MII?
Jak na razie na forum wyszukałem jedynie, że MII jest bardziej popoularne co przeklad sie na niższe koszty napraw i częsci oraz wieksza dostępność różnych klamotów do motania ...

Pozdrawiam

Milo

Re: Pajero I( vs. Pajero Sport

: sob lis 15, 2008 6:24 pm
autor: Videlec
OMilo pisze:- wydaje mi się, że wzlędu na bezpośrednie pochodznie od L200, powinny lepiej radzic sobie w terenie
uprzedze Mrocznego i od razu napisze: nie ma takiego Miśka, który radzi sobie w terenie, słabo nadaje sie też na asfalt. Jedynym i słusznym wyborem jest Patrol, tylko on nadaje sie w teren a poza tym jest superkomfortowy na asfalcie a silniki wcale nie wybuchają i slawetne mosty nie ciekną :)21

a tak poważnie:

w Sporcie masz mniejszą mozliwosc konfiguracji, mniejsza gama silnikow, jeden rodzaj nadwozia a wyposazenie to poza klimatronikiem w nowszych wersjach to nic lepszego niz w PII.
PII mozesz miec super selekt w Sporcie nie.

PII z SS i na automacie to w zimowych lub szutrowych warunkach niezły zapierdalacz i daje kupe frajdy. Wiem bo mam.

Sport z 3.0 benzin to ponoć niezly asfaltowy zapierdalacz ale nie mam wiec nie wiem, tak tylko slyszałem.

: sob lis 15, 2008 6:25 pm
autor: OMilo
Sam sobie odpowiem ... może komuś sie przyda :


w M Sport ( i w L200) występuje tylko skrzynia Easy Select czyli:
- na czarnym nie jezdzimy z zapietym przodem
- nie mozna zapiac przodu w czasie jazdy

Jakby co proszę o sprostowanie ..

M

: sob lis 15, 2008 7:32 pm
autor: Adas
OMilo pisze:Sam sobie odpowiem ... może komuś sie przyda :


w M Sport ( i w L200) występuje tylko skrzynia Easy Select czyli:
- na czarnym nie jezdzimy z zapietym przodem
- nie mozna zapiac przodu w czasie jazdy

Jakby co proszę o sprostowanie ..

M
można do 100km/h
wadą sporta jest tylko to że nie ma SS a silniki dostepnę to tylko 3,0 B i 2,5 TD , nie ma 2,8 TD , od L200 różni sie tym , że ma z tyłu sprężyny , co daje lepszy komfort na czarnym i łatwiej poddaje się liftowi .
Pajero Sport to niedocenione auto w Polsce , jest rzadkością , ale to wół roboczy bo to wersja kombi L200 :wink:

: ndz lis 16, 2008 10:53 am
autor: Gerappa
:)3
nie ma 2,8 TD
nie prawda są , ale niestety mało osiągalne
kiedyś juz udowadniałem , można poszukać na brazylijskich ogłoszeniach

: ndz lis 16, 2008 11:00 am
autor: Mroczny
zdecydowanie brałbym sporta... bo jest ładniejszy :)21

: ndz lis 16, 2008 11:23 am
autor: Videlec
Gerappa pisze::)3
nie ma 2,8 TD
nie prawda są , ale niestety mało osiągalne
z kierą po naszej stronie praktycznie nieosiągalny, wiec mozna uznac, ze nie wystepuje.

: ndz lis 16, 2008 1:11 pm
autor: Gene
He he... tyle juz bylo a ciagle mnie Mitsubishi zaskakuje. Widzialem w Polsce wersje Pajero Sport z poczatku lat 2000 (chyba z USA) z podwyzszanym dachem, automatem, 3.5 V6 i SuperSelectem. Ten podwyzszany dach prezentowal sie bardzo zacnie. Dodam, ze auto bylo nie dlubane.
Generalnie podstawowa roznica miedzy Wagonem II a Sportem jest brak u tego drugiego miedzy osiowego mechanizmu roznicowego. Zastosowano w Sportach skrzynie rozdzielcza EasySelect z tak zwanym na sztywno dolaczanym przodem. Dobre rozwiazanie w terenie ale ma jedna zasadnicza wade na czarnym. Zaleca sie jezdzic tylko z napedem na tyl 2H.
Sporty z konca produkcji starszej generacji (do 2006 roku) mialy naprawde dobra cene i wypasione wyposazenie. Dodatkowo wypuszczono limitowana wersje Dakar z chip'em poprawiajacym osiagi auta.
Oczywiscie jesli mialbym do wyboru auta z tego samego roku i o podobnym wyposazeniu bralbym Wagona a nie Sporta. SuperSelect to "skarb".
Musisz jeszcze pamietac, ze jest cos takiego jak Pajero Classic. Tu roznica jest tylko w wygladzie.

: ndz lis 16, 2008 7:55 pm
autor: Gerappa

: ndz lis 16, 2008 7:59 pm
autor: Adas
:-? szukać białego jednorożca :roll: i to za cenę ponad 100kPLN :o

rozmawiajmy o przyziemnych rzeczach

: ndz lis 16, 2008 7:59 pm
autor: Gerappa
a tak wogóle to [cenzura] dyskryminacja nas :evil:

: ndz lis 16, 2008 8:01 pm
autor: Gerappa
taaa ale jaka figóra , jedyny okaz :)23

: ndz lis 16, 2008 8:06 pm
autor: Adas
Gerappa pisze:taaa ale jaka figóra , jedyny okaz :)23
miałem już jedyny okaz , tylny most z tarczami i klockami , które nawet w serwisie zrobili :o , dostępność zamienników zero , sprowadzenie z Ferrodo kompletu jakieś 1kPLN czas oczekiwania około 5 tygodni , więc sobie odpuściłem i zmieniłem na tarczobębny , resztę wywiozłem na złom coby mnie nie kusiło .

: ndz lis 16, 2008 8:24 pm
autor: Eskapada
@ OMilo

Jeśli będziesz sugerował się wiekiem to kup Pajero Sport z 2006. Jeśli chcesz mieć dobre auto to kup Pajero II. Pajero Sport praktycznie rzecz biorąc nie ma reduktora SS ( o białych krukach nie wspominam ) Pajero II ma solidne kute wahacze tylne a Sport nie. Pajero II ma zdecydowanie większy bagażnik. Pajero II jest zdecydowanie większe i bardziej komfortowe w środku. Do Pajero II jest zdecydowanie więcej akcesoriów do tuningu…


Pozdrawiam kolegę z Wrocławia :)21

: ndz lis 16, 2008 8:51 pm
autor: DamnIt!
Pajero 2 ma SS i 100% blokadę tylnego mostu prawie w standardzie. A Sporcik to nie wiem, ale chyba nie. No i dlaczego zapas nie jest na tylnych drzwiach? Poza tym lux autko. Bierz i nie cyborguj :wink:

: ndz lis 16, 2008 8:58 pm
autor: OMilo
No to ma jasność jesli chodzi o różnice (dzięki :) ) i kompletny chaos jesli chodzi o to co wybrać :)
Chyba jednak MII - skoro wszyscy mowią, że to SS i takie dobre i super extra ...
Pewni kupie to co akurat trafię w dobrym stanie.

Problemem po ewentualnym zakupie Sporta będzie poczucie "gorszosci" :)

pzdr
M

: ndz lis 16, 2008 9:05 pm
autor: Videlec
OMilo pisze:Problemem po ewentualnym zakupie Sporta będzie poczucie "gorszosci" :)
eeee, jakiej gorszosci :wink: Sport bedzie slusznym wyborem jesli szukasz mlodszego rocznikowo auta :)2 A SS dobry jest ale nie wszystkim potrzebny :wink:

: ndz lis 16, 2008 10:30 pm
autor: PI7er
Ale widze, ze jeszcze chyba byly na jakims rynku silniki benzynowe 2.4 ?

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C4612270