Pajero 3.0 V6 24V grubość uszczelki.
Moderator: Kosiarz
Pajero 3.0 V6 24V grubość uszczelki.
witam
Mam pytanie jako ze bede składał silnik, to musze kupic nowe uszczelki pod głowicę i są rózne grubości od 1,2 mm ( w opisie np na stronie intercarsu), do japońskiej kgk japan którą mam ma grubość 1,7 mm (niestety mam 1 szt.), i teraz pytanie przy nominalnych panewkach jaka powina być grubość? i czy to ma znaczenie? i czy lepiej dorabiać czy kupowac zamiennik, moze aso tylko nie mam numery budy i zaczynaja sie komplikacje ...jaki model itd
Mam pytanie jako ze bede składał silnik, to musze kupic nowe uszczelki pod głowicę i są rózne grubości od 1,2 mm ( w opisie np na stronie intercarsu), do japońskiej kgk japan którą mam ma grubość 1,7 mm (niestety mam 1 szt.), i teraz pytanie przy nominalnych panewkach jaka powina być grubość? i czy to ma znaczenie? i czy lepiej dorabiać czy kupowac zamiennik, moze aso tylko nie mam numery budy i zaczynaja sie komplikacje ...jaki model itd
był patrol - był kojot ... teraz juz tylko emerytura...
Re: Pajero 3.0 V6 24V grubość uszczelki.
w benzyniaku grubość uszczelki nie gra praktycznie żadnej roli
z drugiej strony skąd wiadomo ile ktoś wcześniej glowicę splanował etc.
kupuj firmowe erling ajusa reiz
z drugiej strony skąd wiadomo ile ktoś wcześniej glowicę splanował etc.
kupuj firmowe erling ajusa reiz
2,5 TDI od dziadka najlepsze na świecie
Re: Pajero 3.0 V6 24V grubość uszczelki.
Dzieki za odpowiedz, pytanie nr 2
chyba z ciekawosci - uszczelka z jednej strony ma metalowe łaczenie miedzy tłokami , i czy jest róznica jak sie zakłada taka uszczelke ? metal do bloku czy do głowicy ? silnik niby orginalny 100 tys z anglika p.s w aso uszczelka 330 zł , na e pajero 129 zł lub dorabianie ...
tu zdjecie podgladowe z jednej strony metal łaczacy z drugiej nie.
http://www.google.pl/imgres?q=md145826& ... :100,i:223

tu zdjecie podgladowe z jednej strony metal łaczacy z drugiej nie.
http://www.google.pl/imgres?q=md145826& ... :100,i:223
był patrol - był kojot ... teraz juz tylko emerytura...
Re: Pajero 3.0 V6 24V grubość uszczelki.
na uszczelce powinieneś mieć napis "TOP" albo coś w tym stylu i napisem do góry
2,5 TDI od dziadka najlepsze na świecie
Re: Pajero 3.0 V6 24V grubość uszczelki.
własnie nie ma jest nazwa i made in japan
był patrol - był kojot ... teraz juz tylko emerytura...
Re: Pajero 3.0 V6 24V grubość uszczelki.
to załóż napisem do góry
2,5 TDI od dziadka najlepsze na świecie
Re: Pajero 3.0 V6 24V grubość uszczelki.
Ale ta uszczelka może być tylko w jeden sposób zamontowanaMACIEK27 pisze:Dzieki za odpowiedz, pytanie nr 2chyba z ciekawosci - uszczelka z jednej strony ma metalowe łaczenie miedzy tłokami , i czy jest róznica jak sie zakłada taka uszczelke ? metal do bloku czy do głowicy ? silnik niby orginalny 100 tys z anglika p.s w aso uszczelka 330 zł , na e pajero 129 zł lub dorabianie ...
tu zdjecie podgladowe z jednej strony metal łaczacy z drugiej nie.
http://www.google.pl/imgres?q=md145826& ... :100,i:223

Przyłożysz do bloku to będzie wiedział którą stroną

Dzika Koza
Re: Pajero 3.0 V6 24V grubość uszczelki.
nie ma lewa prawa w katalogu
to nie będzie taka ?
http://allegro.pl/uszczelka-glowicy-mit ... 63118.html
nie liczyłbym na to ,że e...pajero ma ją lepszej jakości
w IC jest uszczelka jakaś firma stone
za 94 zł brutto detal kod N05066
tylko ja bym ani tej takomy ani stona raczej nie zakładał jak masz zamiar dłużej jeździć tym miskiem
to nie będzie taka ?
http://allegro.pl/uszczelka-glowicy-mit ... 63118.html
nie liczyłbym na to ,że e...pajero ma ją lepszej jakości

w IC jest uszczelka jakaś firma stone

tylko ja bym ani tej takomy ani stona raczej nie zakładał jak masz zamiar dłużej jeździć tym miskiem
2,5 TDI od dziadka najlepsze na świecie
Re: Pajero 3.0 V6 24V grubość uszczelki.
racja jak zdejme głowice bede wiedział wiecej, z tanich chinskich uszczelek sie wyleczyłem wole juz dorabiac.Michał4x4 pisze:Ale ta uszczelka może być tylko w jeden sposób zamontowanaMACIEK27 pisze:Dzieki za odpowiedz, pytanie nr 2chyba z ciekawosci - uszczelka z jednej strony ma metalowe łaczenie miedzy tłokami , i czy jest róznica jak sie zakłada taka uszczelke ? metal do bloku czy do głowicy ? silnik niby orginalny 100 tys z anglika p.s w aso uszczelka 330 zł , na e pajero 129 zł lub dorabianie ...
tu zdjecie podgladowe z jednej strony metal łaczacy z drugiej nie.
http://www.google.pl/imgres?q=md145826& ... :100,i:223![]()
Przyłożysz do bloku to będzie wiedział którą stroną
był patrol - był kojot ... teraz juz tylko emerytura...
- gebels
-
- Posty: 9720
- Rejestracja: pt lut 10, 2006 5:33 pm
- Lokalizacja: dziś Polska jutro Australia, emigracja mnie przyciąga i to coraz intensywniej
Re: Pajero 3.0 V6 24V grubość uszczelki.
bo jak byś miał motor 12V to byś se w ASO Hyundaja kupił komplet za 4 stówki i by nie było sprawy 

Czwarte serce 

Re: Pajero 3.0 V6 24V grubość uszczelki.
ja bym zakładał erlinga z IC w detalu dostępny jest na ich stronie 230 zł brutto to będzie jak Gebelsowy oryginał z ASO Hyundai
i nie bawił się w dorabianie
jak ci strzeli któraś to i tak będziesz musiał dwie kupować bo nie trafisz która
żebyś mieszkał bliżej załatwiłbym ci taką po taniości

jak ci strzeli któraś to i tak będziesz musiał dwie kupować bo nie trafisz która

żebyś mieszkał bliżej załatwiłbym ci taką po taniości

2,5 TDI od dziadka najlepsze na świecie
Re: Pajero 3.0 V6 24V grubość uszczelki.
uszczelka od 12V jest inna , ta 24 V jest zdecydowanie drozsza i trudniej dostepna, podjade po tego elringa najprawdopodobniej, sruby do głowicy - temat tabu zobacze jak z dostepnościa znalazłem na e-pajero za 119 zł na jedna głowice.
był patrol - był kojot ... teraz juz tylko emerytura...
Re: Pajero 3.0 V6 24V grubość uszczelki.
Grubość uszczelki dobieramy mierząc stopień splanowania głowicy przez porównanie wysokosci nominalnej/fabrycznej/ z wysokościa faktyczną głowicy.Panewki nie mają tu nic do rzeczy.
Mierzy sie tez wysokośc wyjścia tłoka w gmp ponad płaszczyznę bloku.
Grubość uszczelki poza innymi sprawami,ma wpływ na prawidłową zgodność znaków rozrzadu/wałek w głowicy/.
Mierzy sie tez wysokośc wyjścia tłoka w gmp ponad płaszczyznę bloku.
Grubość uszczelki poza innymi sprawami,ma wpływ na prawidłową zgodność znaków rozrzadu/wałek w głowicy/.
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
Re: Pajero 3.0 V6 24V grubość uszczelki.
w przypadku benzyniaków grubość uszczelki nie gra roli a przynajmniej nie taką żeby to odczuć , nie mówię tu o extremalnym splanowaniu głowicy jak w wozach tuningowych a zwykłym miśkowatym klekocie
dostęp uszczelek do 3,0 24V jest mocno ograniczony nie ma w czym przebierać
dostęp uszczelek do 3,0 24V jest mocno ograniczony nie ma w czym przebierać

2,5 TDI od dziadka najlepsze na świecie
Re: Pajero 3.0 V6 24V grubość uszczelki.
Jakby co mam uszczelke nowa japonska do 3.0 24 V wymienie na polos prawa 

był patrol - był kojot ... teraz juz tylko emerytura...
Re: Pajero 3.0 V6 24V grubość uszczelki.
Nie wiem jak w benzynce ale w dieslu bodajże po przejechaniu 1kkm powinno się jeszcze dokręcić głowicę odpowiednim momentem, chyba na instrukcji z ajusy coś takiego widziałem...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość