gaz 69, 67, 63 itd...
Moderator: Student
-
GazWTD
- jestem tu nowy...

- Posty: 6
- Rejestracja: ndz sie 26, 2007 8:39 am
- Lokalizacja: Giżycko
Post
autor: GazWTD » sob wrz 15, 2007 7:43 am
Mam duży problem. Od pewnego czasu mam problemy z reduktorem a dokładniej już jeden musiałem wymieniać bo pourywało zęby na niektórych tulejkach i rozwaliło obudowę reduktora. Kupiłem kolejny, pojeździłem na nim trochę i oprócz tego że wyskakują mi biegi drogowe to było w porządku ale do czasu, teraz znowu słyszę coraz dudnienie i pewnie kolejne ząbki lecą w nowym reduktorze. Co może być przyczyną? Złe użytkowanie? Jestem zielony, a reduktory nie należą do najtańszych części gaz a wiec pomóżcie mi znaleźć przyczynę. Dzięki z góry.
Żyj szybko. umieraj młodo pozostawiając po sobie atrakcyjne zwłoki!
-
gri74
-

- Posty: 5786
- Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: gri74 » sob wrz 15, 2007 7:49 am
Problem polega na tym :
Posiadasz zużyty używany reduktor
i kupujac drugi
wchodzisz w posiadanie
używanego zużytego reduktora
i masz to samo

Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl
i wiele innych )
-
GazWTD
- jestem tu nowy...

- Posty: 6
- Rejestracja: ndz sie 26, 2007 8:39 am
- Lokalizacja: Giżycko
Post
autor: GazWTD » sob wrz 15, 2007 8:17 am
A wiec co mam zrobić? Jak sądzisz?
Żyj szybko. umieraj młodo pozostawiając po sobie atrakcyjne zwłoki!
-
Mag69
-

- Posty: 4387
- Rejestracja: sob sty 11, 2003 7:10 pm
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Post
autor: Mag69 » sob wrz 15, 2007 11:28 am
Bo jak sie kupie używany reduktor, to trzeba mu przegląd zrobić,sprawdzić łożyska, zużycie zębów, luzy na wieloklinach, sprawdzić luzy poosiowe, wymienić zimery, zalać świeżym olejem...
i jeździć

LJ 70
-
luckymen

- Posty: 325
- Rejestracja: wt lip 31, 2007 9:43 pm
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: luckymen » sob wrz 15, 2007 2:50 pm
ja osobiście jestem po zmianie reduktora, kupiłem używany ale: bez luzów, brak wycieków, wcześniej sprawdzone zębatki i etc.
jak potrzebujesz to zapraszam na priv dam ci kontakt do gościa który ma ich około 6 szt. mi sprzedał najlepszy jaki miał. ale zawsze może coś dogadacie się.
a kto wie może faktycznie nie umiesz jeździć

-
L80

- Posty: 646
- Rejestracja: pn gru 23, 2002 5:55 pm
- Lokalizacja: Mlawa
Post
autor: L80 » ndz wrz 16, 2007 8:23 am
tak
jak moj przedmówca wspomiał
reduktor najpierw trzeba rozlożyć na części pierwsze
poczym poskładać zpowrotem
jeden dzień pracy dla jednego człowieka
ps przyda się troche blachy miedzianej lub mosiężnej do wycinania podkładek
-
MICHAŁGAZ69M
- jestem tu nowy...

- Posty: 23
- Rejestracja: czw wrz 13, 2007 10:14 am
- Lokalizacja: KASZUBY
Post
autor: MICHAŁGAZ69M » pn wrz 17, 2007 3:40 pm
reduktor gaza to bardzo delikatny mechanizm. Pierwszy reduktor zmieliłem jak jezdziłem w terenie na tyle lub załączonym przodzie bez biegów terenowych dużo szalałem no i zonk po redukcyjnej. Teraz po wymianie pewien mechanik powiedział mi ze (W TERENIE TYLKO I WYŁĄCZNIE NA TERENOWYCH) i od tego czasu dobijam gaza a z reduktorem nic sie nie dzieje.
1XLUAZ
-
GazWTD
- jestem tu nowy...

- Posty: 6
- Rejestracja: ndz sie 26, 2007 8:39 am
- Lokalizacja: Giżycko
Post
autor: GazWTD » pn wrz 17, 2007 5:36 pm
O to faktycznie może coś w Tym być

Dziękuje za cenne informacje

Żyj szybko. umieraj młodo pozostawiając po sobie atrakcyjne zwłoki!
-
koolor
-

- Posty: 113
- Rejestracja: pn sty 08, 2007 6:59 pm
- Lokalizacja: Warszawa Lublin
-
Kontaktowanie:
Post
autor: koolor » wt wrz 18, 2007 8:57 am
I do tego mnie tez od samego początku strofował kolega żeby pod żadnym pozorem nie skrecać na zblokowanej redukcji napędów , ze zwględu na brak centralnego mechanizmu róznicowego .
-
Adam.Ż
-

- Posty: 4480
- Rejestracja: pt mar 21, 2003 8:21 pm
- Lokalizacja: Sochaczew
Post
autor: Adam.Ż » czw sty 10, 2008 2:49 pm
Żeby nie zakładać nowego tematu - ile waży reduktor od gaza ze zmotanym PTO??
Samurai "BLACK DRAGON"1.6 92r;2x winch; 2x blokada:) ; 4,16.
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew
-
gri74
-

- Posty: 5786
- Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: gri74 » czw sty 10, 2008 7:08 pm
do tego mnie tez od samego początku strofował kolega żeby pod żadnym pozorem nie skrecać na zblokowanej redukcji napędów , ze zwględu na brak centralnego mechanizmu róznicowego .

Powiedz mu ,że jest........
to nie ma nic do rzeczy to co mówił
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl
i wiele innych )
-
seba4x4
-

- Posty: 4046
- Rejestracja: wt mar 14, 2006 12:08 pm
- Lokalizacja: PCH/PWA/POB, nad Notecią i Wełną;)
-
Kontaktowanie:
Post
autor: seba4x4 » czw sty 10, 2008 8:20 pm
Adam.Ż pisze:Żeby nie zakładać nowego tematu - ile waży reduktor od gaza ze zmotanym PTO??
Bez PTO około 50 kg, wysyłałem kiedyś kurierem i tyle wyszło na wadze, zależy jakie masz dodane PTO, jeśli masz tego typu, które zakładałem kumplowi:
http://www.forum4x4.pl/forum/viewtopic. ... #784940,to waga wzrosła o jakieś 3 kg bez dżwigni

-
Adam.Ż
-

- Posty: 4480
- Rejestracja: pt mar 21, 2003 8:21 pm
- Lokalizacja: Sochaczew
Post
autor: Adam.Ż » czw sty 10, 2008 8:37 pm
kurcze ciężki trochę... szukam reduktora z PTO max do 40kg
Samurai "BLACK DRAGON"1.6 92r;2x winch; 2x blokada:) ; 4,16.
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew
-
seba4x4
-

- Posty: 4046
- Rejestracja: wt mar 14, 2006 12:08 pm
- Lokalizacja: PCH/PWA/POB, nad Notecią i Wełną;)
-
Kontaktowanie:
Post
autor: seba4x4 » czw sty 10, 2008 8:44 pm
Adam.Ż pisze:kurcze ciężki trochę... szukam reduktora z PTO max do 40kg
Nie będzie łatwo

Szuka w aluminiowej obudowie - może ARO

-
Adam.Ż
-

- Posty: 4480
- Rejestracja: pt mar 21, 2003 8:21 pm
- Lokalizacja: Sochaczew
Post
autor: Adam.Ż » czw sty 10, 2008 9:00 pm
lekki to ja mam(samurai) ale nie wiem czy wytrzyma 170km, no i ciężej z PTO...
Samurai "BLACK DRAGON"1.6 92r;2x winch; 2x blokada:) ; 4,16.
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew
-
Klamer

- Posty: 1927
- Rejestracja: śr mar 13, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: POWSIN
Post
autor: Klamer » wt sty 15, 2008 10:29 pm
z innej beczki - szukałem i chyba słabo - jakie jest przełożenie w reduktorze od Gaza 69?
Nadal ześwirowany...
-
mkozak
- jestem tu nowy...

- Posty: 68
- Rejestracja: ndz lip 22, 2007 7:25 pm
- Lokalizacja: Sosnowiec
Post
autor: mkozak » wt sty 15, 2008 10:56 pm
Chyba kolega słabo szukał
bieg szosowy( 1,15 ) i terenowy( 2,78 )
GAZ 69M rocznik 1968

Suzuki Jimny 1.3 16V
-
Klamer

- Posty: 1927
- Rejestracja: śr mar 13, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: POWSIN
Post
autor: Klamer » wt sty 15, 2008 10:58 pm
mkozak pisze:Chyba kolega słabo szukał
bieg szosowy( 1,15 ) i terenowy( 2,78 )
Dziekuje
Nadal ześwirowany...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość