Chłodnica na pace
Moderator: Student
-
- Posty: 1640
- Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
- Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
- Kontaktowanie:
chlodnica
A czy np fordy tranzity nie mialy chlodnicy oleju razem z wodna??
WWW.FCSERWIS.PL ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, USUWANIE FAP DPF EGR, IMMOBILIZERY
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL
- DZIK_I_CZAPAJEW
-
- Posty: 158
- Rejestracja: pn lut 23, 2004 11:40 pm
- Lokalizacja: lublin
Re: Chłodnica na pace
jezeli chodzi o twoje pytaanie to TAKI układ wyda i powstanie z niego swietna emulsiatiger pisze:Mam takie pytanie: czy gdy założe chłodnice wodna i oleju na pace to czy pompy wyrabia zeby przepompowac olej i wode??
Ta z koleji przyda Ci sie jako chłodziwo do obróbki metali np. w tokarce
cichy samochodzik
- DZIK_I_CZAPAJEW
-
- Posty: 158
- Rejestracja: pn lut 23, 2004 11:40 pm
- Lokalizacja: lublin
- DZIK_I_CZAPAJEW
-
- Posty: 158
- Rejestracja: pn lut 23, 2004 11:40 pm
- Lokalizacja: lublin
- DZIK_I_CZAPAJEW
-
- Posty: 158
- Rejestracja: pn lut 23, 2004 11:40 pm
- Lokalizacja: lublin
- SebastianS
-
- Posty: 1185
- Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
- Lokalizacja: Gliwice
-
- Posty: 1640
- Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
- Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
- Kontaktowanie:
chlodnica
MOC to pytanie nie ma sesu bo oni i tak beda sobie robic jaja a nie powiedza nic madrego bo gowno sie znaja i pisza jakies posty ktore nie maja sesu zyby gwiazdki nabijac.
WWW.FCSERWIS.PL ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, USUWANIE FAP DPF EGR, IMMOBILIZERY
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL
- DZIK_I_CZAPAJEW
-
- Posty: 158
- Rejestracja: pn lut 23, 2004 11:40 pm
- Lokalizacja: lublin
Olejową mam od nissana 300 zx(silnik też). Oleju jest tylko 4l i się nie przegżewa. Myślę że na pace mogłaby z powodzeniem pracować. Przewody wystarczą zwykłe od hydrauliki siłowej (o przekroju nie mnieszym niż przekrój rurek chłodnicy).
Wodną- możnaby się pokusić o małą ciężarówkę lub założyć rdzeń 4-5 rzędowy. Dwa wentylatory elektryczne obok siebie, (od osobówki lub busa) załączane osobnymi czujnikami termicznymi. Trzeba pamiętać by zbiornik wyrównawczy był wyżej od chłodnicy i wężyk który je łączy wychodził z górnego punktu chłodnicy i na całej swej długości był wyżej od niej(żecz prosta i wiadoma keżdemu -ja o niej zapomniałem i auto się grzało).
Jeżeli pompa wody oryginalna nie podoła to można założyć od ciężarówki. Połączyć to wężami ssawno-tłocznymi (są trwalsze) o odpowiednim przekroju.
Wodną- możnaby się pokusić o małą ciężarówkę lub założyć rdzeń 4-5 rzędowy. Dwa wentylatory elektryczne obok siebie, (od osobówki lub busa) załączane osobnymi czujnikami termicznymi. Trzeba pamiętać by zbiornik wyrównawczy był wyżej od chłodnicy i wężyk który je łączy wychodził z górnego punktu chłodnicy i na całej swej długości był wyżej od niej(żecz prosta i wiadoma keżdemu -ja o niej zapomniałem i auto się grzało).
Jeżeli pompa wody oryginalna nie podoła to można założyć od ciężarówki. Połączyć to wężami ssawno-tłocznymi (są trwalsze) o odpowiednim przekroju.
Olejową mam od nissana 300 zx(silnik też). Oleju jest tylko 4l i się nie przegżewa. Myślę że na pace mogłaby z powodzeniem pracować. Przewody wystarczą zwykłe od hydrauliki siłowej (o przekroju nie mnieszym niż przekrój rurek chłodnicy).
Wodną- możnaby się pokusić o małą ciężarówkę lub założyć rdzeń 4-5 rzędowy. Dwa wentylatory elektryczne obok siebie, (od osobówki lub busa) załączane osobnymi czujnikami termicznymi. Trzeba pamiętać by zbiornik wyrównawczy był wyżej od chłodnicy i wężyk który je łączy wychodził z górnego punktu chłodnicy i na całej swej długości był wyżej od niej(żecz prosta i wiadoma keżdemu -ja o niej zapomniałem i auto się grzało).
Jeżeli pompa wody oryginalna nie podoła to można założyć od ciężarówki. Połączyć to wężami ssawno-tłocznymi (są trwalsze) o odpowiednim przekroju.
Wodną- możnaby się pokusić o małą ciężarówkę lub założyć rdzeń 4-5 rzędowy. Dwa wentylatory elektryczne obok siebie, (od osobówki lub busa) załączane osobnymi czujnikami termicznymi. Trzeba pamiętać by zbiornik wyrównawczy był wyżej od chłodnicy i wężyk który je łączy wychodził z górnego punktu chłodnicy i na całej swej długości był wyżej od niej(żecz prosta i wiadoma keżdemu -ja o niej zapomniałem i auto się grzało).
Jeżeli pompa wody oryginalna nie podoła to można założyć od ciężarówki. Połączyć to wężami ssawno-tłocznymi (są trwalsze) o odpowiednim przekroju.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość