Strona 1 z 1
Pajero 89 - jaki silnik benzynowy był montowany?
: śr wrz 08, 2004 12:44 pm
autor: PLASER
Witam - właśnie sprowadzam sobie długiego Pajero* rocznik 89 i naszły mnie pewne wątpliwości co do silnika.
Na rosyjskiej stronie są sprzeczne dane - że silnik 3,0 6G72 (2972 ccm, moc 104kW) był montowany w 89 roku a w drugim miejscu piszą że był montowany od grudnia 90 roku, a do grudnia był montowany o pojemności 2995 ccm i innej mocy (jakiej?).
Nie zadaję pytania na co uważać przy zakupie, bo:
1. odeślecie do poczytania forum - a info jest jak na lekarstwo

2. za tę cenę jak dojadę do Polski będę zadowolony, drugie tyle pewnie w remont pójdzie. Więc szukam w okolicach 3 city warsztatu/człowieka który by mi sprawdził padlinę i nie zdarł skóry
* jak mi się nie spodoba to może wrócę z czirokezem lub trupkiem.
: śr wrz 08, 2004 2:20 pm
autor: PKi
z silinikem to ci nie powiem, ale wiem ze mam tez 6g72 ale mocy 133kW z 96r.
jak kupujesz to sprawdź skrzynie i reduktor koniecznie (czy działa jak powinno)
: śr wrz 08, 2004 3:36 pm
autor: PLASER
PKi pisze:jak kupujesz to sprawdź skrzynie i reduktor koniecznie (czy działa jak powinno)
Skrzynie sprawdzę - z reduktorem mogę mieć problem - nie będę tym jeździł w terenie przed zakupem - jak sprawdzić go w warunkach miejskich? Bo pojechać kawałek do przodu - to mi nic nie da
Pozdrawiam
PLASER
: śr wrz 08, 2004 5:14 pm
autor: PKi
Da sie
Możesz znaleść kawałek trawnika czy polnej drogi.
Jak chcesz to sprawdzisz

: śr wrz 08, 2004 8:15 pm
autor: PLASER
PKi pisze:Możesz znaleść kawałek trawnika
Rozryje Helmutowi trawnik - i poporszę o zniżke na auto

A jak sie nie zgodzi rozryje mu wszystko co sie da
Pozdrawiam
PLASER
: śr wrz 08, 2004 8:21 pm
autor: bojach
3 LITROWE 6G72 możemy podzielić na:
6G72 12 V SOHC 88-96
6G72 24 V DOHC 91-96
: wt wrz 21, 2004 12:08 pm
autor: michalekagatki
mam pojarke z 89 3litry v6 i jezdzi super
: wt wrz 21, 2004 12:20 pm
autor: misman
PKi pisze:z silinikem to ci nie powiem, ale wiem ze mam tez 6g72 ale mocy 133kW z 96r.
jak kupujesz to sprawdź skrzynie i reduktor koniecznie (czy działa jak powinno)
No

I czy łańcuch w reduktorze nie jest.. hmm.. "wyciągnięty"...

: wt wrz 21, 2004 10:06 pm
autor: PLASER
misman pisze:
No

I czy łańcuch w reduktorze nie jest.. hmm.. "wyciągnięty"...

hehehe
Z wyprawy po Pajero wróciłem na tarczy - wszystko co miało koła i o własnych siłach jeździło pojechało już do Polski
Jutro jadę na dłużej - i albo coś terenowego, albo... porzucam myśli i kupuję zwykłego szosowca prosząc raz w miesciącu rolnika o wyciągnięcie mnie z lasu (tak jak dziś gdy podtopiłem escorta

)
Pozdrawiam
PLASER
: czw lis 04, 2004 11:23 pm
autor: Gifter
ale ile takie 3.0 V6 ma doo setki????
: pt lis 05, 2004 6:58 am
autor: Eskapada
Gifter pisze:ale ile takie 3.0 V6 ma doo setki????
Gifter prosze nie rób siary to nie Porshe Cayenne (nomen omen piekny samochdzik ) tą V 6 szybicej i glebiej sie zakpiesz niz Twoim 2,6

: pt lis 05, 2004 7:54 am
autor: Gifter
kurde Eskapada nareszcie cie poznalem

mieszkamy w tym samym miescie

ty pewnie wiesz jaki ja mam kolor mojego miśka???
poza tym pytalem z ciekawości
aha i jeszcze jedna sprawa, ludzie w moim mieście nie ma bardziej brudniejszego auta od Eskapady

pod tym wzgledem jest mistrzem błotka

: pt lis 05, 2004 2:27 pm
autor: Eskapada
Gifter pisze:
aha i jeszcze jedna sprawa, ludzie w moim mieście nie ma bardziej brudniejszego auta od Eskapady

pod tym wzgledem jest mistrzem błotka

hihihi jestem też ( czasami ) znienawidzonym klientem myjni na pkn orlen bo za 10,50 musze zapie...niczać karszerem przez 30 minut
look tu
http://www.rajdy4x4.pl/forum/viewtopic.php?t=9319
: pt lis 05, 2004 3:04 pm
autor: Gifter
o stary ja tam caly orlen znam i teraz wiem ze to ciebie maja na czarnej liscie osob ktorym mowi sie ze: Przepraszamy ale myjnia jest zepsuta
