pompa wtryskowa
Moderator: Kosiarz
pompa wtryskowa
Witam. Czy ktos wie gdzie wysłac pompe wtryskową do pajero rok 2000 3,2 did. Kto to zrobi w miare tanio i dobrze???
Jestem z Zielonej Góry. Autko mam pechowe na maxa po tygodniu urzytkowania padło koło dwu-masowe, wspomaganie nie działa ( jak sie rozgrzeje silnik) teraz pompa paliwa.
Jestem z Zielonej Góry. Autko mam pechowe na maxa po tygodniu urzytkowania padło koło dwu-masowe, wspomaganie nie działa ( jak sie rozgrzeje silnik) teraz pompa paliwa.
Ostatnio zmieniony wt mar 30, 2010 4:20 pm przez RadekCh, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: pompa wtryskowa
a może ujawnisz skąd jesteś? Będzie chyba nieco łatwiej wymyślić jakiś rozsądny serwis...
Lewicowość jest rodzajem fantazji masturbacyjnej, dla której fakty nie mają znaczenia. G.Orwell
- Mikrusek
- jestem tu nowy...
- Kontaktowanie:
Polecają Krotoszyn, ale też jest duużo opinii, że regeneracja na wiele/długo nie pomoże, a i z późniejszą pracą regenerowanej jest różnie.
Zobacz np. to
Zobacz np. to
Prawdę mówiąc to trochę mi się nie chcę wierzyć w jakąś wyjątkowość tej pompy od Pajero. Natomiast tu jest ciekawa aukcja http://www.motoallegro.pl/item968143883 ... _2did.html - jak sprzedają stanowisko to może i robią takie pompy albo wiedzą kto dobrze zrobi.
O ile mi wiadomo części zamienne do tych pomp(ZEXEL VRZ) są w katalogu Boscha - więc nie powinno być problemu z dokupieniem dowolnej pierdołki.
O ile mi wiadomo części zamienne do tych pomp(ZEXEL VRZ) są w katalogu Boscha - więc nie powinno być problemu z dokupieniem dowolnej pierdołki.
Lewicowość jest rodzajem fantazji masturbacyjnej, dla której fakty nie mają znaczenia. G.Orwell
dzis własnie rozmawiałem z Panem z przytocznej około 2000zł
Masz doskonały zakład w Międzyrzeczu. Kolega tam właśnie zrobił. Puszczam na priva kontakt do niego, on Ci powie jak tam trafić.
Piotrek (BoobeR)
Pajero 1999 3.5V6 gaz, 2" UP, BFG AT 32", winda, snorkel, lampeczki...