Strona 1 z 1
problem z pompą wody w 2,8tdi
: ndz lis 16, 2008 4:08 pm
autor: scood74
Mam problem z pompa wody
Zauważyłem ze mam wyciek mały z pod pompy to pojechałem do InterCars i od reki zanabyłem nowiutką pompe i do tego japońska w bardzo przystępnej cenie, która mnie nawet zaskoczyła 179 zł???
Po wymontowaniu starej pompy okazało się że jest nietypowa I koło pasowe jest integralna częścia pompy

?
Zupełnie Inaczej niż w instrukcji i tej nowej zakupionej pompce gdzie kolo pasowe przykręca się 4 śrubkami do osi pompki
Czy ktoś się spotkał z takim patentem? Teraz mogę albo kupić właściwa pompę albo do nowej dokupić koło pasowe
Ile kosztuje samo kolo pasowe

: ndz lis 16, 2008 4:49 pm
autor: goszen
tak, ja się spotkałem, są dwa rodzaje pomp, jedna ta którą kupiłeś z podstawą do montażu koła i wiska i ta która jest u ciebie w silniku, ta która ma wprasowane koło.
: pn lis 17, 2008 12:11 am
autor: rudypajero.koszalin
Kupiłeś kolego pompę od Cantera.
Jest identyczna, ale ma inne mocowanie koła pasowego. Zakup koła pasowego nie ma sensu bo jest inne niż w Pajero i na innej wysokości od bloku. Jedyne słuszne rozwiązanie to wyprasować stare koło ze starej pompy i nacisnąć na wirnik nowej po uprzednim zdjęciu mocowania ze śrubami. Jak nie masz pod ręką prasy to poszukaj warsztatu który regeneruje pompy wody, zrobią ci to w pięć minut za parę groszy i nie zepsują pompy.
: pn lis 17, 2008 7:13 am
autor: scood74
rudypajero.koszalin pisze:Kupiłeś kolego pompę od Cantera.
Jest identyczna, ale ma inne mocowanie koła pasowego. Zakup koła pasowego nie ma sensu bo jest inne niż w Pajero i na innej wysokości od bloku. Jedyne słuszne rozwiązanie to wyprasować stare koło ze starej pompy i nacisnąć na wirnik nowej po uprzednim zdjęciu mocowania ze śrubami. Jak nie masz pod ręką prasy to poszukaj warsztatu który regeneruje pompy wody, zrobią ci to w pięć minut za parę groszy i nie zepsują pompy.
gdybym mial pod ręką prase to juz bym to zrobił ale ze niemam to bede sie bujał po mechaniorach
co do samej pompy to w instrukcji serwisowej do pajero z silnikiem 4M40 jest taka wlasnie pompa z dokrecanym kolem pasowym, czyli ja mam nietypową pompe z kolem pasowym na stałe tak mis ię wydaje
: wt lis 18, 2008 12:44 am
autor: rudypajero.koszalin
Tylko raz widziałem w Pajero koło pasowe dokręcane. Wszystkie inne miały wprasowywane, u mnie jest taka sama.
Masz normalną pompę, tylko nie dostępną

: wt lis 18, 2008 5:43 am
autor: scood74
rudypajero.koszalin pisze:Tylko raz widziałem w Pajero koło pasowe dokręcane. Wszystkie inne miały wprasowywane, u mnie jest taka sama.
Masz normalną pompę, tylko nie dostępną

no to mie pocieszyłeś

: wt lis 18, 2008 8:16 pm
autor: Gerappa
zgadza sie jest tak
można kupić kompletną z kołem , niestety cena znacznie wyższa

dostępna na zamówienie w zeszłym roku ok 1.200 zeta
: wt lis 18, 2008 9:42 pm
autor: scood74
Gerappa pisze:zgadza sie jest tak
można kupić kompletną z kołem , niestety cena znacznie wyższa

dostępna na zamówienie w zeszłym roku ok 1.200 zeta
za takie ceny wysadził bym w powietrze serwisy mitsu
oni z tymi cenami są pierdolnieci niemoge sie domyślić na czym polega taka strategia marketiongowa z zawyżaniem cen o 1000%???????????
a wracajac do pompy to wszystkie pompy urzywane jakie w necie widziałem do misków z 4M40 są wlasnie z przykręcanymi kolami
dlatego kupiłem w ciemno w intercarsie tą nową i szczenka mi opadla jak wykręciłem swoją pompke i porównałem

po czym wkreciłem ją zpowrotem
: wt lis 18, 2008 9:50 pm
autor: Gerappa
zgadzam siE
ale jak masz rozkopany motor i mechaniuor nie poskłada...
to ... i jeszcze musisz ... to [cenzura] KUPISZ bo co zrobisz
