Pajero, Montero, Shogun, L200
Moderator: Kosiarz
-
DjGraf
- jestem tu nowy...

- Posty: 34
- Rejestracja: wt paź 28, 2008 1:26 pm
- Lokalizacja: Suwałki
-
Kontaktowanie:
Post
autor: DjGraf » pt lut 18, 2011 9:23 am
Pajero I 1989 2.5TD "Lodówa"
Pajero I 1990 3.0v6 "Kermit"
PIN: 225C5BA9
-
DamnIt!
-

- Posty: 3268
- Rejestracja: śr paź 29, 2008 11:09 pm
- Lokalizacja: ok. Krakał
Post
autor: DamnIt! » pt lut 18, 2011 10:34 am
Może jestem ślepy - ale ja z tych zdjęć nic a nic nie widzę... No i może doprecyzuj co znaczy "wahacze ściskają amortyzator". A na sam początek podaj symbol tych przednich amortyzatorów Trailmastera.
Lewicowość jest rodzajem fantazji masturbacyjnej, dla której fakty nie mają znaczenia. G.Orwell
-
DjGraf
- jestem tu nowy...

- Posty: 34
- Rejestracja: wt paź 28, 2008 1:26 pm
- Lokalizacja: Suwałki
-
Kontaktowanie:
Post
autor: DjGraf » pt lut 18, 2011 12:08 pm
Bo zdjęcia robiłem kefirem, a nr częśći to : 58450 oraz 58500 pajero I L040, te ściskanie to, to, że amortyzator jest maksymalnie ściśnięty i nie posiada skoku.
Pozdrówka!
Pajero I 1989 2.5TD "Lodówa"
Pajero I 1990 3.0v6 "Kermit"
PIN: 225C5BA9
-
PAJERO Driver

- Posty: 421
- Rejestracja: czw sie 07, 2008 12:57 pm
- Lokalizacja: Stargard
Post
autor: PAJERO Driver » pt lut 18, 2011 11:43 pm
Witam
hehehe zdjęcia robione kefirem

czy może kalkulatorem
" DjGraf " Ja pamiętam jak miałem u siebie to samo zawieszenie wstawiane do byłego Pajero I to tez tak podobnie było ale amorek robił bez problemu....
Może na drążkach skręcony.....

Czy coś może tego typu....
Gdzie kupowałeś to zawieszenie....

A sprzedający coś mówił ze tak się składa przedni amorek...
Pozdrawiam
Damian N.
Pajero Classic 2.5 IntercoolerTurbo do przeróbki.....
GG: 4883455
-
Zibi
-

- Posty: 17616
- Rejestracja: pt wrz 17, 2004 12:05 pm
- Lokalizacja: Wadowice
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Zibi » sob lut 19, 2011 10:14 am
ewidentnie to nie będzie robiło, tuningowy powinien być dłuższy od orginału o 3,5 cm a nie 10
-
DjGraf
- jestem tu nowy...

- Posty: 34
- Rejestracja: wt paź 28, 2008 1:26 pm
- Lokalizacja: Suwałki
-
Kontaktowanie:
Post
autor: DjGraf » sob lut 19, 2011 10:47 am
PAJERO Driver pisze:Witam
hehehe zdjęcia robione kefirem

czy może kalkulatorem
" DjGraf " Ja pamiętam jak miałem u siebie to samo zawieszenie wstawiane do byłego Pajero I to tez tak podobnie było ale amorek robił bez problemu....
Może na drążkach skręcony.....

Czy coś może tego typu....
Gdzie kupowałeś to zawieszenie....

A sprzedający coś mówił ze tak się składa przedni amorek...
Pozdrawiam
Damian N.
Zawieszenie kompletne kupiłem od Eskapady, też jest zdziwiony, że tak długi jest :/
to taki zestaw:
http://www.expedycja.pl/?section=209&showProduct=153
tył wchodzi ekstra, przód ma opory, drążki są jeszcze seryjne, za dwa trzy miesiące wymienię też na Trail Master, ktoś mi może powiedzieć do czego jest ta blaszka pomiędzy amorkami, U, gumami i resorami?:) Bo nie za bardzo dalej wiem do czego może ona się przydać

Pajero I 1989 2.5TD "Lodówa"
Pajero I 1990 3.0v6 "Kermit"
PIN: 225C5BA9
-
PAJERO Driver

- Posty: 421
- Rejestracja: czw sie 07, 2008 12:57 pm
- Lokalizacja: Stargard
Post
autor: PAJERO Driver » sob lut 19, 2011 11:16 am
Masz na myśli tą blaszkę co była w zestawie
Jeżeli to ta z zestawu to nie mam pojęcia gdzie się ją montuje...Bo taki sam zestaw tez brałem jakiś czas już temu do swojego byłego P-I Shorta... od Eski i też nie mogliśmy dojść gdzie co i jak się montuje hehehe

Więc to chyba jakiś gadżet od Firmy Trail Master nie było ich stać na breloczek firmowy to dali tą blaszkę

Pajero Classic 2.5 IntercoolerTurbo do przeróbki.....
GG: 4883455
-
DjGraf
- jestem tu nowy...

- Posty: 34
- Rejestracja: wt paź 28, 2008 1:26 pm
- Lokalizacja: Suwałki
-
Kontaktowanie:
Post
autor: DjGraf » sob lut 19, 2011 11:21 am
PAJERO Driver pisze:Masz na myśli tą blaszkę co była w zestawie
Jeżeli to ta z zestawu to nie mam pojęcia gdzie się ją montuje...Bo taki sam zestaw tez brałem jakiś czas już temu do swojego byłego P-I Shorta... od Eski i też nie mogliśmy dojść gdzie co i jak się montuje hehehe

Więc to chyba jakiś gadżet od Firmy Trail Master nie było ich stać na breloczek firmowy to dali tą blaszkę

A przód u Ciebie normalnie wszedł? :/ Obawiam się, że dopóki nie kupię drążków, to przód będzie leżał w garażu...
Pajero I 1989 2.5TD "Lodówa"
Pajero I 1990 3.0v6 "Kermit"
PIN: 225C5BA9
-
PAJERO Driver

- Posty: 421
- Rejestracja: czw sie 07, 2008 12:57 pm
- Lokalizacja: Stargard
Post
autor: PAJERO Driver » sob lut 19, 2011 11:38 am
Przód wejść wszedł i na nierównościach amorek pracował wybierając te nierówności... Fakt ze na mocniejszych i głębszych dziurach lubił dobić... A ze do żadnego Off-Roadu i innego katowania nie używałem Pajero I jedynie tyle co do lasu na polowania czasem jakieś błoto itp i na co dzień po czarnym do roboty... Więc może dlatego nie odczuwałem ze coś może być nie tak ze za długi amorek itp...

" Drążków nie wymieniałem jedynie lekko podkręciłem w granicach zdrowego rozsądku
Tutaj mam fotkę swojego byłego Pajero I na Trail Masterze

Pajero Classic 2.5 IntercoolerTurbo do przeróbki.....
GG: 4883455
-
DamnIt!
-

- Posty: 3268
- Rejestracja: śr paź 29, 2008 11:09 pm
- Lokalizacja: ok. Krakał
Post
autor: DamnIt! » sob lut 19, 2011 3:18 pm
DjGraf pisze:PAJERO Driver pisze:Witam
hehehe zdjęcia robione kefirem

czy może kalkulatorem
" DjGraf " Ja pamiętam jak miałem u siebie to samo zawieszenie wstawiane do byłego Pajero I to tez tak podobnie było ale amorek robił bez problemu....
Może na drążkach skręcony.....

Czy coś może tego typu....
Gdzie kupowałeś to zawieszenie....

A sprzedający coś mówił ze tak się składa przedni amorek...
Pozdrawiam
Damian N.
Zawieszenie kompletne kupiłem od Eskapady, też jest zdziwiony, że tak długi jest :/
to taki zestaw:
http://www.expedycja.pl/?section=209&showProduct=153
tył wchodzi ekstra, przód ma opory, drążki są jeszcze seryjne, za dwa trzy miesiące wymienię też na Trail Master, ktoś mi może powiedzieć do czego jest ta blaszka pomiędzy amorkami, U, gumami i resorami?:) Bo nie za bardzo dalej wiem do czego może ona się przydać

drążki, jakie by nie były, nie mają ŻADNEGO wpływu na geometrię zawiasu. Sens kupowania jakichś "offroadowych" drążków jest wyłącznie wtedy, jeśli masz zamiar montować z przodu pancerny stalowy zderzak z wyciągarką. Jeśli nic dodatkowego nie zamierzasz na ten przód wieszać - zakup drążków HD jest mało sensowny. Za tę kasę lepiej pojedź np. do Rumunii na wycieczkę z którymś forumowym organizatorem. Nawet jeśli będzie non stop mgła i będzie lało to i tak będą to lepiej wydane pieniądze niż zakup "offroadowych drążków"

. A tak całkiem poza tym - Trailmaster by Mass nie ma chyba drążków w ofercie
Lift przedniej osi Pajero polega na podręceniu drążków - czyli podniesieniu "punktu spoczynku" przodu samochodu - co daje dodatkowy prześwit. Dopóki w przednim zawiasie nie dokona się jakichś mechanicznych zmian(np. wycięcie gumowych zderzaków czy montaż podkładek pod sworzeń górny) zakres pracy amortyzatorów jest cały czas TAKI SAM. Czyli innymi słowy: podnosząc samochód na drążkach nie trzeba wymieniać amortyzatorów na jakieś "specjalne do liftu". Oczywiście można to zrobić - amortyzatory "offroadowe" pewnie będą twardsze(może lepszej jakości) co się przyda w przypadku montażu dużych(a więc i ciężkich) kółek - ale amortyzatory nie muszą być dłuższe ani o milimetr. Dlatego też np. w przypadku Pajero 2 amortyzatory OME "do liftu" przedniej osi są KRÓTSZE od orginałów o kilka milimetrów.
Lewicowość jest rodzajem fantazji masturbacyjnej, dla której fakty nie mają znaczenia. G.Orwell
-
DjGraf
- jestem tu nowy...

- Posty: 34
- Rejestracja: wt paź 28, 2008 1:26 pm
- Lokalizacja: Suwałki
-
Kontaktowanie:
Post
autor: DjGraf » sob lut 19, 2011 6:01 pm
DamnIt! pisze:DjGraf pisze:PAJERO Driver pisze:Witam
hehehe zdjęcia robione kefirem

czy może kalkulatorem
" DjGraf " Ja pamiętam jak miałem u siebie to samo zawieszenie wstawiane do byłego Pajero I to tez tak podobnie było ale amorek robił bez problemu....
Może na drążkach skręcony.....

Czy coś może tego typu....
Gdzie kupowałeś to zawieszenie....

A sprzedający coś mówił ze tak się składa przedni amorek...
Pozdrawiam
Damian N.
Zawieszenie kompletne kupiłem od Eskapady, też jest zdziwiony, że tak długi jest :/
to taki zestaw:
http://www.expedycja.pl/?section=209&showProduct=153
tył wchodzi ekstra, przód ma opory, drążki są jeszcze seryjne, za dwa trzy miesiące wymienię też na Trail Master, ktoś mi może powiedzieć do czego jest ta blaszka pomiędzy amorkami, U, gumami i resorami?:) Bo nie za bardzo dalej wiem do czego może ona się przydać

drążki, jakie by nie były, nie mają ŻADNEGO wpływu na geometrię zawiasu. Sens kupowania jakichś "offroadowych" drążków jest wyłącznie wtedy, jeśli masz zamiar montować z przodu pancerny stalowy zderzak z wyciągarką. Jeśli nic dodatkowego nie zamierzasz na ten przód wieszać - zakup drążków HD jest mało sensowny. Za tę kasę lepiej pojedź np. do Rumunii na wycieczkę z którymś forumowym organizatorem. Nawet jeśli będzie non stop mgła i będzie lało to i tak będą to lepiej wydane pieniądze niż zakup "offroadowych drążków"

. A tak całkiem poza tym - Trailmaster by Mass nie ma chyba drążków w ofercie
Lift przedniej osi Pajero polega na podręceniu drążków - czyli podniesieniu "punktu spoczynku" przodu samochodu - co daje dodatkowy prześwit. Dopóki w przednim zawiasie nie dokona się jakichś mechanicznych zmian(np. wycięcie gumowych zderzaków czy montaż podkładek pod sworzeń górny) zakres pracy amortyzatorów jest cały czas TAKI SAM. Czyli innymi słowy: podnosząc samochód na drążkach nie trzeba wymieniać amortyzatorów na jakieś "specjalne do liftu". Oczywiście można to zrobić - amortyzatory "offroadowe" pewnie będą twardsze(może lepszej jakości) co się przyda w przypadku montażu dużych(a więc i ciężkich) kółek - ale amortyzatory nie muszą być dłuższe ani o milimetr. Dlatego też np. w przypadku Pajero 2 amortyzatory OME "do liftu" przedniej osi są KRÓTSZE od orginałów o kilka milimetrów.
To jak ja mam wsadzić te Trail Master co kupiłem skoro u innych wchodzi a u mnie nie? ;/
Pajero I 1989 2.5TD "Lodówa"
Pajero I 1990 3.0v6 "Kermit"
PIN: 225C5BA9
-
gebels
-

- Posty: 9720
- Rejestracja: pt lut 10, 2006 5:33 pm
- Lokalizacja: dziś Polska jutro Australia, emigracja mnie przyciąga i to coraz intensywniej
Post
autor: gebels » sob lut 19, 2011 6:31 pm
podkręć lekko drążki
Czwarte serce

-
DjGraf
- jestem tu nowy...

- Posty: 34
- Rejestracja: wt paź 28, 2008 1:26 pm
- Lokalizacja: Suwałki
-
Kontaktowanie:
Post
autor: DjGraf » sob lut 19, 2011 6:39 pm
gebels pisze:podkręć lekko drążki
Podkręciłem - stąd pomysł na zakup drążków, bo może się "kończą"

Pajero I 1989 2.5TD "Lodówa"
Pajero I 1990 3.0v6 "Kermit"
PIN: 225C5BA9
-
PAJERO Driver

- Posty: 421
- Rejestracja: czw sie 07, 2008 12:57 pm
- Lokalizacja: Stargard
Post
autor: PAJERO Driver » sob lut 19, 2011 7:20 pm
Zapytaj Eski czy coś poradzi w takiej sytuacji...
Bo skoro ma taka zawieszkę w ofercie to zna jakiś myk co jest pięć... lub co i jak zmotać

Ja w sowim były wstawiłem i działały i wiem ze działają do dziś bo auto jest używane i katowane w lasach....

Pajero Classic 2.5 IntercoolerTurbo do przeróbki.....
GG: 4883455
-
DjGraf
- jestem tu nowy...

- Posty: 34
- Rejestracja: wt paź 28, 2008 1:26 pm
- Lokalizacja: Suwałki
-
Kontaktowanie:
Post
autor: DjGraf » sob lut 19, 2011 8:56 pm
PAJERO Driver pisze:Zapytaj Eski czy coś poradzi w takiej sytuacji...
Bo skoro ma taka zawieszkę w ofercie to zna jakiś myk co jest pięć... lub co i jak zmotać

Ja w sowim były wstawiłem i działały i wiem ze działają do dziś bo auto jest używane i katowane w lasach....

W tym cały ambaras, że Eska sam nie wiedział :/
Pajero I 1989 2.5TD "Lodówa"
Pajero I 1990 3.0v6 "Kermit"
PIN: 225C5BA9
-
DjGraf
- jestem tu nowy...

- Posty: 34
- Rejestracja: wt paź 28, 2008 1:26 pm
- Lokalizacja: Suwałki
-
Kontaktowanie:
Post
autor: DjGraf » ndz lut 20, 2011 12:35 am
Tak tak byłem na ich stronie - wszystko pasuje ... tylko zostają drążki.. raczej

Pajero I 1989 2.5TD "Lodówa"
Pajero I 1990 3.0v6 "Kermit"
PIN: 225C5BA9
-
PAJERO Driver

- Posty: 421
- Rejestracja: czw sie 07, 2008 12:57 pm
- Lokalizacja: Stargard
Post
autor: PAJERO Driver » pt mar 11, 2011 4:42 pm
" DjGraf "
Tak z ciekawości

: I jak tam temat amorków się rozwiązał....

Czy może jakiś patent powstał...
Pozdrawiam
Damian N.
Pajero Classic 2.5 IntercoolerTurbo do przeróbki.....
GG: 4883455
-
DjGraf
- jestem tu nowy...

- Posty: 34
- Rejestracja: wt paź 28, 2008 1:26 pm
- Lokalizacja: Suwałki
-
Kontaktowanie:
Post
autor: DjGraf » wt mar 15, 2011 3:45 pm
Eska wymienił na krótsze, te odsyłam do Eski, myślałem, żeby mocowanie wyżej zrobić, ale w sumie ten samochód ma jeździć a nie jakieś alpejskie kombinacje, w kermicie tak się pobawię

Pajero I 1989 2.5TD "Lodówa"
Pajero I 1990 3.0v6 "Kermit"
PIN: 225C5BA9
-
Wojtek_W
-

- Posty: 9861
- Rejestracja: pt cze 11, 2010 3:42 pm
Post
autor: Wojtek_W » wt mar 15, 2011 6:00 pm
w temacie trailmastera...
Zaspawal od razu gorne oczka ( te wkrecane), bo pekac lubia i pewnie pekna predzej czy pozniej

y61 long `99 +2`TrailMaster +SuperWinch +ARB przod + inne swiatelka,przelaczniki,bagazniki...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości