Pajero I tylny most z pajero II

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
kw99
Posty: 759
Rejestracja: pt gru 07, 2007 8:12 am
Lokalizacja: Krynica-Zdrój

Pajero I tylny most z pajero II

Post autor: kw99 » ndz gru 15, 2013 4:01 pm

Witam wszystkich,
Mam pytanie, kolega posiada krótkie pajero 87' 2,6e. Autko używane jest d odśnieżania. Problemem jest fakt iż tylny most nie posiada blokady. Zastanawiamy sie nad tym aby zastosować tylny most z pajero II. Pytanie brzmi:
- jaka jest różnica przełożenia między mostem P I 2,6 a P II 3,0 ??
- czy sporo jest zabawy
- jakieś inne propozycje ?

Opcje wysokobudżetowe nie wchodzą w grę 8)

Dziękuję za wszystkie odpowiedzi
PATROL lift 10" + simex 35" SWAP JEEP 5,2 V8 :)21

miki_mi2
 
 
Posty: 221
Rejestracja: ndz lip 12, 2009 3:55 pm
Lokalizacja: miedzyrzecz lubuski/ wawa słoik
Kontaktowanie:

Re: Pajero I tylny most z pajero II

Post autor: miki_mi2 » ndz gru 15, 2013 4:49 pm

Ja się tam nie znam, ale większym problemem będzie moim zdaniem dłubnięcie ramy pod sprężyny...
k260

Awatar użytkownika
lukas 78
Posty: 1716
Rejestracja: ndz lis 23, 2008 12:36 pm
Lokalizacja: Szepietowo/Hamburg

Re: Pajero I tylny most z pajero II

Post autor: lukas 78 » ndz gru 15, 2013 4:52 pm

jak to ma służyć tylko do odśnieżania to nie lepiej zrobić na stałe stary most
2,5 TDI od dziadka najlepsze na świecie

Awatar użytkownika
pojara90
Posty: 2316
Rejestracja: wt wrz 16, 2008 5:54 pm
Lokalizacja: góry i doliny

Re: Pajero I tylny most z pajero II

Post autor: pojara90 » ndz gru 15, 2013 6:51 pm

A nie lepiej zainwestować w łańcuchy ??
W160
PajeroLong SS

Awatar użytkownika
kw99
Posty: 759
Rejestracja: pt gru 07, 2007 8:12 am
Lokalizacja: Krynica-Zdrój

Re: Pajero I tylny most z pajero II

Post autor: kw99 » pn gru 16, 2013 9:23 pm

Same łańcuchy nie dają rady. Autko ma służyc do odśnieżania kilku pensjonatów kolegi, w związku z tym trochę jeździ po czarnym. Jak zachowuje się auto z mostem na stałe podczas jazdy po czarnym ??
PATROL lift 10" + simex 35" SWAP JEEP 5,2 V8 :)21

Awatar użytkownika
acinski
Posty: 1604
Rejestracja: pn sie 06, 2007 11:51 am
Lokalizacja: Chorzów

Re: Pajero I tylny most z pajero II

Post autor: acinski » pn gru 30, 2013 6:14 pm

Jakby to powiedzieć. Bardzo prosto się prowadzi ;)
Dziadek 2,5TD `98

zandi
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 70
Rejestracja: śr wrz 28, 2011 9:45 am

Re: Pajero I tylny most z pajero II

Post autor: zandi » śr sty 22, 2014 12:47 pm

Witam, sprzedaż 2,6 kupić 3,0 V6 i przełożyć most z Pajero II :D ooo

Awatar użytkownika
rudypajero.koszalin
Posty: 1895
Rejestracja: sob gru 03, 2005 10:13 pm
Lokalizacja: koszalin
Kontaktowanie:

Re: Pajero I tylny most z pajero II

Post autor: rudypajero.koszalin » śr sty 22, 2014 8:31 pm

Jak ogarniasz szlifierkę i spawarkę to zrobisz to w jeden dzień. Z mostu pII wywalasz za pomocą szlifierki wszystkie duperele, łoża sprężyn, mocowania wahaczy, i mocowanie panharda. Potem z mostu pI odcinasz łoża resorów (albo dorabiasz podobne z ceownika) i spawasz je na moście z pII, ważne aby były w tym samym miejscu i pod takim samym kontem względem główki mostu co w pI.
Przykręcasz most do auta. ciągniesz rurkę do sterowania blokadą do kabiny, podłączasz do kompresorka (najlepiej oryginalny, bo ma presostat i zawór upustowy w sobie) podłączasz przez jakiś włącznik elektrykę i gotowe. Jak chcesz mieć full wypas to dorabiasz jeszcze instalację do kontrolki załączenia blokady (pomocne ale bez tego też będzie działać).
Najważniejsze to aby przełożenia się zgadzały, jak nie znajdziesz identycznych, to zawsze można przełożyć dwa mosty na takie jakie akurat będą osiągalne.
Alkohol spożywany z umiarem, nie szkodzi nawet w dużych ilościach.

oldarcher
 
 
Posty: 118
Rejestracja: pt sty 03, 2014 5:53 pm
Lokalizacja: Radom, Mazowieckie
Kontaktowanie:

Re: Pajero I tylny most z pajero II

Post autor: oldarcher » czw sty 23, 2014 1:54 pm

rudypajero.koszalin pisze:Jak ogarniasz szlifierkę i spawarkę to zrobisz to w jeden dzień. Z mostu pII wywalasz za pomocą szlifierki wszystkie duperele, łoża sprężyn, mocowania wahaczy, i mocowanie panharda. Potem z mostu pI odcinasz łoża resorów (albo dorabiasz podobne z ceownika) i spawasz je na moście z pII, ważne aby były w tym samym miejscu i pod takim samym kontem względem główki mostu co w pI.
Przykręcasz most do auta. ciągniesz rurkę do sterowania blokadą do kabiny, podłączasz do kompresorka (najlepiej oryginalny, bo ma presostat i zawór upustowy w sobie) podłączasz przez jakiś włącznik elektrykę i gotowe. Jak chcesz mieć full wypas to dorabiasz jeszcze instalację do kontrolki załączenia blokady (pomocne ale bez tego też będzie działać).
Najważniejsze to aby przełożenia się zgadzały, jak nie znajdziesz identycznych, to zawsze można przełożyć dwa mosty na takie jakie akurat będą osiągalne.
Czy ja dobrze zrozumiałem ze jest to opis jak przełożyć całą tylną oś z Pajero II na spreżynach do Pajero I na resorach?

Stu
 
 
Posty: 247
Rejestracja: ndz cze 04, 2006 8:40 am
Lokalizacja: Częstochowa

Re: Pajero I tylny most z pajero II

Post autor: Stu » czw sty 23, 2014 9:16 pm

no
:)

Awatar użytkownika
Ajwen
 
 
Posty: 3215
Rejestracja: sob wrz 29, 2007 3:10 pm
Lokalizacja: Stargard Szcz.

Re: Pajero I tylny most z pajero II

Post autor: Ajwen » czw sty 23, 2014 11:32 pm

oldarcher pisze:
rudypajero.koszalin pisze:Jak ogarniasz szlifierkę i spawarkę to zrobisz to w jeden dzień. Z mostu pII wywalasz za pomocą szlifierki wszystkie duperele, łoża sprężyn, mocowania wahaczy, i mocowanie panharda. Potem z mostu pI odcinasz łoża resorów (albo dorabiasz podobne z ceownika) i spawasz je na moście z pII, ważne aby były w tym samym miejscu i pod takim samym kontem względem główki mostu co w pI.
Przykręcasz most do auta. ciągniesz rurkę do sterowania blokadą do kabiny, podłączasz do kompresorka (najlepiej oryginalny, bo ma presostat i zawór upustowy w sobie) podłączasz przez jakiś włącznik elektrykę i gotowe. Jak chcesz mieć full wypas to dorabiasz jeszcze instalację do kontrolki załączenia blokady (pomocne ale bez tego też będzie działać).
Najważniejsze to aby przełożenia się zgadzały, jak nie znajdziesz identycznych, to zawsze można przełożyć dwa mosty na takie jakie akurat będą osiągalne.
Czy ja dobrze zrozumiałem ze jest to opis jak przełożyć całą tylną oś z Pajero II na spreżynach do Pajero I na resorach?
czytaj ze zrozumieniem ! to jest jak przełożyć most a nie tylną oś !
tylną oś się inaczej przekłada...

oldarcher
 
 
Posty: 118
Rejestracja: pt sty 03, 2014 5:53 pm
Lokalizacja: Radom, Mazowieckie
Kontaktowanie:

Re: Pajero I tylny most z pajero II

Post autor: oldarcher » pt sty 24, 2014 9:18 am

Z czasem i z czytaniem ze zrozumieniem mam problem. Przepraszam za offa.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości