Strona 1 z 1

Witam Pytanie o Pajero V60 3.5 V6

: śr sty 26, 2011 12:42 am
autor: kedzior19
Witam jestem tu nowy i myśle kupic Pajero http://moto.allegro.pl/czarne-pajero-gd ... 35390.html

I gdzies wyczytałem ze sa rózne napedy róznia sie mostami chyba moze ktos mi z was pomóc ?? Czy warto sie interesowac tym autem ??

Wady zalety bo to pierwsze bedzie moje pajero do tej pory jezdzilem Jeepami Grand Cherokee WJ WG

Bardzo potrzebuje waszej pomocy Pozdrawiam

Re: Witam Pytanie o Pajero V60 3.5 V6

: czw sty 27, 2011 9:35 am
autor: Mikrusek
W PIII możesz spotkać dwa rodzaje napędów: EasySelect i Super Select. Ten pierwszy nie ma centralnego mechanizmu, tylko napęd zapinany na sztywno. Znajduje się w wersjach z 2.5 litrowym dieslem, których raczej nie spotkasz.
Drugi ma centralny mechanizm różnicowy, natomiast do liftingu w 2003 r spotkasz tylną blokadę. Po liftingu blokady nie ma.

Re: Witam Pytanie o Pajero V60 3.5 V6

: czw sty 27, 2011 12:29 pm
autor: DamnIt!
Mikrusek pisze:W PIII możesz spotkać dwa rodzaje napędów: EasySelect i Super Select. Ten pierwszy nie ma centralnego mechanizmu, tylko napęd zapinany na sztywno. Znajduje się w wersjach z 2.5 litrowym dieslem, których raczej nie spotkasz.
Drugi ma centralny mechanizm różnicowy, natomiast do liftingu w 2003 r spotkasz tylną blokadę. Po liftingu blokady nie ma.
a LSD chociaż jest?

Re: Witam Pytanie o Pajero V60 3.5 V6

: czw sty 27, 2011 12:54 pm
autor: Mikrusek
Były. Wszystko zależy od rocznika i egzemplarza :)
Są dostępne takie warianty:
1. Tylny mechanizm roznicowy z mechaniczna blokada (Diff Lock).
2. Tylny mechanizm roznicowy z LSD (Hybrid LSD).
3. Tylny mechanizm roznicowy tradycyjny (standard).
Obrazek Obrazek
Obrazek

Re: Witam Pytanie o Pajero V60 3.5 V6

: czw sty 27, 2011 9:25 pm
autor: gebels
blokada nie potrzebna, z reguły się człek tylko bardziej zagrzebuje jak zapięta :roll:

Re: Witam Pytanie o Pajero V60 3.5 V6

: pn sty 31, 2011 12:19 am
autor: kaligiurg
Dodam, że według manuala, wariant z 100 % blokadą jest zbudowany na mechanizmie różnicowym typu torsen a to już rewelacja.

Re: Witam Pytanie o Pajero V60 3.5 V6

: pn sty 31, 2011 9:14 am
autor: Kabal
gebels pisze:blokada nie potrzebna, z reguły się człek tylko bardziej zagrzebuje jak zapięta :roll:
Wg mnie używana z głową pomaga. Z uwagi na niezależne zawieszenie wykrzyżu brak, podczas przejazdu przez garby większe, czasem tylko dwa koła mają oparcie, a wtedy blokada jest skarbem.

Re: Witam Pytanie o Pajero V60 3.5 V6

: pn sty 31, 2011 8:06 pm
autor: gebels
Kabal pisze:
gebels pisze:blokada nie potrzebna, z reguły się człek tylko bardziej zagrzebuje jak zapięta :roll:
Wg mnie używana z głową pomaga. Z uwagi na niezależne zawieszenie wykrzyżu brak, podczas przejazdu przez garby większe, czasem tylko dwa koła mają oparcie, a wtedy blokada jest skarbem.
wtedy idziemy letką inierkcją :)21

Re: Witam Pytanie o Pajero V60 3.5 V6

: pn sty 31, 2011 10:50 pm
autor: Kabal
gebels pisze:
Kabal pisze:
gebels pisze:blokada nie potrzebna, z reguły się człek tylko bardziej zagrzebuje jak zapięta :roll:
Wg mnie używana z głową pomaga. Z uwagi na niezależne zawieszenie wykrzyżu brak, podczas przejazdu przez garby większe, czasem tylko dwa koła mają oparcie, a wtedy blokada jest skarbem.
wtedy idziemy letką inierkcją :)21
Nie zawsze jej starczy na drugi albo trzeci zestaw garbów :)21 Wg mnie od przybytku głowa nie boli, więc jak można pozyskać ten sam model, w tej samej cenie z blokadą, to dlaczego sobie odmawiać?

Re: Witam Pytanie o Pajero V60 3.5 V6

: pn sty 31, 2011 11:01 pm
autor: gebels
zmień gumy zdolność terenowa miśka jest większa o 100% :)21 a więc i blokada rzadziej urzywana :)21

Re: Witam Pytanie o Pajero V60 3.5 V6

: pn sty 31, 2011 11:04 pm
autor: Kabal
Leżą już w piwnicy. Za zimno tylko, żeby pod blokiem lift budy robić :)11 Ale jestem w trakcie organizacji miejsca u dobrych ludzi co to nawet podnośnik kolumnowy mają.