Strona 1 z 1

wspólne częsci silnikowe 3.0 V6 24V a 3.5 V6 24V

: wt lut 12, 2013 12:19 am
autor: MACIEK27
wspólne zamienne części silnikowe pomiędzy 3.0 v6 24V a 3.5 v6 24 v, części do 3.5 jest dużo mniej a są identyczne jak w 3.0 24V.
Oto lista co jest zamienne z silnika :)2 Jak coś jeszcze znajdę to dopisze.

- filtr oleju, powietrza, paliwa
- swieca zapłonowa i kable zapłonowe
- poduszki silnika
- regulator zaworów - kasator luzów
- pasek klimatyzacji i rolka napinająca
- alternator , pasek alternatora i rolka napinająca
- szpilki głowicy
- uszczelka pokrywy zaworów , zawory nie wszystkie
- koło pasowe i śruba do koła pasowego
- koło napędowe rozrządu i podkładka pod to koło
- uszczelniacz wałka rozrządu , napinacz rozrządu
- uszczelniacz wału karbowego
- rozrusznik
- czujnik temperatury wody - korek chłodnicy 0.9
- pompa wody (nie wszystkie naliczyłem z 3 rodzaje , jedna jest wspólna)
- cewka zapłonowa
- elektrozawór spalin EGR
- pompa sprzęgła (nie każda, 3.0 sport ma identyczną)
- wiskoza pajero III 3.0 ma ta samo co 3.5
- pompa wspomagania
- czujnik połozenia wału, czujnik poziomu oleju
- przepływomierz
- miska olejowa (nie wszystkie sa 2 rodzaje)

z nie silnikowych czujnik poziomu paliwa
to jest identyczne , nie mam pewności co do wału karbowego ale prawdopodobnie jest inny.

Re: wspólne częsci silnikowe 3.0 V6 24V a 3.5 V6 24V

: wt mar 26, 2013 8:02 pm
autor: kskrzysiek
MACIEK27 pisze:wspólne zamienne części silnikowe pomiędzy 3.0 v6 24V a 3.5 v6 24 v, części do 3.5 jest dużo mniej a są identyczne jak w 3.0 24V.
Oto lista co jest zamienne z silnika :)2 Jak coś jeszcze znajdę to dopisze.

- filtr oleju, powietrza, paliwa
- swieca zapłonowa i kable zapłonowe
- poduszki silnika
- regulator zaworów - kasator luzów
- pasek klimatyzacji i rolka napinająca
- alternator , pasek alternatora i rolka napinająca
- szpilki głowicy
- uszczelka pokrywy zaworów , zawory nie wszystkie
- koło pasowe i śruba do koła pasowego
- koło napędowe rozrządu i podkładka pod to koło
- uszczelniacz wałka rozrządu , napinacz rozrządu
- uszczelniacz wału karbowego
- rozrusznik
- czujnik temperatury wody - korek chłodnicy 0.9
- pompa wody (nie wszystkie naliczyłem z 3 rodzaje , jedna jest wspólna)
- cewka zapłonowa
- elektrozawór spalin EGR
- pompa sprzęgła (nie każda, 3.0 sport ma identyczną)
- wiskoza pajero III 3.0 ma ta samo co 3.5
- pompa wspomagania
- czujnik połozenia wału, czujnik poziomu oleju
- przepływomierz
- miska olejowa (nie wszystkie sa 2 rodzaje)

z nie silnikowych czujnik poziomu paliwa
to jest identyczne , nie mam pewności co do wału karbowego ale prawdopodobnie jest inny.
-przepustnica,silnik krokowy,TPS

Re: wspólne częsci silnikowe 3.0 V6 24V a 3.5 V6 24V

: wt mar 26, 2013 11:36 pm
autor: gebels
blok, wał ma identyczne wymiary tylko róznica jest w przeciwwagach, nawet od 3.0 12v podejdzie tylko przeciwwagi mniejsze

kolektor ssący


ponadto części należy szukać za wodą u tumanów hamerykanów gdyż albowiem tam taniej i sporo części wspólnych w Chryslerze który to deko pozmieniał niektóre elementy



np. przepływka nowa to trza kupować w juseju gdyż albowiem u nas cena jest dla Ojce najjaśniejszego wielmożnego Rydzyka :)21


te silniki są w eclipsie, 3000GT, i w jakimś tam Dodgach czyli jamerykańskich wersjach misiufisiu

na siłe tłok od wersji 24 pasuje do 12V tak da się i to nie wymyślił polski Józek tylko turecki bułgar pracujący na czarno w Dojczlandach



a no i cały silnik z Chryslera można przełożyć ino swój osprzęt założyć




kiedyś się mocno tym interesowałem, miałem wszystkie manuale, ale to było kiedyś, teraz mam to w d....., jak zamorduje silnik to wtedy se założe 3.8 V6 z Chryslera bo tańszy i se będę popierdzielał :)21 oby moc zawsze była z wami :)21

a no i pamiętajcie że kitajce w wersjach 24V zamieniały altka z pompą wspomagania i trza z powrotem zamieniać altka na góre jak było w wersji 12V

Re: wspólne częsci silnikowe 3.0 V6 24V a 3.5 V6 24V

: sob sty 18, 2014 7:18 pm
autor: lysykrzysiek
Witam a gruba rzeżba z zamianą pompy wspomagania z alternatorem?.Moze ktos to i juz meczyl bede wdzieczny :D :D :D za podpowiedzi bo mam dosc napraw alternatora.(Pajero 3.5 v6.94r)

Re: wspólne częsci silnikowe 3.0 V6 24V a 3.5 V6 24V

: pn sty 20, 2014 1:03 pm
autor: gebels
lysykrzysiek pisze:Witam a gruba rzeżba z zamianą pompy wspomagania z alternatorem?.Moze ktos to i juz meczyl bede wdzieczny :D :D :D za podpowiedzi bo mam dosc napraw alternatora.(Pajero 3.5 v6.94r)

dużo motania nie ma, w dieslu to robią nawet tu na forum opisane z fotkami co i jak

Re: wspólne częsci silnikowe 3.0 V6 24V a 3.5 V6 24V

: wt sty 21, 2014 12:28 am
autor: lysykrzysiek
Dzieki w przyslym tygodniu zaczne przerabiac.Jak zmotam wstawie fotki aby bylo dla nastepnych :D

Re: wspólne częsci silnikowe 3.0 V6 24V a 3.5 V6 24V

: wt sty 21, 2014 10:41 am
autor: gebels
lysykrzysiek pisze:Dzieki w przyslym tygodniu zaczne przerabiac.Jak zmotam wstawie fotki aby bylo dla nastepnych :D

w benzynie nawet łatwiej bo altek bez vacu

Re: wspólne częsci silnikowe 3.0 V6 24V a 3.5 V6 24V

: śr mar 19, 2014 9:08 am
autor: MarcinJ25
gebels pisze:blok, wał ma identyczne wymiary tylko róznica jest w przeciwwagach, nawet od 3.0 12v podejdzie tylko przeciwwagi mniejsze

kolektor ssący


ponadto części należy szukać za wodą u tumanów hamerykanów gdyż albowiem tam taniej i sporo części wspólnych w Chryslerze który to deko pozmieniał niektóre elementy



np. przepływka nowa to trza kupować w juseju gdyż albowiem u nas cena jest dla Ojce najjaśniejszego wielmożnego Rydzyka :)21

Witam
O jakim silniku Chryslera mowa , możesz jakiegoś linka wstawić przykładowego, bo właśnie mój został zamordowany i jestem na etapie szukania 3.0 V6 24V
te silniki są w eclipsie, 3000GT, i w jakimś tam Dodgach czyli jamerykańskich wersjach misiufisiu

na siłe tłok od wersji 24 pasuje do 12V tak da się i to nie wymyślił polski Józek tylko turecki bułgar pracujący na czarno w Dojczlandach



a no i cały silnik z Chryslera można przełożyć ino swój osprzęt założyć




kiedyś się mocno tym interesowałem, miałem wszystkie manuale, ale to było kiedyś, teraz mam to w d....., jak zamorduje silnik to wtedy se założe 3.8 V6 z Chryslera bo tańszy i se będę popierdzielał :)21 oby moc zawsze była z wami :)21

a no i pamiętajcie że kitajce w wersjach 24V zamieniały altka z pompą wspomagania i trza z powrotem zamieniać altka na góre jak było w wersji 12V