co jeszcze w tym złomie do wymiany

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

piotr-stihl
Posty: 1748
Rejestracja: ndz gru 31, 2006 7:25 pm
Lokalizacja: Pabianice

co jeszcze w tym złomie do wymiany

Post autor: piotr-stihl » sob mar 17, 2012 3:57 pm

powitać posiadaczy

od lata ub roku posiadam L200 z 98 roku [ 254 000 km przebiegu ] - było przy zakupie , tera 15 000 więcej

co jeszcze mam zrobić [ oprócz całopalenia ]

wymienione ;

amory wszystkie , z hamulcami długo walczone - w zasadzie wszystko wymienione
układ kierowniczy [ PRAWIE wszystko wymienione ]
aku - nowy
podpora wału - nowa i już się sypie

z tzw whell lock nadal walczę
krzyżaki z przodu do wymiany [ bynajmniej lewy oddzywa się ]
tuleje w resorach czekają na wymianę

koło pasowe wału wymienione to wewnętrzne - zewnętrzne do wymiany - kupiłem ale dałem się w maliny wpuścić - inne
chłodnica intercolera - czeka na wymianę , chłodnica wody , licha - do wymiany
na dniach dojedzie pompa wtryskowa
reszta w układzie paliwowym - wymieniona

albo uszczelka pod pokrywa głowicy albo SILNIK do uszczelnienia

ale przynajmniej buda i rama nie ma dziur itp

ps - turbina też cos mokra z wierzchu - pewnie do wymiany

o światełkach w kabinie , duperelkach nawet nie piszę

pewnie jeszcze pasowało by dopisać - krzyżaki wału

i czort wie co jeszcze





mając poprzednio suzuki vitara v6 - to było ZŁOTE auto - lać i pedał do dołu

że też mnie podkusiła zmiana - kurewski ZŁOM
VITARA 2.0 V6-24v. sprzedana
mitsubishi L200 2.5 TDI sprzedane

obecnie nissan navara 2.5 tdi

ramzes
 
 
Posty: 5834
Rejestracja: sob wrz 24, 2005 1:54 pm
Lokalizacja: *Wawa*

Re: co jeszcze w tym złomie do wymiany

Post autor: ramzes » sob mar 17, 2012 4:39 pm

moze taniej sprzedac tak jak jest i kupic znow vitare ??

policz ile zaplaciles ile w niego wsadziles do tej pory i ile cie jeszcze czeka wydatkow :wink:
mozliwe ze bedzie jak z d3 yoorka ze prawie drugie tyle co zaplacil wpakowal w serwis :)21
era Hdi :)21

BYŁ-> Samurai, Y60 ..

Awatar użytkownika
DamnIt!
 
 
Posty: 3268
Rejestracja: śr paź 29, 2008 11:09 pm
Lokalizacja: ok. Krakał

Re: co jeszcze w tym złomie do wymiany

Post autor: DamnIt! » sob mar 17, 2012 5:13 pm

Każde auto w chujowym stanie wymaga potężnego starter packa. Co za różnica jaka to marka czy model? Podejrzewam że chujowo kupiłeś(ja kiedyś też - każdy chyba kiedyś trafił na jebanego oszusta sprzedawcę) i to wszystko. Zaciśnij zęby i walcz i to wszystko - wcale jakoś specjalnie dużo nie wydałeś na razie - o ile nie dałeś się doić. Sprzedaż samochodu teraz to chyba najgłupsze co możesz zrobić.

No i gdzie jest ten lewy krzyżak z przodu :)9
Lewicowość jest rodzajem fantazji masturbacyjnej, dla której fakty nie mają znaczenia. G.Orwell

piotr-stihl
Posty: 1748
Rejestracja: ndz gru 31, 2006 7:25 pm
Lokalizacja: Pabianice

Re: co jeszcze w tym złomie do wymiany

Post autor: piotr-stihl » sob mar 17, 2012 5:29 pm

przegub z przodu

w tej chwili włożone około 3 tysie -

szacuje że ze 3 minimum muszę włożyć

ale mi to brzydnie - ciągle cos

zostawię gada i doprowadzę ale nerw mi czasem brak

zapomniałem dodac - kurewskie ,, scorpiony ;; nic nie warte też wymienię = ze 2 tysie też zjedzą
VITARA 2.0 V6-24v. sprzedana
mitsubishi L200 2.5 TDI sprzedane

obecnie nissan navara 2.5 tdi

ramzes
 
 
Posty: 5834
Rejestracja: sob wrz 24, 2005 1:54 pm
Lokalizacja: *Wawa*

Re: co jeszcze w tym złomie do wymiany

Post autor: ramzes » sob mar 17, 2012 5:40 pm

zostawię gada i doprowadzę ale nerw mi czasem brak

zapomniałem dodac - kurewskie ,, scorpiony ;; nic nie warte też wymienię = ze 2 tysie też zjedzą
:)21 skad ja to znam ....
heh tez myslalem nad zmiana patrola po tym jak doinwestowalem wiecej niz polowe jego wartosci
i tak ciagle cos ale sprzedac szkoda :)2
era Hdi :)21

BYŁ-> Samurai, Y60 ..

piotr-stihl
Posty: 1748
Rejestracja: ndz gru 31, 2006 7:25 pm
Lokalizacja: Pabianice

Re: co jeszcze w tym złomie do wymiany

Post autor: piotr-stihl » sob mar 17, 2012 5:42 pm

takie nasze ,, niuanse ''

ale nie daje się !!

mimo lichego portfela dam radę = mam nadzieję
VITARA 2.0 V6-24v. sprzedana
mitsubishi L200 2.5 TDI sprzedane

obecnie nissan navara 2.5 tdi

Awatar użytkownika
dziczek
 
 
Posty: 1136
Rejestracja: śr lut 22, 2006 8:15 pm
Lokalizacja: Góry Izerskie od początku do końca

Re: co jeszcze w tym złomie do wymiany

Post autor: dziczek » sob mar 17, 2012 5:55 pm

faktycznie hoojowy egzemplarz.... :)21 Myślałem , że L200 to taki pikap z pajero, a ja w swoim oprócz oleju i opon nie zmieniam nic... No spaliła się raz żaróweczka pozycyjna.. :)21

Ale poważnie to pałowałem się trochę z tylnymi hamulcami- jest na razie ok , no i sterowanie elektroniczne turbiny.. tyż się uspokoiło :)21
Pajero Classic
VW BUS ('72)-odpoczywa
ZRX 1100

piotr-stihl
Posty: 1748
Rejestracja: ndz gru 31, 2006 7:25 pm
Lokalizacja: Pabianice

Re: co jeszcze w tym złomie do wymiany

Post autor: piotr-stihl » sob mar 17, 2012 6:04 pm

ja jestem dobrej myśli
VITARA 2.0 V6-24v. sprzedana
mitsubishi L200 2.5 TDI sprzedane

obecnie nissan navara 2.5 tdi

kzh

Re: co jeszcze w tym złomie do wymiany

Post autor: kzh » sob mar 17, 2012 6:19 pm

wlozone 3 tysie to ma byc dramat ?
ja w swojego wlozylem 30 przez 3 lata i nadal cos do zrobienia. natrzaskalem nim okolo 150tys.

ty zrobiles rzeczy eksploatacyjne z tego co czytam.
jezeli cieknie ci olej po stronie przeciwnej do kolektorow to masz wyjebana uszczelke skrzyni korbowej. nie ma w zamiennikach ale jest w pewnym aso za 7 zeta . :)21

piotr-stihl
Posty: 1748
Rejestracja: ndz gru 31, 2006 7:25 pm
Lokalizacja: Pabianice

Re: co jeszcze w tym złomie do wymiany

Post autor: piotr-stihl » sob mar 17, 2012 7:05 pm

wiesz co @ kzh - akurat [TOBIE ]to wychodzi w/g postów , po prostu nie wierzyć

obym się mylił - obym - tak wychodzi

już mnie wzrusza cena jakiegoś gówna za średnią krajową - ale co ważne idzie z ,, Naszych '' importerów coś wyrwać

te 150 000 tysi to prawie jak u mnie 15 w cenie

-

inaczej - złom - panowie , złom i tyle


lepiej wyszła by , radziecka ; myśl techniczna [ taka prawda niestety ]

pozostaje - ube\spieczenienie AC i i utopić złoma [ ale ] .................. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
VITARA 2.0 V6-24v. sprzedana
mitsubishi L200 2.5 TDI sprzedane

obecnie nissan navara 2.5 tdi

kzh

Re: co jeszcze w tym złomie do wymiany

Post autor: kzh » sob mar 17, 2012 7:11 pm

no tak 150 u mnie to tak jak u ciebie 15 ale ja nie wymienialem tylko rzeczy zuzytych, duzo robie na wyrost i czesto kupuje czesci na 2-3 wymiany z gory. realnie gdybym nic nie robil od poczatku to auto tez by jezdzilo. no moze tylko sprzeglo musialem faktycznie wymienic i lozyska z przodu. reszta to fanaberie typu remont zawiecha co roku przod i tyl, nowe chlodnice dwa razy (i gowno to dalo), nowe dwa alternatory, nowy rozrusznik itd, dwa razy w roku rozrzad z pompa wody...

Awatar użytkownika
DamnIt!
 
 
Posty: 3268
Rejestracja: śr paź 29, 2008 11:09 pm
Lokalizacja: ok. Krakał

Re: co jeszcze w tym złomie do wymiany

Post autor: DamnIt! » sob mar 17, 2012 7:18 pm

piotr-stihl pisze:[...]
inaczej - złom - panowie , złom i tyle


lepiej wyszła by , radziecka ; myśl techniczna [ taka prawda niestety ]

pozostaje - ube\spieczenienie AC i i utopić złoma [ ale ] .................. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
raczysz żartować chyba. W kilku zaprzyjaźnionych firmach katują pikapy po bezrożach w zasadzie cały dzień. Mają cały przegląd segmentu: L200, Hiluxy, navary i kilka rangerów, jakiegoś isuzu. L200 jebie się najmniej - najbardziej pierdoli się navara ale niewiele ustępuje jej hilux. Oba od l200 znacznie droższe. W porównaniu z L200 oba są z gównolitu. Ranger i isuzu to nie wiem - za mała próba.
Lewicowość jest rodzajem fantazji masturbacyjnej, dla której fakty nie mają znaczenia. G.Orwell

kzh

Re: co jeszcze w tym złomie do wymiany

Post autor: kzh » sob mar 17, 2012 7:52 pm

czytam jeszcze raz i dochodze do wniosku ze przeciez juz masz praktycznie wiekszosc podzespolow wyremontowanych wiec nie wiem o co narzekasz? zostala ci jakas smieszna kosmetyka.

piotr-stihl
Posty: 1748
Rejestracja: ndz gru 31, 2006 7:25 pm
Lokalizacja: Pabianice

Re: co jeszcze w tym złomie do wymiany

Post autor: piotr-stihl » ndz mar 18, 2012 7:43 am

chyba czas spotkać kogoś co na co dzień używa elki i popytać co i jak w niej wymieniał

może przewrażliwiony jestem po prostu

w każdym razie na ,, już '' mam do wymiany pompę wtryskową , tuleje w resorach , opony , może podporę wału

no i uszczelnić silnik bo wstyd na kostce parkować
VITARA 2.0 V6-24v. sprzedana
mitsubishi L200 2.5 TDI sprzedane

obecnie nissan navara 2.5 tdi

Awatar użytkownika
PiRoman
 
 
Posty: 16735
Rejestracja: pn paź 22, 2007 6:50 pm
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: co jeszcze w tym złomie do wymiany

Post autor: PiRoman » ndz mar 18, 2012 9:23 am

Kupuj lepsze jakościowo (droższe) części, Szczególnie przednie zawieszenie i układ kierowniczy oraz elementy układy napędowego (przeguby przednie, krzyżaki wałów). Mają mieć kalamitki, jeśli nie mają, zainstalować przed montażem. Dobrą towotnice ze szczelnym giętkim wężykiem i przy intensywnej eksploatacji raz na dwa tygodnie pod wóz na 20 minut. Wyjdzie Ci niecałe 20 punktów smarowniczych. Do motoru uszczelki Elringa, do wałków uszczelniacze Corteco. Dopuszczalne inne MARKOWE zamienniki, przy dobieraniu dbaj o "skrętność" i pohula. Masz niezajebliwe auto, pamiętaj jednak że to jest ciężarówka... ma mieć luzy i już... żaden inny japończyk nie będzie lepszy/gorszy. Może być tylko tańszy/droższy w bambetlach.

P.S.
PRAWIDŁOWO składaj przednie piasty.

edit:byk
Ostatnio zmieniony ndz mar 18, 2012 11:37 am przez PiRoman, łącznie zmieniany 1 raz.
Nie trzymam Kobiet w domu...

erpe_roman
Za tęczowym mostem: Ranger, Fiorino, Hąda, Pajero, Frontera, Sintra

Awatar użytkownika
lukas 78
Posty: 1716
Rejestracja: ndz lis 23, 2008 12:36 pm
Lokalizacja: Szepietowo/Hamburg

Re: co jeszcze w tym złomie do wymiany

Post autor: lukas 78 » ndz mar 18, 2012 11:09 am

PiRoman pisze:Kupuj lepsze jakościowo (droższe) części, Szczególnie przednie zawieszenie i układ kierowniczy oraz elementy układy napędowego (przeguby przednie, krzyżaki wałów). Mają mieć kalamitki, jeśli nie mają, zainstalować przed montażem. Dobrą towotnice ze szczelnym giętkim wężykiem i przy intensywnej eksploatacji raz na dwa tygodnie pod wóz na 20 minut. Wyjdzie Ci niecałe 20 punktów smarowniczych. Do motoru uszczelki Gerlinga, do wałków uszczelniacze Corteco. Dopuszczalne inne MARKOWE zamienniki, przy dobieraniu dbaj o "skrętność" i pohula. Masz niezajebliwe auto, pamiętaj jednak że to jest ciężarówka... ma mieć luzy i już... żaden inny japończyk nie będzie lepszy/gorszy. Może być tylko tańszy/droższy w bambetlach.

P.S.
PRAWIDŁOWO składaj przednie piasty.
co do awaryjności to jak się kupi zmęczony egzemplarz to niestety później kosztuje czas i pieniądze
erling robi w miarę gumki
ja zakładam oryginały hyundaia bo są prawie w tej samej cenie
półksiężyc pod pokrywę zaworów i gumki pod szpilki aso-grosze
2,5 TDI od dziadka najlepsze na świecie

Awatar użytkownika
Mroczny
     
     
Posty: 40591
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
Lokalizacja: Rzeszów

Re: co jeszcze w tym złomie do wymiany

Post autor: Mroczny » pn mar 19, 2012 10:06 am

ja tu wcale dramatu nie widzę..

doprowadź sprawę do końca i będziesz się śmiał przez kilka sezonów

Jak sprzedasz teraz - to nie myśl, ze kupisz innego 10 letniego rzęcha w jakimś lepszym stanie. Szczególnie pickupa który z zasady starzeje się szybciej bo jest intensywniej tłuczony

piotr-stihl
Posty: 1748
Rejestracja: ndz gru 31, 2006 7:25 pm
Lokalizacja: Pabianice

Re: co jeszcze w tym złomie do wymiany

Post autor: piotr-stihl » pn mar 19, 2012 10:16 am

tak zaczynam działać

kompletuję podejrzane usterki i zamawiam po kolei części - raz nowe inne mniej znaczące używane

może pod koniec tygodnia z kolegą rozpapszemy co nieco i wymienimy

teraz ważne części , kolejne jak skompletuję - typu krzyżaki w wale , może nowa podpora itp itd

tylko to wkurza że co rusz coś wyłazi
VITARA 2.0 V6-24v. sprzedana
mitsubishi L200 2.5 TDI sprzedane

obecnie nissan navara 2.5 tdi

Awatar użytkownika
Ajwen
 
 
Posty: 3215
Rejestracja: sob wrz 29, 2007 3:10 pm
Lokalizacja: Stargard Szcz.

Re: co jeszcze w tym złomie do wymiany

Post autor: Ajwen » pn mar 19, 2012 10:21 am

Jak kupiłem swego miśka... fakt tanio.. to był obraz nędzy i rozpaczy :)16 praktycznie zero zawieszenia, zamiast gum stabilizatora były jakieś farfocle, swożnie wachaczy latały jak smród po gaciach. Był jeden plus... silnik nie rdzewiał,bo był zarzygany olejem. Władowałem masę pracy i kasy, kupiłem drugi silnik i był kilka lat spokój... teraz wydech.. i parę gratów do wymiany, nie ma co marudzić.. trza robić :)21

Awatar użytkownika
dziczek
 
 
Posty: 1136
Rejestracja: śr lut 22, 2006 8:15 pm
Lokalizacja: Góry Izerskie od początku do końca

Re: co jeszcze w tym złomie do wymiany

Post autor: dziczek » pn mar 19, 2012 3:43 pm

piotr-stihl pisze:chyba czas spotkać kogoś co na co dzień używa elki i popytać co i jak w niej wymieniał

może przewrażliwiony jestem po prostu

....
Jeździłem na codzień w pracy przez rok... Tyle, że to nowe było :)21 Ale do wymiany po roku osłona siłownika przednich półosi... Robiona jest chyba z tej samej blachy co puszki do sardynek. Sam siłownik też się lekko uszkodził, ale go skleili jakoś... :)21
Pajero Classic
VW BUS ('72)-odpoczywa
ZRX 1100

piotr-stihl
Posty: 1748
Rejestracja: ndz gru 31, 2006 7:25 pm
Lokalizacja: Pabianice

Re: co jeszcze w tym złomie do wymiany

Post autor: piotr-stihl » pn mar 19, 2012 7:13 pm

taka usterka to żadna

ja powoli do listy dopisuję kolejne ,, drobnostki ''

typu manżety pół osi z przodu ,

uzbierało się ze 20 pozycji - a nie wiem czy jeszcze coś nie wyjdzie
VITARA 2.0 V6-24v. sprzedana
mitsubishi L200 2.5 TDI sprzedane

obecnie nissan navara 2.5 tdi

Awatar użytkownika
lukas 78
Posty: 1716
Rejestracja: ndz lis 23, 2008 12:36 pm
Lokalizacja: Szepietowo/Hamburg

Re: co jeszcze w tym złomie do wymiany

Post autor: lukas 78 » pn mar 19, 2012 7:25 pm

ja do swojego ostatnio też dołożyłem parę groszy ale to na własne życzenie pordzewiały mi tarcze przód tył bo auto postało po zimie z solą , śruby zaworów co kupiłem na pałę a mam bez tych plastików .... łączniki 4 szt ,wspornik ,tuleje tylnich wahaczy , opony 4 szt BFG ale to i tak mało
nie boli tak bo auto mam od pierwszego właściciela w oryginalnym stanie i w całości lakierze aż szkoda w błoto wjeżdzać
każdy dokłada tylko jeden mniej drugi więcej :wink:
2,5 TDI od dziadka najlepsze na świecie

Awatar użytkownika
farfocel
Posty: 625
Rejestracja: wt sie 02, 2011 9:58 pm
Lokalizacja: Gniezno

Re: co jeszcze w tym złomie do wymiany

Post autor: farfocel » pn mar 19, 2012 7:39 pm

Ajwen pisze:Jak kupiłem swego miśka... fakt tanio.. to był obraz nędzy i rozpaczy :)16 praktycznie zero zawieszenia, zamiast gum stabilizatora były jakieś farfocle, swożnie wachaczy latały jak smród po gaciach. Był jeden plus... silnik nie rdzewiał,bo był zarzygany olejem. Władowałem masę pracy i kasy, kupiłem drugi silnik i był kilka lat spokój... teraz wydech.. i parę gratów do wymiany, nie ma co marudzić.. trza robić :)21

EEE uważaj sobie z tym farfoclem!! :)21
TRIKE na garbie
Y60
K160- rozbite

Awatar użytkownika
Ajwen
 
 
Posty: 3215
Rejestracja: sob wrz 29, 2007 3:10 pm
Lokalizacja: Stargard Szcz.

Re: co jeszcze w tym złomie do wymiany

Post autor: Ajwen » pn mar 19, 2012 7:59 pm

farfocel pisze:
Ajwen pisze:Jak kupiłem swego miśka... fakt tanio.. to był obraz nędzy i rozpaczy :)16 praktycznie zero zawieszenia, zamiast gum stabilizatora były jakieś farfocle, swożnie wachaczy latały jak smród po gaciach. Był jeden plus... silnik nie rdzewiał,bo był zarzygany olejem. Władowałem masę pracy i kasy, kupiłem drugi silnik i był kilka lat spokój... teraz wydech.. i parę gratów do wymiany, nie ma co marudzić.. trza robić :)21

EEE uważaj sobie z tym farfoclem!! :)21
karwaaaaaa !! to Ty tam siedziałeś ?? :)9

:)21

Awatar użytkownika
selim
 
 
Posty: 4788
Rejestracja: pn paź 24, 2005 10:04 pm
Lokalizacja: Sląsk

Re: co jeszcze w tym złomie do wymiany

Post autor: selim » pn mar 19, 2012 8:14 pm

co za dramat ....
dramat - to będzie jak sobie lr kupisz
to, się dopiero dowiesz - co to są koszta :)12
gg4987422
LR D2 -skurwiel
Rakieta - resorak nie-do-zajechania

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość