Zawieszenie pajero II
Moderator: Kosiarz
Zawieszenie pajero II
Witam wszystkich.
Potrzebuje porady w sprawie zawieszenia Pajero II krótkie. Muszę wymienić amortyzatory, sprężyny i wszystkie gumy (chyba na polibusze poliuretanowe) przy okazji. Auto jeździ w 80% po czarnym ale ciągnie dużo na przyczepie. Zależy mi też na zwiększeniu komfortu jazdy, trochę nim buja jak się z taką przyczepą rozpędzi. I teraz czy zestaw Old Mana z allegro za tysiąc parę będzie ok. do tego sprężyny tej samej firmy, czy wogule da się to wsadzić tak żeby możliwie jak najmniej liftować auto.
I jeszcze czy polibusze z allegro warto nabywać.
Z góry dziękuje za porady.
Potrzebuje porady w sprawie zawieszenia Pajero II krótkie. Muszę wymienić amortyzatory, sprężyny i wszystkie gumy (chyba na polibusze poliuretanowe) przy okazji. Auto jeździ w 80% po czarnym ale ciągnie dużo na przyczepie. Zależy mi też na zwiększeniu komfortu jazdy, trochę nim buja jak się z taką przyczepą rozpędzi. I teraz czy zestaw Old Mana z allegro za tysiąc parę będzie ok. do tego sprężyny tej samej firmy, czy wogule da się to wsadzić tak żeby możliwie jak najmniej liftować auto.
I jeszcze czy polibusze z allegro warto nabywać.
Z góry dziękuje za porady.
Re: Zawieszenie pajero II
nie bierz zadnych pedalskich polibuszy tylko kup orginalne gumy.
Re: Zawieszenie pajero II
Mógłbyś swoim wypowiedziami nie zaniżać poziomu tego forum do forum Onetu??kzh pisze:nie bierz zadnych pedalskich polibuszy tylko kup orginalne gumy.
Czy tak trudno jest napisać coś rzeczowego z argumentować to i języku, w którym człowiek z przyjemnością bym czytał twoje wypowiedzi

Kiedyś to forum się z przyjemnością czytało - dzięki takim nieokrzesanym, bezkarnym bucom nie chce się tutaj zaglądać.....
Dżip z lebiodką
GSM 501 44 66 33

GSM 501 44 66 33
Re: Zawieszenie pajero II
lukii25 pisze:Witam wszystkich.
Potrzebuje porady w sprawie zawieszenia Pajero II krótkie. Muszę wymienić amortyzatory, sprężyny i wszystkie gumy (chyba na polibusze poliuretanowe) przy okazji. Auto jeździ w 80% po czarnym ale ciągnie dużo na przyczepie. Zależy mi też na zwiększeniu komfortu jazdy, trochę nim buja jak się z taką przyczepą rozpędzi. I teraz czy zestaw Old Mana z allegro za tysiąc parę będzie ok. do tego sprężyny tej samej firmy, czy wogule da się to wsadzić tak żeby możliwie jak najmniej liftować auto.
I jeszcze czy polibusze z allegro warto nabywać.
Z góry dziękuje za porady.
Zestaw Old Man Emu nie kosztuje tysiąc parę złotych tylko cztery tysiące parę złotych. Nie martw się i nie przejmuj tym, że wzmocnione zawieszenia lekko podnoszą auto. Sprężyny do liftu +50mm mają taką samą ilość zwojów co fabryczne, identyczną wysokość w stanie wolnym co fabryczne równica polega na grubości drutu. Wzmocnione spreżyny mają drut z większą średnica o ,mniej więcej 2 -3mm. Lift jest wynikiem tego, że sprężyna się mniej ugina nie mniej jednak powoduje poprawę stabilności na zakrętach. Za komfort, za sprężystość zawieszenia za jego charakterystykę bardziej odpowiadają amortyzatory niż sprężyny.
Tulei poliuretanowych na Allgero nie należy kupować zwłaszcza tych pomarańczowych z Olkusza. Pomijając ich trwałość jest problem z montażem przednich w górnych wahaczach -Elastpol robi tuleje dzielone z kołnierzem . Najlepsze tuleje poliuretanowe to DRM 4x4.
Dżip z lebiodką
GSM 501 44 66 33

GSM 501 44 66 33
Re: Zawieszenie pajero II
sporo osób po nabyciu polibuszy miało problem z ich montażem
trzeba było rezać i kombinować może dlatego ,że były to własnie te o których piszesz
mnie też kusiło bo tanie i niby cały zestaw
co do komfortu to w przypadku naszych aut nie ma chyba za bardzo o czym mówić
nie są to limuzyny
no chyba ,że ktoś ma sprawne amory z regulacją twardości tak jak ja
autem buja bo masz zawiechę wyjeżdżoną
na czym zrobisz twoja sprawa oby nie było luzów i powinien iść jak po sznurku
trzeba było rezać i kombinować może dlatego ,że były to własnie te o których piszesz
mnie też kusiło bo tanie i niby cały zestaw

co do komfortu to w przypadku naszych aut nie ma chyba za bardzo o czym mówić
nie są to limuzyny
no chyba ,że ktoś ma sprawne amory z regulacją twardości tak jak ja

autem buja bo masz zawiechę wyjeżdżoną
na czym zrobisz twoja sprawa oby nie było luzów i powinien iść jak po sznurku
2,5 TDI od dziadka najlepsze na świecie
Re: Zawieszenie pajero II
I nie skuś się na zawieszenie Ironman, jest trochę tańsze, ale amory z jakością wykonania nie mają wiele wspólnego... OME wydaje się też bardziej komfortowe.
Your body is not a temple, it's an amusement park. Enjoy the ride.
tel. 504126172
tel. 504126172
Re: Zawieszenie pajero II
niemoglbym dopoki cala reszta forum bedzie pisac tym jezykiem, z toba wlacznie -> sam jestes bucem i nie obrazaj mnie tylko dlatego ze jestes daleko i za klawiatura.Eskapada pisze:Mógłbyś swoim wypowiedziami nie zaniżać poziomu tego forum do forum Onetu??kzh pisze:nie bierz zadnych pedalskich polibuszy tylko kup orginalne gumy.
Czy tak trudno jest napisać coś rzeczowego z argumentować to i języku, w którym człowiek z przyjemnością bym czytał twoje wypowiedziże o homofobi nie wspomnę.
Kiedyś to forum się z przyjemnością czytało - dzięki takim nieokrzesanym, bezkarnym bucom nie chce się tutaj zaglądać.....
Re: Zawieszenie pajero II
Nie trzymam Kobiet w domu...
erpe_roman
Za tęczowym mostem: Ranger, Fiorino, Hąda, Pajero, Frontera, Sintra
erpe_roman
Za tęczowym mostem: Ranger, Fiorino, Hąda, Pajero, Frontera, Sintra
Re: Zawieszenie pajero II
a no właśnie... jeśli...
na ile oceniamy żywotność względem powiedzmy 555?
na ile oceniamy żywotność względem powiedzmy 555?
Nie trzymam Kobiet w domu...
erpe_roman
Za tęczowym mostem: Ranger, Fiorino, Hąda, Pajero, Frontera, Sintra
erpe_roman
Za tęczowym mostem: Ranger, Fiorino, Hąda, Pajero, Frontera, Sintra
Re: Zawieszenie pajero II
no jesli tym orginalem jest CTR z logiem mitsubishi, to slabo. niestety takie bywaja najczesciej.
Re: Zawieszenie pajero II
brałem graty od tego kolesia ma oryginały i znośne cenyPiRoman pisze:http://allegro.pl/mitsubishi-l200-pajer ... 45073.html
warto?
w porównaniu do konkurencji nawet bardzo znośne

2,5 TDI od dziadka najlepsze na świecie
Re: Zawieszenie pajero II
Czyli amortyzatory Ironmana raczej nie, a co ze sprężynami tej firmy?
Re: Zawieszenie pajero II
No własnie... tylko czy to oryginały oryginały, co toto o czym Kzh mówi...?lukas 78 pisze:... ma oryginały ...
A co brałeś? Przód zawieszenie? Ile rajdów na nim wygrałeś? Ile lat temu zamontowałeś? ile dziesiątek tysięcy zrobiłeś i nie noszą śladów zużycia?

A tak poważnie. Jak rylo?
Nie trzymam Kobiet w domu...
erpe_roman
Za tęczowym mostem: Ranger, Fiorino, Hąda, Pajero, Frontera, Sintra
erpe_roman
Za tęczowym mostem: Ranger, Fiorino, Hąda, Pajero, Frontera, Sintra
Re: Zawieszenie pajero II
powiem tak sworzni nie brałem
ale uszczelniacze piast , podkładki pod łozyska igiełkowe i coś tam jeszcze
na pewno oryginały bo w ładnych folijkach z obrazkami i numerkami przyszły
a ile przejechałem ... na razie nic bo nie mam czasu założyć
z 555 mam górne sworznie tylko... patrz jak wczesniej
ale uszczelniacze piast , podkładki pod łozyska igiełkowe i coś tam jeszcze
na pewno oryginały bo w ładnych folijkach z obrazkami i numerkami przyszły
a ile przejechałem ... na razie nic bo nie mam czasu założyć

z 555 mam górne sworznie tylko... patrz jak wczesniej

2,5 TDI od dziadka najlepsze na świecie
Re: Zawieszenie pajero II
romek, jak nie chcesz ryzykowac to wez 555 z intercars. mam je od 150tys w warunkach takich jak dla 500tys w polsce i nie ma luzow.PiRoman pisze:No własnie... tylko czy to oryginały oryginały, co toto o czym Kzh mówi...?lukas 78 pisze:... ma oryginały ...
A co brałeś? Przód zawieszenie? Ile rajdów na nim wygrałeś? Ile lat temu zamontowałeś? ile dziesiątek tysięcy zrobiłeś i nie noszą śladów zużycia?
![]()
A tak poważnie. Jak rylo?
Re: Zawieszenie pajero II
Zajeździłem 2 komplety 555...
Ale wiem gdzie jest błąd... nauka kosztowała jednak...

Ale wiem gdzie jest błąd... nauka kosztowała jednak...
Nie trzymam Kobiet w domu...
erpe_roman
Za tęczowym mostem: Ranger, Fiorino, Hąda, Pajero, Frontera, Sintra
erpe_roman
Za tęczowym mostem: Ranger, Fiorino, Hąda, Pajero, Frontera, Sintra
Re: Zawieszenie pajero II
Sprężyny się trzymają, nawet nie klapły, przebieg mizerny, może ze 30 tys. Farba zlazła chyba już cała. Drążki ciągle są w kartonie, bo nie było kiedy zamontować, ale już mus, bo po montażu zderzaka i wyciągarki nosem zaczynam ryć. W kartonie wyglądają ładnielukii25 pisze:Czyli amortyzatory Ironmana raczej nie, a co ze sprężynami tej firmy?

Wracając do amorów to tylne już umarły i są doraźnie wymienione na przywłaszczone od wyżej wspomnianego seryjne, z przodu jeszcze dychają Ironmany, wymieniałem tylko tuleje bo ori umarły.
Your body is not a temple, it's an amusement park. Enjoy the ride.
tel. 504126172
tel. 504126172
Re: Zawieszenie pajero II
podkladki pod sworznie? czy jakis inny drut?PiRoman pisze:Zajeździłem 2 komplety 555...![]()
Ale wiem gdzie jest błąd... nauka kosztowała jednak...
Re: Zawieszenie pajero II
Romek myślał, że jak nie ma kalamitki, to się smarują piaskiemkzh pisze:podkladki pod sworznie? czy jakis inny drut?PiRoman pisze:Zajeździłem 2 komplety 555...![]()
Ale wiem gdzie jest błąd... nauka kosztowała jednak...

Your body is not a temple, it's an amusement park. Enjoy the ride.
tel. 504126172
tel. 504126172
Re: Zawieszenie pajero II
Dokładnie...
Smarować smarować smarować... jak uczył Szef warsztatów w Ostrowie Wlkp... 30 kilka punktów smarowniczych w 266... do osrania...
Jak nie ma kalamitek, wstawić i zapomnieć o temacie. Ja się ostatnio obraziłem na 555, kupiłem jakieś chińczyki po 35 zyla, smaruję przed każdym posiłkiem i z 5-7 tysi przeleciałem... w sumie się nic nie dzieje na razie. Zobaczymy jak długo... tak w ramach praktyki...
Smarować smarować smarować... jak uczył Szef warsztatów w Ostrowie Wlkp... 30 kilka punktów smarowniczych w 266... do osrania...
Jak nie ma kalamitek, wstawić i zapomnieć o temacie. Ja się ostatnio obraziłem na 555, kupiłem jakieś chińczyki po 35 zyla, smaruję przed każdym posiłkiem i z 5-7 tysi przeleciałem... w sumie się nic nie dzieje na razie. Zobaczymy jak długo... tak w ramach praktyki...
Nie trzymam Kobiet w domu...
erpe_roman
Za tęczowym mostem: Ranger, Fiorino, Hąda, Pajero, Frontera, Sintra
erpe_roman
Za tęczowym mostem: Ranger, Fiorino, Hąda, Pajero, Frontera, Sintra
Re: Zawieszenie pajero II
Wkręciłem, ale nie ma co liczyć na fabryczny smar... ma sie z manszetek wylewać i tyle... smarowanie co dwa miechy średnio. najgorzej jest z dolnym sworzniem, tam żadna kalamitka nie pasuje. Teraz sobie powiększę rewizje w wahaczu. No i końcówki układu kierowniczego rzadko miewają kalamitki, trzeba dorobić.kzh pisze:romek nie wkreciles kalamitki?
Nie trzymam Kobiet w domu...
erpe_roman
Za tęczowym mostem: Ranger, Fiorino, Hąda, Pajero, Frontera, Sintra
erpe_roman
Za tęczowym mostem: Ranger, Fiorino, Hąda, Pajero, Frontera, Sintra
Re: Zawieszenie pajero II
koncowki z 555 maja kalamitki.
mnie denerwuje cos innego. brakuje trzeciej reki zeby dociskac wezyk smarownicy do kalamitki.
ja smaruje wszystko 2-3 razy w roku przed kazdym wyjazdem i jest git.
mnie denerwuje cos innego. brakuje trzeciej reki zeby dociskac wezyk smarownicy do kalamitki.
ja smaruje wszystko 2-3 razy w roku przed kazdym wyjazdem i jest git.
Re: Zawieszenie pajero II
kto smaruje ten jedzie
jakiś czas temu namęczyłem się jak mi smar zepchnął gumę z górnego sworznia
nie radzę smarować w niskich temperaturach bo gumy tak sobie współpracują

jakiś czas temu namęczyłem się jak mi smar zepchnął gumę z górnego sworznia
nie radzę smarować w niskich temperaturach bo gumy tak sobie współpracują

2,5 TDI od dziadka najlepsze na świecie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości