Pajero, Montero, Shogun, L200
Moderator: Kosiarz
-
patykowy
- jestem tu nowy...

- Posty: 7
- Rejestracja: ndz lis 28, 2010 9:52 pm
Post
autor: patykowy » wt gru 28, 2010 1:32 pm
witam mam problem z moim Miskiem 2.8 td manual krutki ss. z 95r
kiedy auto jest zimne czyli jak rano wsiade i odpale go i przejade na zimnym silniku okolo 100 /200 m zaczyna go dlawic i gasnie ;/ bylem u pompiarza pompe wstryskowa wtryski i swiece mam dobre wymienil mi caly uklad paliwowy bo szlaufiki bylu pordzewiale filt paliwa tez wymieniony i nadal to samo

gdzy auto sie zagrzeje na wolnych obrotach wtedy juz chodzi bez problemu ale czekac ok 20 minut zeby auto sie zagrzalo to troche przesada ;/ macie moze jakies sensowne pomysly co to moze byc dlaczego tak sie dzieje

?
-
Adas
-

- Posty: 5932
- Rejestracja: wt cze 05, 2007 7:01 pm
- Lokalizacja: Bielkówko/Gdańsk
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Adas » wt gru 28, 2010 4:17 pm
zalej zbiornik do pełna i sprawdź czy czasem smok nie ma dury.
Najlepiej zrobić test z bańką , podłączasz do pompy bezpośrednio paliwo wężykiem z bańki, to eliminuje winę zbiornika i przewodów .
-
polaff
-

- Posty: 1251
- Rejestracja: pt mar 13, 2009 8:24 pm
Post
autor: polaff » wt gru 28, 2010 11:23 pm
Adas pisze:zalej zbiornik do pełna i sprawdź czy czasem smok nie ma dury.
Najlepiej zrobić test z bańką , podłączasz do pompy bezpośrednio paliwo wężykiem z bańki, to eliminuje winę zbiornika i przewodów .
ile można o teście z bańką pisać w kółko? albo nikt nie czyta tego co piszemy albo nie wiem
Pajero 2,5 TD 1998
RX 450hL 2018
RC 200t 2017
-
Ajwen
-

- Posty: 3215
- Rejestracja: sob wrz 29, 2007 3:10 pm
- Lokalizacja: Stargard Szcz.
Post
autor: Ajwen » śr gru 29, 2010 12:20 am
aaaa... bo wy to monotonni jesteście i tylko bańka, bańka i bańka... a może trzeba zmienić? butelkę podłącz

-
patykowy
- jestem tu nowy...

- Posty: 7
- Rejestracja: ndz lis 28, 2010 9:52 pm
Post
autor: patykowy » śr gru 29, 2010 8:47 am
jak mam zrobic test z banka jak na jałowym biegu jest wszystko ok musialbym przejechac z banka jakies 100 /200 metrów niebede ryzykowac. o i niema wyciekow zadnych jak zaleje do pelna bak.
-
rudypajero.koszalin

- Posty: 1895
- Rejestracja: sob gru 03, 2005 10:13 pm
- Lokalizacja: koszalin
-
Kontaktowanie:
Post
autor: rudypajero.koszalin » śr gru 29, 2010 9:15 am
Prawdopodobnie masz zasyfiony zawór przelewowy na pompie wtryskowej. Rozebrać, wyczyścić, albo wymienić na nowy. Jak to zrobisz, zalej zbiornik i dodaj do paliwa jakiegoś środka do czyszczenia wtrysków (wbrew pozorom pomaga). A pompiarza zmień na bardziej obcykanego.

Alkohol spożywany z umiarem, nie szkodzi nawet w dużych ilościach.
-
Ajwen
-

- Posty: 3215
- Rejestracja: sob wrz 29, 2007 3:10 pm
- Lokalizacja: Stargard Szcz.
Post
autor: Ajwen » śr gru 29, 2010 9:36 am
patykowy pisze:jak mam zrobic test z banka jak na jałowym biegu jest wszystko ok musialbym przejechac z banka jakies 100 /200 metrów niebede ryzykowac. o i niema wyciekow zadnych jak zaleje do pelna bak.
a jaki widzisz problem,żeby umocować bańkę i przejechać 200 ba nawet 400 metrów?
-
Gobio
-

- Posty: 200
- Rejestracja: pn lis 22, 2004 2:02 pm
- Lokalizacja: Radom
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Gobio » śr gru 29, 2010 11:57 am
Powiem tak stawiam na 100% simering na pompie przy kole zębatym:)
Był Samurai 95 jest Pajero 95-2,8
-
patykowy
- jestem tu nowy...

- Posty: 7
- Rejestracja: ndz lis 28, 2010 9:52 pm
Post
autor: patykowy » śr gru 29, 2010 12:42 pm
pompa byla rozbierana i czyszczona i wszystko jak mowil pompiarz jest dobrze z pompa .
-
Gobio
-

- Posty: 200
- Rejestracja: pn lis 22, 2004 2:02 pm
- Lokalizacja: Radom
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Gobio » śr gru 29, 2010 12:46 pm
Gobio pisze:Powiem tak stawiam na 100% simering na pompie przy kole zębatym:)
Jeszcze raz powtórzę. Zdejmowal kolo??
Był Samurai 95 jest Pajero 95-2,8
-
patykowy
- jestem tu nowy...

- Posty: 7
- Rejestracja: ndz lis 28, 2010 9:52 pm
Post
autor: patykowy » śr gru 29, 2010 12:51 pm
kurcze niewiem ja sie niestet nieznam ale przejade sie do niego i sie zapytam
-
BigYeti
-

- Posty: 107
- Rejestracja: pn sie 20, 2007 2:32 pm
- Lokalizacja: Kościan/Widziszewo
Post
autor: BigYeti » śr gru 29, 2010 2:05 pm
Miałem identyczny objaw, kropka w kropkę. Walczyłem z tym długo -zmiana przewodów paliwowych, czyszczenie baku, zawrków na pompie itd. - przyczyną był simering przy kole zębatym.
było Pajero II 2.5TDi '93 Long (V44)
jest Pajero II 2.8TDi '98 Long (V46)
-
patykowy
- jestem tu nowy...

- Posty: 7
- Rejestracja: ndz lis 28, 2010 9:52 pm
Post
autor: patykowy » śr gru 29, 2010 3:49 pm
test z banka zrobiony.
na bance jezdzi bez problemu. czyli mowicie ze zimering na kole zembatym wymienic i wszystko bedzie dobrze??
-
mcs0

- Posty: 540
- Rejestracja: sob wrz 20, 2008 7:11 pm
- Lokalizacja: Reda
Post
autor: mcs0 » śr gru 29, 2010 3:56 pm
Adas pisze:zalej zbiornik do pełna i sprawdź czy czasem smok nie ma dury.
Najlepiej zrobić test z bańką , podłączasz do pompy bezpośrednio paliwo wężykiem z bańki, to eliminuje winę zbiornika i przewodów .
czytaj jeszcze raz
Pajero 2.5 93r. było i nigdy więcej!!
Suzuki Samurai 88r. 1.3 gaznik , sprezyna
Ride or Die ]:->
-
patykowy
- jestem tu nowy...

- Posty: 7
- Rejestracja: ndz lis 28, 2010 9:52 pm
Post
autor: patykowy » śr gru 29, 2010 3:59 pm
no przeciesz pisze ze test z banka zrobiony . a auto co tydzien tankuje do pelna i nigdzie nie cieknie.
-
mcs0

- Posty: 540
- Rejestracja: sob wrz 20, 2008 7:11 pm
- Lokalizacja: Reda
Post
autor: mcs0 » śr gru 29, 2010 4:05 pm
skoro na bance jezdzi normalnie to znaczy ze cos podrodze z baku do pompy jest nie tak. co do simmeringa to niezaszkodzi wymienic

Ostatnio zmieniony śr gru 29, 2010 4:10 pm przez
mcs0, łącznie zmieniany 1 raz.
Pajero 2.5 93r. było i nigdy więcej!!
Suzuki Samurai 88r. 1.3 gaznik , sprezyna
Ride or Die ]:->
-
mcs0

- Posty: 540
- Rejestracja: sob wrz 20, 2008 7:11 pm
- Lokalizacja: Reda
Post
autor: mcs0 » śr gru 29, 2010 4:10 pm
u mnie w 2.5 na bance nic sie niezmieniło i dalej ledwo co palił, pochodził a po chwili gasł. Podejrzenie było że sie zapowietrza na odcinku bak-pompa
Pajero 2.5 93r. było i nigdy więcej!!
Suzuki Samurai 88r. 1.3 gaznik , sprezyna
Ride or Die ]:->
-
Adas
-

- Posty: 5932
- Rejestracja: wt cze 05, 2007 7:01 pm
- Lokalizacja: Bielkówko/Gdańsk
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Adas » śr gru 29, 2010 4:25 pm
patykowy pisze:test z banka zrobiony.
na bance jezdzi bez problemu. czyli mowicie ze zimering na kole zembatym wymienic i wszystko bedzie dobrze??
skoro na paliwie z bańki jeździ bez problemów to problem tkwi w zbiorniku lub na przewodach.
Skoro przewody masz nowe, lub ktoś twierdzi, że je wymieniał to sprawdź to, jeśli rzeczywiście wszystko jest nowe i nigdzie nie cieknie to winny jest smok w baku.
-
Videlec
-

- Posty: 4114
- Rejestracja: pn maja 15, 2006 1:38 pm
- Lokalizacja: Lublin
Post
autor: Videlec » śr gru 29, 2010 5:28 pm
jeszcze sprawdź czy działa odpowietrzenie baku
PIV 3,2DiD
Szczęście to jedyna rzecz, która staje się większa, gdy się ją dzieli.
-
Kajen
-

- Posty: 3050
- Rejestracja: czw sie 09, 2007 3:02 pm
- Lokalizacja: Tychy/Rawa Maz.
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Kajen » śr gru 29, 2010 9:06 pm
A na jalowym bdzie chodzil bez problemu. Ja tak mialem, jak mialem dziurke w przewodzie paliwowym, dopiero jak dodalem gazu to sie dlawil bo pobor paliwa byl wiekszy i mial sile zassac powietrze. Oczywiscie smok to podstawa, zazwyczaj tam pada i jezeli spawamy to palnikiem na mosiadz lub lutujemy. Uwazajac na izolatory przewodow.
-
patykowy
- jestem tu nowy...

- Posty: 7
- Rejestracja: ndz lis 28, 2010 9:52 pm
Post
autor: patykowy » czw gru 30, 2010 10:58 pm
w poniedzialej jade do mechanika zeby zobaczyl tego smoka i wymienil mi ten simering przy kole zembatym i posprawdzal przewody czy sa szczelne . zobaczymy mam nadzieje ze po tym juz bedzie wszystko ok .
-
rort_

- Posty: 1681
- Rejestracja: ndz cze 18, 2006 9:34 pm
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Post
autor: rort_ » czw gru 30, 2010 11:37 pm
patykowy pisze:jade do mechanika zeby zobaczyl tego smoka

Jak coś, to dzwoń: 609 539 773
-
Ajwen
-

- Posty: 3215
- Rejestracja: sob wrz 29, 2007 3:10 pm
- Lokalizacja: Stargard Szcz.
Post
autor: Ajwen » czw gru 30, 2010 11:45 pm
rort_ pisze:patykowy pisze:jade do mechanika zeby zobaczyl tego smoka

noo co... będzie mu pokazywał...

-
Harry

- Posty: 424
- Rejestracja: sob cze 08, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Barlinek
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Harry » sob sty 01, 2011 8:52 pm
Simering na 100%.
Moj tez na "bance" sie niezapowietrzal a na "przewodach" tak.
Jednak przyczyna tkwila w simeringu.
Moim zadaniem pompa zasilana z banki nie ma oporow zasysania paliwa i simering nie zaciaga powietrza.
Szczesliwego Nowego 2011 Roku

-
Adas
-

- Posty: 5932
- Rejestracja: wt cze 05, 2007 7:01 pm
- Lokalizacja: Bielkówko/Gdańsk
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Adas » ndz sty 02, 2011 8:49 am
pewnie dla tego, że paliwo spływa grawitacyjnie, trzeba bańkę postawić niżej, żeby pompa zaciągała
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość