Pajero 3.0 v6 93r
Moderator: Kosiarz
Pajero 3.0 v6 93r
Witam wszystkich,kupilem Pajero 93 r 3.0v6 wersja krotka.Chce troche je przygotowac do zabawy w terenie,...kupilem juz kola 235.85.16 et-35,podnioslem z tylo o 2 cale wymienilem amory,niestety przod tylko podkrecilem na drazkach i jezdzi sie fatalnie.Podpowiedzcie od czego zaczac przerobke takiego auta,co zrobic z przednim zawieszeniem?Czy kupilem odpowiednie kola?Ogolnie jestem zielony,dopiero zaczynam przygode z terenem...do tej pory pare lat smigałem w rajdach samochodowych..mialem sporo doczynienia z napedam 4x4 Audi quattro,Impreza,GTiR...ale to inna bajka.
Kwachu-Kutno
- gebels
-
- Lokalizacja: dziś Polska jutro Australia, emigracja mnie przyciąga i to coraz intensywniej
Re: Pajero 3.0 v6 93r
opuść na drążkach tak aby nie był negatyw to się lepiej będzie prowadził
Czwarte serce 

Po kiego grzyba zakładasz dwa identyczne posty, które nie maja nic wspólnego z tematem. Pierwszy winien mieć nazwę: blokada przedniego mostu a nie Pajero 3.0 v6 93r
a problem o którym piszesz tutaj powinien być kontynuowany w wielu innych wątkach dotyczących zawieszenia ............
Zamontuj drążki skrętne Old Man Emu
Jakie amortyzatory zamontowałeś
pewnie jakieś zamienniki lub Iron man Nitro Gas lub Lovells czyli amory o miękkiej charakterystyce pracy 

Zamontuj drążki skrętne Old Man Emu

Dżip z lebiodką
GSM 501 44 66 33

GSM 501 44 66 33
- gebels
-
- Lokalizacja: dziś Polska jutro Australia, emigracja mnie przyciąga i to coraz intensywniej
przecież oferujesz mu części za zylion o prawie połowy wartości jego pajero, on wie lepiej i wie jak to taniej zrobićEskapada pisze:Po kiego grzyba zakładasz dwa identyczne posty, które nie maja nic wspólnego z tematem. Pierwszy winien mieć nazwę: blokada przedniego mostu a nie Pajero 3.0 v6 93ra problem o którym piszesz tutaj powinien być kontynuowany w wielu innych wątkach dotyczących zawieszenia ............
Zamontuj drążki skrętne Old Man EmuJakie amortyzatory zamontowałeś