Jak wiadomo niektore (chyba te bardziej wypasione) wersje P1 mialy oryginalnie drugi akumulator. Namierzyłem ostatnio taką podstawę, ktora juz grzecznie siedzi sobie pod maską i czeka na akumulator.
Z racji tego, ze bujam sie troche za częsciami do gruchota to wiem co i gdzie lezy... Pytanko tylko co tu jeszcze dokupic bo akurat tego juz nie wiem

W manualu nie raczyli wspomniec o takiej instalacji ale bardzo przydałby sie jakis schemat a jeszcze lepiej fotki jak macie to zrobione u siebie.
Nie pytajcie po kiego h*ja mi dwa aku, mam taką zachcianke i tyle.
Kasztany dozwolone od piątego sensownego posta. Uwaga! Niedostosowanie sie grozi targaniem na statyku za pojarką

Pomozecie ?
P.S. Sorry za generowanie sporej ilosci postow ostatnio ale pogoda fajna sie zrobiła i czas jest na dłubanie, takze pare rzeczy chciałbym przewalczyc w pasciu ...
EDIT:
Aha. Wincha nie bedzie ani elektrycznego, ani tym bardziej PTO, bo trzeba sie nauczyc jezdzic. Chodzą słuchy ze winch powoduje syndrom zajebiozy, co-to-ja-nie-dam-rady, bla bla...