


Moderator: Kosiarz
Napęd w ,, biegu można włączyć jeśli się ma Easy Select '' Niestety L200 I generacji takowego nie posiadały. Aby włączyć 4H trzeba się normalnie zatrzymać. Wyłączać motoru nie trzeba bo to auto nie ma podciśnieniowego załączania przednich piast. Obsługa przedniego napędu, reduktora jest klasyczna bez żadnych udziwnień.rafalkaka pisze:Witaj Eskapada czyli naped bedzie mozna wlaczyc nawet w biegu czy tak samo jak w l200 po1996 tylko bez wylaczania silnika ? Wiesz cos o przepisach tzn. wiem ze musi byc Typeschein i umowa na mnie czy cos jeszcze
napędy w biegu można także załączać jak się ma zapięte manualne sprzęgiełka na on , lub sztywne sprzęgiełka , ale to już szczegóły , jak kupisz auto 4x4 to na wyjaśnienia przyjdzie czas .Eskapada pisze:Napęd w ,, biegu można włączyć jeśli się ma Easy Select '' Niestety L200 I generacji takowego nie posiadały. Aby włączyć 4H trzeba się normalnie zatrzymać. Wyłączać motoru nie trzeba bo to auto nie ma podciśnieniowego załączania przednich piast. Obsługa przedniego napędu, reduktora jest klasyczna bez żadnych udziwnień.rafalkaka pisze:Witaj Eskapada czyli naped bedzie mozna wlaczyc nawet w biegu czy tak samo jak w l200 po1996 tylko bez wylaczania silnika ? Wiesz cos o przepisach tzn. wiem ze musi byc Typeschein i umowa na mnie czy cos jeszcze
Jeśli chodzi o dokumenty to nie mam pojęcia
http://www.mitsubishi-motors.co.za/feat ... ry/4WD.aspAdas pisze: Co do gaszenia auta ,aby zapiąć napęd to jakaś bzdura ,po zgaszeniu silnika napędu sam się załącza bo elektrozawór się wyłącza , w żadnym z napędów L200 czy pajero tak się nie robi .
Eskapada pisze:http://www.mitsubishi-motors.co.za/feat ... ry/4WD.aspAdas pisze: Co do gaszenia auta ,aby zapiąć napęd to jakaś bzdura ,po zgaszeniu silnika napędu sam się załącza bo elektrozawór się wyłącza , w żadnym z napędów L200 czy pajero tak się nie robi .
For general utility, system cost considerations and the anticipated use of the vehicle, Mitsubishi's part-time 4WD system featuring a front free wheel differential offers advantages over auto-free wheel hubs and manual systems. This part-time 4WD system allows the driver to choose the optimum drive mode (2WD, 4WD) according to terrain and weather conditions with ease. The advantage over the other part-time 4WD systems is that the driver need not leave the comfort of the cabin to change the drive mode. To switch from 2WD to 4WD, the driver simply stops and shifts the transfer lever to 4H that locks the free wheel differential. Switching between high and low 4WD range can be done under running operation. To unlock the free wheel differential, the driver simply stops the vehicle, shifts the transfer lever to 2H, stops the engine and then restarts it. The Strada (L200), Minicab and Pajero Mini are models marketed in Japan with part-time 4WD.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość