Strona 1 z 1
Witam Pytanie o Pajero V60 3.5 V6
: śr sty 26, 2011 12:42 am
autor: kedzior19
Witam jestem tu nowy i myśle kupic Pajero
http://moto.allegro.pl/czarne-pajero-gd ... 35390.html
I gdzies wyczytałem ze sa rózne napedy róznia sie mostami chyba moze ktos mi z was pomóc

Czy warto sie interesowac tym autem
Wady zalety bo to pierwsze bedzie moje pajero do tej pory jezdzilem Jeepami Grand Cherokee WJ WG
Bardzo potrzebuje waszej pomocy Pozdrawiam
Re: Witam Pytanie o Pajero V60 3.5 V6
: czw sty 27, 2011 9:35 am
autor: Mikrusek
W PIII możesz spotkać dwa rodzaje napędów: EasySelect i Super Select. Ten pierwszy nie ma centralnego mechanizmu, tylko napęd zapinany na sztywno. Znajduje się w wersjach z 2.5 litrowym dieslem, których raczej nie spotkasz.
Drugi ma centralny mechanizm różnicowy, natomiast do liftingu w 2003 r spotkasz tylną blokadę. Po liftingu blokady nie ma.
Re: Witam Pytanie o Pajero V60 3.5 V6
: czw sty 27, 2011 12:29 pm
autor: DamnIt!
Mikrusek pisze:W PIII możesz spotkać dwa rodzaje napędów: EasySelect i Super Select. Ten pierwszy nie ma centralnego mechanizmu, tylko napęd zapinany na sztywno. Znajduje się w wersjach z 2.5 litrowym dieslem, których raczej nie spotkasz.
Drugi ma centralny mechanizm różnicowy, natomiast do liftingu w 2003 r spotkasz tylną blokadę. Po liftingu blokady nie ma.
a LSD chociaż jest?
Re: Witam Pytanie o Pajero V60 3.5 V6
: czw sty 27, 2011 12:54 pm
autor: Mikrusek
Były. Wszystko zależy od rocznika i egzemplarza
Są dostępne takie warianty:
1. Tylny mechanizm roznicowy z mechaniczna blokada (Diff Lock).
2. Tylny mechanizm roznicowy z LSD (Hybrid LSD).
3. Tylny mechanizm roznicowy tradycyjny (standard).

Re: Witam Pytanie o Pajero V60 3.5 V6
: czw sty 27, 2011 9:25 pm
autor: gebels
blokada nie potrzebna, z reguły się człek tylko bardziej zagrzebuje jak zapięta

Re: Witam Pytanie o Pajero V60 3.5 V6
: pn sty 31, 2011 12:19 am
autor: kaligiurg
Dodam, że według manuala, wariant z 100 % blokadą jest zbudowany na mechanizmie różnicowym typu torsen a to już rewelacja.
Re: Witam Pytanie o Pajero V60 3.5 V6
: pn sty 31, 2011 9:14 am
autor: Kabal
gebels pisze:blokada nie potrzebna, z reguły się człek tylko bardziej zagrzebuje jak zapięta

Wg mnie używana z głową pomaga. Z uwagi na niezależne zawieszenie wykrzyżu brak, podczas przejazdu przez garby większe, czasem tylko dwa koła mają oparcie, a wtedy blokada jest skarbem.
Re: Witam Pytanie o Pajero V60 3.5 V6
: pn sty 31, 2011 8:06 pm
autor: gebels
Kabal pisze:gebels pisze:blokada nie potrzebna, z reguły się człek tylko bardziej zagrzebuje jak zapięta

Wg mnie używana z głową pomaga. Z uwagi na niezależne zawieszenie wykrzyżu brak, podczas przejazdu przez garby większe, czasem tylko dwa koła mają oparcie, a wtedy blokada jest skarbem.
wtedy idziemy letką inierkcją

Re: Witam Pytanie o Pajero V60 3.5 V6
: pn sty 31, 2011 10:50 pm
autor: Kabal
gebels pisze:Kabal pisze:gebels pisze:blokada nie potrzebna, z reguły się człek tylko bardziej zagrzebuje jak zapięta

Wg mnie używana z głową pomaga. Z uwagi na niezależne zawieszenie wykrzyżu brak, podczas przejazdu przez garby większe, czasem tylko dwa koła mają oparcie, a wtedy blokada jest skarbem.
wtedy idziemy letką inierkcją

Nie zawsze jej starczy na drugi albo trzeci zestaw garbów

Wg mnie od przybytku głowa nie boli, więc jak można pozyskać ten sam model, w tej samej cenie z blokadą, to dlaczego sobie odmawiać?
Re: Witam Pytanie o Pajero V60 3.5 V6
: pn sty 31, 2011 11:01 pm
autor: gebels
zmień gumy zdolność terenowa miśka jest większa o 100%

a więc i blokada rzadziej urzywana

Re: Witam Pytanie o Pajero V60 3.5 V6
: pn sty 31, 2011 11:04 pm
autor: Kabal
Leżą już w piwnicy. Za zimno tylko, żeby pod blokiem lift budy robić

Ale jestem w trakcie organizacji miejsca u dobrych ludzi co to nawet podnośnik kolumnowy mają.