Pajero, Montero, Shogun, L200
Moderator: Kosiarz
-
asgaz
-

- Posty: 115
- Rejestracja: pt gru 03, 2004 11:27 am
- Lokalizacja: JURA
Post
autor: asgaz » śr gru 31, 2008 3:16 pm
witam.
szukałem a nie znalazłem stąd pytanie... rozszczelniła mnie sie chłodnica od góry na styku chyba plastiku z metalem i cieknie jak diabli
i teraz nie wiem szukac używki ( ktora tez moze byc złomem), czy da się którys element wymienic co by była dobra czy pokleic???
2,8 TD`96 GLS AMD,aut.
-
goszen
-

- Posty: 1165
- Rejestracja: wt cze 07, 2005 10:42 pm
- Lokalizacja: Bytów
Post
autor: goszen » śr gru 31, 2008 3:46 pm
Nie da się tego naprawić.
Trzeba kupić niestety nową albo używkę.
GG 3597101 tel. 602-673-905
-
asgaz
-

- Posty: 115
- Rejestracja: pt gru 03, 2004 11:27 am
- Lokalizacja: JURA
Post
autor: asgaz » śr gru 31, 2008 3:48 pm
no włąśnie tak myślałem
a teraz mam inny problem czy chłodnice różnią sie między typami motorów, długością nadwozia czy jeszcze co innego
2,8 TD`96 GLS AMD,aut.
-
Przemy
-

- Posty: 923
- Rejestracja: pt lut 08, 2008 8:58 am
- Lokalizacja: Szczecin
Post
autor: Przemy » śr gru 31, 2008 6:45 pm
Slyszalem ze naprawiaja chlodnice - regeneruja. Dajesz stara swoja i wymieniaja caly srodek a reszte zostawiaja stare.
# Racja jest jak dupa, każdy ma swoją
[J. Piłsudski].
gg1196424
-
N2O
-

- Posty: 11864
- Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
- Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)
Post
autor: N2O » śr gru 31, 2008 10:07 pm
W RR pewien warsztat chłodnicowy dorobił mi aluminiowa górę chłodnicy zamiast plastikowej która popękała - koszt około 300zł

-
Mroczny
-

- Posty: 40591
- Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
- Lokalizacja: Rzeszów
Post
autor: Mroczny » śr gru 31, 2008 10:28 pm
najpierw sprawdź ile kosztuje np nissens.. w przypadku parcha starszego, motereya nie opłaca się zupełnie regenerowac
-
goszen
-

- Posty: 1165
- Rejestracja: wt cze 07, 2005 10:42 pm
- Lokalizacja: Bytów
Post
autor: goszen » czw sty 01, 2009 7:50 am
[quote30="Przemy"]Slyszalem ze naprawiaja chlodnice - regeneruja. Dajesz stara swoja i wymieniaja caly srodek a reszte zostawiaja stare.[/quote30]
Koszt ok 450-650 zł takiej operacji.
GG 3597101 tel. 602-673-905
-
rort_

- Posty: 1681
- Rejestracja: ndz cze 18, 2006 9:34 pm
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Post
autor: rort_ » pt sty 02, 2009 10:03 pm
Za nówkę do Samurai'a płaciłem 250PLN.
Jak coś, to dzwoń: 609 539 773
-
asgaz
-

- Posty: 115
- Rejestracja: pt gru 03, 2004 11:27 am
- Lokalizacja: JURA
Post
autor: asgaz » pt sty 02, 2009 10:22 pm
rort_ pisze:Za nówkę do Samurai'a płaciłem 250PLN.

o takiej cenie mogę jedynie pomarzyc
2,8 TD`96 GLS AMD,aut.
-
rudypajero.koszalin

- Posty: 1895
- Rejestracja: sob gru 03, 2005 10:13 pm
- Lokalizacja: koszalin
-
Kontaktowanie:
Post
autor: rudypajero.koszalin » pt sty 02, 2009 11:33 pm
A może tylko się rozgięło mocowanie zbiornika?
asgaz pisze:no włąśnie tak myślałem
a teraz mam inny problem czy chłodnice różnią sie między typami motorów, długością nadwozia czy jeszcze co innego
Tak, różnią się mocno (inne mocowania i wielkość).
Alkohol spożywany z umiarem, nie szkodzi nawet w dużych ilościach.
-
asgaz
-

- Posty: 115
- Rejestracja: pt gru 03, 2004 11:27 am
- Lokalizacja: JURA
Post
autor: asgaz » sob sty 03, 2009 12:01 pm
rudypajero.koszalin pisze:A może tylko się rozgięło mocowanie zbiornika?
asgaz pisze:no włąśnie tak myślałem
a teraz mam inny problem czy chłodnice różnią sie między typami motorów, długością nadwozia czy jeszcze co innego
Tak, różnią się mocno (inne mocowania i wielkość).
niestety raczej nie ,temp poszła mocno na czerwone, zagrzał sie zdrowo. zanim sie zatrzymałem (czyt.: zauważyłem) to już z góry chłodnicy był gwizdek pary na 1metr

2,8 TD`96 GLS AMD,aut.
-
Eskapada
-

- Posty: 6434
- Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Eskapada » sob sty 03, 2009 9:44 pm
Mroczny pisze:najpierw sprawdź ile kosztuje np nissens.. w przypadku parcha starszego, motereya nie opłaca się zupełnie regenerowac
W przypadku Pajero II zakup nowej chłodnicy to sport dla zaawansowanych finansowo. Nissens to wydatek od 1700 zł.
Moim zdaniem regeneracja to tez kiepski pomysł ( ja mam złe doświadczenia z regeneracją chłodnic ). Najrozsądniej jest kupić używaną. Stan techniczny chłodnicy jest łatwo sprawdzić i ciężko się wpakować na minę
Dżip z lebiodką
GSM 501 44 66 33
-
asgaz
-

- Posty: 115
- Rejestracja: pt gru 03, 2004 11:27 am
- Lokalizacja: JURA
Post
autor: asgaz » sob sty 03, 2009 10:44 pm
chłodnica juz jest, oczywiscie używka,taka sama więc powinno by dobrze, we wtorek wymiana

2,8 TD`96 GLS AMD,aut.
-
asgaz
-

- Posty: 115
- Rejestracja: pt gru 03, 2004 11:27 am
- Lokalizacja: JURA
Post
autor: asgaz » wt sty 06, 2009 3:05 pm
no i doopa!!!
wszystko miało być tak pieknie, ten sam model ten, sam silnik, ten sam automat, ten sam rocznik.... a nie pasuje
jak to mówia ruscy o ch..j wieksze. Na przestroge są dwa modele chłodnic wersja japońska i pozostałe, róznia się tylko kształtem i mocowaniem dołu ( a to w zwiazku z układem kierowniczym).
I nie pomógł nawet nasz forumowy guru od części, po prostu nie ma!!
2,8 TD`96 GLS AMD,aut.
-
bleki
- jestem tu nowy...

- Posty: 19
- Rejestracja: śr cze 27, 2007 6:15 am
- Lokalizacja: beskidy
Post
autor: bleki » śr sty 07, 2009 8:53 pm
Miałem ten sam problem,zdjąłem ten plastik z chłodnicy wyczyściłem i skleiłem silikonem wysokotemperaturowym.Trzeci miesiąc minął i na razie wszystko ok.

Pajero 2,8 1994r
-
asgaz
-

- Posty: 115
- Rejestracja: pt gru 03, 2004 11:27 am
- Lokalizacja: JURA
Post
autor: asgaz » śr sty 07, 2009 8:57 pm
na razie łatam klejem do plastik-metale, jeszcze nie cieknie ale jak co to tez myślałem o silikonie
2,8 TD`96 GLS AMD,aut.
-
animaldziobak

- Posty: 403
- Rejestracja: wt cze 20, 2006 9:19 pm
- Lokalizacja: Zabrze, Śląsk
Post
autor: animaldziobak » pt sty 09, 2009 9:44 am
Odrobina pomyslunku tylko jest potrzebna.
Moja chłodnica tez nie pasiła. Wystarczy, że dwia otwory się pokrywają, a reszta to wycięcie odpowiedniej ilości blaszek i zmontowanie do kupy., w ten sposób przykreciłem chłodnice i tunel na wisko
Pojarka 3.0 v6 89 r long, KUMHO KL-71 33x12,5x15 i Escape 12000lbs
Volvo TGB 11
tel. 606-301-656
-
Faja

- Posty: 366
- Rejestracja: wt kwie 04, 2006 8:27 pm
- Lokalizacja: Puławy
Post
autor: Faja » ndz sty 11, 2009 6:38 pm
Na pewno da się dopasować. Ja kiedyś w pajero I miałem podobny problem. Używka, klejenie, regeneracja. W końcu poszedłem po rozum do głowy i wstawiłem nową od ursusa - cała metalowa, mimo mniejszej szerokości wydajność większa przez większą grubość wkładu, zostało jeszcze trochę miejsca z boku na wstawienie jakiegoś intercoolera chłodzonego wspólnym wiatrakiem i cena ok. 250 zł.
Różne diesle teraz vitara tdi.
-
asgaz
-

- Posty: 115
- Rejestracja: pt gru 03, 2004 11:27 am
- Lokalizacja: JURA
Post
autor: asgaz » śr sty 14, 2009 12:47 pm
sposoby rodem z "Pomysłowego Dobromira" ... ale może to jest metoda?!
Na razie nic nie cieknie, zobaczymy jak długo.

2,8 TD`96 GLS AMD,aut.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość