Pajero, Montero, Shogun, L200
Moderator: Kosiarz
-
kedzior19
- jestem tu nowy...

- Posty: 2
- Rejestracja: wt sty 25, 2011 3:59 pm
Post
autor: kedzior19 » śr sty 26, 2011 12:42 am
Witam jestem tu nowy i myśle kupic Pajero
http://moto.allegro.pl/czarne-pajero-gd ... 35390.html
I gdzies wyczytałem ze sa rózne napedy róznia sie mostami chyba moze ktos mi z was pomóc

Czy warto sie interesowac tym autem
Wady zalety bo to pierwsze bedzie moje pajero do tej pory jezdzilem Jeepami Grand Cherokee WJ WG
Bardzo potrzebuje waszej pomocy Pozdrawiam
-
Mikrusek
- jestem tu nowy...

- Posty: 88
- Rejestracja: śr mar 21, 2007 11:22 am
- Lokalizacja: Wrocław
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Mikrusek » czw sty 27, 2011 9:35 am
W PIII możesz spotkać dwa rodzaje napędów: EasySelect i Super Select. Ten pierwszy nie ma centralnego mechanizmu, tylko napęd zapinany na sztywno. Znajduje się w wersjach z 2.5 litrowym dieslem, których raczej nie spotkasz.
Drugi ma centralny mechanizm różnicowy, natomiast do liftingu w 2003 r spotkasz tylną blokadę. Po liftingu blokady nie ma.
www.pajero.org.pl
Galeon 3.2 DiD + OME + trochę żelastwa na brzuchu i z przodu oraz faja z boku

-
DamnIt!
-

- Posty: 3268
- Rejestracja: śr paź 29, 2008 11:09 pm
- Lokalizacja: ok. Krakał
Post
autor: DamnIt! » czw sty 27, 2011 12:29 pm
Mikrusek pisze:W PIII możesz spotkać dwa rodzaje napędów: EasySelect i Super Select. Ten pierwszy nie ma centralnego mechanizmu, tylko napęd zapinany na sztywno. Znajduje się w wersjach z 2.5 litrowym dieslem, których raczej nie spotkasz.
Drugi ma centralny mechanizm różnicowy, natomiast do liftingu w 2003 r spotkasz tylną blokadę. Po liftingu blokady nie ma.
a LSD chociaż jest?
Lewicowość jest rodzajem fantazji masturbacyjnej, dla której fakty nie mają znaczenia. G.Orwell
-
Mikrusek
- jestem tu nowy...

- Posty: 88
- Rejestracja: śr mar 21, 2007 11:22 am
- Lokalizacja: Wrocław
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Mikrusek » czw sty 27, 2011 12:54 pm
Były. Wszystko zależy od rocznika i egzemplarza
Są dostępne takie warianty:
1. Tylny mechanizm roznicowy z mechaniczna blokada (Diff Lock).
2. Tylny mechanizm roznicowy z LSD (Hybrid LSD).
3. Tylny mechanizm roznicowy tradycyjny (standard).

www.pajero.org.pl
Galeon 3.2 DiD + OME + trochę żelastwa na brzuchu i z przodu oraz faja z boku

-
gebels
-

- Posty: 9720
- Rejestracja: pt lut 10, 2006 5:33 pm
- Lokalizacja: dziś Polska jutro Australia, emigracja mnie przyciąga i to coraz intensywniej
Post
autor: gebels » czw sty 27, 2011 9:25 pm
blokada nie potrzebna, z reguły się człek tylko bardziej zagrzebuje jak zapięta

Czwarte serce

-
kaligiurg
- jestem tu nowy...

- Posty: 41
- Rejestracja: pn gru 28, 2009 2:01 am
Post
autor: kaligiurg » pn sty 31, 2011 12:19 am
Dodam, że według manuala, wariant z 100 % blokadą jest zbudowany na mechanizmie różnicowym typu torsen a to już rewelacja.
Króciak Pajero 3,5
-
Kabal
-

- Posty: 16844
- Rejestracja: pt cze 09, 2006 9:47 am
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Kabal » pn sty 31, 2011 9:14 am
gebels pisze:blokada nie potrzebna, z reguły się człek tylko bardziej zagrzebuje jak zapięta

Wg mnie używana z głową pomaga. Z uwagi na niezależne zawieszenie wykrzyżu brak, podczas przejazdu przez garby większe, czasem tylko dwa koła mają oparcie, a wtedy blokada jest skarbem.
Your body is not a temple, it's an amusement park. Enjoy the ride.
tel. 504126172
-
gebels
-

- Posty: 9720
- Rejestracja: pt lut 10, 2006 5:33 pm
- Lokalizacja: dziś Polska jutro Australia, emigracja mnie przyciąga i to coraz intensywniej
Post
autor: gebels » pn sty 31, 2011 8:06 pm
Kabal pisze:gebels pisze:blokada nie potrzebna, z reguły się człek tylko bardziej zagrzebuje jak zapięta

Wg mnie używana z głową pomaga. Z uwagi na niezależne zawieszenie wykrzyżu brak, podczas przejazdu przez garby większe, czasem tylko dwa koła mają oparcie, a wtedy blokada jest skarbem.
wtedy idziemy letką inierkcją

Czwarte serce

-
Kabal
-

- Posty: 16844
- Rejestracja: pt cze 09, 2006 9:47 am
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Kabal » pn sty 31, 2011 10:50 pm
gebels pisze:Kabal pisze:gebels pisze:blokada nie potrzebna, z reguły się człek tylko bardziej zagrzebuje jak zapięta

Wg mnie używana z głową pomaga. Z uwagi na niezależne zawieszenie wykrzyżu brak, podczas przejazdu przez garby większe, czasem tylko dwa koła mają oparcie, a wtedy blokada jest skarbem.
wtedy idziemy letką inierkcją

Nie zawsze jej starczy na drugi albo trzeci zestaw garbów

Wg mnie od przybytku głowa nie boli, więc jak można pozyskać ten sam model, w tej samej cenie z blokadą, to dlaczego sobie odmawiać?
Your body is not a temple, it's an amusement park. Enjoy the ride.
tel. 504126172
-
gebels
-

- Posty: 9720
- Rejestracja: pt lut 10, 2006 5:33 pm
- Lokalizacja: dziś Polska jutro Australia, emigracja mnie przyciąga i to coraz intensywniej
Post
autor: gebels » pn sty 31, 2011 11:01 pm
zmień gumy zdolność terenowa miśka jest większa o 100%

a więc i blokada rzadziej urzywana

Czwarte serce

-
Kabal
-

- Posty: 16844
- Rejestracja: pt cze 09, 2006 9:47 am
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Kabal » pn sty 31, 2011 11:04 pm
Leżą już w piwnicy. Za zimno tylko, żeby pod blokiem lift budy robić

Ale jestem w trakcie organizacji miejsca u dobrych ludzi co to nawet podnośnik kolumnowy mają.
Your body is not a temple, it's an amusement park. Enjoy the ride.
tel. 504126172
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość