Strona 1 z 1
pompa pilwa w pjero II 2.8 problemy
: ndz kwie 26, 2009 10:20 am
autor: ADAM swist
witam,
czy w silniku 2.8 na pompie można ustawić ilość wtryskiwanego paliwa aby zmniejszyć spalanie?
po regeneracji pompy znacznie wzrosło spalanie na ok 15l przy spokojnej jeździe
regenerowałem ze zwzględu na objawy czesto opisywane na forum (zapowietrzała mi sie pompa, nie miała siły ciągnąć paliwa) po regeneracji już było wszystko OK.
tylko teraz misiek ma wiekszy apetyt i jeszcze w dodatku jak jest zimny ma niskie obroty i straszenie nim telepocze
chyba że ktoś zna jakiegoś dobrego pompiarza z okolic Piaseczna albo Warszawy (do tamtego co wcześniej mi to robił wole już nie jechać trzymał mi auto 2 miesiące

)
Re: pompa pilwa w pjero II 2.8 problemy
: ndz kwie 26, 2009 1:58 pm
autor: DamnIt!
ADAM swist pisze:witam,
czy w silniku 2.8 na pompie można ustawić ilość wtryskiwanego paliwa aby zmniejszyć spalanie?
po regeneracji pompy znacznie wzrosło spalanie na ok 15l przy spokojnej jeździe
regenerowałem ze zwzględu na objawy czesto opisywane na forum (zapowietrzała mi sie pompa, nie miała siły ciągnąć paliwa) po regeneracji już było wszystko OK.
tylko teraz misiek ma wiekszy apetyt i jeszcze w dodatku jak jest zimny ma niskie obroty i straszenie nim telepocze
chyba że ktoś zna jakiegoś dobrego pompiarza z okolic Piaseczna albo Warszawy (do tamtego co wcześniej mi to robił wole już nie jechać trzymał mi auto 2 miesiące

)
w którymś wątku koledzy pisali o "podkręceniu dawki śrubką na pompie" coby moc była większa. Może Ty masz właśnie to już zrobione? A kopci bardzo? Czy "twardo" motorek pracuje?
Ale w sumie najlepiej byłoby namierzyć jakiegoś łebskiego pompiarza - grzebanie samodzielne przy aparaturze wtryskowej to słaby pomysł.
Re: pompa pilwa w pjero II 2.8 problemy
: ndz kwie 26, 2009 3:41 pm
autor: Gerappa
Re: pompa pilwa w pjero II 2.8 problemy
: ndz kwie 26, 2009 8:54 pm
autor: ADAM swist
dzieki Panowie
jutro troche przy miśku podłubie, zobaczymy co z tego bedzie

Re: pompa pilwa w pjero II 2.8 problemy
: pn kwie 27, 2009 1:18 pm
autor: scood74
ten klient który ci "regenerował" pompę powinien po złożeniu wyregulować ją na maszynce takiej , tak mówi teoria i tak zrobił mój pompiarz jak mi regenerował,
poza złą dawka paliwa może jeszcze występować kwestia złego kąta wtrysku jak mówisz że ci na zimno telepie ?
jeśli gośc był partacz to mógł mieć z tym problemy przez te koala zębate łatwo przestawić
napisz czy motorek chodzi inaczej twardziej niż przed naprawa i czy jakieś inne różnice są

Re: pompa pilwa w pjero II 2.8 problemy
: wt kwie 28, 2009 7:45 pm
autor: ADAM swist
okazało sie że zawór EGR mam zaślepiony, a do pompy dzisiaj juz nie miałem czasu zajrzeć, szukalem tej śruby ale jednak trzeba zdjąć intercoler. A z tym kątem to dużo roboty?
Re: pompa pilwa w pjero II 2.8 problemy
: wt kwie 28, 2009 8:52 pm
autor: scood74
ADAM swist pisze:okazało sie że zawór EGR mam zaślepiony, a do pompy dzisiaj juz nie miałem czasu zajrzeć, szukalem tej śruby ale jednak trzeba zdjąć intercoler. A z tym kątem to dużo roboty?
a co ma zaslepienie EGR do tych twoich objawów

? to raczej pozytywna informacja , a z kątem moze byc troche roboty
znajdz pompiarza ktory ci ten cały syf wyreguluje