Pajero 2 czy trooper?

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
alibia1112
Posty: 1855
Rejestracja: ndz lis 16, 2008 9:48 am
Lokalizacja: PAJERO ŁÓDZKIE TEAM

Pajero 2 czy trooper?

Post autor: alibia1112 » pn kwie 04, 2011 10:23 pm

Witam Wszystkich posiadaczy Misiów !!
Poszukuje autka z długim nadwoziem, klimą i blokadą mostów.
Autko na słuzyć do wycieczek off road, średniego terenu i skoczyć do marketu za zakupy.
Mam do przeznaczenia ok 17 tyś plus startowe
Jakie silniki polecacie?
z Góry dziękuje za wszystkie kasztany !!
CARPE DIEM
PAHero III LONG nie seria
CLUBMan żółty
PAHERO II LONG 33 było

Awatar użytkownika
Ajwen
 
 
Posty: 3215
Rejestracja: sob wrz 29, 2007 3:10 pm
Lokalizacja: Stargard Szcz.

Re: Pajero 2 czy trooper?

Post autor: Ajwen » pn kwie 04, 2011 11:03 pm

polecamy silniki na ropem i benzynem. Z wiadomych względów nie polecamy silników
o napędzie jondrowym
:)21

Awatar użytkownika
alibia1112
Posty: 1855
Rejestracja: ndz lis 16, 2008 9:48 am
Lokalizacja: PAJERO ŁÓDZKIE TEAM

Re: Pajero 2 czy trooper?

Post autor: alibia1112 » wt kwie 05, 2011 6:43 am

dzięki :lol:
Chodziło mi raczej czy 2.8 d czy 3.0 benzyna i ewentualnie gazować?
CARPE DIEM
PAHero III LONG nie seria
CLUBMan żółty
PAHERO II LONG 33 było

Awatar użytkownika
Ajwen
 
 
Posty: 3215
Rejestracja: sob wrz 29, 2007 3:10 pm
Lokalizacja: Stargard Szcz.

Re: Pajero 2 czy trooper?

Post autor: Ajwen » wt kwie 05, 2011 8:35 am

a dlaczego nie 2.5 czy 3.5 ? to bardzo dobre silniki. jedynie nie polecamy 2.3 i 2.6 tak mi się wydaje...
widzisz kolego .... aczkolwiek niechętnie,ale napiszę noo
jesteś już dość długo na tym forum, więc powinieneś wiedzieć,że ludziom sie nie chce już pisać ciągle i w kółko na te same tematy, zobacz...
jest 52 strony z wątkami o pajero, chyba już wszystko zostało napisane i powiedziane o tym samochodzie,
klepanie o tym samym w kółko doprowadza do mdłości, a mało kto chce mieć kolorową klawiaturę.
czy zadałeś sobie troszkę trudu i poczytałeś? albo chociaż przejrzyj wątki...

ojj musze kończyć, bo mdli mnie !!

Awatar użytkownika
alibia1112
Posty: 1855
Rejestracja: ndz lis 16, 2008 9:48 am
Lokalizacja: PAJERO ŁÓDZKIE TEAM

Re: Pajero 2 czy trooper?

Post autor: alibia1112 » wt kwie 05, 2011 10:50 am

czytałem, czytałem ale wszytskiego się nie dowiedziałem
ale dalej też będe czytał, bo te 52 strony żeby przejrzeć i najciekawsze ogarnąć też zajmuje dużo czasu.
Rozumiem twoje mdłości dlatego z góry przepraszam ale w tym działe jestem świerzak :lol:
2,5 d słyszałem że jest dobry i widziałem w akcji :)2
3.5 b bardzo żwawy, ale podobne awaryjny,
Najważniejszy będzie i tak stan techniczny i ilość rudej na ramie :P
CARPE DIEM
PAHero III LONG nie seria
CLUBMan żółty
PAHERO II LONG 33 było

Awatar użytkownika
lukas 78
Posty: 1716
Rejestracja: ndz lis 23, 2008 12:36 pm
Lokalizacja: Szepietowo/Hamburg

Re: Pajero 2 czy trooper?

Post autor: lukas 78 » wt kwie 05, 2011 11:03 am

w trooperach rama była bardziej rudoodporna
silnik diesla 3,1 ma lepszy moment obrotowy i jest dosyć oszczędny
ale nie ma superselect i bardziej traci na wartosci
no i brak takiego ładnego znaczka z diamentami :lol:
poza tym mniej części niż do Pajero
ale nie ma tragedii :wink:
2,5 TDI od dziadka najlepsze na świecie

Awatar użytkownika
alibia1112
Posty: 1855
Rejestracja: ndz lis 16, 2008 9:48 am
Lokalizacja: PAJERO ŁÓDZKIE TEAM

Re: Pajero 2 czy trooper?

Post autor: alibia1112 » wt kwie 05, 2011 12:21 pm

poza tym mniej części niż do Pajero
ale nie ma tragedii :wink:[/quote]

Z częściami dałbym rade.
Posiadałem daihatsu feroza, nauczyłem się cierpliwości i że nie wszystko jest od ręki w kazdym motoryzacyjnym. (jak do plaskacza)

znaczek Też bym przeżył :lol:
CARPE DIEM
PAHero III LONG nie seria
CLUBMan żółty
PAHERO II LONG 33 było

Awatar użytkownika
lukas 78
Posty: 1716
Rejestracja: ndz lis 23, 2008 12:36 pm
Lokalizacja: Szepietowo/Hamburg

Re: Pajero 2 czy trooper?

Post autor: lukas 78 » wt kwie 05, 2011 12:33 pm

Trooper to to samo co Monterey
ogólnie wielkie i ciężkie
solidnie zrobione in Japan :lol:
silnik diesla jak w ciężarówce
demon szybkości nie jest chociażby na masę i CX ale nie ma tragedii
Pajero też nie jest ścigacz chyba ,że 3,5 ale tu z częściami też nie radośnie
a i lubi łyknąć
bryła Pajero dla mnie ładniejsza no i środek ale to kwestia gustu
no i Pajero to legenda :lol:
Ogólnie co kupisz oby w dobrym stanie
polecam auta z zachodu tam nie ma takiego druciarstwa jak w Polsce
chyba ,ze przejdzie przez ręce tureckich kupczyków i naszych fachmanów :lol:
2,5 TDI od dziadka najlepsze na świecie

Awatar użytkownika
alibia1112
Posty: 1855
Rejestracja: ndz lis 16, 2008 9:48 am
Lokalizacja: PAJERO ŁÓDZKIE TEAM

Re: Pajero 2 czy trooper?

Post autor: alibia1112 » wt kwie 05, 2011 1:58 pm

narazie szukam na naszym rynku
ale obawiam się wspomnianego druciarstwo i bajek przez telefon> :o
pajero 2 bardziej mi się podoba, ale na wygłądzie się nie jeżdzi.
ale cały czas mam dylemat czy kupować kopciucha czy benzyne?
czy 3l b lubi gaz i czy warto psuć silnik?
mam plaskacza z gazem i czasami mam go dosyć i chętnie bym to coś wywalił :lol:
powstrzymuje mnie ekonomia ( 200tyś km w 4lata) :)16
Najlepiej jakby był już coś dłubnięty (większe koło, lift) ale wiem że takie żeczy to tylko w erze za taką kase :)15
dzięki za posty
CARPE DIEM
PAHero III LONG nie seria
CLUBMan żółty
PAHERO II LONG 33 było

Awatar użytkownika
lukas 78
Posty: 1716
Rejestracja: ndz lis 23, 2008 12:36 pm
Lokalizacja: Szepietowo/Hamburg

Re: Pajero 2 czy trooper?

Post autor: lukas 78 » wt kwie 05, 2011 2:48 pm

miałem kilka aut na gazie i jestem raczej na nie
tym bardziej w terenówce gdzie często moczysz auto i jeździsz po błocie
zaraz pewnie odezwą się zwolennicy gazu :lol:
jedyny plus to ekonomia
z tym ,że kupując 3,0 lub 3,5 licz się ze spalaniem minimum 15l/100
do tego koszt instalacji
diesel spali ci koło 10 l przy rozsadnej jeździe przynajmniej mój 2,5 tyle potrzebuje w mieszanej jeździe
wiec sobie przekalkuluj ile jeździsz i co ci się oplaci
diesle są praktycznie bezobsługowe
dobre świece żarowe wystarczą na kilka lat jedynie filter paliwa warto zmienić przed zimą
w benzyniaku dochodzi częsta wymiana świec, kopułki,przewody plus tysiące innych niespodzianek z elektryką
ja brałbym kopciucha :lol:
2,5 TDI od dziadka najlepsze na świecie

Awatar użytkownika
DamnIt!
 
 
Posty: 3268
Rejestracja: śr paź 29, 2008 11:09 pm
Lokalizacja: ok. Krakał

Re: Pajero 2 czy trooper?

Post autor: DamnIt! » wt kwie 05, 2011 6:35 pm

alibia1112 pisze:Witam Wszystkich posiadaczy Misiów !!
Poszukuje autka z długim nadwoziem, klimą i blokadą mostów.
Autko na słuzyć do wycieczek off road, średniego terenu i skoczyć do marketu za zakupy.
Mam do przeznaczenia ok 17 tyś plus startowe
Jakie silniki polecacie?
z Góry dziękuje za wszystkie kasztany !!
a może być bester-locker na obu mostach? :)21

Ja bym brał miśka z 3.0V6 i automatyczną skrzynią biegów i zapodał mu LPG pod podłogą.
Gdyż albowiem jestem skąpy i leniwy.

BTW: czy troopery/montereye miewały chociaż LSD?
Lewicowość jest rodzajem fantazji masturbacyjnej, dla której fakty nie mają znaczenia. G.Orwell

Awatar użytkownika
lukas 78
Posty: 1716
Rejestracja: ndz lis 23, 2008 12:36 pm
Lokalizacja: Szepietowo/Hamburg

Re: Pajero 2 czy trooper?

Post autor: lukas 78 » wt kwie 05, 2011 7:08 pm

2,5 TDI od dziadka najlepsze na świecie

Awatar użytkownika
lbl78
 
 
Posty: 12629
Rejestracja: wt sie 08, 2006 9:43 pm
Lokalizacja: Jordanów/N.Targ

Re: Pajero 2 czy trooper?

Post autor: lbl78 » wt kwie 05, 2011 7:49 pm

DamnIt! pisze: BTW: czy troopery/montereye miewały chociaż LSD?
miały
do tego nowsze mają ToD co jest o wiele lepszym rozwiązaniem niż SS
3,5benzyna w troopku/Montku już cłkiem wymiata :)2
seryjnie koła 32 cale (beż żadnych liftów) a 33 bez najmniejszych problemów :wink:
większy od miśka i to dużo, a promień skrętu i manewrowalność w zasadzie identyczna :)21
apetyt na LPG od 14 do 18 litrów :)21
jedyne na co można narzekać to 3.0 diesel w nowszym troopie, nie jest to zupełnie bezawaryjna konstrukcja :)21
Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze

Awatar użytkownika
DamnIt!
 
 
Posty: 3268
Rejestracja: śr paź 29, 2008 11:09 pm
Lokalizacja: ok. Krakał

Re: Pajero 2 czy trooper?

Post autor: DamnIt! » wt kwie 05, 2011 8:24 pm

lbl78 pisze:
DamnIt! pisze: BTW: czy troopery/montereye miewały chociaż LSD?
miały
do tego nowsze mają ToD co jest o wiele lepszym rozwiązaniem niż SS
3,5benzyna w troopku/Montku już cłkiem wymiata :)2
seryjnie koła 32 cale (beż żadnych liftów) a 33 bez najmniejszych problemów :wink:
większy od miśka i to dużo, a promień skrętu i manewrowalność w zasadzie identyczna :)21
apetyt na LPG od 14 do 18 litrów :)21
jedyne na co można narzekać to 3.0 diesel w nowszym troopie, nie jest to zupełnie bezawaryjna konstrukcja :)21
być może, ale chyba ciężko będzie za 17 tysi no i status "białego kruka" może się czkawką odbijać. Zwłasza ten tod może być "zabawny" z racji swej budowy i zerowej popularności. No i cos wymiary chyba nie grają - bo Pajero 2 Long jest dłuższe i wyższe o kilka cm, zaś Trooper jest o kilka cm szerszy. Rozstaw osi prawie identyczny. Koła takie same zmieści do Pajero 2 :wink: To już wolałbym chyba terracana niz tego troopera.
Lewicowość jest rodzajem fantazji masturbacyjnej, dla której fakty nie mają znaczenia. G.Orwell

Awatar użytkownika
lbl78
 
 
Posty: 12629
Rejestracja: wt sie 08, 2006 9:43 pm
Lokalizacja: Jordanów/N.Targ

Re: Pajero 2 czy trooper?

Post autor: lbl78 » wt kwie 05, 2011 8:35 pm

DamnIt! pisze:
być może, ale chyba ciężko będzie za 17 tysi no i status "białego kruka" może się czkawką odbijać. Zwłasza ten tod może być "zabawny" z racji swej budowy i zerowej popularności. No i cos wymiary chyba nie grają - bo Pajero 2 Long jest dłuższe i wyższe o kilka cm, zaś Trooper jest o kilka cm szerszy. Rozstaw osi prawie identyczny. Koła takie same zmieści do Pajero 2 :wink: To już wolałbym chyba terracana niz tego troopera.
za 17 tysi już może coś znaleźć choć 20-25 za 3,5 w automacie bardziej realne
ta zerowa popularność to w porównaniu do SS kilka razy więcej sztuk wyprodukowanych :)21 siedzi to w większości Isuzu 4x4, jak i w Oplach, jak i w GMC wbrew pozorom nie jest to taki biały kruk jak Ci się wydaje :)21 co tam wolisz Twoja sprawa ;) a do Pajero 2 to 33 wchodzą po grubej rzeżbie, nie mółiąc o tym że w ostrym bieżniku upierdalają wszystko co widzą :)21
Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze

Awatar użytkownika
lukas 78
Posty: 1716
Rejestracja: ndz lis 23, 2008 12:36 pm
Lokalizacja: Szepietowo/Hamburg

Re: Pajero 2 czy trooper?

Post autor: lukas 78 » wt kwie 05, 2011 8:50 pm

dla mnie benzyna w 4x4 to pomyłka
ale co kto woli :wink:
2,5 TDI od dziadka najlepsze na świecie

Awatar użytkownika
DamnIt!
 
 
Posty: 3268
Rejestracja: śr paź 29, 2008 11:09 pm
Lokalizacja: ok. Krakał

Re: Pajero 2 czy trooper?

Post autor: DamnIt! » wt kwie 05, 2011 9:25 pm

lbl78 pisze:
DamnIt! pisze:
być może, ale chyba ciężko będzie za 17 tysi no i status "białego kruka" może się czkawką odbijać. Zwłasza ten tod może być "zabawny" z racji swej budowy i zerowej popularności. No i cos wymiary chyba nie grają - bo Pajero 2 Long jest dłuższe i wyższe o kilka cm, zaś Trooper jest o kilka cm szerszy. Rozstaw osi prawie identyczny. Koła takie same zmieści do Pajero 2 :wink: To już wolałbym chyba terracana niz tego troopera.
za 17 tysi już może coś znaleźć choć 20-25 za 3,5 w automacie bardziej realne
ta zerowa popularność to w porównaniu do SS kilka razy więcej sztuk wyprodukowanych :)21 siedzi to w większości Isuzu 4x4, jak i w Oplach, jak i w GMC wbrew pozorom nie jest to taki biały kruk jak Ci się wydaje :)21 co tam wolisz Twoja sprawa ;) a do Pajero 2 to 33 wchodzą po grubej rzeżbie, nie mółiąc o tym że w ostrym bieżniku upierdalają wszystko co widzą :)21
eeee. ten tod występował chyba przez ostatni rok produkcji troopera i w Vehicrosie jeszcze chyba. Pewnie jeździ z 8 todów w naszym kraju :wink: . Na allegro jest jeden tod z benzynką(słownie: jeden). Tym bardziej ten trooper z todem znika w porównaiu z grubo ponad milionem wyprodukowanych Pajero 2 :wink: Do pajero 2 32" wchodzą bez liftu(niedawno zdjęcie zamieściłem - jest w dziale mitsu w jakimś długim wątku) i nic nie obciera. Do 33" w przypadku cliassica trzeba podciągnąć drążki - body lift o 3 cm załatwia sprawę definitywnie w każdym pajero 2. śmiem twierdzić że w trooperze są potrzebne dokładnie takie same zabiegi. Nie wiem skąd jakieś legendy o "grubej rzeźbie" w Pajero wytrzasnąłeś.

Ja wiem że możesz Pajero nie lubić :wink: - ale żeby od razu takie insynuacje.... :)9 :)21
Lewicowość jest rodzajem fantazji masturbacyjnej, dla której fakty nie mają znaczenia. G.Orwell

Awatar użytkownika
lbl78
 
 
Posty: 12629
Rejestracja: wt sie 08, 2006 9:43 pm
Lokalizacja: Jordanów/N.Targ

Re: Pajero 2 czy trooper?

Post autor: lbl78 » wt kwie 05, 2011 9:27 pm

w samym krakał znam 6 aut z ToDem :)21
no ale to białe kruki :)21
przy czym to same montki i Troopy bo vehicrosów nie licze bo widziałem ze 3 na oczy :wink:
to nie tak że nie lubie pajero
lubie podoba mi się, tylko na 17 obejrzanych sztuk 1 rokował do czegokolwiek :)21 reszta była poprostu złomem
Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze

Awatar użytkownika
alibia1112
Posty: 1855
Rejestracja: ndz lis 16, 2008 9:48 am
Lokalizacja: PAJERO ŁÓDZKIE TEAM

Re: Pajero 2 czy trooper?

Post autor: alibia1112 » wt kwie 05, 2011 9:30 pm

a jak ze szczelnością w automatach w pajero 2? ??
Lubie jeżdzić po wodzie i nie chce aby od byłe kałuży szlak trafił przekładnie !!
15l benzyny starcza 3l longowi w jeżdzie mieszanej?
CARPE DIEM
PAHero III LONG nie seria
CLUBMan żółty
PAHERO II LONG 33 było

Awatar użytkownika
lbl78
 
 
Posty: 12629
Rejestracja: wt sie 08, 2006 9:43 pm
Lokalizacja: Jordanów/N.Targ

Re: Pajero 2 czy trooper?

Post autor: lbl78 » wt kwie 05, 2011 9:31 pm

powinno styknąć jeśli nie będziesz się na światłach ścigał ;) a automaty to Asina bodajże :)2 mocna sztuka :)2
Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze

Awatar użytkownika
alibia1112
Posty: 1855
Rejestracja: ndz lis 16, 2008 9:48 am
Lokalizacja: PAJERO ŁÓDZKIE TEAM

Re: Pajero 2 czy trooper?

Post autor: alibia1112 » wt kwie 05, 2011 9:37 pm

terenówka nie służy mi do ścigania ze świateł, a do wycieczek i zabawy w błocie>
Plaskacza mam w automacie i super smiga,ale nie jeździłem pajero z taką skrzynią i po prostu nie wiem czy szarpie lub przeciąga.
Daihatsu feroza mi podobnie paliła to juz sie przyzwyczaiłem :P (hobby ma swoje prawa) :P
CARPE DIEM
PAHero III LONG nie seria
CLUBMan żółty
PAHERO II LONG 33 było

Awatar użytkownika
majkii
Posty: 609
Rejestracja: śr wrz 12, 2007 10:18 pm
Lokalizacja: KARNOWO PL/ RUGBY UK/GNIEZNO PL

Re: Pajero 2 czy trooper?

Post autor: majkii » wt kwie 05, 2011 11:59 pm

lbl78 pisze:
DamnIt! pisze:
być może, ale chyba ciężko będzie za 17 tysi no i status "białego kruka" może się czkawką odbijać. Zwłasza ten tod może być "zabawny" z racji swej budowy i zerowej popularności. No i cos wymiary chyba nie grają - bo Pajero 2 Long jest dłuższe i wyższe o kilka cm, zaś Trooper jest o kilka cm szerszy. Rozstaw osi prawie identyczny. Koła takie same zmieści do Pajero 2 :wink: To już wolałbym chyba terracana niz tego troopera.
za 17 tysi już może coś znaleźć choć 20-25 za 3,5 w automacie bardziej realne
ta zerowa popularność to w porównaniu do SS kilka razy więcej sztuk wyprodukowanych :)21 siedzi to w większości Isuzu 4x4, jak i w Oplach, jak i w GMC wbrew pozorom nie jest to taki biały kruk jak Ci się wydaje :)21 co tam wolisz Twoja sprawa ;) a do Pajero 2 to 33 wchodzą po grubej rzeżbie, nie mółiąc o tym że w ostrym bieżniku upierdalają wszystko co widzą :)21

Wypraszam sobie. Mam 33"x12.50"x15 bez jakiejkolwiek rzeźby by opony wsadzić.Metodycznie zawias wcześniej zmieniony na +2"
PAJII 2.8TD 33x12.5x15 MT,T-Max12500EW
Paj 2.8TD dawca części dla tego powyżej z ciągłymi usterkami

Awatar użytkownika
mstrucz
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 91
Rejestracja: pn wrz 20, 2010 4:06 pm

Re: Pajero 2 czy trooper?

Post autor: mstrucz » śr kwie 06, 2011 9:55 am

Prawda jest taka, że za tę sama cenę kupi się Troopera (a Montereya jeszcze szybciej) w dużo lepszym stanie niż Pajero (niestety) jeżeli chodzi o auta niemotane. Tylko że Trooper/Monterey to typowy "wycieczkowóz" (masa). Do wyprawowych przejazdów w terenie bardziej niż do upalania po klamki w błocie. Ale auto pancerne. Tylko tak jak pisaliście silnik 3,1 wymaga więcej opieki niż 3,0.
Trzeba pamiętać, że nie ma strachu przez Oplem bo obydwa były produkowane w Japonii (całkowicie) w tej samej fabryce.
Pajero Pinin - najdzielniejszy SUV

Awatar użytkownika
DamnIt!
 
 
Posty: 3268
Rejestracja: śr paź 29, 2008 11:09 pm
Lokalizacja: ok. Krakał

Re: Pajero 2 czy trooper?

Post autor: DamnIt! » śr kwie 06, 2011 10:10 am

lbl78 pisze:w samym krakał znam 6 aut z ToDem :)21
no ale to białe kruki :)21
[...]
z benzynką? :)23
no i pod jakim względem elektroniczny tod z zylionem czujników rodem z jakiejś osobówki ma być lepszy od czysto mechanicznego rozwiązania jakim jest SuperSelect?
Lewicowość jest rodzajem fantazji masturbacyjnej, dla której fakty nie mają znaczenia. G.Orwell

Awatar użytkownika
lbl78
 
 
Posty: 12629
Rejestracja: wt sie 08, 2006 9:43 pm
Lokalizacja: Jordanów/N.Targ

Re: Pajero 2 czy trooper?

Post autor: lbl78 » śr kwie 06, 2011 10:52 am

DamnIt! pisze:
lbl78 pisze:w samym krakał znam 6 aut z ToDem :)21
no ale to białe kruki :)21
[...]
z benzynką? :)23
no i pod jakim względem elektroniczny tod z zylionem czujników rodem z jakiejś osobówki ma być lepszy od czysto mechanicznego rozwiązania jakim jest SuperSelect?
z beną 3 a nie zylion a max 12 :)21
a co do masy ;) jaką mase ma pajero?? bo z tego co mnie pamięć nie myli to niewiele mniejszą :wink:
Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość