Dłubacz - znawca - potrzebny!
Moderator: Student
Dłubacz - znawca - potrzebny!
Zna ktoś może jakiegoś magika, co mi redukcję z v6 fiorda na dzwon giez/uaz dorobi - najlepiej wawa. Acha, i jak załatwić kwestię wałka i sprzęgła?
- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
Re: Dłubacz - znawca - potrzebny!
Student pisze:Zna ktoś może jakiegoś magika, co mi redukcję z v6 fiorda na dzwon giez/uaz dorobi - najlepiej wawa. Acha, i jak załatwić kwestię wałka i sprzęgła?



Jakbys sie czegos madego w temacie dowiedzial to dalbys zanc.. bo tez bede chcial zrobic forda z gaza...
grzechu
LR Discovery II TeDePińć
LR Discovery II TeDePińć
- Marek Glinka
- Posty: 616
- Rejestracja: ndz paź 20, 2002 12:45 pm
- Lokalizacja: Warszawa
- Marek Glinka
- Posty: 616
- Rejestracja: ndz paź 20, 2002 12:45 pm
- Lokalizacja: Warszawa
No ty masz troche dalejRudeBoy pisze:Marek Glinka pisze:Blisko masz. Na Bielanach. Paweł ma na imię. Dzwoń do mnie 0- 601237261![]()
To pozwole sobie zadzwonic jak sie zbudze naprawde...


Marecki jestem......
Toyota Hilux 2,4D to już historia

Chevy Blazer M1009 6,2D też chyba podzieli losy Hila


Toyota Hilux 2,4D to już historia



Chevy Blazer M1009 6,2D też chyba podzieli losy Hila


Re: Dłubacz - znawca - potrzebny!
nie musi byc redokcji wiercisz nowe otwory w dzwonie od forda tak rzeby pasowalo pod skrzynie gieza dajesz tarcze od gieza a docisk od forda wszystko pasuje i pozytywnie zweryfikowaneStudent pisze:Zna ktoś może jakiegoś magika, co mi redukcję z v6 fiorda na dzwon giez/uaz dorobi - najlepiej wawa. Acha, i jak załatwić kwestię wałka i sprzęgła?
Re: Dłubacz - znawca - potrzebny!
trojkat pisze:nie musi byc redokcji wiercisz nowe otwory w dzwonie od forda tak rzeby pasowalo pod skrzynie gieza dajesz tarcze od gieza a docisk od forda wszystko pasuje i pozytywnie zweryfikowaneStudent pisze:Zna ktoś może jakiegoś magika, co mi redukcję z v6 fiorda na dzwon giez/uaz dorobi - najlepiej wawa. Acha, i jak załatwić kwestię wałka i sprzęgła?


Toz to by bylo bardzo proste!

A jak jes z lozyskowaniem walka skrzyni biegow... no bo oryginalnie to lozysko jest chyba w kole zamachowym...

grzechu
LR Discovery II TeDePińć
LR Discovery II TeDePińć
Re: Dłubacz - znawca - potrzebny!
silnik po manualu czy automacie?Student pisze:Zna ktoś może jakiegoś magika, co mi redukcję z v6 fiorda na dzwon giez/uaz dorobi - najlepiej wawa. Acha, i jak załatwić kwestię wałka i sprzęgła?
po automacie niema łożyska wałka sprzęgłowego w wale silnika, ale znam człowieka,z okolic Wawy który złączy to bardzo profesjonalnie. Sam jeździ taką zmotą 4X4,silnik 2,9V6 ford po automacie,skrzynia i reduktor uaz
- Marek Glinka
- Posty: 616
- Rejestracja: ndz paź 20, 2002 12:45 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Dłubacz - znawca - potrzebny!
....się zgadza. Automat ma inny wał. Trzeba dawać redukcję.pilmar pisze:silnik po manualu czy automacie?Student pisze:Zna ktoś może jakiegoś magika, co mi redukcję z v6 fiorda na dzwon giez/uaz dorobi - najlepiej wawa. Acha, i jak załatwić kwestię wałka i sprzęgła?
po automacie niema łożyska wałka sprzęgłowego w wale silnika, ale znam człowieka,z okolic Wawy który złączy to bardzo profesjonalnie. Sam jeździ taką zmotą 4X4,silnik 2,9V6 ford po automacie,skrzynia i reduktor uaz
Mówisz o tym w Legionowie?
Ostatnio zmieniony sob mar 13, 2004 10:18 am przez Marek Glinka, łącznie zmieniany 1 raz.
Marecki jestem......
Toyota Hilux 2,4D to już historia

Chevy Blazer M1009 6,2D też chyba podzieli losy Hila


Toyota Hilux 2,4D to już historia



Chevy Blazer M1009 6,2D też chyba podzieli losy Hila


- Marek Glinka
- Posty: 616
- Rejestracja: ndz paź 20, 2002 12:45 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Dłubacz - znawca - potrzebny!
nie, koło Otwocka, ale robi taki rzeczy jak np. przystawki odbioru mocy z reduktorów(uaz,G, - te widziałem), wały napędowe,blokady itp; robi to raczej hobbystycznie niż hiennystycznieMarek Glinka pisze: ....się zgadza. Automat ma inny wał. Trzeba dawać redukcję.
Mówisz o tym w Legionowie?


Re: Dłubacz - znawca - potrzebny!
A co z trzecim punktem podparcia silnika? Dzwon orginalny ma nagwintowane otwory, bo przecie skrzynia wisi w powietrzu?trojkat pisze:nie musi byc redokcji wiercisz nowe otwory w dzwonie od forda tak rzeby pasowalo pod skrzynie gieza dajesz tarcze od gieza a docisk od forda wszystko pasuje i pozytywnie zweryfikowaneStudent pisze:Zna ktoś może jakiegoś magika, co mi redukcję z v6 fiorda na dzwon giez/uaz dorobi - najlepiej wawa. Acha, i jak załatwić kwestię wałka i sprzęgła?
- SebastianS
-
- Posty: 1185
- Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
- Lokalizacja: Gliwice
Może być do wału dołączona taka płytka dystansująca koło z automatu, które zwykle ejst cieniutkie - z blachy stalowej. Dzięki takiej redukcji wieniec rozrusznika wychodzi w tym samym miejscu. Parę dni temu narobiłem larma Czesławowi, że mi koło zamachowe nie pasuje na wał silnika co do odpkupiłem od niego, na krótym wcześniej automat latał... A okazało się, że ta redukcja się przykleiła do wału i myslałem że kołnierz jest inny... wystarczyło lekko puknąć i odpadłatrojkat pisze:na milion procent takie sameMarek Glinka pisze:Niestety wyjście na koło jest inne.

- Marek Glinka
- Posty: 616
- Rejestracja: ndz paź 20, 2002 12:45 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Do tematu możemy wrócić w poniedziałek. Nie ja to robiłem, musze popatrzeć. Koło zamachowe i sprzęgło poszło od Uaza.trojkat pisze:na milion procent takie sameMarek Glinka pisze:Niestety wyjście na koło jest inne.
Marecki jestem......
Toyota Hilux 2,4D to już historia

Chevy Blazer M1009 6,2D też chyba podzieli losy Hila


Toyota Hilux 2,4D to już historia



Chevy Blazer M1009 6,2D też chyba podzieli losy Hila


hehehe jak pirwszy raz zmienialem w skorpio automat na manial to tez mi sie przykleilo i bylem wszoku ze nipasujeSebastianS pisze:Może być do wału dołączona taka płytka dystansująca koło z automatu, które zwykle ejst cieniutkie - z blachy stalowej. Dzięki takiej redukcji wieniec rozrusznika wychodzi w tym samym miejscu. Parę dni temu narobiłem larma Czesławowi, że mi koło zamachowe nie pasuje na wał silnika co do odpkupiłem od niego, na krótym wcześniej automat latał... A okazało się, że ta redukcja się przykleiła do wału i myslałem że kołnierz jest inny... wystarczyło lekko puknąć i odpadłatrojkat pisze:na milion procent takie sameMarek Glinka pisze:Niestety wyjście na koło jest inne.

ja rogilem redukcje wciskana w wal fordowski tak zeby pasowalo pod zuka ale tez widzialem przedlozony walek zokowski poprzez wcicniecie na goroco czpienia ktory pasuje pod lozysko igielkowe fordaborman pisze:z tego co pamietam to lepiej tulejkę dotoczyć zamiast łożyska (trochę wystajacą bo wałek ze skrzyni jest trochę zakrótki) myślę tu cały czas o skrzyni żukowskiej dołaczonej do obudowy z forda (bez dodatkowej flanszy )
- miastek
-
- Posty: 1309
- Rejestracja: czw gru 18, 2003 11:37 am
- Lokalizacja: Miastko/Szczecin
- Kontaktowanie:
Ja w kielichu forda wyciołem dupe i to samo zrobiłem w kielichu uaza.
Potem do kielicha forda dospawałem profesjonalnie dupe uaza oczywiscie odpowiednio wycentrowana.
Zamiast lozyka dałem specjalnie dotoczona tulejke mosiezna.
docisk forda, tarcza zuk lekko ztoczona z zewnatrz bo srednica troche za duza była.
Gaz jezdzi do tej pory i nic sie chyba nie dzieje bo kto inny go teraz upala.
to ten chyba bo nie wiem kto nim teraz jezdzi
http://www.rajdy4x4.pl/rajdy/2004/8_kas ... ze3=27.jpg
Potem do kielicha forda dospawałem profesjonalnie dupe uaza oczywiscie odpowiednio wycentrowana.
Zamiast lozyka dałem specjalnie dotoczona tulejke mosiezna.
docisk forda, tarcza zuk lekko ztoczona z zewnatrz bo srednica troche za duza była.
Gaz jezdzi do tej pory i nic sie chyba nie dzieje bo kto inny go teraz upala.
to ten chyba bo nie wiem kto nim teraz jezdzi
http://www.rajdy4x4.pl/rajdy/2004/8_kas ... ze3=27.jpg
http://www.4x4.szczecin.pl/
Vitara->Samurai->GR->GRII
Vitara->Samurai->GR->GRII
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość