silnik 3.0 V6 i sekwencyjny gaz - pytanie

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

icemerc
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 51
Rejestracja: pt lut 12, 2010 11:07 pm

silnik 3.0 V6 i sekwencyjny gaz - pytanie

Post autor: icemerc » czw kwie 22, 2010 5:25 pm

Siemka. Po prawie 2 miesięcznym poszukiwnaniu Miska z dieslem załamałem sie oglądaniem samych trupów i silników po 500 tyś i zaciekawił mnie silnik 3.0 V6 w Pojarce 1 gen. Czy mogłby mnie ktoś oświecić jak sie sprawuje ten silnik, jak są jego wady ale no w sumie zalety oraz jak znosi LPG właśnie w połączeniu sekwencji. o spalanie nie pytam bo pewnie z 20 litrów le to i tak w porównaniu z obecnymi ceny ON się opłaca... Tylko jako że mam złe doświadczenia z lpg - Miałem merca z mechanicznym wtryskiem i lpg i po 6 miesiącach meczarni sprzedałęm bo porostu z lpg były takie cyrki ze głowa mała jakoś boje sie troszke teraz aut z podtlenkiem lpg. Mam nadzieje, że troszke zmienicie moje nastawienie...
Pozdraiwam

Awatar użytkownika
BooBoo
Posty: 1802
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 1:43 pm
Lokalizacja: Rudawy Janowickie

Re: silnik 3.0 V6 i sekwencyjny gaz - pytanie

Post autor: BooBoo » czw kwie 22, 2010 5:58 pm

zylion razy było :)21

ja mam na zwykłym mieszalniku i chodzi jak złoto, katuję go od 3 lat i robi.

co to jest podtlenek LPG :o
Ziemia jest płaska, każdy to widzi. Za wyjątkiem mojej wiochy gdzie jest ewidentnie wypukła.

Awatar użytkownika
Kajen
 
 
Posty: 3050
Rejestracja: czw sie 09, 2007 3:02 pm
Lokalizacja: Tychy/Rawa Maz.
Kontaktowanie:

Re: silnik 3.0 V6 i sekwencyjny gaz - pytanie

Post autor: Kajen » czw kwie 22, 2010 9:32 pm

To taki NOS dla bardziej oszczednych :)

Awatar użytkownika
gebels
 
 
Posty: 9720
Rejestracja: pt lut 10, 2006 5:33 pm
Lokalizacja: dziś Polska jutro Australia, emigracja mnie przyciąga i to coraz intensywniej

Re: silnik 3.0 V6 i sekwencyjny gaz - pytanie

Post autor: gebels » pt kwie 23, 2010 7:20 am

ja mam wytrysk LPG w misiu

jeździ normalnie, nic się nie dzieje, silnik zajefajny

koniec nadawania no :)21
Czwarte serce :cry:

Awatar użytkownika
szyman
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 46
Rejestracja: śr mar 07, 2007 6:36 pm
Lokalizacja: słupsk

Re: silnik 3.0 V6 i sekwencyjny gaz - pytanie

Post autor: szyman » sob maja 01, 2010 11:01 pm

U mnie jest zwykła instalacja bodajze drugiej generacji, działa bez jakichkolwiek problemow i wiem co to znaczy zle doswaidczenia z gazem gdyz w rodzinie sa jeszcze inne gazownie ktore niestety owe problemy maja. Spalanie jakieś 17 przy oponach 31x10,5 AT.Jedyny mankament to duża butla, u mnie w krótkim PI niestety przeszkadza ale coś za coś. Silnik jak dla mnie bezawaryjny tfu tfu. Przez trzy lata zrobiłem jakieś 60tysiecy, wymieniam czasem olej, filtr i ostatnio swiece i przewody.
pozdrawiam
Pajero 3.0 V6 (LPG)

leniviec
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 99
Rejestracja: śr lip 23, 2008 9:01 pm
Lokalizacja: Myszków

Re: silnik 3.0 V6 i sekwencyjny gaz - pytanie

Post autor: leniviec » czw maja 06, 2010 3:55 pm

a jesli chodzi o moje doswiadczenia to masakra z sekwencja..zalezy do czego mis ma sluzyc, przy katowaniu, wyzsza temperatura silnika, robilem glowice, panewki itp..Jesli chce ktos jezdzic po dluzszych trasach to sie oplaca, ale przy hardkorze to porazka...zreszta gazu w glebie palil mi 60 a benzyny 40, wiec nie widze sensu.
Pajero 3.0 V6

Awatar użytkownika
gebels
 
 
Posty: 9720
Rejestracja: pt lut 10, 2006 5:33 pm
Lokalizacja: dziś Polska jutro Australia, emigracja mnie przyciąga i to coraz intensywniej

Re: silnik 3.0 V6 i sekwencyjny gaz - pytanie

Post autor: gebels » pt maja 07, 2010 11:14 am

ja swoim oram i nic się nie dzieje
Czwarte serce :cry:

Awatar użytkownika
malosc
 
 
Posty: 228
Rejestracja: ndz sty 20, 2008 2:20 am
Lokalizacja: Warszawa - Krasnik

Re: silnik 3.0 V6 i sekwencyjny gaz - pytanie

Post autor: malosc » sob maja 08, 2010 8:41 pm

Też mam II generacje, jeszcze zrobioną przez partacza i wszystko działa bez problemów. Jak ropa była poniżej 4 to plułem w brode że kupiłem benzyne, bo miejsca w króciaku totalnie brak, ale relingi kosztują 200 wiec i tak sie opłaca :) A co do spalania to od 15 w górę
Misiek II 92 LPG - daje rade

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości