-20 stopni
Moderator: Kosiarz
-20 stopni
dziś rano była temp jak w temacie
misiek zapalił elegancko od pierwszego obrotu z rana i na wolnych obrotach sie nagrzał ale próba jechania sie skonczyła czkawką i przygasaniem po 300m przejechanych, także ledwo do domu dojechalem spowrotem
na wolnych chodzil elegancko i równiutko
oczywiscie do dnia wczorajszego wszystko było elegancko
na co stawiacie w pierwszej kolejnosci???
bo mi sie wydaje ze to paliwo
filtr paliwa juz kupiłem i bede wymieniał
a ostatnie dwa tankowania do pełna wykonalem na shelu tak ze wilgoci nie powinno byc w nim raczej?
misiek zapalił elegancko od pierwszego obrotu z rana i na wolnych obrotach sie nagrzał ale próba jechania sie skonczyła czkawką i przygasaniem po 300m przejechanych, także ledwo do domu dojechalem spowrotem
na wolnych chodzil elegancko i równiutko
oczywiscie do dnia wczorajszego wszystko było elegancko
na co stawiacie w pierwszej kolejnosci???
bo mi sie wydaje ze to paliwo
filtr paliwa juz kupiłem i bede wymieniał
a ostatnie dwa tankowania do pełna wykonalem na shelu tak ze wilgoci nie powinno byc w nim raczej?
był misiek II, long, 4M40 i niedlugo coś znowu będzie
Re: -20 stopni
Na to jaka stacja bym raczej nie patrzył... Stawiałbym na to że Ci paliwko zamarzło... Wymień filtr, zalej do pełna misia i dolej tych czarodziejskich płynów łączących wodę z paliwem. Na przyszłość powinno być lepiej...
Zielony Autobus 2,7TDi
Re: -20 stopni
jak juz @Browning napisał najprawdopodobniej wina paliwa. Zakup jakiś uszlachetniacz do baku a jak nie masz to starym sposobem wlewali denaturat
oczywiście przez chlebek





# Racja jest jak dupa, każdy ma swoją
[J. Piłsudski].
gg1196424
[J. Piłsudski].
gg1196424
Re: -20 stopni
Zamiast "jagodzianki na kościach", zwanej dalej denaturatem, proponuję zaaplikować literek lub dwa benzynki.
Efekt chyba nawet lepsiejszy, a parafinkę rozpuszcza
Pzdr
Efekt chyba nawet lepsiejszy, a parafinkę rozpuszcza

Pzdr
Pathfinder R50 3.3 V6 96’
EX:Pajero II 3.0 V6 Long 98'
EX: MB W123 280CE 84'
EX: Pajero 2.5TD 87'
EX:Pajero II 3.0 V6 Long 98'
EX: MB W123 280CE 84'
EX: Pajero 2.5TD 87'
Re: -20 stopni
Ale benzynka z woda raczej sie nie zmiesza wiec pomysł do banidamonpr pisze:Zamiast "jagodzianki na kościach", zwanej dalej denaturatem, proponuję zaaplikować literek lub dwa benzynki.
Pzdr

Ambulans High Roof 30" 1.6 4.16
604 083 564 Piotr
604 083 564 Piotr
Re: -20 stopni
oczywiscie ze z woda sie nie miesza, ale rozpusci parafine zalegajaca w przewodach.PI7er pisze:Ale benzynka z woda raczej sie nie zmiesza wiec pomysł do banidamonpr pisze:Zamiast "jagodzianki na kościach", zwanej dalej denaturatem, proponuję zaaplikować literek lub dwa benzynki.
Pzdr
nawet instrukcja zaleca przy mrozach tego rzedu stosowanie bezyny w ilosci do 30%.
ps. mialem ten sam problem dzis rano ale po paru minutach stania na wolnych przeszlo. teraz bezynki torche

Re: -20 stopni
Koledzy z forum MB, to leją do starych beczek, przy takich mrozach, benzynkę w stosunku 1:1
Fakt, że beczunia to i na rzepaku pojedzie...
Ale 30% to myślę, że dość bezpieczna ilość

Fakt, że beczunia to i na rzepaku pojedzie...
Ale 30% to myślę, że dość bezpieczna ilość

Pathfinder R50 3.3 V6 96’
EX:Pajero II 3.0 V6 Long 98'
EX: MB W123 280CE 84'
EX: Pajero 2.5TD 87'
EX:Pajero II 3.0 V6 Long 98'
EX: MB W123 280CE 84'
EX: Pajero 2.5TD 87'
- rudypajero.koszalin
- Posty: 1895
- Rejestracja: sob gru 03, 2005 10:13 pm
- Lokalizacja: koszalin
- Kontaktowanie:
Re: -20 stopni
Benzynę stosowali stare szafiory, żeby im parafina się nie wytrąciła, dynksik też czasem stosowali żeby wodę związać, a czasem do czegoś innego
.
Teraz są lepsze środki. Obecne dodatki nie zmieniają tak bardzo składu paliwa i mogą być stosowane w nowoczesnych silnikach bez ryzyka ich uszkodzenia nawet przy przekroczeniu zalecanej dawki.
A stara "Beczka" to i na węglu kamiennym pojedzie


Teraz są lepsze środki. Obecne dodatki nie zmieniają tak bardzo składu paliwa i mogą być stosowane w nowoczesnych silnikach bez ryzyka ich uszkodzenia nawet przy przekroczeniu zalecanej dawki.
A stara "Beczka" to i na węglu kamiennym pojedzie


Alkohol spożywany z umiarem, nie szkodzi nawet w dużych ilościach.
Re: -20 stopni
problem rozwiązala wymiana filtra paliwa
był niezle zawalony bo autko odzyskalo tak z 20 kucyków i teraz znowu ma 125km i 300Nm
szczególnie te Nm w komplecie czuc a ja myślałem że mam cos z wtryskiwaczami ze przymula delikatnie
zupełnie inaczej jezdzi samochod a od ostatniej wymiany filtra minelo góra 10kkm
był niezle zawalony bo autko odzyskalo tak z 20 kucyków i teraz znowu ma 125km i 300Nm
szczególnie te Nm w komplecie czuc a ja myślałem że mam cos z wtryskiwaczami ze przymula delikatnie
zupełnie inaczej jezdzi samochod a od ostatniej wymiany filtra minelo góra 10kkm
był misiek II, long, 4M40 i niedlugo coś znowu będzie
Re: -20 stopni
Ja założyłem dodatkowy filterek, taki przeźroczysty, przed wejściem węża do filtra. Teraz ładnie wszystko widać, ile syfu. A koszt takiego filterka to 8zl.
# Racja jest jak dupa, każdy ma swoją
[J. Piłsudski].
gg1196424
[J. Piłsudski].
gg1196424
Re: -20 stopni
niektóre wersje podstawy filtru maja podgrzewacz. Albo metodą naszych pobratyncow z Syberii aby paliwo nie zamarzało wkładali mała żaróweczkę do zbiornika, która się ciągle świeciła. I to działało!
# Racja jest jak dupa, każdy ma swoją
[J. Piłsudski].
gg1196424
[J. Piłsudski].
gg1196424
Re: -20 stopni
Przemy przepłaciłeś
, Ja za kątowy dałem 4zł , wstawiłem go między pompę a filtr , ładnie widać wycieczkę paliwa do pompy 


Ostatnio zmieniony wt sty 06, 2009 10:09 pm przez Adas, łącznie zmieniany 1 raz.
https://get.google.com/albumarchive/113 ... 1315771582
PSZCZOŁA zmota
PSZCZOŁA zmota
Re: -20 stopni
no dobra. Wszystko fajnie tyle że jak się przewód dolotowy zatka, to co da grzałka przy filtrzeniektóre wersje podstawy filtru maja podgrzewacz.

Wujek Dobra Rada 

Re: -20 stopni
Idąc tym tokiem rozumowania to trzeba założyć ogrzewanie na przewodach paliwa od baku wprost do silnika...lysy76 pisze:no dobra. Wszystko fajnie tyle że jak się przewód dolotowy zatka, to co da grzałka przy filtrzeniektóre wersje podstawy filtru maja podgrzewacz.


Zielony Autobus 2,7TDi
Re: -20 stopni
Dobrze gadasz - dzis jak mi filtr zamarzl to go zmostkowalem na chwile i autko zapalilo
teraz juz po inwestycji 29pln sie mrozu nie boje 


Re: -20 stopni
Zawsze można kupić taki palniczek podłączany do sprayapiotr_z pisze:Dobrze gadasz - dzis jak mi filtr zamarzl to go zmostkowalem na chwile i autko zapaliloteraz juz po inwestycji 29pln sie mrozu nie boje

Efekty zauważalne już po chwili...

P.S. Just kiddin'
Pathfinder R50 3.3 V6 96’
EX:Pajero II 3.0 V6 Long 98'
EX: MB W123 280CE 84'
EX: Pajero 2.5TD 87'
EX:Pajero II 3.0 V6 Long 98'
EX: MB W123 280CE 84'
EX: Pajero 2.5TD 87'
Re: -20 stopni
w budownictwie stosuje się kable grzewcze, np w rurach spustowych . To proste, trzeba pociągnąć z baku rurę fi 100mm w środku kabel grzewczy i mrozy -40oC nie straszne 

https://get.google.com/albumarchive/113 ... 1315771582
PSZCZOŁA zmota
PSZCZOŁA zmota
Re: -20 stopni
Witam
No niestety ja posiadam dwa L200. Nówki sztuki. Jedną Corolle Diesla i Renault Kangoo oraz Mastera. Wszystkie auta tankowane na jedej stacji pod moja firma.
Kurna
! tylko L200 nie pojechały dzis do roboty
Co za gówno. Lubie te samochody naprawde sprawdzaja mi sie ale to juz mnie zaskoczyło. Pomyslałem ze to paliwo ale dlaczego tylko w tych dwoch autach ? Własnie skonczylem czyscic filtr paliwa w jednym, dolalem cos tam STP do wytracenia parafiny. Co ciekawepaliwo leci poprzez filtr i to chyba bez wiekszego wysiłku.
Ale nic to nie pomogło. Wyglada to tak jak by nie dawal sobie rady z tak gestym paliwem.
Gdy manualnie dopompowuje paliwo (pompka na filtrze) do tak jak by troche lepiej bylo.
Jutro wymienie filtr. Ale najciekawsze jest to ze oczywiscie zadzwonilem na serwis i pytam czy wystarczy wymienic filtr i paliwo na zimowe (ew. z domieszka STP) . Odpowiedz serwisu ...
\
"Nic to nie da" ... "trza by mu zamontowac podgrzewacz paliwa" "takie jest zalecenie centralnego serwisu Mitsubishi Polska" No i tu mnie załamali
Mam dwa L200 co ponizej -15C nie jezdza. Co jest grane
To wyglada tak jak by pompa nie byla wydajna i nie byla wstanie przepchnac tak gestego paliwa przez filtr. A i jesze dowiedzialem sie ze pierwsze podgrzewacze beda za 3 tyg
Moze koledzy cos poradza ?
No niestety ja posiadam dwa L200. Nówki sztuki. Jedną Corolle Diesla i Renault Kangoo oraz Mastera. Wszystkie auta tankowane na jedej stacji pod moja firma.
Kurna


Ale nic to nie pomogło. Wyglada to tak jak by nie dawal sobie rady z tak gestym paliwem.
Gdy manualnie dopompowuje paliwo (pompka na filtrze) do tak jak by troche lepiej bylo.
Jutro wymienie filtr. Ale najciekawsze jest to ze oczywiscie zadzwonilem na serwis i pytam czy wystarczy wymienic filtr i paliwo na zimowe (ew. z domieszka STP) . Odpowiedz serwisu ...

"Nic to nie da" ... "trza by mu zamontowac podgrzewacz paliwa" "takie jest zalecenie centralnego serwisu Mitsubishi Polska" No i tu mnie załamali



Re: -20 stopni
serwis MMC w Polsce do asów nie należy , najprościej to postawić je w ciepłym garaży na kilka godzin odpalić poczekać aż przefiltrują paliwo z dodatkiem zimowym i powinno pomóc .legato2 pisze:Witam
No niestety ja posiadam dwa L200. Nówki sztuki. Jedną Corolle Diesla i Renault Kangoo oraz Mastera. Wszystkie auta tankowane na jedej stacji pod moja firma.
Kurna! tylko L200 nie pojechały dzis do roboty
Co za gówno. Lubie te samochody naprawde sprawdzaja mi sie ale to juz mnie zaskoczyło. Pomyslałem ze to paliwo ale dlaczego tylko w tych dwoch autach ? Własnie skonczylem czyscic filtr paliwa w jednym, dolalem cos tam STP do wytracenia parafiny. Co ciekawepaliwo leci poprzez filtr i to chyba bez wiekszego wysiłku.
Ale nic to nie pomogło. Wyglada to tak jak by nie dawal sobie rady z tak gestym paliwem.
Gdy manualnie dopompowuje paliwo (pompka na filtrze) do tak jak by troche lepiej bylo.
Jutro wymienie filtr. Ale najciekawsze jest to ze oczywiscie zadzwonilem na serwis i pytam czy wystarczy wymienic filtr i paliwo na zimowe (ew. z domieszka STP) . Odpowiedz serwisu ...\
"Nic to nie da" ... "trza by mu zamontowac podgrzewacz paliwa" "takie jest zalecenie centralnego serwisu Mitsubishi Polska" No i tu mnie załamaliMam dwa L200 co ponizej -15C nie jezdza. Co jest grane
To wyglada tak jak by pompa nie byla wydajna i nie byla wstanie przepchnac tak gestego paliwa przez filtr. A i jesze dowiedzialem sie ze pierwsze podgrzewacze beda za 3 tyg
Moze koledzy cos poradza ?
https://get.google.com/albumarchive/113 ... 1315771582
PSZCZOŁA zmota
PSZCZOŁA zmota
Re: -20 stopni
Problem polega na tym ze chwilowo nie dysponuje garazem 
Zastanawia mnie inna sprawa. Dlaczego Tylko L200 nie odpaliły ?

Zastanawia mnie inna sprawa. Dlaczego Tylko L200 nie odpaliły ?
Re: -20 stopni
tez mam nowe l200 i od wczoraj przy -15 ten sam problem - co za gówno... nie wiem byłem pewny że on ma podgrzewacz paliwa...
trochę fajans mitsu odwaliło - samochód odpala bez problemu a po 1-2 km zaczyna zdychać i kończy się na jeździe na jedynce
trochę fajans mitsu odwaliło - samochód odpala bez problemu a po 1-2 km zaczyna zdychać i kończy się na jeździe na jedynce
Re: -20 stopni
W ciężarowym Mietku którym jeżdżę jest z bloku silnika puszczona rurka z płynem chłodniczym. Owa rurka zmierza własnie prosto do zbiornika w celu ogrzania paliwa. Pomijam fakt, że zanim się to wszystko nagrzeje, to mogą być problemy (jeszcze nie było a nie ma nawet świec), ale jak juz wszystko hula, to ON ma miło i cieplutko...Adas pisze:w budownictwie stosuje się kable grzewcze, np w rurach spustowych . To proste, trzeba pociągnąć z baku rurę fi 100mm w środku kabel grzewczy i mrozy -40oC nie straszne
Jak coś, to dzwoń: 609 539 773
Re: -20 stopni
U ruskich to rurę wydechową puszczają przez zbiornik 

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość