Sypiący się reduktor :(

gaz 69, 67, 63 itd...

Moderator: Student

GazWTD
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 6
Rejestracja: ndz sie 26, 2007 8:39 am
Lokalizacja: Giżycko

Sypiący się reduktor :(

Post autor: GazWTD » sob wrz 15, 2007 7:43 am

Mam duży problem. Od pewnego czasu mam problemy z reduktorem a dokładniej już jeden musiałem wymieniać bo pourywało zęby na niektórych tulejkach i rozwaliło obudowę reduktora. Kupiłem kolejny, pojeździłem na nim trochę i oprócz tego że wyskakują mi biegi drogowe to było w porządku ale do czasu, teraz znowu słyszę coraz dudnienie i pewnie kolejne ząbki lecą w nowym reduktorze. Co może być przyczyną? Złe użytkowanie? Jestem zielony, a reduktory nie należą do najtańszych części gaz a wiec pomóżcie mi znaleźć przyczynę. Dzięki z góry.
Żyj szybko. umieraj młodo pozostawiając po sobie atrakcyjne zwłoki!

Awatar użytkownika
gri74
 
 
Posty: 5786
Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: gri74 » sob wrz 15, 2007 7:49 am

Problem polega na tym :

Posiadasz zużyty używany reduktor
i kupujac drugi

wchodzisz w posiadanie
używanego zużytego reduktora

i masz to samo :lol:
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl

i wiele innych )

GazWTD
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 6
Rejestracja: ndz sie 26, 2007 8:39 am
Lokalizacja: Giżycko

Post autor: GazWTD » sob wrz 15, 2007 8:17 am

A wiec co mam zrobić? Jak sądzisz?
Żyj szybko. umieraj młodo pozostawiając po sobie atrakcyjne zwłoki!

Awatar użytkownika
Mag69
 
 
Posty: 4387
Rejestracja: sob sty 11, 2003 7:10 pm
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: Mag69 » sob wrz 15, 2007 11:28 am

Bo jak sie kupie używany reduktor, to trzeba mu przegląd zrobić,sprawdzić łożyska, zużycie zębów, luzy na wieloklinach, sprawdzić luzy poosiowe, wymienić zimery, zalać świeżym olejem...


i jeździć



:)21
LJ 70

Awatar użytkownika
luckymen
Posty: 325
Rejestracja: wt lip 31, 2007 9:43 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: luckymen » sob wrz 15, 2007 2:50 pm

ja osobiście jestem po zmianie reduktora, kupiłem używany ale: bez luzów, brak wycieków, wcześniej sprawdzone zębatki i etc.

jak potrzebujesz to zapraszam na priv dam ci kontakt do gościa który ma ich około 6 szt. mi sprzedał najlepszy jaki miał. ale zawsze może coś dogadacie się. :)25

a kto wie może faktycznie nie umiesz jeździć :)23

Awatar użytkownika
L80
Posty: 646
Rejestracja: pn gru 23, 2002 5:55 pm
Lokalizacja: Mlawa

Post autor: L80 » ndz wrz 16, 2007 8:23 am

tak
jak moj przedmówca wspomiał

reduktor najpierw trzeba rozlożyć na części pierwsze
poczym poskładać zpowrotem
jeden dzień pracy dla jednego człowieka

ps przyda się troche blachy miedzianej lub mosiężnej do wycinania podkładek

Awatar użytkownika
MICHAŁGAZ69M
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 23
Rejestracja: czw wrz 13, 2007 10:14 am
Lokalizacja: KASZUBY

Post autor: MICHAŁGAZ69M » pn wrz 17, 2007 3:40 pm

reduktor gaza to bardzo delikatny mechanizm. Pierwszy reduktor zmieliłem jak jezdziłem w terenie na tyle lub załączonym przodzie bez biegów terenowych dużo szalałem no i zonk po redukcyjnej. Teraz po wymianie pewien mechanik powiedział mi ze (W TERENIE TYLKO I WYŁĄCZNIE NA TERENOWYCH) i od tego czasu dobijam gaza a z reduktorem nic sie nie dzieje.
1XLUAZ

GazWTD
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 6
Rejestracja: ndz sie 26, 2007 8:39 am
Lokalizacja: Giżycko

Post autor: GazWTD » pn wrz 17, 2007 5:36 pm

O to faktycznie może coś w Tym być ;) Dziękuje za cenne informacje ;)
Żyj szybko. umieraj młodo pozostawiając po sobie atrakcyjne zwłoki!

koolor
 
 
Posty: 113
Rejestracja: pn sty 08, 2007 6:59 pm
Lokalizacja: Warszawa Lublin
Kontaktowanie:

Post autor: koolor » wt wrz 18, 2007 8:57 am

I do tego mnie tez od samego początku strofował kolega żeby pod żadnym pozorem nie skrecać na zblokowanej redukcji napędów , ze zwględu na brak centralnego mechanizmu róznicowego .
http://www.gaz69.pl
MIĄŻSZ - słuchajcie tego zespołu , wygraliśmy tegoroczną FAME 2010

Awatar użytkownika
Adam.Ż
 
 
Posty: 4480
Rejestracja: pt mar 21, 2003 8:21 pm
Lokalizacja: Sochaczew

Post autor: Adam.Ż » czw sty 10, 2008 2:49 pm

Żeby nie zakładać nowego tematu - ile waży reduktor od gaza ze zmotanym PTO??
Samurai "BLACK DRAGON"1.6 92r;2x winch; 2x blokada:) ; 4,16.
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew

Awatar użytkownika
gri74
 
 
Posty: 5786
Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: gri74 » czw sty 10, 2008 7:08 pm

do tego mnie tez od samego początku strofował kolega żeby pod żadnym pozorem nie skrecać na zblokowanej redukcji napędów , ze zwględu na brak centralnego mechanizmu róznicowego .
:o Powiedz mu ,że jest........
to nie ma nic do rzeczy to co mówił
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl

i wiele innych )

Awatar użytkownika
seba4x4
 
 
Posty: 4046
Rejestracja: wt mar 14, 2006 12:08 pm
Lokalizacja: PCH/PWA/POB, nad Notecią i Wełną;)
Kontaktowanie:

Post autor: seba4x4 » czw sty 10, 2008 8:20 pm

Adam.Ż pisze:Żeby nie zakładać nowego tematu - ile waży reduktor od gaza ze zmotanym PTO??
Bez PTO około 50 kg, wysyłałem kiedyś kurierem i tyle wyszło na wadze, zależy jakie masz dodane PTO, jeśli masz tego typu, które zakładałem kumplowi:
http://www.forum4x4.pl/forum/viewtopic. ... #784940,to waga wzrosła o jakieś 3 kg bez dżwigni :wink:
http://www.seba4x4.pl/
Escape 4WD '06
Santa Fe 4WD '04
GAZ 69 '70
Thunderbird 5,0 '84
CZ 350 '83

Awatar użytkownika
Adam.Ż
 
 
Posty: 4480
Rejestracja: pt mar 21, 2003 8:21 pm
Lokalizacja: Sochaczew

Post autor: Adam.Ż » czw sty 10, 2008 8:37 pm

kurcze ciężki trochę... szukam reduktora z PTO max do 40kg
Samurai "BLACK DRAGON"1.6 92r;2x winch; 2x blokada:) ; 4,16.
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew

Awatar użytkownika
seba4x4
 
 
Posty: 4046
Rejestracja: wt mar 14, 2006 12:08 pm
Lokalizacja: PCH/PWA/POB, nad Notecią i Wełną;)
Kontaktowanie:

Post autor: seba4x4 » czw sty 10, 2008 8:44 pm

Adam.Ż pisze:kurcze ciężki trochę... szukam reduktora z PTO max do 40kg
Nie będzie łatwo :wink: Szuka w aluminiowej obudowie - może ARO :D
http://www.seba4x4.pl/
Escape 4WD '06
Santa Fe 4WD '04
GAZ 69 '70
Thunderbird 5,0 '84
CZ 350 '83

Awatar użytkownika
Adam.Ż
 
 
Posty: 4480
Rejestracja: pt mar 21, 2003 8:21 pm
Lokalizacja: Sochaczew

Post autor: Adam.Ż » czw sty 10, 2008 9:00 pm

lekki to ja mam(samurai) ale nie wiem czy wytrzyma 170km, no i ciężej z PTO...
Samurai "BLACK DRAGON"1.6 92r;2x winch; 2x blokada:) ; 4,16.
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew

Awatar użytkownika
Klamer
Posty: 1927
Rejestracja: śr mar 13, 2002 1:00 am
Lokalizacja: POWSIN

Post autor: Klamer » wt sty 15, 2008 10:29 pm

z innej beczki - szukałem i chyba słabo - jakie jest przełożenie w reduktorze od Gaza 69?
Nadal ześwirowany...

Awatar użytkownika
mkozak
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 68
Rejestracja: ndz lip 22, 2007 7:25 pm
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: mkozak » wt sty 15, 2008 10:56 pm

Chyba kolega słabo szukał

bieg szosowy( 1,15 ) i terenowy( 2,78 )
GAZ 69M rocznik 1968 :)
Suzuki Jimny 1.3 16V

Awatar użytkownika
Klamer
Posty: 1927
Rejestracja: śr mar 13, 2002 1:00 am
Lokalizacja: POWSIN

Post autor: Klamer » wt sty 15, 2008 10:58 pm

mkozak pisze:Chyba kolega słabo szukał

bieg szosowy( 1,15 ) i terenowy( 2,78 )
Dziekuje
Nadal ześwirowany...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Gaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość